Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 

Lexus LC

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Modelul LC apare anul acesta in 2 variante LC500 (5.000 cmc) si LC500h (3.500 cmc hibrid).
Un coupe frumos dupa gustul meu, care aduce linii exotice in lumea coupe-urilor sport.
Pret, de la 90.000 Eur LC500 si 100.000 Eur LC500h.

Pozele sunt mici la prima vedere, dar daca dati click pe prima se deschide slideshow unde puteti admira jucaria:
Attached File  lexus-lc-red-front.jpg   193.6K   75 downloadsAttached File  lexus-lc-blue-front-2.jpg   199.45K   73 downloadsAttached File  2018-lexus-lc-500h-002.jpg   151.6K   71 downloadsAttached File  2016_lexus_lc500_naplesyellow_dynamic_06.jpg   256.26K   68 downloadsAttached File  2016_lexus_lc500_naplesyellow_dynamic_09.jpg   229.39K   65 downloadsAttached File  2016_lexus_lc500_naplesyellow_dynamic_14.jpg   260.85K   100 downloadsAttached File  2016_lexus_lc500_naplesyellow_interiordet_1.jpg   237.3K   128 downloadsAttached File  LC-500h_39_0.jpg   161.62K   113 downloads

Transmission
10-speed automatic
Drivetrain
RWD
Type
V8 5.0 litres
Power
471 hp @ 7,100 rpm (351 kW)
Torque
398 lb·ft @ 4,800 rpm (540 N·m)
City 16.9 l/100km      
Highway 10.3 l/100km      
Autonomy 485 km   
Length
4,760 m
Width
1,920 m   
Height
1,345 m   
Wheelbase
2,870 m
Weight
1,935 kg
Fuel tank l
82   
Trunk
172 l   
0-100 km/h
4.5 s   
Top speed   
270 km/h

Attached Files

  • Attached File  7310.jpg   155.52K   86 downloads

Edited by mufasa, 14 May 2017 - 18:21.


#2
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
nu-mi place acea ureche de pe consola centrala spre pasager.

arata ca naiba acolo

#3
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostDany_Darke, on 14 mai 2017 - 18:12, said:

nu-mi place acea ureche de pe consola centrala spre pasager.

arata ca naiba acolo
Nu stiu ce sa zic, asa-i, parca-i cam artificial inserata acolo, dar constructorii incearca mereu sa aduca ceva nou ca sa iasa in evidenta. Cu "ureche" asta nu Lexus, ci Jaguar, fiind copiata de la F-Type.

#4
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017
Ce Mazda ziceai ca e asta?  Posted Image

Au inceput sa exagereze cu design-urile si nu intr-un mod foarte pozitiv...

#5
A-d-r-i-a-n

A-d-r-i-a-n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 26.09.2014
Arata foarte bine.

#6
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,802
  • Înscris: 07.06.2014
pe urechea aia, vad ca este o decupare, asemanatoare cu cea din portiera. decuparile pt ce sunt oare? sa se tina pasagerul de ele? daca da, ce sa cauti cu capul in bord? daca mergi in masina aia de 2 locuri, capul tau va fi undeva la stalpul B, mainile nu au 2m ca sa stai cu ele tocmai in bord.

mi se pare disproportionata si chiar urata cu acel design. desi este fluida totusi, adica e un mix de caractere acolo, dar nu chiar cel corect totusi.

Edited by Dany_Darke, 14 May 2017 - 18:39.


#7
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007
Se vede noua tendinta de design toyo.. se recunosc trasaturile noilor Avensis auris corola mai ales la bot.  
Totusi la banii aia.. 4.5s 0-100?  Zic si io, mai rapid nu exista si mai ieftin?

#8
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Posttfmercedez, on 14 mai 2017 - 19:03, said:

Totusi la banii aia.. 4.5s 0-100?  Zic si io, mai rapid nu exista si mai ieftin?
Ba da, dar e Lexus, premium brand si este un coupe de talie mare.
Ca idee cea mai rapida masina cam la aceeasi bani este Nissan GT, sub 3.0s. De departe cea mai rapida masina "ieftina", dar finisajele sunt ... de Nissan.

#9
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,976
  • Înscris: 15.06.2007

View Postmufasa, on 14 mai 2017 - 19:12, said:

Ba da, dar e Lexus, premium brand si este un coupe de talie mare.
Ca idee cea mai rapida masina cam la aceeasi bani este Nissan GT, sub 3.0s. De departe cea mai rapida masina "ieftina", dar finisajele sunt ... de Nissan.
Si eu care credeam ca banii multi se duc sub capota, nu in plasticele din bord.
Era o gluma mai vechie, despre bombardierul  ala stealth/ invizibil  B2 care costa $  2miliarde  bucata, iar scaunul pilotului costa sub $100.

#10
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostDany_Darke, on 14 mai 2017 - 18:38, said:


mi se pare disproportionata si chiar urata cu acel design. desi este fluida totusi, adica e un mix de caractere acolo, dar nu chiar cel corect totusi.
Poate au lasat loc pentru facelift.
Toti producatorii fac asta.

#11
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Trascaleta e foarte frumoasa, mi-ar placea sa am una ca asta. Caracteristicile tehnice sunt foarte bune.

Eu le reprosez  ca au pus porkeria de insigne laterale cu inscrisul 'hybrid' (jenant in categoria asta de pret, eu le-as da jos imediat), iar partea inferioara din spate, care cuprinde si iesirile tobelor, nu e integrata... pare adaugata.

In general, la masinile de lux, eu n-as pune plastice in interior.

Edited by Quantum, 15 May 2017 - 03:35.


#12
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Unde vedeti voi plastic? Lexus, cel putin pe masinile scumpe, are printre cele mai de calitate materiale din industria auto. Macar e original designul.

Avand in vedere ca e o masina de aproape 2 tone, e ok 4.5 secunde cu motorul ala. Greutatea scade mult perfomantele. Mie imi place cum arata. Manerul ala din consola este ca sa se tina pasagerul de el, mai sunt masini care pun manerele astea, si nu putine.

Edited by emil_sv, 15 May 2017 - 06:41.


#13
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View PostQuantum, on 15 mai 2017 - 03:34, said:

Eu le reprosez  ca au pus porkeria de insigne laterale cu inscrisul 'hybrid' ...
Asta este la LC500h, model inutil dpmdv si care nu ma intereseaza. Modelul interesant este LC500.

Mie imi cam place tot la ea, performante, interior, spate, iar linia laterala cel mai mult. Cu fata am un dubiu, parca grila aia imensa e prea mult, trebuie s-o vad pe viu ca sa ma hotarasc daca mi se pare OK sau nu.

#14
ShadowBroker

ShadowBroker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 884
  • Înscris: 09.03.2017
Hmm... deci e mare si grea saracia... 4770mm si 1985 kg ... ma gandeam ca e ceva mai aproape de Nissan gtr, Audi r8, Porsche 911, amg gt... dar nu, asta e cam cat un seria 6, chiar un pic mai greu... cam rarefiat aerul in segmentul asta de coupeuri maricele de lux... parca vad ca si performantele sunt mai proaste decat pe "hartie"..

#15
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Ce nu pot sa inteleg in nici un fel este ca Lexus lanseaza in 2015 RC F, iar in 2017 LC500, cu acelasi motor si in aceeasi zona de cai, gabarit si chiar aspect !!! Ba RC F este chiar un pic mai ager fiind un pic mai usor. LC500 cred ca se vrea ceva mai luxos insa, ca este bine mai scump. De neinteles pentru mine ce a vrut Lexus.

#16
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postmufasa, on 17 mai 2017 - 06:45, said:

Ce nu pot sa inteleg in nici un fel este ca Lexus lanseaza in 2015 RC F, iar in 2017 LC500, cu acelasi motor si in aceeasi zona de cai, gabarit si chiar aspect !!! Ba RC F este chiar un pic mai ager fiind un pic mai usor. LC500 cred ca se vrea ceva mai luxos insa, ca este bine mai scump. De neinteles pentru mine ce a vrut Lexus.
LC500 este un coupe GT, mare, de lux si cu un design foarte interesant in opinia mea, RC F e un coupe de clasa medie cu un exterior indoielnic. Vor lansa si un LC F cu ceva mai multi caluti din ce am citit in presa. Si daca vrei o masina care sa mearga ceas 30 de ani asta e.

#17
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postemil_sv, on 17 mai 2017 - 10:07, said:

LC500 este un coupe GT, mare, de lux si cu un design foarte interesant in opinia mea, RC F e un coupe de clasa medie cu un exterior indoielnic. Vor lansa si un LC F cu ceva mai multi caluti din ce am citit in presa. Si daca vrei o masina care sa mearga ceas 30 de ani asta e.
Asa am gandit si eu, dar diferenta de dimensiuni dintre ele este foarte mica (56mm la lungime si 76mm la latime), practic insuficienta ca sa le puna in clase diferite. Poate luxul, cutia 10 trepte vs 8 trepte si alte solutii constructive sa le trimita in clase diferite.
Iar la exterior mie mi se par foarte apropiate, evident mai bine LCul, dar cam tot pe acolo.
Ciudata mi se pare si politica de preturi de numai 10-15% diferenta intre ele, care iar spune ca nu ar fi in clase diferite de lux si tehnologie inmagazinata. In conditiile astea cine va mai cumpara RC F in loc de LC500 ?!

#18
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postmufasa, on 17 mai 2017 - 12:44, said:

Asa am gandit si eu, dar diferenta de dimensiuni dintre ele este foarte mica (56mm la lungime si 76mm la latime), practic insuficienta ca sa le puna in clase diferite. Poate luxul, cutia 10 trepte vs 8 trepte si alte solutii constructive sa le trimita in clase diferite.
Iar la exterior mie mi se par foarte apropiate, evident mai bine LCul, dar cam tot pe acolo.
Ciudata mi se pare si politica de preturi de numai 10-15% diferenta intre ele, care iar spune ca nu ar fi in clase diferite de lux si tehnologie inmagazinata. In conditiile astea cine va mai cumpara RC F in loc de LC500 ?!
Cum sa fie doar 10-15% diferenta? RC F incepe de pe la 65-70k pe cand asta incepe de la 100k. E 50% diferenta de pret. Iar preturile la LC sunt gresite e invers, eu asa imi aduc aminte si asta in varianta cea mai de baza. Una cu totul ajunge 120-130k

Edited by emil_sv, 17 May 2017 - 18:01.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate