Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Renault Megane III sau Ford Focus Ill ?
Last Updated: May 21 2017 19:48, Started by
Clio1973
, May 16 2017 20:46
·
0
#1
Posted 16 May 2017 - 20:46
Domnilor,vă cer ajutorul în cumpărarea unui automobil s.h. Doresc un motor cu cilindree de 1,6 l aspirat benzină,deoarece va fi folosit 99% din timp pe distanțe scurte intra urbane ca a doua mașină.Dispun de maxim 9000€, dar aș fi bucuros să cheltui mai puțin. Am găsit în Germania Megane lll 1,6-16v klimatronic/navigație TomTom ,2012/13 ,60/90000 km la 6/7000€ și Focus 2011/12 ,120000km klimatronic/navigație la 8/9000€.Acum am un Logan ,,noua,, mașină va fi folosită în principal la drumuri mai lungi.Ca bugetar ( de jos, adică dascăl -salariu mizerabil deci caut o mașină relativ fiabilă) ce recomandați? Cu stimă.
|
#4
Posted 16 May 2017 - 21:21
#6
Posted 16 May 2017 - 21:44
Mulțumesc. Domnilor, am uitat să precizez că am găsit și la noi pe Autovit, la Piatra Neamț, un Focus ,2012,105000 km,cu garanție, la7900€. Dv. ați cumpăra din Germania,Megane 2013 60000 km,6700 € sau în acest caz Focus ul din țară?
|
#7
Posted 16 May 2017 - 22:17
#8
Posted 16 May 2017 - 22:29
Am avut si Megane II si Megane III, si acum am Focus.
Meganele, Diesel ambele, break ambele, 1.9dCi, turbo 130CP Focus, benzina, 2L, 160 CP Megane mi-as mai lua la orice ora Meganul II mi-ar placea (era mai sprintem, la Megane III a aparut nu stiu ce prostie antipoluare si nu avea repriza buna) La Megane III, xenon La Megane II, halogen, CHINUL DUPA LUME sa schimbi bencul de faza scurta Megane II, 3 ani, 190,000km, problema numai un furtun de aer conditionat Megane III, 2 ani jumate, 170,000, NICI O PROBLEMA Focusul, nu ma impac grozav cu transmisia automata, probleme cu cablajul de la un senzor de pozitie axa cu came Am cu el 130,000km, il am din octombrie 2014, placutele de frana originale. Toate vehiculele de la 0km, si alergate (se vede dupa nr de km) |
#9
Posted 16 May 2017 - 22:34
Ford ca si mecanica si calitate este peste Renault..cum vine vorba,e mai masina.Dar Reno-ul arata bestial la aspect.
Si vezi ca la piese francezii sunt nenorociti,iei masina ieftina,te bucuri,dar peste cativa ani cand iese din garantie si ti se strica te miri ce,te belesc la bani,dai pe o piesa de zici ca ai E classe. Tsunnnami, on 16 mai 2017 - 22:29, said:
Toate vehiculele de la 0km, si alergate (se vede dupa nr de km) |
#10
Posted 16 May 2017 - 22:38
un Clio nou. citește postul lui kimi https://forum.softpe...4#entry21013585
sau vinde loganul și ia un Megane nou. nu te incurca la bugetul asta cu masina second. |
|
#11
Posted 17 May 2017 - 04:11
Tsunnnami, on 16 mai 2017 - 22:29, said:
Am avut si Megane II si Megane III, si acum am Focus. Meganele, Diesel ambele, break ambele, 1.9dCi, turbo 130CP Focus, benzina, 2L, 160 CP Megane mi-as mai lua la orice ora Meganul II mi-ar placea (era mai sprintem, la Megane III a aparut nu stiu ce prostie antipoluare si nu avea repriza buna) La Megane III, xenon La Megane II, halogen, CHINUL DUPA LUME sa schimbi bencul de faza scurta Megane II, 3 ani, 190,000km, problema numai un furtun de aer conditionat Megane III, 2 ani jumate, 170,000, NICI O PROBLEMA Focusul, nu ma impac grozav cu transmisia automata, probleme cu cablajul de la un senzor de pozitie axa cu came Am cu el 130,000km, il am din octombrie 2014, placutele de frana originale. Toate vehiculele de la 0km, si alergate (se vede dupa nr de km) La fordul ala as masura discurile, nu placutele. Ai sa ai o surpriza... |
#12
Posted 17 May 2017 - 04:57
argentum, on 17 mai 2017 - 04:11, said: La fordul ala as masura discurile, nu placutele. Ai sa ai o surpriza... Nope, le-am masurat acum vreo 2000 de mile, merge-a dracu de mananca asfaltu' Nu stiu cum am scapat fara speed ticket pana acum Si cu masina si cu motorul... Mandra e in al doilea an cu gume de iarna pe ea... zici ca-s noi Ma rog Intr-un an jumate a facut 8,000km, |
#14
Posted 17 May 2017 - 06:28
Ca masina second dintre cele doua variante, alege-o pe cea cu km mai putini, totusi e o diferenta intre 60.000 si 120.000. Ca masina noua eu as alege Focus-ul.
|
#15
Posted 17 May 2017 - 09:24
Numai sfaturi de nota 10+ , insa nimeni nu pune punctul pe i
Daca Megane-ul pe care vrei sa-l cumperi, nu e break ... atunci comparatia nu are sens. Intre Focus III si Megane III, ambele hatchback...singura alegere este Focus III. Modelul hatchback de Megane, la fel ca si Fluence-ul sunt construite in Turcia, iar calitatatea materialelor, a asamblarii ... a masinii in general, este mai slaba decat la modelul break, care e construit in Franta. Probabil se vor repezi multi sa spuna ca e o aberatie asta, insa trebuie sa fii realist si sa intelegi ca va conta doar parerea celor care au avut si break si hatchback, ori a unui mecanic pe care sa-l cunosti bine si care sa lucreze in service Renault. Un exemplu asemanator este si cu VW Jetta. De ce crezi ca nu exista deloc in oferta VW din Germania, Franta, Olanda si alte tari dezvoltate ?? Pentru ca e facuta in Mexic, pornindu-se de la conceptul unui cost de productie mai mic. Sunt foarte multi care se reped "ca rata la muci" sa puna mana pe o masina noua, vrajiti de un discount semnificativ oferit de dealer, fara sa se intereseze care sunt motivele reale din spatele pretului redus. Un plus pentru Focus, este faptul ca sunt destul de dese cele care sunt echipate cu parbriz incalzit, iar doatarea asta e "aur curat" pe o masina ce va fi utilizata in trafic urban, intr-o tara in care aproape 4 luni pe an, ai geamul inghetat, aburit, etc. |
|
#16
Posted 17 May 2017 - 09:51
flylex99, on 17 mai 2017 - 09:24, said:
Numai sfaturi de nota 10+ , insa nimeni nu pune punctul pe i Daca Megane-ul pe care vrei sa-l cumperi, nu e break ... atunci comparatia nu are sens. Intre Focus III si Megane III, ambele hatchback...singura alegere este Focus III. Modelul hatchback de Megane, la fel ca si Fluence-ul sunt construite in Turcia, iar calitatatea materialelor, a asamblarii ... a masinii in general, este mai slaba decat la modelul break, care e construit in Franta. Probabil se vor repezi multi sa spuna ca e o aberatie asta, insa trebuie sa fii realist si sa intelegi ca va conta doar parerea celor care au avut si break si hatchback, ori a unui mecanic pe care sa-l cunosti bine si care sa lucreze in service Renault. Un exemplu asemanator este si cu VW Jetta. De ce crezi ca nu exista deloc in oferta VW din Germania, Franta, Olanda si alte tari dezvoltate ?? Pentru ca e facuta in Mexic, pornindu-se de la conceptul unui cost de productie mai mic. Sunt foarte multi care se reped "ca rata la muci" sa puna mana pe o masina noua, vrajiti de un discount semnificativ oferit de dealer, fara sa se intereseze care sunt motivele reale din spatele pretului redus. Un plus pentru Focus, este faptul ca sunt destul de dese cele care sunt echipate cu parbriz incalzit, iar doatarea asta e "aur curat" pe o masina ce va fi utilizata in trafic urban, intr-o tara in care aproape 4 luni pe an, ai geamul inghetat, aburit, etc. Hatch-urile sunt construite in Spania si Turcia. Cele in 5 trepte sunt in Turcia. |
#17
Posted 17 May 2017 - 12:32
Break-ul e facut in Spania si nu are legatura cine, unde le face...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users