Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Ce se va intampla cu Ilfovul? probleme de logistica.

- - - - -
  • Please log in to reply
246 replies to this topic

#1
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Salut.
     Azi am fost nevoit sa ajung in Greenfield pentru a semna un contract cu o scoala privata. Cei de-acolo au programat intalnirea la 9.30. Eu, plecand din Buftea am decis sa fiu precaut si sa plec la 8.45. M-am gandit ca nu am cum sa fac mai mult de 45 de minute pana in Greenfield. Pana la urma nu era chiar ora 8, majoritatea navetistilor trebuiau sa fie deja la ora aia la birou sau macar in Baneasa, Aviatiei sau Victoriei. Zis si facut. Am traversat Buftea in 5 minute, am stat la o bariera CFR 2 minute, am strabatut Corbeanca in alte 10 minute si inca 7-8 minute si deja eram pe la jumatatea orasului Otopeni. Aici s-a oprit.
     Era 9.15, mai aveam foarte putin pana la podul de peste centura si apoi inca cateva minute pana in Greenfield, insa nu se misca nimic. Primul gand a fost ca e un accident dar pe masura ce traficul incepuse totusi sa se miste si am ajuns in varful podului de peste centura, am putut vedea pana in capat ,la academia de Politie, coada bara la bara pe toate cele trei benzi. Si era 9.25 miercurea pe 17.05 ,vreme buna. Am reusit sa cobor de pe pod, m-am asezat in alta coada pentru rondul de la centura si apoi am facut stanga spre Greenfield pe aleea Teisani. Aici am vazut cea mai trista coada de masini. Oamenii din Greenfield, asteptau sa intre in rondul de la centura de sub pod intinsi pe o coada de cel putin 2 km.Efectiv coada se termina unde incepeau blocurile....sau poate era mai mult din ea si printre blocuri dar eu nu o vedeam.
    Repet. ora 9.25, oamenii din Greenfield trebuiau sa faca 15-20 de minute minim pana ieseau de la ei din cartier si apoi, o coada de multi, multi km pana la Piata Presei. Nu e deloc neobisnuit ca un corporatist sa lucreze la Aviatorilor sau la Victoriei. Estimez minim 1 ora si 30 de minute pana acolo....si vorbim despre aceeasi partea a orasului, zona de Nord, acelasi sector....

    Ok, poate astia din Nord sunt prosti si se inghesuie pe sosea iar cei din Sud sunt destepti fiindca pentru 50% din pretul apartamentelor si caselor din nord au cumparat locuinte noi langa o statie de metrou si astfel ajung in 30 de minute la victoriei fara mare bataie de cap. Oare? toti cei care stau in zona aia mi-au zis ca dimineata metroul a devenit sufocant, impracticabil. Ca nu au trotuare, ca merg prin noroi ca isi lasa masinile pe unde apuca pe langa statia de metrou ca apoi sa se inghesuie ca vitele ,samd.

    Ce credeti ca se va intampla? Se vor mai vinde casele din Ilfov in continuare desi este clar ca infrastructura nu poate face fata de la an la an crescand aglomeratia? Eu stiam de coada aia pe DN1 dimineata ca incepe de la IKEA ,nicidecum de la jumatatea orasului Otopeni.
    Va ajunge totusi infrastructura sa faca cat de cat fata cum se intampla acum in Pipera? Care e viitorul?
    Eu personal credeam ca anumite zone vor face implozie din cauza vietii grele pentru oamenii care locuiesc in ele. Pipera era un bun exemplu. Cu toate ca ieseai intr-o ora, poate doua, din Pipera, pretul caselor a ramas aproximativ constant printre cele mai mari din oras si aproape nimeni nu a vandut.
   Domnesti desi de la inceput a fost o idee proasta avand o infrastructura deficitara este in continuare locuit si din ce in ce mai multa lume se muta acolo, la fel si Popesti, Berceni, Bragadiru ,samd.

   Cum se descurca oamenii care locuiesc in Corbeanca, Otopeni, Balotesti, Domnesti, Berceni ,samd? ce ii motiveaza sa ramana acolo si sa-si piarda ore din viata pe drum catre oras, de ce nu vand si isi cumpara apartamente in oras?
   Sunt curios cum naiba pot numi oamenii aia asta "viata" cand poti pierde si 4 ore pe zi blocat in masina....

#2
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017
Mofturile cu " nordul " se razbuna ! Soarta !
Din pacate cam peste tot , la toate iesirile din Bucuresti incepe sa semene , una singura a ramas " parfum " ...pod peste centura , asfalt ok ..
sos Alexandria / Bragadiru

#3
Bersherker

Bersherker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 10.10.2014
E destul de trist ce se intampla in zona de nord a Capitalei, dar nu numai acolo (vezi Popesti-Leordeni, fix acelasi lucru se intampla cu Centura si sos. Berceni). E clar ca se va construi in continuare fara sa se tina cont de drumuri, pentru ca pe dezvoltatori nu prea ii intereseaza daca x sau y care o sa cumpere apartament in zona are masina sau nu, si daca are de gand sa o foloseasca zilnic pentru deplasare acasa-serviciu-acasa.

Ma uit zi de zi pe pagina de facebook "WazeTraficBucuresti", acolo unde se posteaza automat, zi de zi, traficul 'neobisnuit' din Bucuresti si timpii de intarziere fata de traficul obisnuit. Ceea ce ai mentionat tu in postarea ta cu Aleea Teisani, apare si aici

#4
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009

View Post86-APP, on 17 mai 2017 - 21:54, said:

Mofturile cu " nordul " se razbuna ! Soarta !
Din pacate cam peste tot , la toate iesirile din Bucuresti incepe sa semene , una singura a ramas " parfum " ...pod peste centura , asfalt ok ..
sos Alexandria / Bragadiru
  Posibil ,desi intrarea in oras se intampla prin Rahova si nu prea sunt locuri de munca atractive in zona. Tot trebuie sa ajungi in centru macar....si stopul ala de la antiaeriana compenseaza tot ce a fost liber pana acolo....

#5
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
pentru că am crezut în promisiunile doamnei firea.

Acum serios,, metroul din drumul taberei, decât să facă s pe străduțe, nu mai bine îl duceau până în domnești? Metroul din pipera, nu mai bine îl duceau până la școala americană. metroul care nu cred că o să ajungă la aeroportul otopeni, nu mai bine îl duceau până în corbeanca? Sau metroul de la lacul străulești, nu  mai bine îl duceau până în mogoșoaia. Așa se rezolvă civilizat problema, costă aceste lucrări, dar avantajele sunt imense.

#6
Mac_1

Mac_1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 15.05.2017

View PostfightClub25, on 17 mai 2017 - 21:47, said:

   Cum se descurca oamenii care locuiesc in Corbeanca, Otopeni, Balotesti, Domnesti, Berceni ,samd? ce ii motiveaza sa ramana acolo si sa-si piarda ore din viata pe drum catre oras, de ce nu vand si isi cumpara apartamente in oras?

Metehne!

Unii realizeaza asta prea tarziu.
Isi fac case cu 8 dormitoare cu eternul gratar in curte si dupa ce vorbesc 2 ani de zile la orice intalnire numai despre fose, ajung la concluzia ca au facut o prostie.

Pentru un om activ, cu serviciul in Bucuresti, cu copii de dus la gradinite, scoli, cursuri, piscina, karate, etc e o mare prostie sa te muti departe de Bucuresti.
Devii practic un taximetrist pentru ei.
Pana cand vor implini varsta majoratului si vor avea carnet de conducere.

Nu degeaba unele apartamente din Bucuresti au acelasi pret ca o casa mult mai spatioasa.
Iar la chirii nu mai vorbesc. Apartamentele bine pozitionate au chirii cu mult mai mari decat o vila in complexul rezidential al lui Bucsaru.

Edited by Mac_1, 17 May 2017 - 22:11.


#7
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

View PostfightClub25, on 17 mai 2017 - 21:56, said:

  Posibil ,desi intrarea in oras se intampla prin Rahova si nu prea sunt locuri de munca atractive in zona. Tot trebuie sa ajungi in centru macar....si stopul ala de la antiaeriana compenseaza tot ce a fost liber pana acolo....
Si in nord ce este atractiv , postul de " minecar " la birouri ? Aici exista aproape toate institutiile statului , in sec 5 . !!!!
Intersectia de care spui , e blocat de aia din Dr Taberei care merg pe Ghencea dar deja nu mai vorbim de intrari in Bucuresti .

#8
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,719
  • Înscris: 26.02.2010
Se construieste haotic, in curând in Bucuresti bicicleta o sa fie de baza, deja in sud Strada Luica nu mai face fata traficului, de dimineata pana in noapte se circula bara la bara, nu mai exista un interval liber si multe alte stradute/bulevard din oras.

#9
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015

View PostMac_1, on 17 mai 2017 - 22:10, said:



Metehne!

Unii realizeaza asta prea tarziu.
Isi fac case cu 8 dormitoare cu eternul gratar in curte si dupa ce vorbesc 2 ani de zile la orice intalnire numai despre fose, ajung la concluzia ca au facut o prostie.

Pentru un om activ, cu serviciul in Bucuresti, cu copii de dus la gradinite, scoli, cursuri, piscina, karate, etc e o mare prostie sa te muti departe de Bucuresti.
Devii practic un taximetrist pentru ei.
Pana cand vor implini varsta majoratului si vor avea carnet de conducere.

Nu degeaba unele apartamente din Bucuresti au acelasi pret ca o casa mult mai spatioasa.
Iar la chirii nu mai vorbesc. Apartamentele bine pozitionate au chirii cu mult mai mari decat o vila in complexul rezidential al lui Bucsaru.

Ce sa realizeze? În general sunt oameni cu banii nu își fac griji că întârzie la job.
Dezavantajați sunt  vechi locuitori cei care sunt acolo din moși stramosi, aia aveau loc de muncă pe timpul lu Ceaușescu mergeau cu 135 sau 167
Astora le este greu, ce crezi că unu care a devalizat o fabrica are grija zilei de mâine cum sa ajungă la job? Sau vreun parlamentar ii e frica că întârzie la serviciu?

#10
Mac_1

Mac_1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 15.05.2017
Pai toata lumea stie ca odata cu prima zi de scoala traficul explodeaza.
Asta cu plimbatul copiilor la gradinite e o realitate, nu doar ceva inchipuit.
Plimbatul copiilor iti mananca o buna parte din viata.

De aia zic.. Bucuresti nene. Si langa metrou daca se poate. Sa mai plece boracul si cu metroul unde trebuie sa plece, sa nu stai dupa curul lui pana face 18 ani.


Si am eu o banuiala ca mult trafic e si din cauza birocratiei. Cred ca multi care circula pe strada, de fapt se duc sa "rezolve" o problema de birocratie. Altfel nu-mi inchipui ce naiba cauta atatea masini pe la ora 10 dimineata.
Dar ... asta nu o pot dovedi, e doar o banuiala de-a mea.

View Postzzhunt, on 17 mai 2017 - 22:24, said:

Ce sa realizeze? În general sunt oameni cu banii nu își fac griji că întârzie la job.
Dezavantajați sunt  vechi locuitori cei care sunt acolo din moși stramosi, aia aveau loc de muncă pe timpul lu Ceaușescu mergeau cu 135 sau 167
Astora le este greu, ce crezi că unu care a devalizat o fabrica are grija zilei de mâine cum sa ajungă la job? Sau vreun parlamentar ii e frica că întârzie la serviciu?
Hai ma ca nu toti care-si fac case in Ilfov au devalizat ceva.
Au facut imprumuturi la banci pe care si le platesc (cu greu de cele mai multe ori) in mod cinstit.
Marea lor majoritate.
Hai sa fim seriosi.

Si repet, problema e ca trebuie sa-ti plimbi copiii pe la diverse activitati. Asta cu serviciul .. sa zicem.. ca o iei in calcul din start cand iti faci o casa mai departe de locul de munca.

#11
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

View PostMac_1, on 17 mai 2017 - 22:28, said:

Pai toata lumea stie ca odata cu prima zi de scoala traficul explodeaza.
Asta cu plimbatul copiilor la gradinite e o realitate, nu doar ceva inchipuit.
Plimbatul copiilor iti mananca o buna parte din viata.

De aia zic.. Bucuresti nene. Si langa metrou daca se poate. Sa mai plece boracul si cu metroul unde trebuie sa plece, sa nu stai dupa curul lui pana face 18 ani.


