Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Renault Megane III sau Ford Focus Ill ?

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
Clio1973

Clio1973

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 30.01.2017
Domnilor,vă cer ajutorul în cumpărarea unui automobil s.h. Doresc un motor cu cilindree de 1,6 l aspirat benzină,deoarece va fi folosit 99% din timp pe distanțe scurte intra urbane ca a doua mașină.Dispun de maxim 9000€, dar aș fi bucuros să cheltui mai puțin. Am găsit în Germania Megane lll 1,6-16v klimatronic/navigație TomTom ,2012/13 ,60/90000 km la 6/7000€ și Focus 2011/12 ,120000km klimatronic/navigație la 8/9000€.Acum am un Logan ,,noua,, mașină va fi folosită  în principal la drumuri mai lungi.Ca bugetar ( de jos, adică dascăl -salariu mizerabil deci caut o mașină relativ fiabilă) ce recomandați? Cu stimă.

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Megane, arata mult mai bine :)

#3
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005
In comparatia asta as alege Megane, generatia aia de Focus nu este foarte tare pe placul meu.

#4
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016
Ford focus 3.
E platforma mult mai stabila... si Ford este o marca multa mai serioasa decat Renault.

#5
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012
Motorul de pe Megane e unul din cele mai fiabile din lume. Acel 1.6 a fost conceput in anii 90 si tot imbunatatit.

+1 Megane 3.

#6
Clio1973

Clio1973

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 30.01.2017
Mulțumesc. Domnilor, am uitat să precizez că am găsit și la noi pe Autovit, la Piatra Neamț, un Focus ,2012,105000 km,cu garanție, la7900€. Dv. ați cumpăra din Germania,Megane 2013 60000 km,6700 € sau în acest caz Focus ul din țară?

#7
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016
Eu as alege oricand Ford in loc de un Renault...
Renault e mult sub Ford, cauta si tu reviewuri pe net intre cele doua compacte.
Fordul e mult mai stabil si mai sigur decat Renault Megane.

Edited by notrust, 16 May 2017 - 22:17.


#8
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,861
  • Înscris: 20.10.2015
Am avut si Megane II si Megane III, si acum am Focus.

Meganele, Diesel ambele, break ambele, 1.9dCi, turbo 130CP
Focus, benzina, 2L, 160 CP

Megane mi-as mai lua la orice ora
Meganul II mi-ar placea (era mai sprintem, la Megane III a aparut nu stiu ce prostie antipoluare si nu avea repriza buna)
La Megane III, xenon
La Megane II, halogen, CHINUL DUPA LUME sa schimbi bencul de faza scurta

Megane II, 3 ani, 190,000km, problema numai un furtun de aer conditionat
Megane III, 2 ani jumate, 170,000, NICI O PROBLEMA

Focusul, nu ma impac grozav cu transmisia automata, probleme cu cablajul de la un senzor de pozitie axa cu came
Am cu el 130,000km, il am din octombrie 2014, placutele de frana originale.

Toate vehiculele de la 0km, si alergate (se vede dupa nr de km)

#9
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Ford ca si mecanica si calitate este peste Renault..cum vine vorba,e mai masina.Dar Reno-ul arata bestial la aspect.
Si vezi ca la piese francezii sunt nenorociti,iei masina ieftina,te bucuri,dar peste cativa ani cand iese din garantie si ti se strica te miri ce,te belesc la bani,dai pe o piesa de zici ca ai E classe.

 Tsunnnami, on 16 mai 2017 - 22:29, said:

Toate vehiculele de la 0km, si alergate (se vede dupa nr de km)
Daca imi permiti ironia,se pare ca nu numai nemtii le alearga.

#10
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,486
  • Înscris: 18.06.2007
un Clio nou. citește postul lui kimi https://forum.softpe...4#entry21013585
sau vinde loganul și ia un Megane nou. nu te incurca la bugetul asta cu masina second.

#11
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

 Tsunnnami, on 16 mai 2017 - 22:29, said:

Am avut si Megane II si Megane III, si acum am Focus.

Meganele, Diesel ambele, break ambele, 1.9dCi, turbo 130CP
Focus, benzina, 2L, 160 CP

Megane mi-as mai lua la orice ora
Meganul II mi-ar placea (era mai sprintem, la Megane III a aparut nu stiu ce prostie antipoluare si nu avea repriza buna)
La Megane III, xenon
La Megane II, halogen, CHINUL DUPA LUME sa schimbi bencul de faza scurta

Megane II, 3 ani, 190,000km, problema numai un furtun de aer conditionat
Megane III, 2 ani jumate, 170,000, NICI O PROBLEMA

Focusul, nu ma impac grozav cu transmisia automata, probleme cu cablajul de la un senzor de pozitie axa cu came
Am cu el 130,000km, il am din octombrie 2014, placutele de frana originale.

Toate vehiculele de la 0km, si alergate (se vede dupa nr de km)


La fordul ala as masura discurile, nu placutele. Ai sa ai o surpriza...

#12
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,861
  • Înscris: 20.10.2015

 argentum, on 17 mai 2017 - 04:11, said:



La fordul ala as masura discurile, nu placutele. Ai sa ai o surpriza...

Nope, le-am masurat acum vreo 2000 de mile, merge-a dracu de mananca asfaltu'
Nu stiu cum am scapat fara speed ticket pana acum
Si cu masina si cu motorul...

Mandra e in al doilea an cu gume de iarna pe ea... zici ca-s noi
Ma rog Intr-un an jumate a facut 8,000km, :lol:

#13
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
eu m-as uita la un Focus III Ecoboost de 125 de cai. Mai fasneata in oras, fiabila si consum comparabil cu 1.6 aspirat.
Uite asa ceva. Parbrizul incalzit si scaunele incalzite vor fi priceless la drumuri scurte iarna.

Edited by danX, 17 May 2017 - 05:59.


#14
berila_mz

berila_mz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 440
  • Înscris: 08.07.2009
Ca masina second dintre cele doua variante, alege-o pe cea cu km mai putini, totusi e o diferenta intre 60.000 si 120.000. Ca masina noua eu as alege Focus-ul.

#15
flylex99

flylex99

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 541
  • Înscris: 25.01.2009
Numai sfaturi de nota 10+ , insa nimeni nu pune punctul pe i
Daca Megane-ul pe care vrei sa-l cumperi, nu e break ... atunci comparatia nu are sens.
Intre Focus III si Megane III, ambele hatchback...singura alegere este Focus III.

Modelul hatchback de Megane, la fel ca si Fluence-ul sunt construite in Turcia, iar calitatatea materialelor, a asamblarii ... a masinii in general, este mai slaba decat la modelul break, care e construit in Franta.

Probabil se vor repezi multi sa spuna ca e o aberatie asta, insa trebuie sa fii realist si sa intelegi ca va conta doar parerea celor care au avut si break si hatchback, ori a unui mecanic pe care sa-l cunosti bine si care sa lucreze in service Renault.

Un exemplu asemanator este si cu VW Jetta. De ce crezi ca nu exista deloc in oferta VW din Germania, Franta, Olanda si alte tari dezvoltate ?? Pentru ca e facuta in Mexic, pornindu-se de la conceptul unui cost de productie mai mic.

Sunt foarte multi care se reped "ca rata la muci" sa puna mana pe o masina noua, vrajiti de un discount semnificativ oferit de dealer, fara sa se intereseze care sunt motivele reale din spatele pretului redus.

Un plus pentru Focus, este faptul ca sunt destul de dese cele care sunt echipate cu parbriz incalzit, iar doatarea asta e "aur curat" pe o masina ce va fi utilizata in trafic urban, intr-o tara in care aproape 4 luni pe an, ai geamul inghetat, aburit, etc.

#16
paranoiaaaa

paranoiaaaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 342
  • Înscris: 14.05.2012

 flylex99, on 17 mai 2017 - 09:24, said:

Numai sfaturi de nota 10+ , insa nimeni nu pune punctul pe i
Daca Megane-ul pe care vrei sa-l cumperi, nu e break ... atunci comparatia nu are sens.
Intre Focus III si Megane III, ambele hatchback...singura alegere este Focus III.

Modelul hatchback de Megane, la fel ca si Fluence-ul sunt construite in Turcia, iar calitatatea materialelor, a asamblarii ... a masinii in general, este mai slaba decat la modelul break, care e construit in Franta.

Probabil se vor repezi multi sa spuna ca e o aberatie asta, insa trebuie sa fii realist si sa intelegi ca va conta doar parerea celor care au avut si break si hatchback, ori a unui mecanic pe care sa-l cunosti bine si care sa lucreze in service Renault.

Un exemplu asemanator este si cu VW Jetta. De ce crezi ca nu exista deloc in oferta VW din Germania, Franta, Olanda si alte tari dezvoltate ?? Pentru ca e facuta in Mexic, pornindu-se de la conceptul unui cost de productie mai mic.

Sunt foarte multi care se reped "ca rata la muci" sa puna mana pe o masina noua, vrajiti de un discount semnificativ oferit de dealer, fara sa se intereseze care sunt motivele reale din spatele pretului redus.

Un plus pentru Focus, este faptul ca sunt destul de dese cele care sunt echipate cu parbriz incalzit, iar doatarea asta e "aur curat" pe o masina ce va fi utilizata in trafic urban, intr-o tara in care aproape 4 luni pe an, ai geamul inghetat, aburit, etc.


Hatch-urile sunt construite in Spania si Turcia. Cele in 5 trepte sunt in Turcia.

#17
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,861
  • Înscris: 20.10.2015
Break-ul e facut in Spania si nu are legatura cine, unde le face...

#18
Clio1973

Clio1973

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 30.01.2017
Mulțumesc.Sincer, vreau Focus sedan sau combi nu hatchback. Megane îmi place atât combi cat si hatchback.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate