Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Lexus LC
Last Updated: May 25 2017 15:01, Started by
mufasa
, May 14 2017 18:05
·
0
#1
Posted 14 May 2017 - 18:05
Modelul LC apare anul acesta in 2 variante LC500 (5.000 cmc) si LC500h (3.500 cmc hibrid).
Un coupe frumos dupa gustul meu, care aduce linii exotice in lumea coupe-urilor sport. Pret, de la 90.000 Eur LC500 si 100.000 Eur LC500h. Pozele sunt mici la prima vedere, dar daca dati click pe prima se deschide slideshow unde puteti admira jucaria: lexus-lc-red-front.jpg 193.6K 75 downloads lexus-lc-blue-front-2.jpg 199.45K 73 downloads 2018-lexus-lc-500h-002.jpg 151.6K 71 downloads 2016_lexus_lc500_naplesyellow_dynamic_06.jpg 256.26K 68 downloads 2016_lexus_lc500_naplesyellow_dynamic_09.jpg 229.39K 65 downloads 2016_lexus_lc500_naplesyellow_dynamic_14.jpg 260.85K 100 downloads 2016_lexus_lc500_naplesyellow_interiordet_1.jpg 237.3K 128 downloads LC-500h_39_0.jpg 161.62K 113 downloads Transmission 10-speed automatic Drivetrain RWD Type V8 5.0 litres Power 471 hp @ 7,100 rpm (351 kW) Torque 398 lb·ft @ 4,800 rpm (540 N·m) City 16.9 l/100km Highway 10.3 l/100km Autonomy 485 km Length 4,760 m Width 1,920 m Height 1,345 m Wheelbase 2,870 m Weight 1,935 kg Fuel tank l 82 Trunk 172 l 0-100 km/h 4.5 s Top speed 270 km/h Attached FilesEdited by mufasa, 14 May 2017 - 18:21. |
#2
Posted 14 May 2017 - 18:12
nu-mi place acea ureche de pe consola centrala spre pasager.
arata ca naiba acolo |
#3
Posted 14 May 2017 - 18:24
Dany_Darke, on 14 mai 2017 - 18:12, said:
nu-mi place acea ureche de pe consola centrala spre pasager. arata ca naiba acolo |
#6
Posted 14 May 2017 - 18:38
pe urechea aia, vad ca este o decupare, asemanatoare cu cea din portiera. decuparile pt ce sunt oare? sa se tina pasagerul de ele? daca da, ce sa cauti cu capul in bord? daca mergi in masina aia de 2 locuri, capul tau va fi undeva la stalpul B, mainile nu au 2m ca sa stai cu ele tocmai in bord.
mi se pare disproportionata si chiar urata cu acel design. desi este fluida totusi, adica e un mix de caractere acolo, dar nu chiar cel corect totusi. Edited by Dany_Darke, 14 May 2017 - 18:39. |
#8
Posted 14 May 2017 - 19:12
tfmercedez, on 14 mai 2017 - 19:03, said:
Totusi la banii aia.. 4.5s 0-100? Zic si io, mai rapid nu exista si mai ieftin? Ca idee cea mai rapida masina cam la aceeasi bani este Nissan GT, sub 3.0s. De departe cea mai rapida masina "ieftina", dar finisajele sunt ... de Nissan. |
#9
Posted 14 May 2017 - 20:48
mufasa, on 14 mai 2017 - 19:12, said:
Ba da, dar e Lexus, premium brand si este un coupe de talie mare. Ca idee cea mai rapida masina cam la aceeasi bani este Nissan GT, sub 3.0s. De departe cea mai rapida masina "ieftina", dar finisajele sunt ... de Nissan. Era o gluma mai vechie, despre bombardierul ala stealth/ invizibil B2 care costa $ 2miliarde bucata, iar scaunul pilotului costa sub $100. |
#10
Posted 14 May 2017 - 21:06
|
#11
Posted 15 May 2017 - 03:34
Trascaleta e foarte frumoasa, mi-ar placea sa am una ca asta. Caracteristicile tehnice sunt foarte bune.
Eu le reprosez ca au pus porkeria de insigne laterale cu inscrisul 'hybrid' (jenant in categoria asta de pret, eu le-as da jos imediat), iar partea inferioara din spate, care cuprinde si iesirile tobelor, nu e integrata... pare adaugata. In general, la masinile de lux, eu n-as pune plastice in interior. Edited by Quantum, 15 May 2017 - 03:35. |
#12
Posted 15 May 2017 - 06:41
Unde vedeti voi plastic? Lexus, cel putin pe masinile scumpe, are printre cele mai de calitate materiale din industria auto. Macar e original designul.
Avand in vedere ca e o masina de aproape 2 tone, e ok 4.5 secunde cu motorul ala. Greutatea scade mult perfomantele. Mie imi place cum arata. Manerul ala din consola este ca sa se tina pasagerul de el, mai sunt masini care pun manerele astea, si nu putine. Edited by emil_sv, 15 May 2017 - 06:41. |
#13
Posted 15 May 2017 - 08:54
Quantum, on 15 mai 2017 - 03:34, said:
Eu le reprosez ca au pus porkeria de insigne laterale cu inscrisul 'hybrid' ... Mie imi cam place tot la ea, performante, interior, spate, iar linia laterala cel mai mult. Cu fata am un dubiu, parca grila aia imensa e prea mult, trebuie s-o vad pe viu ca sa ma hotarasc daca mi se pare OK sau nu. |
#14
Posted 17 May 2017 - 01:46
Hmm... deci e mare si grea saracia... 4770mm si 1985 kg ... ma gandeam ca e ceva mai aproape de Nissan gtr, Audi r8, Porsche 911, amg gt... dar nu, asta e cam cat un seria 6, chiar un pic mai greu... cam rarefiat aerul in segmentul asta de coupeuri maricele de lux... parca vad ca si performantele sunt mai proaste decat pe "hartie"..
|
#15
Posted 17 May 2017 - 06:45
Ce nu pot sa inteleg in nici un fel este ca Lexus lanseaza in 2015 RC F, iar in 2017 LC500, cu acelasi motor si in aceeasi zona de cai, gabarit si chiar aspect !!! Ba RC F este chiar un pic mai ager fiind un pic mai usor. LC500 cred ca se vrea ceva mai luxos insa, ca este bine mai scump. De neinteles pentru mine ce a vrut Lexus.
|
|
#16
Posted 17 May 2017 - 10:07
mufasa, on 17 mai 2017 - 06:45, said:
Ce nu pot sa inteleg in nici un fel este ca Lexus lanseaza in 2015 RC F, iar in 2017 LC500, cu acelasi motor si in aceeasi zona de cai, gabarit si chiar aspect !!! Ba RC F este chiar un pic mai ager fiind un pic mai usor. LC500 cred ca se vrea ceva mai luxos insa, ca este bine mai scump. De neinteles pentru mine ce a vrut Lexus. |
#17
Posted 17 May 2017 - 12:44
emil_sv, on 17 mai 2017 - 10:07, said:
LC500 este un coupe GT, mare, de lux si cu un design foarte interesant in opinia mea, RC F e un coupe de clasa medie cu un exterior indoielnic. Vor lansa si un LC F cu ceva mai multi caluti din ce am citit in presa. Si daca vrei o masina care sa mearga ceas 30 de ani asta e. Iar la exterior mie mi se par foarte apropiate, evident mai bine LCul, dar cam tot pe acolo. Ciudata mi se pare si politica de preturi de numai 10-15% diferenta intre ele, care iar spune ca nu ar fi in clase diferite de lux si tehnologie inmagazinata. In conditiile astea cine va mai cumpara RC F in loc de LC500 ?! |
#18
Posted 17 May 2017 - 17:31
mufasa, on 17 mai 2017 - 12:44, said:
Asa am gandit si eu, dar diferenta de dimensiuni dintre ele este foarte mica (56mm la lungime si 76mm la latime), practic insuficienta ca sa le puna in clase diferite. Poate luxul, cutia 10 trepte vs 8 trepte si alte solutii constructive sa le trimita in clase diferite. Iar la exterior mie mi se par foarte apropiate, evident mai bine LCul, dar cam tot pe acolo. Ciudata mi se pare si politica de preturi de numai 10-15% diferenta intre ele, care iar spune ca nu ar fi in clase diferite de lux si tehnologie inmagazinata. In conditiile astea cine va mai cumpara RC F in loc de LC500 ?! Edited by emil_sv, 17 May 2017 - 18:01. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users