Si am eu o banuiala ca mult trafic e si din cauza birocratiei. Cred ca multi care circula pe strada, de fapt se duc sa "rezolve" o problema de birocratie. Altfel nu-mi inchipui ce naiba cauta atatea masini pe la ora 10 dimineata.
Dar ... asta nu o pot dovedi, e doar o banuiala de-a mea.


Asta este ca o altă întrebare personală fără răspuns. Cât stăteam în drumul taberei foloseam troleul 69 până la moșilor. plecam la ora 7 dimineața. troleul venea la tricodava full de pensionari și toți coborau la universitate. ce căutau acolo nu am aflat niciodată.

#12
pink-beetle

pink-beetle

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 106
  • Înscris: 13.07.2015
Popesti este singura localitate limitrofa cu metrou, de asta se inghesuie aici de zici ca s-a terminat terenul.
A devenit sufocant, s-a construit aici la foc continuu.

#13
Mac_1

Mac_1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 15.05.2017

View Postbobalex18, on 17 mai 2017 - 22:32, said:

Asta este ca o altă întrebare personală fără răspuns. Cât stăteam în drumul taberei foloseam troleul 69 până la moșilor. plecam la ora 7 dimineața. troleul venea la tricodava full de pensionari și toți coborau la universitate. ce căutau acolo nu am aflat niciodată.
Pai daca ne referim la folosirea transportului in comun, asa e. Pensionari multi nene. Se duc de ici colea disdedimineata. Dracu stie unde. O sa vad poate cand o sa ajung ca ei. hahha

Dar totusi pensionarii nu genereaza aglomeratia din oras. Cu masina de regula merg oamenii activi.

View Postpink-beetle, on 17 mai 2017 - 22:34, said:

Popesti este singura localitate limitrofa cu metrou, de asta se inghesuie aici de zici ca s-a terminat terenul.
A devenit sufocant, s-a construit aici la foc continuu.
Parcarea de la metroul ala (Berceni sau Leonida nustiucum) e full din ce am inteles.
Deci totusi oamenii prefera sa renunte la confortul masinii personale in favoarea timpului petrecut pe drum.

#14
86-APP

86-APP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,278
  • Înscris: 01.03.2017

View Postpink-beetle, on 17 mai 2017 - 22:34, said:

Popesti este singura localitate limitrofa cu metrou, de asta se inghesuie aici de zici ca s-a terminat terenul.
A devenit sufocant, s-a construit aici la foc continuu.
Paradoxul este ca metroul care trebuia sa fie avantaj , a dus la ghetoizarea zonei care acum este reper de infectie urbanistica si sociala .

#15
Mac_1

Mac_1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 118
  • Înscris: 15.05.2017

View Postzzhunt, on 17 mai 2017 - 23:02, said:

Ia zi unu cu 2000 lei putea să ia împrumut de la banca 300 mii euro și sa-si facă vila?
Nu prea.
Dar sa cumperi o vila de 100-120mii euro la un venit pe familie de .. hmm.. sa zicem 8000 lei e posibil.
Mai ai un banut strans de avans, te mai ajuta neamurile. E greu, dar e perfect posibil.

Pai majoritatea caselor (disponibile sau care urmeaza a fi construite) din Berceni, Popesti, Bragadiru, Dragomiresti sunt (sau vor fi) cam la 100mii euro.

View Postzzhunt, on 17 mai 2017 - 23:02, said:

Vreau să știu și eu reteta astora de la noi care au făcut sute de mii și milioane de euro în 5-10 anii.
Daca ti-o spun, imi dai si mie un 100k acolo? sa-mi iau si eu un apartament.
Spoiler
Daca ai dat click pe spoiler, sai cu banul.

#16
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,548
  • Înscris: 17.08.2007
Problema semnalata nu e doar a nordului ci a intregii capitale, orasul asta va deveni de nelocuit. Pe de o parte este de vina dezvoltarea haotica fara o corelare cu un plan de dezvoltare a infrastructurii si pe de alta parte celelalte orase mari din sud care sunt moarte, toata lumea vine aici la studii sau sa gaseasca un loc de munca si cererea de locuinte creste, pentru ca orase ca Craiova, Pitesti, Slatina sau Constanta nu ofera sanse reale celor care vin sa munceasca si sa traiasca in Bucuresti.
Dupa parerea mea Ilfovul nu ar trebuia sa mai existe demult ci sa fie inglobat in Bucuresti cu un plan de dezvoltare urbanistica unitara, dar sunt constient ca vorbesc sa-mi racesc gura de pomana.
Traiul in Bucuresti va fi un chin din ce in ce mai mare in viitor.

#17
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017

View PostMac_1, on 17 mai 2017 - 22:31, said:

Hai ma ca nu toti care-si fac case in Ilfov au devalizat ceva.
Au facut imprumuturi la banci pe care si le platesc (cu greu de cele mai multe ori) in mod cinstit.
Marea lor majoritate.
Hai sa fim seriosi.
Cred ca ceea ce dorea sa spuna e ca cei ce locuiesc in case de sute de mii de euro de obicei nu prea au job de care sa depinda sau la care sa fie penalizati ca intarzie... ori sunt patroni peste ceva ori au joburi lejere, in management, unde cu totii stim ca nu exista un program de 8 ore, e cel mult ceva part time de 4 ore... si poti sa pleci in timpul programului unde vrei in scop personal chiar cu masina companiei. Cine spune altceva minte. Si daca vrei dovada, intra in cafenele la orice ora si vezi cine sta pe acolo... exact patronii si cei din management.

View PostMac_1, on 17 mai 2017 - 22:31, said:

Si am eu o banuiala ca mult trafic e si din cauza birocratiei. Cred ca multi care circula pe strada, de fapt se duc sa "rezolve" o problema de birocratie. Altfel nu-mi inchipui ce naiba cauta atatea masini pe la ora 10 dimineata.
Dar ... asta nu o pot dovedi, e doar o banuiala de-a mea.
Eu as miza exact pe opus, ca marea majoritate se plimba aiurea intre diverse locatii...
Am o vecina casnica, nevasta de patron abonat la contracte cu statul ca sunt nasiti de cineva sus pus care le arunca contracte... si daca nu se plimba aia zilnic fara rost prin tot orasul. Si mai am si alte exemple asemenea (unele sunt neveste ale clientilor). Presupun ca le place sa o arda aiurea in trafic. Uneori, din prisma jobului ma plimb de colo colo si inevitabil ma intalnesc cu ei la fiecare colt de strada, uneori cat intru eu la o locatie a clientului ii vad ca da coltul si 5 minute mai tarziu cand ies ma intalnesc la urmatoare intersectie la semafor...
Si cam asa sunt toti astia care au bani facand nimic si evident ca au timp liber gramada, mai ales patronii si nevestele/amantele acestora... le place sa stea in trafic ca sa... nimic.

Edited by samebo, 17 May 2017 - 23:35.


#18
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
Cred ca s-a zis o chestie foarte desteapta mai sus si care poate fi o problema in tot haosul asta din Ilfov si drumul spre Bucuresti : scolile.

   M-am uitat putin si am observat unde sunt cele mai bune scoli din Ilfov. Exista un site care iti arata cu ce medii au intrat la liceu copii care au terminat acolo si ce medii au avut la evaluarea nationala.
   Cele mai bune scoli de stat din Illfov sunt :

   1) scoala gimnaziala nr 2 Cretesti (la mama naibii, dupa Jilava, langa 1 decembrie) intrarea in Bucuresti se face prin soseaua Giurgiului,zona proasta, scoli proaste, aproape de ferentexas. medie la evaluarea nationala in 2016 - 7.91 medie la admitere in liceu - 8.28

   2) scoala gimnaziala nr. 2 Voluntari (aproape de Bucuresti dar intrarea se face prin zona de case a cartierului Colentina, plina de rromi, scoli proaste in oras pana in zona Bucur Obor cel putin). media la evaluarea nationala in 2016 - 7.99 ,media la admiterea in liceu .7.81
   3) scoala gimnaziala nr 1 Berceni (sudul extrem, intrare in Bucuresti prin zona proasta a Berceniului, scoli bune in Berceni la cativa km de la intrare) media la evaluarea nationala - 7.58 ,media la admiterea in liceu 7.84
   4) scoala gimnaziala nr 1 1 decembrie (langa Cretesti, aceeasi situatie intrare in Bucurest iin zona foarte proasta, trece prin Jilava) media la evaluarea nationala 7.45 ,media la admiterea in liceu 7.81
   5) liceul teoretic "Ioan Petrus" Otopeni aici e simplu. Otopeni e orasel de 15-20.000 de oameni de ceva vreme incoace.Au si ei o scoala decenta. media la evaluarea nationala 7.45 ,media la admiterea in liceu 7.80
   6) liceul teoretic "Alexandru Rosetti" Vidra (Inca o localitate din Sudul Extrem, intre Berceni si 1 Decembrie) - media la evaluarea nationala 7.32 ,media la admiterea in liceu 7.70
   7 si 8) scolile generale 3 si 2 din Buftea (Cel mai mare oras din Ilfov, are 4 scoli, 3 sunt bunicele. Departe de Bucuresti, primele scoli din Bucuresti nu sunt ok, abia la parcul Bazilescu exista o scoala cu medii asemanatoare ca cele din Buftea) mediile la evaluarea nationala 7.17-7.34 ,mediile la admiterea in liceu 7.65-7.62
   9) scoala gimnaziala Alexandru Odobescu Chiajna. comuna mare, izolata prin apropierea de cartierul paralizat numit Militari si centura Bucuresti ,paralizata si ea pe partea respectiva. medii peste 7
  10) scoala gimnaziala nr1. Copaceni. La cucu-bau si mai departe de 1 decembrie, medii peste 7
  11) scoala gimnaziala nr 1. Bragadiru Comuna mare ,departe de Bucurestiul civilizat. Intrarea in oras se face prin Rahova si trebuie mers ceva pana sa ajungi la o scoala buna in sectorul 5. medii peste 7.
  12) scoala gimnaziala nr 1. Buftea - Buftea din nou cu a treia scoala din clasamentul asta cu note de peste 7.
  13) liceul teoretic Horia Hulubei Magurele ultima scoala din "top" cu medii de peste 7. Magurele este la fel ca Bragadiru o comuna (sau oras ce o fi acum) din care ajungi in Bucuresti trecand prin Rahova. Cea mai proasta zona a rahovei....

   Se observa de-aici ca scolile bune din Ilfov se afla in localitati fie prea departate de Bucuresti (Buftea, 1 decembrie, copaceni, Vidra) fie care au intrarea in Bucuresti prin cartiere foarte proaste care nu au scoli bune (Bragadiru, Magurele, Chiajna, Berceni si Voluntari)
   Desi e plin de oameni mutati aici din Bucuresti, oameni care au avut un salariu decent sa ia un credit de 70-100.000 de euro deci nu sunt tocmai niste tampiti analfabeti si copii lor sunt mai de soi, au trebuit sa ia in considerare scolile locale si asta se vede din rezultate.
   Acesti oameni isi duc copii la scoala local, si apoi pleaca spre job. Nu merg cu copii pana la o scoala din Bucuresti si apoi mai fac un drum spre job aglomerand aiurea soselele din oras.
  Scolile din localitatile apropiate de Bucuresti insa, sunt un dezastru. spre exemplu :

   1) scoala gimnaziala nr 3 Voluntari (pipera) - medii sub 6.50
  2) scoala gimnaziala nr 1 Mogosoaia - medii medii sub 6.50
  3) scoala gimnaziala nr 1. Tunari - medii sub 5!
  4) scoala gimnaziala Gheorghe Corneliu Domnesti ,medii sub 6
5) scoala gimnaziala Pantelimon - medii sub 6.30
  6) scoala Gimnaziala Corbeanca - medii sub 5.50
  
    si lista poate continua.....
  Este foarte clar ca cei care s-au mutat relativ aproape de Bucuresti nici nu au luat in considerare scolile locale si au optat pentru Bucuresti. Pentru ei si copii lor, Ilfovul este doar un dormitor. job-ul, scoala copiilor, totul se intampla in Bucuresti si acesti oameni aglomereaza orasul. Pentru ceilalti, care au ales variante mai ieftine dar mai departe, Ilfov-ul inseamna si orasel/comune de adoptie unde isi duc copii la scoala ,unde investesc si fac afaceri ,etc.

  sursa : http://www.admiterel...fiÅŸează topul

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate