Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Ce se va intampla cu Ilfovul? probleme de logistica.

- - - - -
  • Please log in to reply
246 replies to this topic

#37
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,540
  • Înscris: 13.06.2004

 alexandrinabob, on 18 mai 2017 - 18:19, said:

Pentru metroul din Straulesti, au sapat 1 statie si jumatate, au pierdut finantarea europeana si au terminat in 4 ani.
Parcarea de acolo are termen nedefinit, nu au terminat licitatiile pentru ea...

Să nu uităm de parcarea din Pantelimon. Din cauză că nu e gata, juma' de cartier încă aşteaptă să circule din nou tramvaiul pe la ei.

#38
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 abancor, on 18 mai 2017 - 16:43, said:

Stai să vezi de azi... De cĂŽteva ore, coada de intrat ĂŽn Bucale pe DN1 e aproape de la centură. Motivul: tocmai s-a inaugurat banda specială pentru autobuze pe segmentul Podul Băneasa (intersecția cu Dobrogeanu Gherea) - Gara Băneasa (Miorița), separată cu popice, tot tacĂŽmul. Fix pe o bucată pe care autobuzele nu aveau oricum probleme. Deci avem 3 benzi de la aeroport pĂŽnă la Pod, apoi șoseaua se ĂŽngustează la 2. E la mintea cocoșului că traficul se duce naibii. Teoretic n-ar trebui să fie probleme, pentru că pasajul are doar 2 benzi, dar vine prea mult trafic de deasupra și de pe Dobrogeanu Gherea (ăștia pĂŽnă acum intrau repede pe banda 1, acum trebuie să intre direct pe banda 2, ĂŽn vreme ce și traficul care vine liniștit pe banda 1 trebuie să se mute pe 2, dar autobuzele nu, deci tre să nici nu le stai ĂŽn cale). E o prostie gogonată! Oricum pĂŽnă aici nu se poate face bandă separată, că nu sĂŽnt destule benzi, nici după Miorița nu se poate, pentru că benzile 1 și 2 merg ĂŽn pasaj, așa că au făcut numai pe aceste cĂŽteva sute de metri, absolut inutil, cu singurul efect ĂŽncurcarea traficului. Parcă din ce ĂŽn ce numai cretini ajung la decizii.

Se circula asa de bine ca spui ca vine craciunul

Attached Files


Edited by cata, 19 May 2017 - 10:45.


#39
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,078
  • Înscris: 07.07.2006
Și culmea, că n-am văzut brazi de vînzare prin parcare pe la Metro Posted Image
Azi dimineață s-a mers binișor, pentru că majoritatea ignorau banda separată și intrau pe ea.
În schimb, acum vreo oră era postat un polițist pe motocicletă pe post de sperietoare, fix la intrarea pe banda de autobuze. Coada de mașini pe Dobrogeanu era mică, cu toate astea dura enorm pînă ieșea cîte una în DN.
Iar intrarea în oraș, de obicei liberă la ora aia, acu iar era blocată dinainte de pasajul subteran. Pînă acolo se circula lejer, acolo blocaj din cauza îngustării, că trafic nu ar fi fost în mod normal (și pînă la pasaj, și după îngustare, se circula lejer).
Mai bine ar folosi poliția la eradicarea obiceiului de a parca pe banda 1 în dreptul pasajului, alt fapt generator de blocaj în trafic.
Din ce citeam pe forum, eram obișnuit ca în Timișoara să se scarpine unde nu îi mănîncă, și să blocheze traficul cu tot soiul de sistematizări făcute doar de dragul sistematizării. Acu văd că am preluat și noi obiceiul.

Edited by abancor, 19 May 2017 - 11:16.


#40
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

 lulutza, on 18 mai 2017 - 21:11, said:

Vad ca sunt unii care o tin langa cu "aia de au vrut sa fie smecheri si s-au mutat in Nord.." ..... Nu e vorba de nici o fita in cazul multora, ci de faptul ca de ce dracu sa vrei sa stai in rromie si mizerie, cand poti sa nu. .......
In lumea civilizata puteai sa ai si dosar penal , sau mai rau , pt o asa opinie .
Din fericire persoanele de care spui au migrat mult in nord , si acum este o amestecatura de personaje nedorite de tine , si " albi " cu minte  creata , distrusa de gindul ratelor , drumurilor , lipsei utilitatilor sociale , problemelor
Iti spun ca astia sint mai de nedorit decit " romii" . iti spun din experienta ca am o gramada de clienti pe nord , in oras si comunele limitrofe .

#41
alexandrinabob

alexandrinabob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 06.02.2015
azi la 15:00 era coada din rondul de la Mogosoaia pana la hotelul Phoenicia, in fiecare vineri e la fel, incepe devreme. Fug bucurestenii prin vacante in weekend. Unde se ingusteaza hopa si dopul. :)

#42
inius

inius

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 02.02.2011

 fightClub25, on 17 mai 2017 - 21:47, said:

   Cum se descurca oamenii care locuiesc in Corbeanca, Otopeni, Balotesti, Domnesti, Berceni ,samd? ce ii motiveaza sa ramana acolo si sa-si piarda ore din viata pe drum catre oras, de ce nu vand si isi cumpara apartamente in oras?
   Sunt curios cum naiba pot numi oamenii aia asta "viata" cand poti pierde si 4 ore pe zi blocat in masina....

99% dintre ei au făcut credit ca să se mute acolo. Acum sunt prizonieri. Nu e vorba de faptul că n-ar vrea, dar nu mai pot.

 fightClub25, on 17 mai 2017 - 23:52, said:

  Acesti oameni isi duc copii la scoala local, si apoi pleaca spre job. Nu merg cu copii pana la o scoala din Bucuresti si apoi mai fac un drum spre job aglomerand aiurea soselele din oras.
  Scolile din localitatile apropiate de Bucuresti insa, sunt un dezastru. spre exemplu :

Aici te înșeli amarnic. Sunt mii, zeci de mii de cazuri de bucureșteni-ilfoviști care își aduc copiii la școală în București deși locuiesc de facto în SAI. Gândește-te și la problema electorală, la alegeri în București niciodată nu votează mai mult de 35-40% din populație... pentru că mulți nu mai locuiesc de facto în București, dar și-au păstrat adresa de rezidență aici - printre alte lucruri și ca să poată să-și dea copiii la o școală din București, sau să rămână arondați la un medic de familie din București, nu vreun țăran etc. Prin cartierele bogate din Voluntari, dacă au 10% rezidență de Voluntari... Pandele nici măcar nu le-a asfaltat. Că știe că nu contează la vot.

Dintre toți prietenii pe care-i cunosc și care locuiesc de facto în Ilfov, și nu sunt puțini, nici măcar unul nu are copchilu' propriu și personal înscris la o școală din Ilfov. Știu doar o familie care are copiii la școala privată Olga Gudynn, dar la liceu îi vor da la unul din liceele de top din București.

 lulutza, on 18 mai 2017 - 21:11, said:

... (desi daca stii cum, nu faci mai mult de 40 de min pana in Bucuresti)...

40 min dus, 40 întors, rezultă 80 minute / zi pierdute în trafic.

În 10 zile asta înseamnă 800 de minute, adică 13 ore jumate, adică peste juma de zi. La 100 de zile, 5 zile jumate pierdute aiurea numai în trafic. La 200 de zile lucrate pe an, 11 zile pierdute. La 20 de ani de muncă, 220 de zile pierdute în trafic.

Soluția mea a fost să-mi cumpăr un apartament lângă școala copilului, astfel că începând din toamna asta problema nu va mai exista, mașina va șoma în fața blocului și în următorii 20 de ani voi avea 220 de zile de timp câștigate pentru mine. Vreau să investesc timpul citind și ascultând muzică.

Edited by inius, 21 May 2017 - 19:34.


#43
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Nu stiu care sunt motivele pentru care majoritatea isi duc copiii in Bucuresti la gradinita sau la scoala. Mai ales daca vorbim de institutii de stat. Eu sunt pro statului in afara Bucurestiului si sa incerci sa fii cat mai putin dependent de el. Ca deloc, e imposibil. Dar atata timp cat tu stai in Buftea sau Mogosoaia, ai serviciul la Unirii, in Drumul Taberei sau Berceni si duci copilul tot in acele zone la privat, cred ca este o decizie proasta in alegerea locuintei. Nu stiu, poate eu sunt un caz fericit pentru ca fac de acasa pana la munca 20-25 de minute. Prietena mea face pana la Iancului cam 45 de minute.
Dupa o zi de munca, sa conduci 40-50 de minute poate fi un stres in plus. Ca sa nu mai zic ca oboseala acumulata, inseamna un risc in trafic. Si parca nu mai ai nici chef.

Edited by LauCalin, 21 May 2017 - 21:44.


#44
aspirina

aspirina

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 373
  • Înscris: 05.10.2005
http://www.hotnews.r...mat-saftica.htm

#45
mihaigerard

mihaigerard

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,279
  • Înscris: 28.08.2006
Mda...
Si revenim la ce spunea inius mai sus. O situatie tragicomica.

#46
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

 inius, on 21 mai 2017 - 19:43, said:

Aici te înșeli amarnic. Sunt mii, zeci de mii de cazuri de bucureșteni-ilfoviști care își aduc copiii la școală în București deși locuiesc de facto în SAI. Gândește-te și la problema electorală, la alegeri în București niciodată nu votează mai mult de 35-40% din populație... pentru că mulți nu mai locuiesc de facto în București, dar și-au păstrat adresa de rezidență aici - printre alte lucruri și ca să poată să-și dea copiii la o școală din București, sau să rămână arondați la un medic de familie din București, nu vreun țăran etc. Prin cartierele bogate din Voluntari, dacă au 10% rezidență de Voluntari... Pandele nici măcar nu le-a asfaltat. Că știe că nu contează la vot.
Dintre toți prietenii pe care-i cunosc și care locuiesc de facto în Ilfov, și nu sunt puțini, nici măcar unul nu are copchilu' propriu și personal înscris la o școală din Ilfov. Știu doar o familie care are copiii la școala privată Olga Gudynn, dar la liceu îi vor da la unul din liceele de top din București.

    Pai spune-mi unde ma insel amarnic? :) Este exact ce am zis eu, aia care stau aproape de Bucuresti, zone decente, isi duc copii la scoala in Bucuresi. aia care stau mai departe sau intrarea in Bucuresti se face prin zone proaste, duc copilul la scoala local. Fiindca are mult mai mult sens sa-ti duci copilul la o scoala noua in Bragadiru decat in Rahova, nu?
    Scoala din Pipera si mai ales scoala din Tunari, pe de alta parte, sunt praf fiindca exact cum ai zis si tu,oamenii prefera Bucurestiul. E aproape (relativ) si sunt scoli bunicele chiar cum intri in el. Scoala 12 "Herastrau" din Aviatiei e un exemplu bun.
    La mine in Buftea insa, situatia e alta. Dimineata la 8 pot face si 45 de minute pana la o scoala decenta in Bucuresti. La fi-miu in grupa de la gradi sunt 30-40% copii de oameni mutati din oras. Nu stiu daca sunt 3 inscrisi in alta parte decat in Buftea. Efectiv nu are sens sa te chinui si pe tine si pe copil, zi de zi ,8 ani pana in Bucuresti, 90 de minute zilnic.
    Ca idee, din 142 de copii inscrisi in clasa 0, 62 erau cu rezidenta, adica veniti din Crevedia sau Mogosoaia sau din zonele nou dezvoltate din Buftea ai caror parinti au trebuit sa-si faca viza de flotant pe una din strazile arondate scolii. La fel se intampla si cu celelalte doua scoli din Buftea mai bune, ambele avand medii decente (mai bune ca scoala 12 din Aviatiei spre exemplu).
    Daca faceam casa in Straulesti, sau inceput de Mogosoaia sau Chitila, sigur mergeam si eu cu copii in Bucuresti. Dar asa nu are sens, am adoptat orasul nu doar ca dormitor.
    La liceu, la 15-16 ani va putea face naveta cu autobuzul sau trenul. Nu va fi usor dar sunt baieti si altceva oricum nu au de facut. Eu am facut "naveta" din Aviatiei pana la universitate 45 de minute si era in Bucuresti. Liceele bune sunt in centru, asta e.
    Eu cand m-am mutat din oras, scolile bunicele locale au fost factor eliminatoriu. De-aia a iesit din carti Tunari, desi acum cu soseaua Pipera pe 2 benzi era foarte bine din alte puncte de vedere.

 inius, on 21 mai 2017 - 19:43, said:

40 min dus, 40 întors, rezultă 80 minute / zi pierdute în trafic.

În 10 zile asta înseamnă 800 de minute, adică 13 ore jumate, adică peste juma de zi. La 100 de zile, 5 zile jumate pierdute aiurea numai în trafic. La 200 de zile lucrate pe an, 11 zile pierdute. La 20 de ani de muncă, 220 de zile pierdute în trafic.

Soluția mea a fost să-mi cumpăr un apartament lângă școala copilului, astfel că începând din toamna asta problema nu va mai exista, mașina va șoma în fața blocului și în următorii 20 de ani voi avea 220 de zile de timp câștigate pentru mine. Vreau să investesc timpul citind și ascultând muzică.

  Ma indoiesc ca ti-ai redus timpul de ajuns la job la 0 :) tot faci 20-30 de minute. Asa e Bucurestiul, blocat :)

#47
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 inius, on 21 mai 2017 - 19:43, said:

99% dintre ei au făcut credit ca să se mute acolo. Acum sunt prizonieri. Nu e vorba de faptul că n-ar vrea, dar nu mai pot.

Sunt atatia prizonieri aici, locuiesc in Corbeanca, incat sunt prizonieri si pe la Bucuresti, unii si pe la mare/munte. Glumesc, sunt multi care au 2-3 proprietati si nu au fost afectati de criza. dar din pacate sunt cazuri in toata tara, chiar stiu cazuri concrete in Bucuresti.

Edited by cata, 22 May 2017 - 10:54.


#48
mihaigerard

mihaigerard

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,279
  • Înscris: 28.08.2006
Unora le si place sa stea in masina cu orele; o mai injura online pe doamna Firea in pauzele dintre intersectii. Nu sunt neaparat prizonieri, e o chestie asumata. In cazul altora, e o indatorire de serviciu.

Edited by mihaigerard, 22 May 2017 - 11:16.


#49
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 mihaigerard, on 22 mai 2017 - 11:12, said:

Unora le si place sa stea in masina cu orele; o mai injura online pe doamna Firea in pauzele dintre intersectii. Nu sunt neaparat prizonieri, e o chestie asumata. In cazul altora, e o indatorire de serviciu.
Singurul lucru adevarat din ce spui. Legat de banda unica ratb, eu sunt de acord cu masura, dar era ultimul lucru pe care trebuia sa-l faca.

#50
lulutza

lulutza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 421
  • Înscris: 30.05.2008

 inius, on 21 mai 2017 - 19:43, said:



99% dintre ei au făcut credit ca să se mute acolo. Acum sunt prizonieri. Nu e vorba de faptul că n-ar vrea, dar nu mai pot.



Aici te Ă®nșeli amarnic. Sunt mii, zeci de mii de cazuri de bucureșteni-ilfoviști care Ă®și aduc copiii la școală Ă®n București deși locuiesc de facto Ă®n SAI. Gândește-te și la problema electorală, la alegeri Ă®n București niciodată nu votează mai mult de 35-40% din populație... pentru că mulți nu mai locuiesc de facto Ă®n București, dar și-au păstrat adresa de rezidență aici - printre alte lucruri și ca să poată să-și dea copiii la o școală din București, sau să rămână arondați la un medic de familie din București, nu vreun țăran etc. Prin cartierele bogate din Voluntari, dacă au 10% rezidență de Voluntari... Pandele nici măcar nu le-a asfaltat. Că știe că nu contează la vot.

Dintre toți prietenii pe care-i cunosc și care locuiesc de facto Ă®n Ilfov, și nu sunt puțini, nici măcar unul nu are copchilu' propriu și personal Ă®nscris la o școală din Ilfov. Știu doar o familie care are copiii la școala privată Olga Gudynn, dar la liceu Ă®i vor da la unul din liceele de top din București.



40 min dus, 40 Ă®ntors, rezultă 80 minute / zi pierdute Ă®n trafic.

ĂŽn 10 zile asta Ă®nseamnă 800 de minute, adică 13 ore jumate, adică peste juma de zi. La 100 de zile, 5 zile jumate pierdute aiurea numai Ă®n trafic. La 200 de zile lucrate pe an, 11 zile pierdute. La 20 de ani de muncă, 220 de zile pierdute Ă®n trafic.

Soluția mea a fost să-mi cumpăr un apartament lângă școala copilului, astfel că Ă®ncepând din toamna asta problema nu va mai exista, mașina va șoma Ă®n fața blocului și Ă®n următorii 20 de ani voi avea 220 de zile de timp câștigate pentru mine. Vreau să investesc timpul citind și ascultând muzică.
Cand stateam in giulesti, faceam pana la munca in aparatorii patriei, nu 40 de minute, ci o ora. Daca aveam ghinion sa pierd tramvaiul sau autobuzul pana la metrou, pierdeam si mai mult. Asa ca unde e avantajul ca stateam in bucuresti?? Nu toti se pot muta in functie de locul de munca ori scoala copilului, ca locul de munca se mai schimba, scoala se termina la un momentdat si atunci ce faci? Vinzi repede si te muti in alta parte? Pana la urma fiecare face cum vrea si in functie de ce pune pe primul plan. Eu de cand nu mai stau in Bucuresti sunt mult mai ok. Pentru ca e mult mai placut aici cand merg pana la piata sau cu alte treburi si pe strada e curat, liber, liniste, 70% case si nu blocuri, nu sunt caini si nici rahatii aferenti si nu regret absolut deloc Bucurestiul. Cand vrem sa ne relaxam, in 10 minute suntem pe la peris, sau langa padurea snagov, acum depinde evident, de cum ii place fiecaruia sa se relaxeze.. Asta am facut si vinerea trecuta de altfel.

#51
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Unde stai?

#52
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Primăria Capitalei va semna contracte de asociere referitor la transportul public în comun cu Primăriile Corbeanca, Snagov, Balotești și Gruiu, astfel încât cetățenii din aceste localități să beneficieze de liniile RATB
Sa inteleg ca s-au gasit vinovatii?

#53
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Daca nu se face banda unica pentru RATB pana la Balotesti, degeaba. :D

#54
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 LauCalin, on 22 mai 2017 - 13:10, said:

Daca nu se face banda unica pentru RATB pana la Balotesti, degeaba. Posted Image
Eu sincer as vrea pana la Nadac, dar sa nu afecteze celalalte mijloace de transport.Acum serios, daca are banda dedicata pana la Balotesti, las masina in Parcare la Prisma si gata balamucul

Edited by cata, 22 May 2017 - 13:27.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate