Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur
 Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?
 Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 

GPL-ul omoara motorul?

- - - - -
  • Please log in to reply
208 replies to this topic

#37
MMMMM

MMMMM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 04.09.2006

 TLGTLC, on 16 mai 2017 - 10:34, said:

Mai nene ...Taxiurile au instalații de noi ...

Mai nene, sunt destule taxiuri la care s-a montat GPL dupa multi, spre foarte multi km parcursi.
Si inca merg ... dupa inca foarte multi km. Cu GPL montat. Si sunt Loganuri.
Ale dreaqului de bune masinile astea Posted Image

#38
gymy

gymy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,001
  • Înscris: 29.11.2005
Pe un Peugeot 206 am instalatie de gaz de vreo 6 ani si am facut cam 130.000 pe gaz.Singurul regret e ca nu am montat instalatia mai repede.Instalatia e Tomasetto si nu am avut nici o problema cu ea.

#39
Patrocle_si_Lizuca

Patrocle_si_Lizuca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 29.09.2016
Jpl-ul e foarte ok ca si cost sau consum, cu mici incoveniente ca si spatiu pierdut din cauza buteliei si e foarte uscat, dar mentenanta buna si la timp si nu vor fi probleme, atat motor cat si instalatie.

#40
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Eu am vreo 14k km cu instalatia GPL, si ce pot sa spun pana acum;

1. consumul e cu 1-2L/100 km mai mare ca la benzina
2. eu unul nu observ vreo diferenta de putere (dar la mine la 4k rpm trece pe benzina)
3. trecerea pe gaz se face la 40 grade - asa e reglata si asa o las

Ca si sugestie, monteaza cel mai mare rezervor toroidal care iti incape in lacasul rotii de rezerva, la mine a incaput unul de doar 45 litri, mi-as fi dorit unul mai mare pentru autonomie, insa...n-am loc. Oricum cu 36 litri (caci atata GPL intra) fac la drum lung cam 400-450 km, iar in Bucuresti cam 300 km, deci e relativ ok.

#41
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,447
  • Înscris: 06.08.2008

 RealThing, on 16 mai 2017 - 11:56, said:

Eu am vreo 14k km cu instalatia GPL, si ce pot sa spun pana acum;

1. consumul e cu 1-2L/100 km mai mare ca la benzina
2. eu unul nu observ vreo diferenta de putere (dar la mine la 4k rpm trece pe benzina)
3. trecerea pe gaz se face la 40 grade - asa e reglata si asa o las

Ca si sugestie, monteaza cel mai mare rezervor toroidal care iti incape in lacasul rotii de rezerva, la mine a incaput unul de doar 45 litri, mi-as fi dorit unul mai mare pentru autonomie, insa...n-am loc. Oricum cu 36 litri (caci atata GPL intra) fac la drum lung cam 400-450 km, iar in Bucuresti cam 300 km, deci e relativ ok.

Motor si masina ?
Sunt curios pentru ca am aceeasi distanta parcursa in oras/afara cu 32L la Clio 1.4 16v hatchback.

Edited by paso87, 16 May 2017 - 12:41.


#42
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Am un var care are GPL pe exact ce vrea initiatorul: Fabia 2, motor de 1.2 60 CP. A pus instalatia pe la 80000. Acum are 120000 de km. Motorul merge brici.
Faptul ca taxiurile au depasit si 500 000 de km fara probleme datorate gazului, demonstreaza ca nu e chiar atat de nasol GPL-ul. Cred ca e mai mult o problema psihologica si de perceptie. Esti privit cumva... marginalizat sa zic asa, daca zici ca ai masina pe GPL. De-asta nici nu sunt asa populare la noi.

#43
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 paso87, on 16 mai 2017 - 12:40, said:



Motor si masina ?
Sunt curios pentru ca am aceeasi distanta parcursa in oras/afara cu 32L la Clio 1.4 16v hatchback.

Civic cu motor de 1.6.

#44
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Stii, si eu aveam o dilema daca ai motor de 1.4 sau 1.6. Pentru ca 12l/100 in Bucuresti pe gaz mi se pare prea bine.

#45
primuministru

primuministru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,845
  • Înscris: 05.10.2007
Ce funny e sã vezi cum scrie la intrarea în parcarea subteranã de la mall sau supermarket “Interzis accesul mașinilor cu GPL”…Bineinteles ca e vorba de parcarile inchise, nu cele aflate in aer liber.
Asa ca lasa masina pe-afara pe undeva, daca oi gasi loc, si du-te la shopping pe jos
Si mai e o chestie funny: de multe ori miroase a gaz in masina, ca ti-e frica sa aprinzi o tigara sa nu cumva sa fie ultima :)))

#46
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008
Ce sa zic, mai faci inca 200 de metri in plus... Putina miscare nu strica nimanui!
Sa parchezi chiar in fata intrarii sau direct pe linia caselor de marcat nu vrei?
Apoi exista carucioare, deci nu iti rupi nici mainile si nici carca carand.

Si instalatiile astea au o carte cu inspectii si verificari periodice (nu vorbim de consumabile).
Nu are voie sa miroasa! Daca e asa e o problema si trebuie sa te duci sa iti verifice instalatia.

Edited by colombo2003, 16 May 2017 - 13:35.


#47
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 LauCalin, on 16 mai 2017 - 13:26, said:

Stii, si eu aveam o dilema daca ai motor de 1.4 sau 1.6. Pentru ca 12l/100 in Bucuresti pe gaz mi se pare prea bine.

De fapt e cam 13 pe gaz in Bucuresti (am testat plin-0) asta daca merg la ore de varf, si pe cat posibil pe stradute ocolitoare. Daca stau la semafor in coloana probabil sar, chiar cu mult.

#48
Freiherr

Freiherr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 04.05.2017

 ionut_blue, on 16 mai 2017 - 10:05, said:

Puterea motorului scade f f putin daca instalatia este bine reglata.
Pai in primul rand, daca puterea motorului ar scadea atat de putin, am vedea peste tot numai masini cu GPL. Ca-i mai ieftin si nu strica motorul. Daca-i atat de bun, de ce nu se fac masini de raliuri/formula 1 sau orice alt sport auto cu GPL? Probabil or fi toti niste imbecili in grupurile alea care nu vad avantajele GPL-ului fata de benzina.
GPL-ul merge pe masini de sarantoci, mai plastic vorbind. E o blasfemie sa-l folosesti pe o masina puternica, cu multi cai.

#49
uzzy17

uzzy17

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,172
  • Înscris: 29.08.2006
da' masinile de f1 pe merg ma ? nu pe gaz ? vezi ca nu stii ce vorbesti.

Edited by uzzy17, 16 May 2017 - 15:53.


#50
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010

 paso87, on 16 mai 2017 - 10:15, said:

Pentru instalatia de GPL costa vreo 150 de lei odata pe an, bani in care intra si reglajele. Doar sa fii atent sa fie meseriasi oamenii care o instaleaza sa nu obtureze trasee ca dupa iti dau batai de cap.
Spune-le si ca din aia 150 lei, filtrele (originale) sunt doar vreo 70-80 lei, restul e manopera pentru reglaje. Si nu trebuiesc facute reglaje anual; dupa mai bine de 3 ani, inca nu am nevoie de reglaje ...

 Patrocle_si_Lizuca, on 16 mai 2017 - 11:53, said:

Jpl-ul e foarte ok ca si cost sau consum, cu mici incoveniente ca si spatiu pierdut din cauza buteliei si e foarte uscat, dar mentenanta buna si la timp si nu vor fi probleme, atat motor cat si instalatie.
Ai dat cu degetul pe busonul de alimentare cu gpl vreodata, sa vezi cat de uleios este ?? Probabil nu ...

 LauCalin, on 16 mai 2017 - 13:26, said:

Stii, si eu aveam o dilema daca ai motor de 1.4 sau 1.6. Pentru ca 12l/100 in Bucuresti pe gaz mi se pare prea bine.
La Octavia 2, 1.6 FSI, in Bucuresti am consum de ~12% vara (asta pe aglomeratie; altfel, poate scadea si la 10.5-11%) si un maxim 14-14.5% iarna. Mai mult decat bine ...

 primuministru, on 16 mai 2017 - 13:27, said:

Si mai e o chestie funny: de multe ori miroase a gaz in masina, ca ti-e frica sa aprinzi o tigara sa nu cumva sa fie ultima Posted Image))
Asta, poate, daca ai Dacia 1300 ... la o instalatie montata corect nu are voie sa se simta niciun fel de miros.

 Freiherr, on 16 mai 2017 - 15:28, said:

Pai in primul rand, daca puterea motorului ar scadea atat de putin, am vedea peste tot numai masini cu GPL. Ca-i mai ieftin si nu strica motorul. Daca-i atat de bun, de ce nu se fac masini de raliuri/formula 1 sau orice alt sport auto cu GPL? Probabil or fi toti niste imbecili in grupurile alea care nu vad avantajele GPL-ului fata de benzina.
GPL-ul merge pe masini de sarantoci, mai plastic vorbind. E o blasfemie sa-l folosesti pe o masina puternica, cu multi cai.
Blasfemie e sa vorbesti aiurea, fara sa cunosti nici macar cele mai elementare lucruri despre gpl.
In afara de prejudecatile pe care le ai vis-a-vis de gpl, alt lucru mai stii despre el ??
Am masina de 19k euro, si i-am pus gpl. De ce ?? Ca sa merg dublu la acelasi pret ... Fix d-aia ... nu ca as fi vreun sarantoc ...
Si uite ca merge pe gpl mai bine ca pe benzina, de vreo 3 ani si ceva, fara sa ragaie.
Am vazut destui "bogati" d-astia cu mentalitate ca a ta, mergand cu tramvaiul, ca s-a scumpit motorina ... mirosindu-si basinile unii altora in tramvai, cocotati unul peste altul, eventual "lucrati" si la buzunare de "baietii destepti" ai tarii.

Edited by shymano, 16 May 2017 - 16:25.


#51
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Eu recunosc, sunt sarantoc si am masina de sarantoc, da' nu inteleg ce legatura are cu topicul actual.

Revizia instalatiei (cel putin la mine, BRC) e 200 lei, si se face la 15k km (aici intra filtre + reglaje).

#52
ursamajor

ursamajor

    Anonymous

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,410
  • Înscris: 08.12.2005

 Baxon, on 16 mai 2017 - 09:42, said:

Te rog detaliaza cum este mai curat uleiul dupa 10-15 k km daca merge motorul pe gaz / benzina sau motorina , ca m-ai facut curios ?!
Ce să detaliez? E logic că la arderea benzinei rezultă reziduuri, ceea ce la gaz nu se întâmplă, ai poate urme.
Ăsta era pe vremuri "argumentul" "meseriașilor și cunoscătorilor": nașpa pe gaz că ai ardere uscată, pe benzină e umedă și ajută la ungere, de parcă motorul ar fi o fofoloancă. Știau ei ceva, dar nu știau bine și e exact invers. ;)

Edited by ursamajor, 16 May 2017 - 16:45.


#53
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010

 RealThing, on 16 mai 2017 - 16:41, said:

Eu recunosc, sunt sarantoc si am masina de sarantoc, da' nu inteleg ce legatura are cu topicul actual.

Revizia instalatiei (cel putin la mine, BRC) e 200 lei, si se face la 15k km (aici intra filtre + reglaje).
Lasa-l, ca n-avea si el ce sa zica ...
Pretul ... depinde si de instalatie, depinde si de cine face revizia ...
Eu am LandiRenzo FSI; si un set de filtre originale costa 60+20 lei (la RMG-Shop, magazin on-line gasit pe net, cu sediul in Buzau).
Altfel, niste filtre AM, putin mai slabe calitativ (mai mult ca sigur) costa 20+9 lei.
Cat despre reglaje, astea sunt necesare doar daca se schimba ceva in modul de functionare al masinii, nu sunt obligatorii.
De multe ori, mai ales daca schimbi service-ul unde ti le regleaza, risti sa strice treaba buna facuta de cel ce ti-a reglat-o inainte.
Eu merg pe principiul "de ce sa umblu la ea, daca merge bine ??"
La Pitesti, acolo unde am montat instalatia, revizia era 150 lei, cu tot cu filtre.

#54
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Cat timp o am in garantie revizia o fac la montator (Vernesti). Dupa mai vedem :)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate