Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35
 

Jurnal BMW 320d E90 cutie automata - 2005

- - - - -
  • Please log in to reply
211 replies to this topic

#73
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,519
  • Înscris: 15.06.2007
Intrebarea retorica ar fi.. poate sa o puna el la vanzare , dar cine-i-ar  mai da lui si 6000 de euro pe masina?  Chiar daca a bagat in ea cat a mai tot bagat?
Matematica simpla: masina de 35000-40000de euro noua, dupa 12 ani , la o valoare de piata de cca 5000 de euro,  cata viata mai are in ea, raportand valoarea de nou la cea actuala?  Putini cred ca vor mai cumpara asa ceva.

#74
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,679
  • Înscris: 22.11.2007
cum putini? sau ce vrei sa spui, ca sunt terminate masinile ca nu le mai cauta nimeni sau cum?
sunt sute de anunturi de masini similare cu a lui, ma refer model, an, motorizare. toate intre 5000 si 7000 de euro (cam atat e un pret corect ptr o masina ca a lui, in functie de stare dotari). ce vrei sa spui ca din sute de anunturi TOATE sunt moarte? TOATE sunt bune de aruncat la gunoi?
eheee, peste vreo 10 ani de acum inainte sa iti pui intrebarea daca se mai cauta modelul asta, inca mai sunt o gramada de oameni care vor sa ajunga la un seria 3 d-asta :)

lumea merge si cu masini de 1000 euro si voi spuneti ca nu mai vrea nimeni masina asta :))

#75
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Nu. EGR-ul e ok, practic e anulat. Daca cei de la primu service n-au fost in stare sa-mi zica la prima diagnosticare ca nu am DPF, probabil fiind pacaliti de ceva valori fake de la softu de motor patch-uit, o sa caut sa vad ce si cum singur.
Am un cablu de INPA https://www.amazon.c...e/dp/B00WQPEP9E si nu am nevoie decat de timp liber.

Daca e s-o zicem pe aia dreapta:
- poate ca puteam sa merg fara a 2-a cheie de 1100 RON, dar mi-a placut sa stiu ca in caz de NECAZ, am un backup
- discurile de pe spate le-am schimbat doar pentru ca m-au prostit in service cu vrajeala clasica, cum ca ar fi bine ... eu ducandu-ma de fapt pentru cacaturile de saboti de pe spate care erau 80 RON + manopera
- furtunasele de frana nici nu trebuia sa ma duc sa ma schimb; erau imbatrinite la invelisul exterior, asa cum cred ca sint la toate masinile; din furtunase care nu au mers scoase am dat in furtunase + conducte
- singura problema reala a fost cea cu overheating-ul de m-a costat 1100 RON cu tot cu diagnosticari

Am putea zice ca am fost destul de norocos cu masina, dar am fost eu idiot. Cred ca greseala asta au facut-o multi, greseala prin care li se pare ca masina ar avea nevoie de ceva si ajung sa cheltuie bani aiurea.
Cred ca un lucru destul de important e acela cum ca, constientizez problema, o recunosc, si promit ca nu mai fac.

Temperatura pot s-o vad intr-un meniu ascuns. Am stat intentionat acu intr-o seara la relanti cu AC oprit ca sa porneasca ventilatoru singur pe HIGH SPEED la 97 grade. A oscilat intre 97 si 96 inca 2 minute pana m-am plictisit.
Am sa stau si 30 minute sa vad ce si cum.

#76
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,519
  • Înscris: 15.06.2007


View Postbossake, on 19 iunie 2017 - 18:47, said:

cum putini? ...

lumea merge si cu masini de 1000 euro si voi spuneti ca nu mai vrea nimeni masina asta :))

Vezi ca aia care au bani putini de dat pe masini de genul la 1000 de euro, nu-si cumpara masina cu 1000 ca sa mai bage 5000 apoi in reparatii.  Cumpara Opel corsa sau VW polo cu 1000 de euro pe care cu inca 1000 il fac "ca nou". Uite, eu de exemplu cu 2106 lei saptamana trecuta am schimbat la opelul meu  aproape tot  la partea de suspensii: arcuri+telescoape, palnii, bucse, bielete, etc,  la o masina de 14 ani pe care o detin de 10 ani si jumatate, o masina de 1000 de euro care merge impecabil.
Dar daca ma costa mii de euro sa o tin functionala, pai o dadeam la topit demult. E o diferenta sa MERGI cu masina de 1000 de euro, si alta e sa stai cu smochina ca poate pica una sau alta, si sa te gandesti de unde mai scoti banii de una sau de alta cand te lasa in drum.
Cumnatul meu a avut BMW fix d'asta cumparat in 2009 cu 13000 de euro, 4 ani vechime, benzinar. A avut ghinion cu un accident,  el n-avea CASCO- reparatiile costau vreo 15000 de euro, vinovatul n-avea nici RCA, s-a ajuns prin tribunale, iar masina a fost reparata cu piese sh, mai mult carpita cu vreo 5000-6000 de euro.  Anii urmatori masina a avut mereu probleme, iar odata a adus-o acasa pe platforma de la Viena.  Pana la urma abia a vandut-o cu 3800 de euro, ca se saturase sa tot repare si sa rmana in drum cu masina.

#77
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View Postbossake, on 19 iunie 2017 - 16:32, said:

si eu cred ca atunci cand iei o masina de o asemenea vechime esti constient de reparatiile care vor urma. nu trebuie sa fii un geniu sa realizezi lucrul asta, ca e o masina de 12 ani.

la fel cum si unii care comenteaza pe aici trebuie sa fie constienti ca alegerea fiecarui om trebuie respectata. daca el a ales o masina mai veche in dauna uneia mai noi, cine suntem noi sa o comentam? fiecare este sef pe banii sai,nu exista alegerea perfecta. pentru el masina asta a fost alegerea perfecta.


Mie nu mi se pare nici o greseala ca masina are 12 ani. A mea merge pe 11 si bat toata tara cu ea lunar. Mie mi se par km prea multi.. impreuna cu istoricul incert => intretinere asa si-asa. Dar asta este, se poate si mai rau, macar in starea in care este acuma poti:
1. astepta si daca nu mai face figuri, te bucuri de ea
2. vinde daca mai face figuri si alege mai atent.

Edited by Mihai_mb, 20 June 2017 - 09:47.


#78
badsica

badsica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,616
  • Înscris: 23.03.2010
Cauta s-o vinzi si eventual te duci in Germania sa-ti iei una mai intretinuta, acolo sunt sanse mult mai mici sa o iei belita in halul asta. Nu te speria,  e simplu sa aduci o masina de acolo, te poti descurca singur fara probleme, un pic de engleza trebuie sa sti iar in rest e floare la ureche, plus ca te mai si plimbi. Te costa undeva spre 700euro sa o aduci si sa o inmatriculezi.

#79
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005

View PostInTech, on 19 iunie 2017 - 10:29, said:

Nu, clar nu am curaj sa merg pana la Bucuresti. Toti km i-am facut in jurul Galatiului la cel mult 30-40km.
Pentru mine Braila e America.
Norocul meu e ca nu am nevoie sa plec mai departe.
Ghinionul meu a fost ca, chiar am avut nevoie in acele zile de un drum de Braila. ( da, v-ati prins de ce ).
Ti-ai cumparat BMW si ti-e frica sa pleci cu ea la drum lung? Ai cheltuit 8.500 euro pe masina si ti-e teama sa iesi din oras? Nasol! Nu am mai auzit asa ceva pana acum.

#80
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Este clar ca ai avut ghinion luand-o de la un cioban. Parerea mea este ca mai bine dadeai 9 10 mii de la inceput si luai un E90 lci chiar si manual insa era mai tanar si mai putin violat. Cat despre cei care tasteaza aiureli, absolut orice masina se strica, mai tine si de noroc, insa cine crede ca o masina veche de 12 ani o iei tipla, se inseala. Insa sunt si cazuri cand poti sa iei o masina de la proprietar care a  avut dare de mana si nu s-a uitat la bani. Acolo insa nu e vorba de noroc, pentru ca masinile alea se vand de regula prin cunostinte sau ponturi bune.

#81
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Nu trebuie sa fie tipla la 12 ani. Dar in nici un caz sa-ti fie teama sa faci 500 de km, in conditiile in care un drum pana la Braila si inapoi, adica max. 50 de km, e ca si cum ai castiga la Le Mans.
Pe bune, sunt masini de 20 de ani (ca sa nu zic mai mult), care pot parcurge un drum de cateva sute de km fara nici o problema. Tatal meu are o Astra G din 2002 si nu ii e teama sa vina de la Severin la Bucuresti. Si face asta de 3-4 ori pe an. Cand masina nu indeplineste conditia de baza a existentei ei, poti sa tragi apa si sa o scoti la vanzare. Imi cer scuze daca mesajul acesta va supara pe unii. Lasati-ma cu imaginea, prestanta, calitatea sau dinamica unui BMW care in acest moment e egala cu 0, chiar si in fata unei coaje de Logan.

#82
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,679
  • Înscris: 22.11.2007
va dati seama ca mesajul omului era ironic ca ii e frica sa mearga cu ea.
masina ori are o problema (UNA) si este nedeplasabila ori nu are nicio problema si merge cu ea pana la Paris si inapoi. De unde atatea tepe.. omul a si bagat banii extrem de aiurea (a platit 11 milioane pe o cheie cand cred ca facea una cu 4-5 milioane, sau putea sa mearga cu o cheie, a mai platit parca tot 10 milioane pe niste furtune de frana care nu necesitau schimbare si asa mai departe).

hai sa nu mai fim rautaciosi doar pentru ca si-a luat marca BMW. Si asa omul cu siguranta e terminat si isi face 1000 de probleme, griji, scenarii, cauta pe net etc.. il mai distrugem si noi psihic pe aici aiurea... un sfat pentru problemele sale NU am vazut in ultimele pagini doar tepe, ce ti-a trebuit, trebuia sa iei Logan si altele... :(
eu sunt pe forumul asta de cand exista o oarecare colegialitate, nu se deschid jurnale de bord sa ne dam mari sau sa ne atacam unii pe altii, eu asa vad problema...

Edited by bossake, 20 June 2017 - 23:32.


#83
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Se mai întâmpla sa aibă câteva probleme ascunse, numai ca la câte avea, pare a mașina cu prețul corect mai spre 6500e și nu 8500e. Asta e, asa înveți la ce sa te uiți la următoarea.
Acum câteva zile am mers cu un taxi cu 618.000 km, iar șoferul tocmai imi spunea cât de încântat era ca a făcut in 3 zile dus întors cu mașina Iași Cluj împrejurimi și nu a avut probleme cu mașina (1500 km in total), spunea ca pe drumuri denivelate era cam barca tare și nu mergea mai mult de 110, dar la drum bun a dus și 130. :)

Acum in bugetul de 9000e eu mi-am luat o Octavia cu 1.8tsi 2011, cumnatul meu și-a adus din Olanda un 520d din 2006. Preț final cu înmatriculat adus acte etc aprox 9000 din care 7500e mașina. Rezonabil dotata (jante urate 16, piele crem, navi, comenzi volan, ac bi zona, manuala), 190.000 km, dar cu consumabile de 2 lei pe ea(sailun cauciucuri din 2009 și cu crăpături) Pielea arată bine in schimb. Știu ca a desfăcut mai multe pe la ea ca sa curețe și sa anuleze egr plus ce probleme mai sunt specifice pe la m47, câteva mici chichițe dar in rest era ok.
Pana in momentul de fata eu am băgat mai putini bani ca el, și am mașina mai noua cu 5 ani, km mai putini, mai dotata, mai rapida:).

El e tânăr, 23 ani, nu a mai avut mașini in întreținerea lui (sa plătească el), a vrut BMW. Eu am familie, vroiam break și benzina. Când a auzit ca pe dimensiunea lui pneurile bune îs mai scumpe ca pe 17 la mine nu i-a picat bine. Eu știam de la A6 lecția:)

E o diferența între premium și Skoda, de la cum se reglează temperatura ce merge din 0,5 in 0,5, de la cum poți seta aerul sa bată, de cum la 130 se simte ca la 90, e liniște iar in Skoda cam vajaie vântul, cum denivelările mici îs mai ok amortizate dar la final tot Skoda as alege ca 5 ani îs 5 ani, iar dotările in plus se simt, ca și puterea mai mare (7.7 sec Skoda vs 9 sec audi/BMW).

#84
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
@t-balt: In momentul in care ajungi la fata locului si vezi ca BMW-ul ala are cauciucuri Sailun crapate pe el, te mai gandesti.. eu nu l-as fi luat.
Cand cautam masina, am refuzat un Mercedes E200 care de altfel intrunea multe alte criterii, fix pe principiul asta: daca n-a avut bani de cauciucuri calumea, cine stie la ce altceva s-a zgarcit?
La o masina, nu sari pe prima ocazie, am dat nspe telefoane la nspe dealeri / persoane private si am intrebat tot, incepand cu cele uzuale: accident, proprietari anteriori, carte service si continuand cu: cauciucuri, ulei schimbat la cutia de viteze etc. Ca doar nu iau in fiecare an masina sa nu-mi permit sa pierd cateva zile cautand.
Se poate lua si masina de 10-11 ani care e intr-o stare de parca ar avea 2-3. Si nici nu e neaparat sa te coste 14000 euro ca pe mine, eu am preferat sa am garantia ca o iau de la un dealer autorizat, cu revizia facuta, dar depinde ce pretentie ai de model / marca / an.

Initiatorul pare ca are totusi buget sa intretina o masina bine, nu sta si plange langa ea, e o experienta de viata, din care invata destul de multe, si el si noi citind. Si se poate si distra putin, ca doar e BMW si nu e pe butuci.

Edited by Mihai_mb, 21 June 2017 - 09:47.


#85
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Nu el a fost după ea. A mers o cunoștință, mergea ok și a luat-o. Eu m-am chinuit sa îl conving sa scape mai repede de ele, dar le-a mai utilizat vreo 6 luni și cu drumuri în exterior. Eu le făceam vânt instant. După ce la recomandarea mea a luat GOODYEAR ug9 de iarna și a văzut diferenta a înțeles ce ii spuneam. Acuma încă le are pe astea de iarna:)) vrea sa își ia de 18 cică.
Mai e o varianta posibila sa fi vândut dealerul rotile de 17/18 ca lua mai mult pe ele și sa fi pus de 16 cele mai varza găsite. Nu am vin sa aflu cu ce a venit din fabrica.

Edited by t-balt, 21 June 2017 - 14:50.


#86
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
A fost o luna buna. Am mai facut vreo 8-900 km cred.
Singura problema a fost o pana pe partea dreapta fata care a inceput cu multa-multa panica.
Am simtit eu ca directia e greoaie cateodata si ca parca atunci cand accelerez e o senzatie de plutire pe marmelada, dar initial am zis ca-s eu nebun si ca-i caut probleme.
Dupa care am devenit chiar paranoic. Am banuit ca-i de la vreo roata desumflata dar la ochi pareau toate ok, asa ca am continuat cu paranoia pana cand mi-a aparut in bord Tyre puncture.

M-am bucurat ca chiar functioneaza senzorii dupa 12 ani. De asemenea m-am bucurat ca am fost in stare sa simt ca-i ceva aiurea cu masina.

#87
sasesase

sasesase

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 04.03.2017


View Postbossake, on 17 mai 2017 - 00:25, said:

la o masina mai vechiuta si mai rulata esti mancat daca nu esti baiat priceput. Adica ori sa stii sa iti repari singur anumite probleme ori sa stii sa nu te arda la servisuri. De asemenea nu mai schimba tu toate nebuniile de pe masina ca daca o tii tot asa in 1-2 ani ii dublezi costul de achizitie. la o masina veche ai uzura pe peste tot, nu ai ce ii face, schimbi doar ce e mai important si eventual riscant sau defecte ale caror efecte sunt capitale in functionarea masinii (gen cum nu iti functiona frana de mana).

Ai grija si la pretul pieselor daca le iei direct de la service, multi te ard foarte tare, isi baga adaos mare...mai ales cand te vad, BMW, nestiutor....combinatie fatalaa

Despre masina eu as fi cautat una putin mai dotata. e drept si pretul la care ai luat-o a fost unul "normal", adica nu un pret la care puteai sa iei o masina foarte intretinuta sau foarte dotata.

Mai evalueaza si tu masina , daca baza nu e buna degeaba te apuci tu acum sa bagi bani cu nemiluita ca tot o masina ne intretinuta va ramane, caz in care te as sfatui sa te limitezi la intretinerea minimala a ei. Bine, daca ai foarte multi bani nu e nicio problema....

Multi km fara probleme si sa ne tii la curent.
Apropo, eu am pe cineva caruia la E90 tot ca al tau cu navi ccc,ii merge navigatia cu hartile 2017 dar are navigatia mare, professional. Esti sigur ca pe asta mica nu merg hartile cu Romania?



#88
RoD1

RoD1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 557
  • Înscris: 11.05.2008
Noutati?

#89
pielea

pielea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 14.08.2010
L-am vazut eu prin galati, l-am recunoscut dupa jante si faruri, masina merge.

#90
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Masina merge.
Saptamina trecuta am facut 7 luni de cand am BMW-ul. In total am 6000 km.
Ma gandesc la Continental TS860 + jante de 16 pentru iarna.

Teoretic masina mea a fost vanduta cu ceva teapa. Faptul ca aveam ulei in lichidu de racire si pana de curand ceva presiune care facea sa dea apa afara pe la buson cate putin cred ca l-au dus pe fostu properietar cu gandul ca ar fi garnitura de chiuloasa.
Prezenta uleiului am rezolvat-o cu termoflotul schimbat in Iunie, iar problema cu presiunea am avut-o pana acu vreo 2 sapt.

Am tot evitat sa ma duc la service-uri pentru ca e greu sa dai de un expert; mai usor dai de oameni care se pricep la toate, dar pana la urma am ajuns la un nene.
Mi-a explicat ca sunt sanse de 50% ca problema cu presiunea sa fie de la racitorul de gaze din fata EGR-ului iar 50% sa fie de la garnitura de chiuloasa.
Partea buna e ca am putut testa daca e racitorul; pur si simplu am scos partea de antigel care trecea prin racitor si am pus-o printr-un furtun separat.

Pe langa cei 1255 Euro bagati in reparatii au mai fost aprox 150 RON pentru diagnosticare si furtun antigel EGR.
Trebuie acu sa schimb racitorul care-i super scump, vreo 11 milioane nou sau sa anulez dracu tot EGR-ul care costa 650 RON aprox.

Ca sa va faceti o idee de mecanici, cel care mi-a schimbat termoflotul mi-a zis ca am un EGR model vechi pus la misto iar mufa electrica e in aer.
Cel de acu care mi-a diagnosticat problema cu presiunea mi-a explicat ( si am verificat dupa pe net ) ca de fapt EGR-ul meu e cel cu git lung, si intr-adevar in anii urmatori s-a pus unul mic iar langa el o clapeta de acceleratie. Mufa electrica care ii in aer cu dop din fabrica de fapt, nu ar fi fost oricum de la EGR-ul mic ci de la clapeta.

Erau sanse sa iau BMW la 6500 E si sa nu bag decat 100 E in reparatii ? Erau.
Erau sanse ca daca iau direct BMW de 8000 Euro sa nu bag decat 100 E in reparatii ? Nu prea, ca la 8000 E de obicei is cu N47 la care direct trebuie schimbata
Plus ca hai sa fim seriosi, chiar si la una de 10.000 E sansele sa fie ceva stricat sau sa apara ceva sunt cam la fel ca si la una de 6000 E.
Regret ? Nu. Deloc. Nu regret decat ca am facut o parte din reparatii ca semi-inutile pentru ca m-am panicat si nu am stiut fiind prima masina.

Am facut si un test sa vad daca trage ok. 0-100 am scos putin sub 9 secunde, adica in cum o facea in Aprilie 2005.

Ca idee, daca ar fi ieftin sa ai BMW ar avea toata lumea.
Bine, ieftin e sa ai unul de 12 ani, e la fel ca ieftin ca un Logan nou chel care probabil nu trebuie sa vada service in primii ani.

Edited by InTech, 19 September 2017 - 14:17.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate