Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
GPL-ul omoara motorul?
Last Updated: Mar 08 2020 11:45, Started by
Pollux
, May 15 2017 22:44
·
0
#199
Posted 12 December 2018 - 18:59
Depinde cum folosesti masina.
Cate porniri la rece la mia de km are un camion sau o masina de raliu? Ce determina cea mai mare uzura la un camion? Dar la o masina de raliu? Observi legatura cu un turism? Nici eu. Nu, normal ca nu e bun un ulei facut pt un cu totul alt regim de exploatare. Ce rost are sa folosesti la un motor care rar vede sarcini mari si de durata sau regimuri de turatie inalta si sarcina mare mai tot timp un ulei facut pt asa ceva cand el saracul mai mult de un sfert din orele de functionare nici macar nu e la un regim de temperatura optim, si 3 sferturi din orele de functionare le are in sarcina si turatii mici. Folosesti un ulei potrivit pt regimul lui de functionare altfel uzura va fi mult mai mare. Tarara, on 12 decembrie 2018 - 18:41, said:
Motorina , ,,omoara" motorul ! La motoarele pe GPL,se foloseste o categorie mai speciala de uleiuri,pline de aditivi care adera la metal! Cele mai bune sunt uleiurile pentru camioane 15w40/ gen:triax(americane) ,uleiurile de raliu ,gen :Sort (Spania) ,costa aproximativ la fel bidonu de 5 l ! Edited by underb, 12 December 2018 - 19:01. |
#200
Posted 18 February 2019 - 21:54
Vladuut, on 09 decembrie 2018 - 00:34, said:
PS: de la SOCAR / rompetrol / partener rompetrol, a alimentat cineva, cum sta treaba ? am vazut recent ca au si ei, dar nu stiu nimic de calitatea gazului, iar pe domnul google nu prea gasesc reviews daca ar fi de bine sau nu. si totusi, revenind la subiectul topicului.. poate raspunde cineva care a incercat ? Edited by Vladuut, 18 February 2019 - 21:54. |
#201
Posted 19 February 2019 - 19:06
Eu,in 10 ani de mers pe GPL nu am vazut nici o diferenta la calitatea gazului.De furat te pot fura la pompa si asta o fac in special particularii.
|
#203
Posted 25 February 2019 - 13:10
silesax, on 19 februarie 2019 - 19:12, said:
mai sunt si pompe de stat?!! facea referire fata de benzinariile mari. rambo200, on 19 februarie 2019 - 19:06, said:
Eu,in 10 ani de mers pe GPL nu am vazut nici o diferenta la calitatea gazului.De furat te pot fura la pompa si asta o fac in special particularii. unii zic ca cica ar exista, ba chiar 'au simtit'. eu nu stiu ce sa cred, personal, nu am facut-o.. Edited by Vladuut, 25 February 2019 - 13:10. |
#204
Posted 03 March 2020 - 11:22
Sunt diferente intre gpl-uri. In primul rand sunt retete diferite pt iarna/vara. In al doilea rand, masina mea simte daca este gazul prost ( s-a intamplat de 2 ori in 80k km). Diferentele se vad si in filtrele de gaz, care trebuie schimbate la 15k km, cand se foloseste gaz prost sunt murdare. Instalatia mea este qbox plus obd activ , este setata sa treaca pe benzina in mers la peste 4500 ture ( ajung si la 7000 uneori), motiv pentru care observ diferenta de putere dezvoltata intre gaz si benzina la ture multe. Pe gaz, performantele masinii le estimez la peste 90% din performantele pe benzina P.S Exista si benzina proasta, cand masina merge mai bine pe gaz Un alt aspect este uzura injectoarelor, cand am montat gpl aveam 135k km si motorul mergea o idee mai rotund pe gpl. Acum, la 220k km, este cum am spus la inceput. Masina mea are un consum mediu pe benzina de 10% si de 13% pe gpo, economia de bani e semnificativa. Nu au aparut probleme la motor, am observat doar o crestere a consumului de ului, cu ~ 0.6 l/ 10.000 km . Normele de poluare E4 le respecta si pe gaz si pe benzina. Concluzia - pt motor mare, consumator de benzina, as pune din nou gpl oricand.
Folosesc gpl 1. Rompetrol (atentie la parteneri, daca nu au skidul inscriptionat cu rompetrol au gpl de la altii). 2. Retraua Mol . 3. Rareori, Logano - vanzator local. |
#205
Posted 03 March 2020 - 14:14
#206
Posted 03 March 2020 - 17:06
Da. Initial am avut probleme cu bobinele de inductie, mergea mai prost pe benzina, avea corectii ltft de ~ 25% si am folosit-o pe isa, cu autoadaptare. Parametrii ii modific de pe telefon, din stag mobile.
|
#207
Posted 03 March 2020 - 17:45
Sunt diferente intre gpl-uri. In primul rand sunt retete diferite pt iarna/vara. In al doilea rand, masina mea simte daca este gazul prost ( s-a intamplat de 2 ori in 80k km). Diferentele se vad si in filtrele de gaz, care trebuie schimbate la 15k km, cand se foloseste gaz prost sunt murdare. Instalatia mea este qbox plus obd activ , este setata sa treaca pe benzina in mers la peste 4500 ture ( ajung si la 7000 uneori), motiv pentru care observ diferenta de putere dezvoltata intre gaz si benzina la ture multe. Pe gaz, performantele masinii le estimez la peste 90% din performantele pe benzina P.S Exista si benzina proasta, cand masina merge mai bine pe gaz Un alt aspect este uzura injectoarelor, cand am montat gpl aveam 135k km si motorul mergea o idee mai rotund pe gpl. Acum, la 220k km, este cum am spus la inceput. Masina mea are un consum mediu pe benzina de 10% si de 13% pe gpo, economia de bani e semnificativa. Nu au aparut probleme la motor, am observat doar o crestere a consumului de ului, cu ~ 0.6 l/ 10.000 km . Normele de poluare E4 le respecta si pe gaz si pe benzina. Concluzia - pt motor mare, consumator de benzina, as pune din nou gpl oricand.
|
#208
Posted 03 March 2020 - 19:00
ISA-3 foloseste semnalul de la sonda lambda,la Qbox plus ai posibilitatea sa faci si corectie in functie de stft-ltft.
La.mine am incercat si cu corectiile isa3 si cu OBD,cel mai bine merge fara nici o corectie activata. Esti bine cu LTFT 25,la mine statea si la +50/60%,a fost din cauza sondei de oxigen. Attached Files |
|
#209
Posted 08 March 2020 - 11:45
Pana acum nici o problema la motor pe gpl, 4 masini.
Prima 1.8l supercharger am facut 43k km cu ea si am vandut-o A doua tot 1.8 l supercharger am facut 23k km cu ea si am vandut-o Masina actuala 3.5l am facut 64k km si merge ok, ceva modificari pe la ea, remap, pop and bang, evacuare. Masina nevestei 3.0l a facut cu ea 68k km si este ok Probleme din cauza gpl nu au fost, au fost probleme la instalatia de gpl a trebuit sa schimb reductorul si ceva tevarie pentru ca montatorul a pus filtrul de faza lichida cu electrovalva direct in vaporizator si ca sa schimb filtrul trebuia sa dau jos electrovalva. In timp am stricat filetul si scapa gaz. Este vina mea ca m-am dat prea tare la filet. Tot reglajul este facut de mine, a luat ceva timp pana am invatat insa merita. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users