Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
GPL-ul omoara motorul?
#37
Posted 16 May 2017 - 11:35
#39
Posted 16 May 2017 - 11:53
Jpl-ul e foarte ok ca si cost sau consum, cu mici incoveniente ca si spatiu pierdut din cauza buteliei si e foarte uscat, dar mentenanta buna si la timp si nu vor fi probleme, atat motor cat si instalatie.
|
#40
Posted 16 May 2017 - 11:56
Eu am vreo 14k km cu instalatia GPL, si ce pot sa spun pana acum;
1. consumul e cu 1-2L/100 km mai mare ca la benzina 2. eu unul nu observ vreo diferenta de putere (dar la mine la 4k rpm trece pe benzina) 3. trecerea pe gaz se face la 40 grade - asa e reglata si asa o las Ca si sugestie, monteaza cel mai mare rezervor toroidal care iti incape in lacasul rotii de rezerva, la mine a incaput unul de doar 45 litri, mi-as fi dorit unul mai mare pentru autonomie, insa...n-am loc. Oricum cu 36 litri (caci atata GPL intra) fac la drum lung cam 400-450 km, iar in Bucuresti cam 300 km, deci e relativ ok. |
#41
Posted 16 May 2017 - 12:40
RealThing, on 16 mai 2017 - 11:56, said:
Eu am vreo 14k km cu instalatia GPL, si ce pot sa spun pana acum; 1. consumul e cu 1-2L/100 km mai mare ca la benzina 2. eu unul nu observ vreo diferenta de putere (dar la mine la 4k rpm trece pe benzina) 3. trecerea pe gaz se face la 40 grade - asa e reglata si asa o las Ca si sugestie, monteaza cel mai mare rezervor toroidal care iti incape in lacasul rotii de rezerva, la mine a incaput unul de doar 45 litri, mi-as fi dorit unul mai mare pentru autonomie, insa...n-am loc. Oricum cu 36 litri (caci atata GPL intra) fac la drum lung cam 400-450 km, iar in Bucuresti cam 300 km, deci e relativ ok. Motor si masina ? Sunt curios pentru ca am aceeasi distanta parcursa in oras/afara cu 32L la Clio 1.4 16v hatchback. Edited by paso87, 16 May 2017 - 12:41. |
#42
Posted 16 May 2017 - 12:52
Am un var care are GPL pe exact ce vrea initiatorul: Fabia 2, motor de 1.2 60 CP. A pus instalatia pe la 80000. Acum are 120000 de km. Motorul merge brici.
Faptul ca taxiurile au depasit si 500 000 de km fara probleme datorate gazului, demonstreaza ca nu e chiar atat de nasol GPL-ul. Cred ca e mai mult o problema psihologica si de perceptie. Esti privit cumva... marginalizat sa zic asa, daca zici ca ai masina pe GPL. De-asta nici nu sunt asa populare la noi. |
#44
Posted 16 May 2017 - 13:26
Stii, si eu aveam o dilema daca ai motor de 1.4 sau 1.6. Pentru ca 12l/100 in Bucuresti pe gaz mi se pare prea bine.
|
#45
Posted 16 May 2017 - 13:27
Ce funny e sã vezi cum scrie la intrarea în parcarea subteranã de la mall sau supermarket “Interzis accesul mașinilor cu GPL”…Bineinteles ca e vorba de parcarile inchise, nu cele aflate in aer liber.
Asa ca lasa masina pe-afara pe undeva, daca oi gasi loc, si du-te la shopping pe jos Si mai e o chestie funny: de multe ori miroase a gaz in masina, ca ti-e frica sa aprinzi o tigara sa nu cumva sa fie ultima )) |
#46
Posted 16 May 2017 - 13:31
Ce sa zic, mai faci inca 200 de metri in plus... Putina miscare nu strica nimanui!
Sa parchezi chiar in fata intrarii sau direct pe linia caselor de marcat nu vrei? Apoi exista carucioare, deci nu iti rupi nici mainile si nici carca carand. Si instalatiile astea au o carte cu inspectii si verificari periodice (nu vorbim de consumabile). Nu are voie sa miroasa! Daca e asa e o problema si trebuie sa te duci sa iti verifice instalatia. Edited by colombo2003, 16 May 2017 - 13:35. |
|
#47
Posted 16 May 2017 - 13:32
LauCalin, on 16 mai 2017 - 13:26, said:
Stii, si eu aveam o dilema daca ai motor de 1.4 sau 1.6. Pentru ca 12l/100 in Bucuresti pe gaz mi se pare prea bine. De fapt e cam 13 pe gaz in Bucuresti (am testat plin-0) asta daca merg la ore de varf, si pe cat posibil pe stradute ocolitoare. Daca stau la semafor in coloana probabil sar, chiar cu mult. |
#48
Posted 16 May 2017 - 15:28
ionut_blue, on 16 mai 2017 - 10:05, said:
Puterea motorului scade f f putin daca instalatia este bine reglata. GPL-ul merge pe masini de sarantoci, mai plastic vorbind. E o blasfemie sa-l folosesti pe o masina puternica, cu multi cai. |
#49
Posted 16 May 2017 - 15:53
da' masinile de f1 pe merg ma ? nu pe gaz ? vezi ca nu stii ce vorbesti.
Edited by uzzy17, 16 May 2017 - 15:53. |
#50
Posted 16 May 2017 - 16:24
paso87, on 16 mai 2017 - 10:15, said: Pentru instalatia de GPL costa vreo 150 de lei odata pe an, bani in care intra si reglajele. Doar sa fii atent sa fie meseriasi oamenii care o instaleaza sa nu obtureze trasee ca dupa iti dau batai de cap. Patrocle_si_Lizuca, on 16 mai 2017 - 11:53, said:
Jpl-ul e foarte ok ca si cost sau consum, cu mici incoveniente ca si spatiu pierdut din cauza buteliei si e foarte uscat, dar mentenanta buna si la timp si nu vor fi probleme, atat motor cat si instalatie. LauCalin, on 16 mai 2017 - 13:26, said:
Stii, si eu aveam o dilema daca ai motor de 1.4 sau 1.6. Pentru ca 12l/100 in Bucuresti pe gaz mi se pare prea bine. primuministru, on 16 mai 2017 - 13:27, said: Si mai e o chestie funny: de multe ori miroase a gaz in masina, ca ti-e frica sa aprinzi o tigara sa nu cumva sa fie ultima )) Freiherr, on 16 mai 2017 - 15:28, said:
Pai in primul rand, daca puterea motorului ar scadea atat de putin, am vedea peste tot numai masini cu GPL. Ca-i mai ieftin si nu strica motorul. Daca-i atat de bun, de ce nu se fac masini de raliuri/formula 1 sau orice alt sport auto cu GPL? Probabil or fi toti niste imbecili in grupurile alea care nu vad avantajele GPL-ului fata de benzina. GPL-ul merge pe masini de sarantoci, mai plastic vorbind. E o blasfemie sa-l folosesti pe o masina puternica, cu multi cai. In afara de prejudecatile pe care le ai vis-a-vis de gpl, alt lucru mai stii despre el ?? Am masina de 19k euro, si i-am pus gpl. De ce ?? Ca sa merg dublu la acelasi pret ... Fix d-aia ... nu ca as fi vreun sarantoc ... Si uite ca merge pe gpl mai bine ca pe benzina, de vreo 3 ani si ceva, fara sa ragaie. Am vazut destui "bogati" d-astia cu mentalitate ca a ta, mergand cu tramvaiul, ca s-a scumpit motorina ... mirosindu-si basinile unii altora in tramvai, cocotati unul peste altul, eventual "lucrati" si la buzunare de "baietii destepti" ai tarii. Edited by shymano, 16 May 2017 - 16:25. |
#51
Posted 16 May 2017 - 16:41
Eu recunosc, sunt sarantoc si am masina de sarantoc, da' nu inteleg ce legatura are cu topicul actual.
Revizia instalatiei (cel putin la mine, BRC) e 200 lei, si se face la 15k km (aici intra filtre + reglaje). |
|
#52
Posted 16 May 2017 - 16:42
Baxon, on 16 mai 2017 - 09:42, said:
Te rog detaliaza cum este mai curat uleiul dupa 10-15 k km daca merge motorul pe gaz / benzina sau motorina , ca m-ai facut curios ?! Ăsta era pe vremuri "argumentul" "meseriașilor și cunoscătorilor": nașpa pe gaz că ai ardere uscată, pe benzină e umedă și ajută la ungere, de parcă motorul ar fi o fofoloancă. Știau ei ceva, dar nu știau bine și e exact invers. Edited by ursamajor, 16 May 2017 - 16:45. |
#53
Posted 16 May 2017 - 17:00
RealThing, on 16 mai 2017 - 16:41, said:
Eu recunosc, sunt sarantoc si am masina de sarantoc, da' nu inteleg ce legatura are cu topicul actual. Revizia instalatiei (cel putin la mine, BRC) e 200 lei, si se face la 15k km (aici intra filtre + reglaje). Pretul ... depinde si de instalatie, depinde si de cine face revizia ... Eu am LandiRenzo FSI; si un set de filtre originale costa 60+20 lei (la RMG-Shop, magazin on-line gasit pe net, cu sediul in Buzau). Altfel, niste filtre AM, putin mai slabe calitativ (mai mult ca sigur) costa 20+9 lei. Cat despre reglaje, astea sunt necesare doar daca se schimba ceva in modul de functionare al masinii, nu sunt obligatorii. De multe ori, mai ales daca schimbi service-ul unde ti le regleaza, risti sa strice treaba buna facuta de cel ce ti-a reglat-o inainte. Eu merg pe principiul "de ce sa umblu la ea, daca merge bine ??" La Pitesti, acolo unde am montat instalatia, revizia era 150 lei, cu tot cu filtre. |
#54
Posted 16 May 2017 - 17:01
Cat timp o am in garantie revizia o fac la montator (Vernesti). Dupa mai vedem
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users