Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 

Ce se va intampla cu Ilfovul? probleme de logistica.

- - - - -
  • Please log in to reply
246 replies to this topic

#19
Park3r86

Park3r86

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 20.01.2016
Exista si zone in care se poate sta ok in afara Bucurestiului. Exemplu zona Odaile, unde si locuiesc. Azi de dim am facut 30 min pe ceas pana la Aviatiei ( plecat la 8:00 si ajuns la 8:30 ). Scoala cum zicea cineva mai sus, e ok in Otopeni ( au inclusiv bus care colege totii copii din cartier si ii duce la scoala ). Magazin: 3 in raza a 500-800m, Gradinita ( 2 in raza a 800m - una privata si una de stat ). Farmacie ar mai lipsi dar in caz de urgente urci in masina si aia e, te duci unde ai nevoie.

P.S. Ieri, cand a fost aglomeratia aia, am facut cred 5-10 min in plus pana la birou. Seara la o iesire in oras ajungi la victoriei 10-13 min pe ceas ( primul semafor e dupa piata presei ).

#20
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View PostfightClub25, on 17 mai 2017 - 21:47, said:

poti pierde si 4 ore pe zi blocat in masina....
Cetatene!

1. Ai auzit de scuter si de bicicleta?
2. Ai votat pentru Primar si Parlament. Intreaba minunatii alesi de ce nu sunt in stare sa faca de 30 de ani o organizare a traficului (in IF si B )  si o partzaita de centura in jurul Bucurestiului fara: treceri de pietoni, sensuri giratorii, intersectii, restictii de 30 km/h ?

Daca nu-i intrebi:
a)   poti ramane cu impresia gresita ca alesii sunt prosti facuti gramanda, si poate nu e asa.
b )  ei pot avea impresia ca totul merge bine, cand de fapt tu vezi clar ca merge prost.

Edited by Quantum, 18 May 2017 - 10:12.


#21
alekz31

alekz31

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 04.09.2009

View Postxcit, on 17 mai 2017 - 22:23, said:

nu zau...este ca esti unul din aia care fac 4 ore pe zi spre munca si acasa? sau pardon...spre cafenea si acasa
Maxim 30 de minute din Otopeni pana in zona Romexpo. Waze poate confirma, iar cel mai mult timp se pierde la semafoarele din Bucuresti. Evit DN-ul dimineata, se poate intra foarte usor in Bucuresti prin Bucurestii Noi - Damaroaia. La Greenfield nu se mai poate face nimic, s-a construit in prostie si inca se construieste, dar au o singura cale de acces.

Confirma si @Park3r86, mai sus, timpul.

Edited by alekz31, 18 May 2017 - 13:28.


#22
x-faktor

x-faktor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 04.06.2005
@initiator - nu cumva laudai cu stupoare acum ceva vreme Crevedia si Buftea ca fiind cea mai buna decizie pentru a te muta? s-a schimbat ceva intre timp ? Posted Image

Edited by x-faktor, 18 May 2017 - 13:34.


#23
QuickSpeed

QuickSpeed

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,501
  • Înscris: 21.03.2017

View PostfightClub25, on 17 mai 2017 - 23:52, said:


  11) scoala gimnaziala nr 1. Bragadiru Comuna mare ,departe de Bucurestiul civilizat. Intrarea in oras se face prin Rahova si trebuie mers ceva pana sa ajungi la o scoala buna in sectorul 5. medii peste 7.


1. bragadiru este oras;
2. cat de departe este de "bucurestiul civilizat"? sunt 8-13km fata de centru.
3. intrarea in oras o poti face prin rahova pe sos. alexandria, rahova prin magurele, ghencea pe cristalului, prelungirea ghencea prin soseaua de centura.
4. de ce sa  mergi la scoala in s5? sunt scoli bune si mai aproape in s6 (unde sunt concentrate si cele mai multe scoli, gradinite si after-school-uri private din bucuresti).

daca si la celelalte locatii ai spus aceleasi balarii, ce sa mai zicem...

#24
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
@initiator: situatia celor de la GF e mai delicata. Constructorul a facut niste mizerii cu Primaria (nu ca ar fi singurul), iar cei care s-au mutat chiar au crezut ca se va rezolva cu drumul prin padure.

View Post86-APP, on 17 mai 2017 - 21:54, said:

Mofturile cu " nordul " se razbuna ! Soarta !
Din pacate cam peste tot , la toate iesirile din Bucuresti incepe sa semene

Si atunci care e moftul cu nordul, daca toate incep sa semene? :D

#25
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,080
  • Înscris: 07.07.2006
Stai să vezi de azi... De cîteva ore, coada de intrat în Bucale pe DN1 e aproape de la centură. Motivul: tocmai s-a inaugurat banda specială pentru autobuze pe segmentul Podul Băneasa (intersecția cu Dobrogeanu Gherea) - Gara Băneasa (Miorița), separată cu popice, tot tacîmul. Fix pe o bucată pe care autobuzele nu aveau oricum probleme. Deci avem 3 benzi de la aeroport pînă la Pod, apoi șoseaua se îngustează la 2. E la mintea cocoșului că traficul se duce naibii. Teoretic n-ar trebui să fie probleme, pentru că pasajul are doar 2 benzi, dar vine prea mult trafic de deasupra și de pe Dobrogeanu Gherea (ăștia pînă acum intrau repede pe banda 1, acum trebuie să intre direct pe banda 2, în vreme ce și traficul care vine liniștit pe banda 1 trebuie să se mute pe 2, dar autobuzele nu, deci tre să nici nu le stai în cale). E o prostie gogonată! Oricum pînă aici nu se poate face bandă separată, că nu sînt destule benzi, nici după Miorița nu se poate, pentru că benzile 1 și 2 merg în pasaj, așa că au făcut numai pe aceste cîteva sute de metri, absolut inutil, cu singurul efect încurcarea traficului. Parcă din ce în ce numai cretini ajung la decizii.
În rest, beleaua e cum e tocmai pentru că se fac prea multe PUZ-uri pe hîrtie și prea puțin în teren. Primăria nu construiește infrastructură. Punct. E simplu și evident. În schimb dă autorizație de construire oricui numai în baza existenței unui PUZ, fără veriicarea situației din teren. Numeri pe degete proiectele gîndite în avans pentru dezvoltarea orașului, unul ar fi pasajele de pe DN1. Altul este Costinești, perioada 99 - 2001, cînd primarul a făcut ceva de neimaginat pentru România, a asfaltat străzi pe cîmp și a instalat iluminat public. Astăzi zonele respective sînt construite. Io altele nu prea știu. Altfel, e normal, cînd kilometri pătrați de construcții noi deversează trafic într-o singură arteră, să avem situația de azi. Nu există, în noile cartiere, străzi de străpungere, numai alei locale. Tot traficul trebuie să se înghesuie pe vechile șosele, care există de pe vremea lui Carol I.
Mai mult, de vreun proiect de extindere a rețelei de tramvai ați auzit? Io nu.
Și politicienii, și poporul au același grad de nepregătire și incultură. De aia unii nu știu ce să facă, iar alți nu șitu ce să ceară.

#26
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,563
  • Înscris: 13.06.2004
Sunt tot felul de birocraţi care nu au ieşit niciodată să vadă cum e în realitate situaţia de pe teren.

#27
alexandrinabob

alexandrinabob

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 06.02.2015

View Postbobalex18, on 17 mai 2017 - 22:01, said:

pentru că am crezut în promisiunile doamnei firea.

Acum serios,, metroul din drumul taberei, decât să facă s pe străduțe, nu mai bine îl duceau până în domnești? Metroul din pipera, nu mai bine îl duceau până la școala americană. metroul care nu cred că o să ajungă la aeroportul otopeni, nu mai bine îl duceau până în corbeanca? Sau metroul de la lacul străulești, nu  mai bine îl duceau până în mogoșoaia. Așa se rezolvă civilizat problema, costă aceste lucrări, dar avantajele sunt imense.
Pentru metroul din Straulesti, au sapat 1 statie si jumatate, au pierdut finantarea europeana si au terminat in 4 ani.
Parcarea de acolo are termen nedefinit, nu au terminat licitatiile pentru ea...

Despre Firea, eu personal nu o suport, dar frecventa cu care trec masinile RATB din rondul de la Mogosoaia pana la Straulesti este de sub 10min. Am mai auzit si alte periferii in care chiar a scurtat binisor termenii de asteptare.

#28
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
@x-faktor, eu laud in continuare fiindca Buftea e ceva mai ferita. Buftenii folosesc mult transportul in comun si oamenii din Bucuresti mutati in zona sunt poate 1/2 pentru toata zona cati sunt doar in Corbeanca.
  la mine exista in ultima instanta si trenul, daca se blocheaza tot. Buftea are infrastructura de oras si cam tot ce ii trebuie sa fie autonoma.
  Amaratii aia din Greenfield au prima scoala decenta in Baneasa printre blocuri...eu la cei ca ei ma refeream.
  mai sunt oaze de calm (cred ca nu voi mai promova Buftea totusi :) )

#29
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Cat faci cu autobuzul sau maxi din Buc (casa presei sau pipera), pana in Buftea?

#30
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

View PostLauCalin, on 18 mai 2017 - 18:47, said:

Cat faci cu autobuzul sau maxi din Buc (casa presei sau pipera), pana in Buftea?
  Nu ai direct. Autobuzul trebuie luat pana la Laromet si de-acolo 112. Daca le prinzi pe amandoua la timp pe picior de plecare cred ca faci 1h 30 min cel putin pana in Pipera.Piata Presei e mai accesibila. Autobuzul RATB 460 din Buftea te lasa dupa vreo 40-45 de minute de mers in aglomeratie dimineata la capatul 331 (sau 131, unul dintre ele) Ala apoi mai face 10 minute pana la Piata Presei. Deci faci cam o ora. Cel mai ok e sa iei trenul pana la Gara de Nord si de-acolo metroul. cu tot cu drumul pana la gara ar trebui sa faci maxim 50 de minute.
  Eu fac cu masina 3 minute pana la gara. Sa zicem ca imi iau o marja de 7 minute (5 pana la gara si 2 in statie). Exista un tren zilnic care ajunge in Buftea la 8.01 si la 8.20 e in gara de nord. La 8.25 sunt pe peron. La 8.30 sunt la Victoriei si schimb metroul. la 8.40-45 sunt in statie la Pipera, urc scarile. E rezonabil.
  Pentru Piata Presei, aceeasi poveste doar ca la 8.30 sunt la Crangasi, urc scarile la 8.35 sunt pe Peron la 41 in Crangasi. Ma inghesui 10 minute si sunt la Piata Presei la 8.45.
  Daca ar fi sa nu folosesc masina deloc s-ar complica putin lucrurile. Din 60 in 60 de minute pleaca de langa casa mea, din cartierul studio un autobuz local care ma duce pana la Gara Buftea. Pot lua si ce vine, respectiv 508 sau 460 dar mai trebuie sa fac drumul de 10 minute pana la gara pe jos. Autobuzul local ma lasa la gara.
  Autobuzul local pleaca la 7.45 din Studio si ajunge la gara la 7.55 ,e corelat cu trenul de 8.01 (mai e unul la 8.07 daca il pierd). Eu fac 10 minute pana la autobuz, deci ar trebui sa plec de-acasa pe la 7.30 ca sa ajung la 8.45 la Pipera. 100% pe jos, doar cu autobuzul, trenul si metroul :)
  Cu masina e tot pe-acolo. Am plecat azi la 6.15 din Pipera de la mama care sta la rond, la OMV. Am evitat tot ce inseamna DN1. Am mers pe ruta sos Pipera-Tunari-Dimieni-Balotesti-Corbeanca-Buftea. Am facut fix 45 de minute, nu ma intreba de km ca nu-i stiu dar nu am stat. Corbeanca era chiar accesibila, am facut 35 de minute pe ruta asta!...

Edited by fightClub25, 18 May 2017 - 19:47.


#31
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008
Pfff! M-ai ametit. :D
Cel mai rezonabil mi se pare cu trenul. Dar sa schimbi metrou, sa iesi la suprafata si sa iei trenul... O nebunie.
Am masina, insa nu imi place sa fiu dependent de ea. De exemplu nu am mai miscat-o de sambata trecuta pentru ca nu am mai avut de ce. Iar dupa munca nu prea mai am chef de schimbat metru si luat tren. Si nici sa conduc uneori. Prefer sa stau pe scaun cu ochii inchisi, sa ascult niste muzica sau sa ma uit pe geam.

#32
lulutza

lulutza

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 421
  • Înscris: 30.05.2008
Vad ca sunt unii care o tin langa cu "aia de au vrut sa fie smecheri si s-au mutat in Nord.." daca ati fost in toate zonele de periferie ale capitalei, atunci stiti cu siguranta ca nordul este cel mai spalat si dpdv al populatiei cat si al comunelor. Nu e vorba de nici o fita in cazul multora, ci de faptul ca de ce dracu sa vrei sa stai in rromie si mizerie, cand poti sa nu. Si eu una daca as avea de ales intre cele doua si a sta in trafic (desi daca stii cum, nu faci mai mult de 40 de min pana in Bucuresti) aleg statul in trafic. Da macar seara nu mi-e frica sa ies pe strada, nu sunt obligata sa ascult concerte de manele, strazile sunt curate, si nu vad cinci negrii la 6 romani...adica la dracu, tot cetatenii sunt idioti si "fac pe smecheri" ca vor si ei un trai frumos si linistit, nu autoritatile ca nu fac nimic sa tina pasul cu dezvoltarea zonei.

#33
KelCooper

KelCooper

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,407
  • Înscris: 01.08.2011

View PostfightClub25, on 18 mai 2017 - 19:20, said:

  Cu masina e tot pe-acolo. Am plecat azi la 6.15 din Pipera de la mama care sta la rond, la OMV. ..
Unde mai exact? Intreb pentru ca eu stau(mai bine spus am stat) acolo, pe strada cu vilele lui dragomir :)

Apropo de rromie, am mers pe jos prin Ferentari si Rahova, pe stradute pret de o ora si am vazut curatenie bec, strazi asfaltate, case modeste dar ingrijite, viloaie si rromi putini, multi romani spalati, fara manele, muzica hip hop chiar.

#34
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

View PostKelCooper, on 18 mai 2017 - 22:08, said:

Unde mai exact? Intreb pentru ca eu stau(mai bine spus am stat) acolo, pe strada cu vilele lui dragomir Posted Image

Apropo de rromie, am mers pe jos prin Ferentari si Rahova, pe stradute pret de o ora si am vazut curatenie bec, strazi asfaltate, case modeste dar ingrijite, viloaie si rromi putini, multi romani spalati, fara manele, muzica hip hop chiar.

  Mama sta in Class, vis-a-vis de primul Mega Image, frati-miu in alt Impact ,in spate la primul Mega Image :) eu la Crevedia ca m-am facut doctor nu expert contabil ca ei :)

  Ferentexas e linistit. Problema acolo este ce se intampla in casele alea ingrijite de care vorbesti tu. Aproape tot ce inseamna heroina, trafic de persoane, camatarie, clanuri care cer taxe de protectie ,samd. se intampla in texas. Evident ca nu stau sa se bata pe strada, dar nu-i ok sa ii ai ca vecini.

#35
KelCooper

KelCooper

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,407
  • Înscris: 01.08.2011
Ala din spatele la mega e gamma Posted Image
Pe strazile alea erau copii care mergeau cu bicicleta, alergau se jucau cu mingea etc. Am vazut si un nene roman care si-a scos gratarul in strada si se pregatea sa-l incinga dar repet, curatenie bec.
Uite spre exemplu zona de case de dupa imgb(nu stiu cum se numeste) e destul de murdara fata de Ferentari.
Apropo ce mi-a atras atentia, nici un bloc de nspe etaje, doar case spre deosebire de zone superspalate din bucuresti unde alterneaza p+2 cu p+(cat vreti voi)
Lasa Crevedia ca stii foarte bine ce preturi erau in cartierele impact acum 10 ani :)

Edited by KelCooper, 18 May 2017 - 22:28.


#36
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

View PostKelCooper, on 18 mai 2017 - 22:27, said:

Lasa Crevedia ca stii foarte bine ce preturi erau in cartierele impact acum 10 ani Posted Image
  
   Eu am luat in Crevedia anul trecut si fratimiu e in procesul de achizitie a unei case in Azur cu 100.000. 3 camere ,98 mp, un petec de gradina in spate.....dar e ok.
   La mama in Class apare cam o data pe an o casa mica de 3-4 camere pe la 130-150.000. Daca vindeam tot, inclusiv apartamentul din Aviatiei pe care l-am pastrat, si puneam avans ,ma atingeam de una cu o rata de ~2000 lei/luna. Pur si simplu, pentru mine ,zona nu ma (mai) da pe spate. Am locuit cu ai mei in Class 3 ani pana sa plec de-acasa si ii vizitez des. Simt ca am mai multe facilitati in Buftea pentru ce au eu acum nevoie. Unde mai pui ca mi-a ramas si apt din aviatiei :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate