Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

GPL-ul omoara motorul?

- - - - -
  • Please log in to reply
208 replies to this topic

#109
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015

View Postrambo200, on 17 mai 2017 - 11:05, said:

@i860 cu ce aparat ai masurat compresia?

Am diagnoza dedicata pentru Mercedes.

Attached Files



#110
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,789
  • Înscris: 20.10.2015

View PostFreiherr, on 18 mai 2017 - 10:05, said:

In sensul ca puterea motorului scadea simtitor. Cand apasam acceleratia, motorul nu se mai tura mai mult de 2000-2500 de ture, chiar daca apasam pedala la podea; se comporta fix ca un tractor lenes. Sa vezi distractie intr-un sens giratoriu sau la un semafor cand trecea pe verde.

Honey, eu cu un Logan 1.4 cu GPL, in trafic in Bucuresti si tu cu un Bugati.
Mergem de la A la B, puterea ESTE ACEEASI.

Daca te referi la PUTEREA MAXIMA, aia e alta treaba
Ai scris tot?

#111
Freiherr

Freiherr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 04.05.2017

View PostTsunnnami, on 18 mai 2017 - 12:35, said:

Honey, eu cu un Logan 1.4 cu GPL, in trafic in Bucuresti si tu cu un Bugati.
Mergem de la A la B, puterea ESTE ACEEASI.
Logan vs. Bugatti? Cum plm sa compari o martzoaga cu un pursange? Hai sa zic ca intr-un oras aglomerat nu conteaza asa de mult ca ai 1000 de cai sau 100, poti sa ai mari surprize si sa vezi ca o masina mult mai slaba si mai ieftina sa te depaseasca pentru ca raportul greutate/putere e mult mai bun. Deci partial de acord cu tine. Insa cand ai chef sa-i dai talpa la drum lung, liber si intins, Bugattiul e ocazia sa simti cum e sa ai 1000 CP sub tine, cum e sa mergi cu 400 km/h fie si pentru cateva secunde. Ma rog, in RO nu prea ai unde sa mergi cu asemenea viteze astronomice si oricum, iti trebuie o doza serioasa de nebunie/teribilism pentru asta.

#112
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,789
  • Înscris: 20.10.2015

View PostFreiherr, on 19 mai 2017 - 00:52, said:

Hai sa zic ca intr-un oras aglomerat nu conteaza asa de mult ca ai 1000 de cai sau 100, poti sa ai mari surprize

Deci daca un Bugati foloseste aceeasi putere ca un Logan, de ce un Logan pe GPL sa foloseasca mai putina putere decat unu pe benzina?

Daca nu mergi pe putere maxima, totul se reduce la consum si pret/km

#113
Freiherr

Freiherr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 04.05.2017
Vad ca tot sustii prosteste ca puterea este aceeasi si pe GPL si pe benzina. Eu fac pariu cu tine ca nu e asa. Dar nu accept drept dovada "se simte la fel", ci un Dyno test.
Exista diferenta intre gaz si benzina, mai ales cand vorbim de viteza maxima; exista diferente de putere si intre benzine, daramite intre GPL si benzina. Daca imi spui ca e mai economic ca si cheltuieli te cred, dar nu imi spune ca ai aceeasi putere pe gaz pentru ca atunci chiar nu stii ce vorbesti. La motoarele mici spre deosebire de alea mari nu scade considerabil performanta si de aia zici tu ca "nu simti" ca esti mai din topor, asea, si pesemne n-ai o experienta prea diversificata la volan pentru a fi capabil de concluzii si comparatii pertinente.
Nu-s contra GPL (e o solutie rentabila pentru aia care fac foarte multi km, saraci, taximetristi, pensionari sau firmele care fac drumuri zilnice si lungi), dar nici prostii de genul trage la fel pe gaz nu inghit.
Ramai cu Loganul matale pa gaz pe care il ridici atat in slavi care probabil fuge ca un Ferrari si te bagi cu el in depasiri ca Schumacher.

#114
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,863
  • Înscris: 27.04.2010
Vezi mai sus (2 pagini in urma) teste Dyno ... In al doilea clip, la Logan scoate chiar mai multi cai decat pe benzina.
O tot tii cu gpl=saracie ... esti cam in urma cu istoria, cam departe de secolul asta.
Pe gpl, ai mers si cu altceva in afara de Dacia 1300 ??
Ca idee, cu Octavia 2, 1.6 FSI, am trecut de viteza maxima constructiva data de producator (198 km/h) atat pe benzina, cat si pe gpl.

Edited by shymano, 19 May 2017 - 11:24.


#115
rambo200

rambo200

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 30.12.2015
Lasa ca nici Dacia 1300 nu mergea rau pe GPL daca era reglata si motorul in mintile lui.
Cit despre lipsa de putere pe gpl adevarat ca scade putin din demaraj (aproape insesizabil) dar mai conteaza si cine conduce.Prea v-ati invatat toti cu masini de peste 100cp.Eu cu Tico am prins 150 pe gpl cu AC pornit.Nu mai zic de cite ori am facut Bucuresti-Brasov cu AC sau fara.

#116
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,789
  • Înscris: 20.10.2015

View PostFreiherr, on 19 mai 2017 - 10:58, said:

Vad ca tot sustii prosteste ca puterea este aceeasi si pe GPL si pe benzina. Eu fac pariu cu tine ca nu e asa. Dar nu accept drept dovada "se simte la fel", ci un Dyno test.
Exista diferenta intre gaz si benzina, mai ales cand vorbim de viteza maxima; exista diferente de putere si intre benzine, daramite intre GPL si benzina. Daca imi spui ca e mai economic ca si cheltuieli te cred, dar nu imi spune ca ai aceeasi putere pe gaz pentru ca atunci chiar nu stii ce vorbesti. La motoarele mici spre deosebire de alea mari nu scade considerabil performanta si de aia zici tu ca "nu simti" ca esti mai din topor, asea, si pesemne n-ai o experienta prea diversificata la volan pentru a fi capabil de concluzii si comparatii pertinente.
Nu-s contra GPL (e o solutie rentabila pentru aia care fac foarte multi km, saraci, taximetristi, pensionari sau firmele care fac drumuri zilnice si lungi), dar nici prostii de genul trage la fel pe gaz nu inghit.
Ramai cu Loganul matale pa gaz pe care il ridici atat in slavi care probabil fuge ca un Ferrari si te bagi cu el in depasiri ca Schumacher.

iti lipsesc notiuni elementare de fizica.
Ti-am explicat, am crezut ca te-ai desteptat, dar am ramas dezamagit.

#117
Freiherr

Freiherr

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 50
  • Înscris: 04.05.2017
Ma tem ca tie iti lipsesc, prietene. Si nu numai asta, ci si notiuni elementare de mecanica auto si functionare a unui autovehicul in functie de combustibili diferiti. I rest my case.

#118
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Case dismissed
Scump nu inseamna neaparat mai bun, caz concret bp ultimate
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WTaBngvsPrc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by i860, 19 May 2017 - 14:04.


#119
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,789
  • Înscris: 20.10.2015

View PostFreiherr, on 19 mai 2017 - 13:16, said:

Ma tem ca tie iti lipsesc, prietene. Si nu numai asta, ci si notiuni elementare de mecanica auto si functionare a unui autovehicul in functie de combustibili diferiti. I rest my case.


Nu uita o chestie.
Tu ai facut scoala pe masina cu GPL eu, am facut-o in bancile scolii

Hai sa-ti demonstrez BABESTE

Luam graficul urmator:

[ http://www.dft.gov.uk/vca/images/test-cycle2.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pe care-l va parcurge un Bugati, Un Logan cu GPL si un Logan pe benzina.
Care masina crezi tu ca va avea puterea mai mare la deplasarea pe regimul ala si de ce?

Tu ai vrut sa iti demonstrezi valoarea, nu eu

#120
costelandrei201

costelandrei201

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 06.10.2010
Am 33500 de km in aproape 4 ani. BRC montata la Vernesti. Absolut nici o problema, consum mai mic fata de benzina cu 25 %. Am amortizat-o si am si ceva profit, cam de 4 cauciucuri noi.

#121
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Eu de asa ceva nu am auzi pana acum, sa consume mai putin decat pe benzina.

#122
costelandrei201

costelandrei201

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 06.10.2010
Cred ca nu m-am exprimat corect: pretul pe 100 km mai mic cu 25 % fata de benzina. Scuze

#123
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Aia da. Aici este si mai mare diferanta, 1.17 litru de benzina si 0.61 litrul gpl.

#124
ionut_blue

ionut_blue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,933
  • Înscris: 07.08.2011

View Postcostelandrei201, on 24 mai 2017 - 13:26, said:

Am 33500 de km in aproape 4 ani. BRC montata la Vernesti. Absolut nici o problema, consum mai mic fata de benzina cu 25 %. Am amortizat-o si am si ceva profit, cam de 4 cauciucuri noi.
Nici km nu ai prea facut dar...cam mica diferenta la tine...Ce motor ai?

#125
costelandrei201

costelandrei201

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 43
  • Înscris: 06.10.2010
E Duster 1.6 16 V. Atati km am putut sa fac...nu stau doar la volan.

#126
ionut_blue

ionut_blue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,933
  • Înscris: 07.08.2011
Eu pe Fiesta 1.4 fac economie cam de 40% fata de benzina.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate