Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...
 Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !
 

Jurnal BMW 320d E90 cutie automata - 2005

- - - - -
  • Please log in to reply
211 replies to this topic

#109
rdk

rdk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 470
  • Înscris: 25.02.2007
Salut,

View Postthe_same, on 13 octombrie 2017 - 13:27, said:

Salut.
Ca tot e jurnal de E90, ce părere aveti despre un 318i de 143 cp cu facelift din 2010 ?
Este adus dîn germania ,are 150k km și e 8500 euro.
Ce probleme pot apărea la mașină /acest motor ?
Ce trebuie verificat cu atenție la cumpărare ?
Ms.


Eu am trecut recent prin germania si am testat un 318i din 11.2007 cu 67.000 km cu rezivii la reprezentanta. Masina mergea impecabil si avea si webasto. Costa 8000 negociabil.(Ca sa faci o comparatie, sunt aproape 100.000 km diferenta). Motorul de 129 de cai e ok daca vrei sa-i pui gpl, cel de 143 nu e. Au probleme cu semeringurile de la supapa - consum de ulei. Nu sunt cele mai ok motoare dar daca ai grija cu ele o sa tina.

Bafta

#110
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,680
  • Înscris: 22.11.2007

View Postthe_same, on 13 octombrie 2017 - 13:27, said:

Salut.
Ca tot e jurnal de E90, ce părere aveti despre un 318i de 143 cp cu facelift din 2010 ?
Este adus dîn germania ,are 150k km și e 8500 euro.
Ce probleme pot apărea la mașină /acest motor ?
Ce trebuie verificat cu atenție la cumpărare ?
Ms.
neaparat verificat la reprezentanta dupa numarul de kilometri.
cu ocazia asta ii faci si o verificare generala.

motorul e bunicel ca si fiabilitate, nu are probleme foarte mari. fiind motor cu injectie directa mai pica senzorul NOX (asta este mai scump,vreo 15 milioane) precum si injectoare (cateva milioane nu sunt scumpe ca la diesel), bobine (vreo 150 lei bucata)...

cum spunea si colegul mai sus masinile in ziiua de astazi se strica. sunt construite pentru ala care le cumpara de noi, nu pentru cei care le cumpara sh la 250.000km. o masina chiar si la 150.000km te cam astepti sa pice orice si oricum.
totusi platind 8500 euro si indreptandu-te catre o masina de 7 ani probabil ca esti si tu constient ca masina o sa ceara niste bani in timp. acum e chestie de noroc, nu poti anticipa astazi ce se va strica peste 6 luni.
vrei sa minizezi norocul asta in ecuatia asta? te indrepti catre o masina din 2014-2015 pe care o iei cu 50.000-70.000km si atunci sansa sa nu bagi bani in reparatii este foarte mare (dar tot exista).

Edited by bossake, 13 October 2017 - 15:04.


#111
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Motoru ala de 120 CP mi se pare ca e mai simplu ( a.k.a fara valvetronic ) din ce tin minte vag, deci mai FIABIL.
Mie mi se pare ciudat cand aud de mancat ulei, mie mi-a mincat cam 300 ml in ultimii 3500 km. E decent-ish.

Ca idee, incearca sa faci verificari la reprezentanta, cat de multe poti.

#112
the_same

the_same

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 13.11.2012
Am deja o mașină germana din 2012 dar nu premium, tot din clasa medie dar vroiam sa mai încerc și altceva.
Mașină actuala a necesitat doar întreținere.
Nu as vrea sa dau o masina buna pe una cu probleme.
Cu același buget pot lua o compacta din 2014-2015 cu acelasi număr de km.

#113
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postthe_same, on 13 octombrie 2017 - 16:55, said:

Am deja o mașină germana din 2012 dar nu premium, tot din clasa medie dar vroiam sa mai încerc și altceva.
Mașină actuala a necesitat doar întreținere.
Nu as vrea sa dau o masina buna pe una cu probleme.
Cu același buget pot lua o compacta din 2014-2015 cu acelasi număr de km.
100% o sa fie cu probleme.

#114
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
8 luni jumatate de la achizitie.
Putin peste 7000 km.
Si abia scoasa de 48 ore din service, unde a stat 15 zile micuta de ea.
Dupa cum va povesteam aici: https://forum.softpe...0#entry21818231
am tot colindat pe la service-urile din oras si nu prea am dat peste oameni competenti pe BMW, asa ca am ales un tip cu un garaj mic de la marginea orasului.


11 Oct:
Trebuia sa ii duc masina seara sa o las la service. Mi-am luat din torpedo prezervativele, seturile de clisma si sticla de Rose din portbagaj.
Cat m-am plimbat prin oras sa-mi rezolv una alta am simtit vapori puternici de ulei in interior, am deschis geamul si s-a rezolvat, dar dupa cateva accelerari au aparut iar.
Deschid capota, ma uit, vapori de ulei undeva din dreptul pasagerului. Mortii ma-sii, m-am enervat si i-am dus masina pe loc.

12 Oct:
Imi iau concediu 1 zi, ma imbrac in trening de cocalar si ma duc sa fiu de fata sa vad ca intr-adevar o demonteaza ( paranoia ).
M-am dus pe capul lui, l-am stresat putin din cauza ca eram si eu speriat, practic m-am albit la fata cand am vazut tot motorul demontat.
A analizat axele cu came din titan si mi-a explicat ca de fapt are cateva sute de bune de km.
Joc in pistoane nu aveam si am convenit sa nu-i facem si segmentare. La urma urmei nu tre sa fie perfecta, ca poate o vand peste 1 an si scopul in viata nu e sa-i vand altuia un BMW cu motor tipla, sa si-l faca singur.
Am convenit insa sa anulam swirl flaps-urile ( clapetii din admismie ): https://en.wikipedia...irl_flap  Cei care ii aveam acum aveau deja joc mare si daca mai mergeam riscam sa-mi stric tot motorul.

Attached File  IMG_2876.JPG   264.71K   77 downloadsAttached File  IMG_2879.JPG   237.51K   74 downloadsAttached File  IMG_2880.JPG   1.11MB   68 downloadsAttached File  IMG_2884.JPG   335.59K   68 downloadsAttached File  IMG_2887.JPG   399.64K   76 downloadsAttached File  IMG_2889.JPG   272.48K   88 downloads

Dupa cum se vede si in poze, chiulasa era varza, pierdeam compresie intre cilindri, samd.
Am plecat cu chiulasa in brata la un strungar bun recomandat de el.

16 Oct:
M-a anuntat Doctorul in Chiulase ca pe langa simeringurile pe care i le dadusem trebuie sa schimbam si ghidusii ( ghidurilor supapelor de la evacuare ).
Mecanicul a intarit ca fara ele schimbate nu mi-o monteaza la loc. Ca si pret au fost vreo 130 RON.

18 Oct:
Am luat chiulasa de la Doctor, i-am achitat manopera de 300 RON pentru planat si montat simeringuri si ghidusi.
Mi-a explicat ca a luat cam mult din ea, o zecime. M-am gandit daca o fi o zecime de secunda, o zecime de grad, dar aparent era o zecime de milimetru.

Attached File  IMG_2984.JPG   159.03K   88 downloads

20 Oct:
A montat tot motoru la loc, cum dracu, NU STIU. Erau foarte multe piese, multe frate, multe. O sa il sun zilele astea sa-l rog sa-mi dea suruburile si ce-a mai ramas.
Mi-a aratat cum turbina scuipa ulei in admisie ( vezi ce mi s-a intamplat pe 11 Oct ).
Practic am avut noroc, ca daca mai mergeam asa o lua pe ulei de tot ( sugea tot uleiul din baie, il baga in admisie si se tura la maxim pana crapa tot motoru in 2 ).


24 Oct:
A dat turbina jos si am dus-o la reconditionat.
Cu ocazia asta s-a vazut ca eu desi am Euro 4 nu am DPF, ci doar catalizator, efectiv nu am sonde si senzori ( vreo 4 ar trebui sa fie ) care sa intre in butoiasu de fier.
Puteam sa fiu bulangiu sa-i scot catalizatorul, sa-i pun un downpipe dar na, ar fi fost cool oricum: https://www.youtube....=decat E90 320d

26 Oct:
M-am dus la prinz sa iau masina. De atunci pana acu am mers 100 km.
De tras trage super ok, nu pot sa zic ca am pierdut supletea de la turatii joase pt ca am scos clapetii de admisie.
Nu scoate gram de fum, e curat curat. Asta imi convine sa nu ma fac dracu de ras, ca oricum masina e veche.
Am ajuns cu apa la 95 grade iar furtunele de la instalatia de racire par OK, nu mai sunt beton. Deci problema initiala s-a rezolvat.
Testul final il fac cu un dig GL-BR mers turat.


Costuri:
- manopera motor 10 mil
- manopera turbina demontat + curatit intercooler 3 mil
- reconditionare turbina 12 mil
- reconditionare chiulasa manopera 3 mil
- piese chiulasa 1.8 mil ( simeringuri si ghiduri )
- restul de piese inclusiv ulei si antigel 8.9 mil
- clapeti admisie OLX 1.2 mil
Total: 40 mil
Adica pina acu am reparat de ea de 2200 Euro in 8 luni.

Regret achizitia ?
Da si nu. Nu oricine intelege ca o masina cu 340 Nm si automata nu se compara cu o masina noua de 12.000 Euro cu 100 CP si manuala.
Ce masina noua de 12.000 are comportamentul in viraje asemeni unei 3-ar E90 ?
Eu stiu foarte bine ca daca ai o masina noua nu ai treaba cu service-urile, eu inteleg cel mai bine ce inseamna sa ai treaba cu service-urile ... nu ai cu cine, intri in boala.
Dar eu ca sa imi iau masina noua cu automata si ceva caluti m-ar fi costat vreo 25.000 E, ceva gen Octavia sau Opel, or something, bani pe care chiar nu ii aveam si chiar daca ii aveam ...
Daca-mi luam una direct la 9000 Euro nu aveam probleme astea !
Fals, BMW-urile de 9000 E au motorul N47 care din start necesita 30 mil pentru schimbat distributia, plus ca cine stie ce probleme mai are, cine naiba iti vinde BMW bun ?


Reactia atat a colegilor cat si a cititorilor stiu sa o anticipez.
De exemplu un om cu anumita educatie, care a avut tot ce a vrut cand era mic si care nu e nici dispus sa faca trade-off intre masina noua si una mai misto SH va rade si se va parea ceva SF sa demontezi motoru.
Unul care chiar daca a avut tot ce-a vrut, dar a trait intr-un anumit mediu clar are ca tel suprem in viata un 7-ar SH.
Sa va mai zic ca la service-ul la care am fost veneau baieti cu Audi cu injectoare de la dezmembrari in mana pentru a le schimba.
Si nu numai, erau la reparat BMW-uri mult mai noi ca al meu pe acolo :)

Am invatat destul de multe din experienta asta. Imi vine sa rad cand vad naivi care incearca sa-si ia BMW bun si ieftin, eventual si cu km reali.
Eu am stiut de la inceput ca km nu-s reali si ca o sa am nevoie de 1000 E pentru reparatii, nu de 2200 E  ... intr-adevar.
Era un nene acu cateva luni pe un alt topic si imi spunea ca dau sfaturi oamenilor de cumparat masini SH, eu care in urma cu alte cateva luni eram 0; total de acord, ar fi fost aiurea daca nu as fi avut 10000 de probleme cu masina, nu as fi experimentat cu mecanicii, nu as fi absorbit informatii de pe forumuri si carti, si daca nu as fi avut multi prieteni cu BMW-uri.

Aseara am bagat motorina de 300 RON iar in spatele meu un tip cu un seria 3 F30 a bagat de 100 RON.

#115
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Mai, imi pare rau pentru ce vad pe-acolo, arata un pic asa, ca rocile sedimentare blocul ala motor. Vezi km care au trecut peste el in straturi de ulei. In alta ordine de idei, asta este, daca nu stai in banii aia si iti permiti, e o experienta, inveti lucruri, ce sa zic..
Permite-mi totusi sa fiu poate unul a carui reactie o anticipezi: Cu masina cu istoric verificabil si nu de la turc/rus luata din Germania de catre tine eu nu cred ca bagai mai mult de 2000 de lei pana acuma, nu 2000 de euro. Si bagai si vreo 20.000 km. Incearca asta data viitoare si o sa te convingi singur, ca vad ca esti deschis la experiente din care sa inveti si asta este bine.
Ca bagai diferenta asta in achizitie si transport, ok, dar scuteai bataie de cap, alergatura in service-uri si senzatia de ' ce pica saptamana viitoare ? '.
Pana una-alta, ce ai tu pe maini ( si multi altii, nu zic nu, ca tot ziceai de service-ul ala ) este mai degraba proiect de restaurare decat daily driver.

Edited by Mihai_mb, 28 October 2017 - 14:50.


#116
sasesase

sasesase

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 04.03.2017
Foarte bine documentat.

Cat despre masina, a avut ceva probleme insa aparent doar d.p.d.v. mecanic.

Bucsi, pivoti, amortizoare, discuri frana, capete de bara etc. nu au trebuit schimbate?

#117
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Discurile le-am schimbat doar de pe spate, in rest e foarte ok, inchegata, tocmai de asta ne-a si indus in eroare:
- era si este inchegata
- motorul tragea
- pe tester toate bune

Acu sunt si motoare fara gram de ulei scurs pe ele dar cu alte jdemii de probleme.'

Ma bate gandul sa o vand, dar desi am facturi la tot, credeti ca intelege romanul ca a mea are motoru refacut, turbina reconditionata si totu ok chiar daca nu prea are optiuni.
Banii care i-am bagat nu pot sa-i mai scot, trebuie doar sa ma bucur de ea asa cum e, cu toate ca acum simt nevoia sa trec la un F30 sau chiar F34 ( sunt putin frustat ca nu am bani de X6 ).

Edited by InTech, 28 October 2017 - 14:53.


#118
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Uneori stau si ma gândesc ca poate fi si asta o varianta, cumperi masina pe care vrei mai ieftin, pare cat de cat ok, nelovita, fara rugina, ok pe la articulații si pui deoparte 3-4000e și refaci totul, revizii la motor, schimbari serioase, upgrade la suspensii, bucse, frane etc. Practic o iei pentru baza si o faci mai buna:) cand tragi linie esti tot pe acolo cu una cu istoric verificat dar ai totul nou...
Esential e sa ai service-ul mecanicul tau care se baga la asa ceva!

#119
sasesase

sasesase

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 192
  • Înscris: 04.03.2017
Inca ceva, daca in 8 luni ai facut 7000 km inseamna ca nevoia ta de deplasare e undeva la 10k km pe an. Chiar aveai nevoie de diesel si cutie automata?

#120
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
De diesel nu, de automata da.
M-am dat de curind cu 2 masini cu 1.4 T benzina si 1.8 T benzina. Sa moara ma-sa ce fel suna, ce fel merg si ce fel trag.
Urmeaza sa ma dau si cu un 1.6 T benzina dar de data asta marca corecta, BMW F30 320i ED.

BMW-urile pe benzina se gasesc greu dintr-un singur motiv. Fiind pe benzina au km reali, adica putini, si deci, cine dracu e tampit sa vinda un BMW cu km putini ?
Cele pe benzina au si ele problemele lor, credeti-ma, dar ca idee da, mi-as cam dori ca urmatoarea sa fie un benzinar cu turbina, dar deja imi doresc prea multe.

#121
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

View PostInTech, on 28 octombrie 2017 - 15:19, said:

Fiind pe benzina au km reali, adica putini, si deci, cine dracu e tampit sa vinda un BMW cu km putini ?

Nu e regula. La noi si daca ar fi pe kerosen ar avea majoritatea km dati inapoi, ca asa e piata, asa sunt oamenii. Am fost recent cu o treaba sa vad niste masini de marfa ( Caddy / Peugeot Expert / Ford Transit Connect etc. ) prin tara. Fabricatie 2008-2010. Nici una nu trecea de 180.000 km pe bord. Motoarele erau impuscate la jumatate din ele ( semn de peste 500.000 km ). Nici daca te pricepi si le zici unde au fost lovite, ce probleme au la motor etc. si razi de km aia nu accepta samsarii ca cifra aia e strigatoare la cer. Pur si simplu tac si asteapta sa treci mai departe.. pana la urma pica fraierul de undeva. Daca faci pe prostu, incep sa-ti toarne placa cu povestea cu firma care isi schimba masinile inainte sa atinga 200.000 km. E groaznica piata noastra auto SH, riscul de teapa e asa de mare ca nu as mai lua ceva de aici decat constrans tare de imprejurari. Nu zic ca in alte parti e perfect, dar pur si simplu iti diminuezi riscul foarte mult.

Si da, cu motoarele de generatie noua, dar rulate mai mult, nu esti foarte safe nici cu benzina. Au introdus o gramada de tehnologie care sa frece axele alea cu came in 100 de pozitii de yoga doar sa le iasa emisiile la testele alea de toata jena care oricum n-au nici o relevanta in lumea reala.

Si hai sa-ti mai zic una faina pe care am citit-o la un moment dat si o cred perfect plauzibila pt tarisoara noastra:
Se ia una bucata masina noua de la reprezentanta pentru agentul de vanzari Gigel.
Se ruleaza primul an 30-40.000 km eventual cu un schimb de ulei si filtru ulei intre ' pe branci ' , fara sa se reseteze primul interval de service.
Se dau km inapoi la 10.000 la sfarsitul anului, se baga la prima revizie in reprezentanta.

Se repeta procedura de mai sus inca 2-3 ani. Chiar si fara o pila la reprezentanta, cel mai probabil ii doare pe aia fix in dos ca masina aia are semne de uzura mai mari decat ce indica. Nu e in job descriptionul lor. Ei fac revizia.

Se vinde masina cu 40-50.000 km certificati la reprezentanta. De fapt are si de 3-4 ori mai mult. Mai ia masina de la neamul asta de descurcareti..

Edited by Mihai_mb, 28 October 2017 - 15:59.


#122
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostInTech, on 28 octombrie 2017 - 14:50, said:

...
Ma bate gandul sa o vand, dar desi am facturi la tot, credeti ca intelege romanul ca a mea are motoru refacut, turbina reconditionata si totu ok chiar daca nu prea are optiuni.
Banii care i-am bagat nu pot sa-i mai scot, trebuie doar sa ma bucur de ea asa cum e, cu toate ca acum simt nevoia sa trec la un F30 sau chiar F34 ( sunt putin frustat ca nu am bani de X6 ).
Posted Image E, hai, daca atunci cind tot intrebai in stinga/ dreapta de bembeu sehas, la 6-7 mii, te-am inteles [si nu prea], cu toate ca iti recomandam altceva (cre'ca-ti amintesti), acu' sa mor daca mai pricep ceva... Totusi, din ce citesc, la citi bani ai bagat in masina, cred ca:
1. ori esti sadomaso Posted Image
2. ori ai mici probleme la mansarda Posted Image
3. ori ai bani [si timp] de te enerveaza Posted Image
Ce-ti mai e si cu pasiunile astea, domne'! Stiu ca esti necasatorit [inca], insa, parinti n-ai? Ai merita o bataie cu nuiaua la curu' gol...

#123
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
După ce ai băgat peste 2000 de euro în ea, iarta-ma că o zic direct, dar mi se pare inconștienta să o vinzi... și eventual să o iei de la capăt. Nu ți-a ajuns ce ai pățit? Sau dacă o vinzi , caută ceva mai "pământean" in banii ăștia. Un Passat de exemplu. , că tot îți plac mașinile nemțești. Un Passat de 140 CP întreținut nu e atât de nașpa la condus. E drept că nu se compara cu un Seria 3. Dar nici reparațiile nu se ridica la nivelul lui. Plus că îl găsești cu 200-250000 de km, in loc de peste 400000. Sau mă rog, dacă deja ai descoperit în noua pasiune prin provocările de care ai avut parte cu mașina asta, eu zic sa te uiți la Seria 5 sau Clasa S. Macar știi o treabă. :)

#124
InTech

InTech

    Kietata ?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,739
  • Înscris: 23.11.2005
Bineinteles ca ar fi o prostie. Banii nu-i mai recuperez. Am dat 6500 E pe ea, si acu daca ma uit pe net sunt in aceeasi bani chiar si cu mai multe dotari.
Faza e ca, gigel care vrea sa cumpere intelege ce-nseamna masina samsarita in care tre sa mai bage 1-2 mii ? Nu e dispus nimeni sa-mi dea mie 7500 E sa zicem, in conditiile in care am facturi de la tot.

E greu, azi m-a facut o tura un amic cu un F30 cu piele, benzinar de 180 CP. F U C K.
Cu greu ma abtin sa nu o risc la un F34 https://www.autovit....#068fe94b2f   . si eventual sa o iau de la capat cu probleme noi chiar :)) :D :)) :D

#125
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View PostInTech, on 30 octombrie 2017 - 21:48, said:

Bineinteles ca ar fi o prostie. Banii nu-i mai recuperez. Am dat 6500 E pe ea, si acu daca ma uit pe net sunt in aceeasi bani chiar si cu mai multe dotari.
Faza e ca, gigel care vrea sa cumpere intelege ce-nseamna masina samsarita in care tre sa mai bage 1-2 mii ? Nu e dispus nimeni sa-mi dea mie 7500 E sa zicem, in conditiile in care am facturi de la tot.

E greu, azi m-a facut o tura un amic cu un F30 cu piele, benzinar de 180 CP. F U C K.
Cu greu ma abtin sa nu o risc la un F34 https://www.autovit....68fe94b2f  . si eventual sa o iau de la capat cu probleme noi chiar Posted Image) Posted Image Posted Image) Posted Image
să nu cumperi niciodată mașini de la samsari ori proprietari în care ai maximă încredere ori dealer oficial. plătești mai mult dar dormi liniștit.

#126
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008

View PostInTech, on 30 octombrie 2017 - 21:48, said:

E greu, azi m-a facut o tura un amic cu un F30 cu piele, benzinar de 180 CP. F U C K.
Cu greu ma abtin sa nu o risc la un F34 https://www.autovit....#068fe94b2f   . si eventual sa o iau de la capat cu probleme noi chiar :)) :D :)) :D

Atunci go for it! Plm, o viață avem. Uite, să știi că te invidiez. Eu nu m-aș baga la așa ceva, tocmai din cauza a ce ai pățit. Dar tu ai avut "cojones" mai mari și te-ai băgat. Iar la ultimul comentariu, ai mai avut puterea sa și razi. Frate, e ceva! :D

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate