Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
GPL-ul omoara motorul?
Last Updated: Mar 08 2020 11:45, Started by
Pollux
, May 15 2017 22:44
·
0
#110
Posted 18 May 2017 - 12:35
Freiherr, on 18 mai 2017 - 10:05, said:
In sensul ca puterea motorului scadea simtitor. Cand apasam acceleratia, motorul nu se mai tura mai mult de 2000-2500 de ture, chiar daca apasam pedala la podea; se comporta fix ca un tractor lenes. Sa vezi distractie intr-un sens giratoriu sau la un semafor cand trecea pe verde. Honey, eu cu un Logan 1.4 cu GPL, in trafic in Bucuresti si tu cu un Bugati. Mergem de la A la B, puterea ESTE ACEEASI. Daca te referi la PUTEREA MAXIMA, aia e alta treaba Ai scris tot? |
#111
Posted 19 May 2017 - 00:52
Tsunnnami, on 18 mai 2017 - 12:35, said:
Honey, eu cu un Logan 1.4 cu GPL, in trafic in Bucuresti si tu cu un Bugati. Mergem de la A la B, puterea ESTE ACEEASI. |
#112
Posted 19 May 2017 - 04:51
Freiherr, on 19 mai 2017 - 00:52, said:
Hai sa zic ca intr-un oras aglomerat nu conteaza asa de mult ca ai 1000 de cai sau 100, poti sa ai mari surprize Deci daca un Bugati foloseste aceeasi putere ca un Logan, de ce un Logan pe GPL sa foloseasca mai putina putere decat unu pe benzina? Daca nu mergi pe putere maxima, totul se reduce la consum si pret/km |
#113
Posted 19 May 2017 - 10:58
Vad ca tot sustii prosteste ca puterea este aceeasi si pe GPL si pe benzina. Eu fac pariu cu tine ca nu e asa. Dar nu accept drept dovada "se simte la fel", ci un Dyno test.
Exista diferenta intre gaz si benzina, mai ales cand vorbim de viteza maxima; exista diferente de putere si intre benzine, daramite intre GPL si benzina. Daca imi spui ca e mai economic ca si cheltuieli te cred, dar nu imi spune ca ai aceeasi putere pe gaz pentru ca atunci chiar nu stii ce vorbesti. La motoarele mici spre deosebire de alea mari nu scade considerabil performanta si de aia zici tu ca "nu simti" ca esti mai din topor, asea, si pesemne n-ai o experienta prea diversificata la volan pentru a fi capabil de concluzii si comparatii pertinente. Nu-s contra GPL (e o solutie rentabila pentru aia care fac foarte multi km, saraci, taximetristi, pensionari sau firmele care fac drumuri zilnice si lungi), dar nici prostii de genul trage la fel pe gaz nu inghit. Ramai cu Loganul matale pa gaz pe care il ridici atat in slavi care probabil fuge ca un Ferrari si te bagi cu el in depasiri ca Schumacher. |
#114
Posted 19 May 2017 - 11:15
Vezi mai sus (2 pagini in urma) teste Dyno ... In al doilea clip, la Logan scoate chiar mai multi cai decat pe benzina.
O tot tii cu gpl=saracie ... esti cam in urma cu istoria, cam departe de secolul asta. Pe gpl, ai mers si cu altceva in afara de Dacia 1300 ?? Ca idee, cu Octavia 2, 1.6 FSI, am trecut de viteza maxima constructiva data de producator (198 km/h) atat pe benzina, cat si pe gpl. Edited by shymano, 19 May 2017 - 11:24. |
#115
Posted 19 May 2017 - 11:40
Lasa ca nici Dacia 1300 nu mergea rau pe GPL daca era reglata si motorul in mintile lui.
Cit despre lipsa de putere pe gpl adevarat ca scade putin din demaraj (aproape insesizabil) dar mai conteaza si cine conduce.Prea v-ati invatat toti cu masini de peste 100cp.Eu cu Tico am prins 150 pe gpl cu AC pornit.Nu mai zic de cite ori am facut Bucuresti-Brasov cu AC sau fara. |
#116
Posted 19 May 2017 - 12:20
Freiherr, on 19 mai 2017 - 10:58, said:
Vad ca tot sustii prosteste ca puterea este aceeasi si pe GPL si pe benzina. Eu fac pariu cu tine ca nu e asa. Dar nu accept drept dovada "se simte la fel", ci un Dyno test. Exista diferenta intre gaz si benzina, mai ales cand vorbim de viteza maxima; exista diferente de putere si intre benzine, daramite intre GPL si benzina. Daca imi spui ca e mai economic ca si cheltuieli te cred, dar nu imi spune ca ai aceeasi putere pe gaz pentru ca atunci chiar nu stii ce vorbesti. La motoarele mici spre deosebire de alea mari nu scade considerabil performanta si de aia zici tu ca "nu simti" ca esti mai din topor, asea, si pesemne n-ai o experienta prea diversificata la volan pentru a fi capabil de concluzii si comparatii pertinente. Nu-s contra GPL (e o solutie rentabila pentru aia care fac foarte multi km, saraci, taximetristi, pensionari sau firmele care fac drumuri zilnice si lungi), dar nici prostii de genul trage la fel pe gaz nu inghit. Ramai cu Loganul matale pa gaz pe care il ridici atat in slavi care probabil fuge ca un Ferrari si te bagi cu el in depasiri ca Schumacher. iti lipsesc notiuni elementare de fizica. Ti-am explicat, am crezut ca te-ai desteptat, dar am ramas dezamagit. |
#117
Posted 19 May 2017 - 13:16
Ma tem ca tie iti lipsesc, prietene. Si nu numai asta, ci si notiuni elementare de mecanica auto si functionare a unui autovehicul in functie de combustibili diferiti. I rest my case.
|
#118
Posted 19 May 2017 - 14:04
Case dismissed
Scump nu inseamna neaparat mai bun, caz concret bp ultimate [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/WTaBngvsPrc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by i860, 19 May 2017 - 14:04. |
|
#119
Posted 19 May 2017 - 19:22
Freiherr, on 19 mai 2017 - 13:16, said:
Ma tem ca tie iti lipsesc, prietene. Si nu numai asta, ci si notiuni elementare de mecanica auto si functionare a unui autovehicul in functie de combustibili diferiti. I rest my case. Nu uita o chestie. Tu ai facut scoala pe masina cu GPL eu, am facut-o in bancile scolii Hai sa-ti demonstrez BABESTE Luam graficul urmator: [ http://www.dft.gov.uk/vca/images/test-cycle2.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Pe care-l va parcurge un Bugati, Un Logan cu GPL si un Logan pe benzina. Care masina crezi tu ca va avea puterea mai mare la deplasarea pe regimul ala si de ce? Tu ai vrut sa iti demonstrezi valoarea, nu eu |
#120
Posted 24 May 2017 - 13:26
Am 33500 de km in aproape 4 ani. BRC montata la Vernesti. Absolut nici o problema, consum mai mic fata de benzina cu 25 %. Am amortizat-o si am si ceva profit, cam de 4 cauciucuri noi.
|
#121
Posted 25 May 2017 - 09:31
Eu de asa ceva nu am auzi pana acum, sa consume mai putin decat pe benzina.
|
#122
Posted 25 May 2017 - 09:35
Cred ca nu m-am exprimat corect: pretul pe 100 km mai mic cu 25 % fata de benzina. Scuze
|
#123
Posted 25 May 2017 - 09:45
Aia da. Aici este si mai mare diferanta, 1.17 litru de benzina si 0.61 litrul gpl.
|
|
#124
Posted 25 May 2017 - 09:48
costelandrei201, on 24 mai 2017 - 13:26, said:
Am 33500 de km in aproape 4 ani. BRC montata la Vernesti. Absolut nici o problema, consum mai mic fata de benzina cu 25 %. Am amortizat-o si am si ceva profit, cam de 4 cauciucuri noi. |
#126
Posted 25 May 2017 - 09:59
Eu pe Fiesta 1.4 fac economie cam de 40% fata de benzina.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users