Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 

Jurnal BMW 320d E90 cutie automata - 2005

- - - - -
  • Please log in to reply
211 replies to this topic

#19
Silviugabriel1984

Silviugabriel1984

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 510
  • Înscris: 01.11.2012
Să o stăpâneşti sănătos, este frumoasă maşina.
Off: de ce nu porţi centura de siguranţă? Posted Image

#20
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Mersi. Ah, poza e a fostului proprietar, eu o port tot timpul si nici nu-i las pe cei din dreapta sa nu o poarte.

#21
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,029
  • Înscris: 09.05.2006

 InTech, on 15 mai 2017 - 10:26, said:

Daca-mi luam cauciucuri la 230 RON atunci erau un cost, am luat mai scumpe sa ma tina mai mult, deci e o investitie.
La fel si camera. Sa zicem ca sunt aproape de acord cu tine, nimic legat de masina nu e o investitie decat daca esti taximetrist Posted Image

Ma bucur ca in final esti de acord. Camera e o dotare in plus aftermarket pe care ai adus-o masinii (in fond e tot o cheltuiala desi e o imbunatatire adusa masinii).
Anvelope mai bune (mai scumpe) sunt tot o cheltuiala (mai mare) din motive pe care le-ai vizat (durabilitate, confort marit, siguranta etc).

Investitia e o suma care o cheltuiesti ca sa iti aduca un profit (financiar vorbind). Asa ca, da exemplul tau cu taximetria se incadreaza... Scuze de offtopic.

Chestia cu investitii cand e vorba de cheltuieli cu auto personal mi se pare similara cu stereotipul "decat"... Ex. Am luat "decat" cartofi...

#22
hadid

hadid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 194
  • Înscris: 12.01.2017

 InTech, on 15 mai 2017 - 09:16, said:

E clima bizonica sau cum ii zice.

@ Bursul.
Asa cum a zis colegul bogdan. In zona GL-BR astfel de masini creeaza o imagine falsa despre soferii lor Posted Image
Felicitari pentru achizitie.

Off: Si nu e asa? O gramada de interlopi cu femei la produs conduc BMW, Audi, Mercedes in Galati si Braila. Pe Faleza la Galati e plin de ei si cum vin si le parcheaza sa vada muritorul de rand. Pacat ca sunt si altii ca tine care sunt vazuti asa/

#23
ando01

ando01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 988
  • Înscris: 17.12.2006
sa o stapanesti sanatos si fara revizii,
da halatul , cat e halatul? de distributie nu ai zis nimic, cum sta?

#24
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Motorul de 2.0 L diesel cu probleme majore la distributie e N47, eu il am pe cel de dinainte M47 mai exact ultimu tehnical update ( M47TU2D20 ).
La M47 e o problema cu swirl flaps adica cu clapetele de admisie care se rup, intra in motor si-l distrug.
Cica problema ar fi doar pe M47TUD20 nu si pe M47TU2D20, unde au rezolvat-o.

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M47 e celebrul motor pus pe Land Rover si Rover 75

#25
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
FOR FUN:

1. Un BMW, nu e BMW adevărat dacă nu are minim 6 cilindri în linie.
2. Un BMW diesel este o mizerie şi o ruşine, căruia îi pică turbina mai des decât se uzează uleiul.
3. Nu există jantă suficient de mare ce nu poate fi montată pe un BMW.
4. Dacă un BMW nu are cel putin climă automată, obligatoriu este o cheliciune nenorocită, iar proprietarul nu o va vinde niciodată.
5. Orice BMW fabricatie 2001-2005 are cel mult 120.000 km reali.
6. Nici un BMW nu consumă mai mult de 12%, cele care consumă peste această valoare sunt defecte.
7. Orice BMW “ia tot bordu’” şi mai “are pedală”.
8. Daca ai BMW şi nu ştii să faci drift sau burnout, nu ai valoare.
9. Nici un BMW nu trebuie reparat la reprezentantă, ăia sunt niste hoţi.
10. Cea mai folosită expresie legat
11. Exista 2 tipuri de priorităţi : de dreapta şi de BMW.
12. Negrul e cea mai tare culoare pe un BMW, indiferent de model.
13. Toate BMW-urile compact sunt urâte. Toate.
14. BMW-urile sunt făcute pentru drumuri bune.
15. Orice BMW pus la vanzare e full de full, full option, full extra… fara piele
16. Majoritatea BMW-urilor se pilotează, nu se conduc.
17. Nu există posesor de BMW 316i fără sigla de ///M pe undeva.
18. Daca ai BMW nu o să afli niciodată ce ulei e cel mai bun pentru maşina ta.
19. Când inginerii au gandit E30-ul(ursul) şi-au spus “du-te fetiţa mea în lume să-ţi dea tinerii în ”guşă” şi să se distreze cu tine”
20. Dacă dai de poliţie, n’ai cum să scapi, ori ai dat radarul peste cap, ori ai folii, ori tobă sport.
21. Caii de BMW sunt cai de BMW, au unitatea lor proprie de măsură.
22. În general, BMW-ul nu este o simplă maşină, BMW-ul este BOLID.
23. Dacă mergi încet, “ia uite şi la ăsta, are BMW şi merge ca melcu’ ” …dacă mergi prea repede, “păi normal, ăstia cu BMW aleargă ca nebunii, nişte descreieraţi”.
24. Nu e armă ca AG-ul nici masină ca BMW-ul. Pam, pam!
25. Dacă îi dai în trompetă pe autostradă musai să te filmezi, dacă nu, nu!
26. Orice accident cu BMW implicat e din vina lui.
27. Orice gagică cu BMW e fufă.
28. Primul BMW nu a fost construit, ci descoperit.
29. BMW, încă din fabrică a conceput un lot de E36 care să fie înmatriculat pe Bulgaria.
30. Orice BMW sub ~200cp e sub’motorizat, o putoare ordinară.
31. Decât să conduc un Logan, mai bine împing un BMW.
32. Posesorii de BMW au cei mai mulţi duşmani. Mai mulţi şi decât Guţă.
33. Toate fetele care pozează langă BMW-uri pentru o prezentare sunt panarame.
34. Dacă ai BMW fără folii, nu-ţi place viaţa.

#26
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Dementiale omule !Posted Image
Unde le-ai gasit pe toate ? Mai auzisem si eu de unele dar nu de asa o colecție.
Sa nu zici ca esti si tu posesor de bembeu și le-ai memorat pe toate câte ți s-au zis !Posted Image

#27
uzzy17

uzzy17

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,172
  • Înscris: 29.08.2006

 InTech, on 15 mai 2017 - 13:02, said:

Costa 450 RON filtrul + uleiul care ar fi http://www.piese-cut...e-zf-6-trepte-3
Intr-adevar http://www.emag.ro/u...2BBM/Ă‚ Ă‚ pare putin mai ieftin si dar nu stiu ce sa zic.
La BMW Braila parca mi-ai zis ca ma costa 16 milioane tot dar nu ofera garantie pentru ca BMW nu recomanda schimbul de ulei, plus ca e riscul ca cineva sa vina cu cutia aproape distrusa si sa emita pretentii dupa.
din ce am vorbit cu niste mecanici americani, ziceau ca e de preferat daca nu s-a facut niciodata schimbul de ulei la transmisie si are multi kilometri e de preferat sa nu-l schimbi pentru ca sunt dese cazurile in care a mers prost dupa schimb. ziceau ca uleiul ala are si ferodo in el in urma uzurii si e mai vascos decat unul nou.

eu am fost la Ford braila sa-mi schimbe uleiul la transmisia tot automata si mi-au spus acelasi lucru, ca nu se schimba si ca e pe viata. ulterior l-am schimbat eu dar masina avea 150.000km. din cate stiu producatorul zf al transmisiilor de pe bmw recomanda schimbul la 120 de mii, parca.

#28
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,461
  • Înscris: 30.10.2003
Stai, ca eu n-am inteles. Producatorul recomada schimbarea uleiului, dar aia de la service, nu?

#29
uzzy17

uzzy17

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,172
  • Înscris: 29.08.2006
bmw nu recomanda schimbul de ulei la transmisie. producatorul transmisiei, ZF, recomanda revizia. e un topic pe forumul dedicat marcii. ziceau aia acolo ca BMW nici nu repara transmisiile astea, doar le inlocuieste.

la Ford mi-au spus ca e pe viata uleiul si ca ei nu schimba asa ceva, imi ofereau in schimb ulei si filtru la niste preturi astronomice. la mine dupa 150 de mii avea foarte putina pilitura comparativ cu ce am vazut la alte forduri si acum schimba mai fin.

intech daca vrei neaparat sa-l schimbi vezi pe ebay ca erau kituri complete cu baia de ulei/filtru, garnitura si ulei. m-am uitat mai demult.

Edited by uzzy17, 16 May 2017 - 11:18.


#30
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
O sa ma uit.  Gasisem acelasi kit de care vorbesti si pe site-uri de la noi, dar din ce stiu service-urile nu prea accepta sa lucreze cu piese care nu-s luate prin ei.
Schimbarea uleiului este un procedeu destul de complex; chiar gasisem un PDF in care explica procedura si procedura de dupa de recalibrare a treptelor.
BimmerService vad ca au si ditamai aparatu pentru transfuzia de ulei din cutie cu care se tot lauda pe pagina lor de Facebook.

#31
uzzy17

uzzy17

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,172
  • Înscris: 29.08.2006
da pai la transmisiile astea chiar daca scoti baiat de ulei si scurgi tot de acolo nu scoti mai mult de 50% din ulei, restul ramane prin transmisie si convertor. nu stiu cum e la BMW dar pe asta de Ford poti sa scoti o linie de racire si dupa pornirea motorului iese tot din ea. probabil la bmw nu merge asa.

#32
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,675
  • Înscris: 22.11.2007
la o masina mai vechiuta si mai rulata esti mancat daca nu esti baiat priceput. Adica ori sa stii sa iti repari singur anumite probleme ori sa stii sa nu te arda la servisuri. De asemenea nu mai schimba tu toate nebuniile de pe masina ca daca o tii tot asa in 1-2 ani ii dublezi costul de achizitie. la o masina veche ai uzura pe peste tot, nu ai ce ii face, schimbi doar ce e mai important si eventual riscant sau defecte ale caror efecte sunt capitale in functionarea masinii (gen cum nu iti functiona frana de mana).

Ai grija si la pretul pieselor daca le iei direct de la service, multi te ard foarte tare, isi baga adaos mare...mai ales cand te vad, BMW, nestiutor....combinatie fatalaa

Despre masina eu as fi cautat una putin mai dotata. e drept si pretul la care ai luat-o a fost unul "normal", adica nu un pret la care puteai sa iei o masina foarte intretinuta sau foarte dotata.

Mai evalueaza si tu masina , daca baza nu e buna degeaba te apuci tu acum sa bagi bani cu nemiluita ca tot o masina ne intretinuta va ramane, caz in care te as sfatui sa te limitezi la intretinerea minimala a ei. Bine, daca ai foarte multi bani nu e nicio problema....

Multi km fara probleme si sa ne tii la curent.
Apropo, eu am pe cineva caruia la E90 tot ca al tau cu navi ccc,ii merge navigatia cu hartile 2017 dar are navigatia mare, professional. Esti sigur ca pe asta mica nu merg hartile cu Romania?

Edited by bossake, 17 May 2017 - 00:31.


#33
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005
Sa o stapanesti sanatos!

Am urmarit posturile tale legate de achizitie si sincer nu pot sa inteleg cum de-ai preferat sa alegi un BMW de 12 ani cu peste 400.000 km si intr-o stare care mai cere bani in loc sa iei alt model mai nou si mai ieftin dar fara sigla asta. Mai esti si incepator si nici nu esti mecanic. Suma totala la care ai ajuns iti permitea un sh mult mai ok.
Iti doresc sincer sa nu ai probleme cu motorul sau cutia pentru ca vor genera niste costuri mult mai mari decat merita sa cheltui pe o astfel de masina.

Ai verificat masina la un service inainte sa o cumperi? Cati proprietari a avut?

#34
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,463
  • Înscris: 15.06.2007
1400lei pentru 2600km?
Adic 538 de lei mia de km,   mi se pare mult. O lasi cu mototru pornit cu orele ca baietii, "ca nu consuma" si decat sa o opresti si repornesti mai bine lasi sa mearga? Mai era moda asta, se practica la unele motoare mai greu de pornit si decat sa riste sa nu mai reporneasca preferau sa o lase mergand..  

Si pe mine ma mira ca ai putut sa dai atatia bani mai ales pe o asemenea masina. Seria 7 la banii astia nu era?


Daca tot ai ales'o, bafta la cat mai putine reparatii.  Tu ai ales sa dai un ban si sa continui sa bagi bani in ceva,  in loc sa iti cumperi ceva cu garantie de fabrica, aproape nou.

Edited by tfmercedez, 17 May 2017 - 09:42.


#35
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,297
  • Înscris: 02.02.2006

 clausio, on 15 mai 2017 - 16:03, said:

Investitia e o suma care o cheltuiesti ca sa iti aduca un profit (financiar vorbind). Asa ca, da exemplul tau cu taximetria se incadreaza... Scuze de offtopic.
Doar ca fapt divers, DEXul te contrazice.

Quote

PROFÍT, profituri, s. n. Ceea ce reprezintă un folos (material sau spiritual) pentru cineva sau ceva; câștig, beneficiu, avantaj.
Doar definiția economică ține de partea financiară. Definiția generală nu are legătură. Dar hai să lăsăm detaliile astea pentru altă arie.

Edited by alexcrist, 17 May 2017 - 09:45.


#36
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
@tfmercedes - am 2600 km plus plin :) consumul a fost cam de 0,44 RON / km. adica 440 RON la mia de km. Daca stationez mai mult de 2-3 minute il opresc. Iar dimineata plec direct.
Chiar fac un experiment de 2 zile sa conduc mai moderat prin oras sa vad ce consum scot. Oricum ar fi, distantele pe care le fac sunt scurte, pornesc motoru si merg maxim 15-20 km.
Nu cred ca aveam bani de intretinut seria 7. Gama de costuri e alta. Un amortizor electric costa enorm, de exemplu. Lista poate continua.

@bossake
E frectie cu viteza de ardere a discurilor, vrea Verbatim la 1x si nu prea am reusit sa gasesc o unitate optica atat de veche, am scris cateva la 2.4x si unu la 1 si ceva dar nu am mers.
Am gasit o harta custom facuta de baieti dintr-una de la Mercedes. Am incercat totusi si cu ultima oficiala de la BMW de prin 2015 or something.

@ Mr Incredible
A avut doar un singur proprietar roman din 2009.
Da. Am verificat-o la un service inainte. Injectoare ok. Motor ok. Filtru particule ok. Amortizoare ok mai putin unu.

Nu caut sa imi laud masina, dar stiti si voi ce fugarite si rablagite sunt BMW-urile, chiar si cele mai noi de 2005. Deci e greu sa gasesti un BMW in toate mintile si la un pret decent.
Un BMW din 2008 nu e 8000 E asa cum e cel mai ieftin de pe autovit, cred ca unu in toate mintile e putin mai scump.

De 6700 Euro puteam sa iau un Citroen / Ford / Opel cu robotizata din an mai noi, 2011-2013 dar asta nu inseamna ca la alea nu putea pica actuatoru din cutie sau turbina sau orice altceva. Si alea se strica.
Nu cred ca gaseam masina cu reprize de acceleratie 50-110 km si cu tinuta de drum pe serpentine mai buna in banii astia. O masina care sa ma faca fericit si nu-mi para rau ca ma duc la munca.

Nu, nu am de gand sa bag bani aiurea in ea.

Decat sa bag:
- retrofit navigatie CIC sau CIC High ( NBT ) care ma poate ajunge si 1000 E
- faruri xenon
- scaune mai smechere dezmembrari
- chip tuning motor la 200 cp si 400 Nm ( aici pe langa faptul ca pot busi ceva la motor, mai importanta e cutia care e garantata doar la 400 Nm, si tare ma gandesc ca nu-i bine sa ma apropii de valoarea asta )
- alte cacaturi inutile, sa-i schimb evacuarea ? lol

Mai bine ii pun deoparte, poate  imi vor fi de folos cand o sa vreau sa imi iau alta masina :)
Stiu in ce m-am bagat. Nu sunt full de bani, ca daca eram imi luam seria 3 nou, dar nici nu mi-am luat masina de toti banii.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate