Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Hyundai și Kia retrag 240.000 de mașini de pe piațã, din cauza a numeroase defecte de fabricație

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,046
  • Înscris: 02.09.2005
Guvernul din Coreea de Sud le-a cerut producãtorilor de mașini Hyundai și Kia Motors sã retragã de pe piațã aproximativ 240.000 de mașini, dupã ce a primit un pont din partea unui avertizor de integritate, relateazã BBC News.

Mai multe aici http://m.digi24.ro/s...bricatie-722943

#2
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Pai...bravo lor.  As vrea sa vad si la nemtalai treburi din astea. Adica sa accepte ca au proiectat gresit ceva la o masina de 100.000 de euro si sa-ti repare de buna voie.

#3
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Veac n-ai sa vezi asa ceva din partea nemtilor.

#4
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,745
  • Înscris: 26.08.2008
Pentru problema coloanelor de directie nu ar fi facut un recall...
Bine, alea ar fi trebuit mai intai reproiectate ca sa aiba cu sa le inlocuiasca.

#5
notrust

notrust

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,731
  • Înscris: 09.11.2016
Daca ar face si Renault asa ceva ar ramane pe strada o mana de Dacii :)

Edited by notrust, 13 May 2017 - 07:34.


#6
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ma asteptam la producatorul coreean sa faca magarii .

#7
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Postnotrust, on 13 mai 2017 - 07:33, said:

Daca ar face si Renault asa ceva ar ramane pe strada o mana de Dacii Posted Image

Cu alea facute dupa Renault 12? https://en.wikipedia...wiki/Renault_12

#8
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
Asta s-ar incadra bine in categoria Fake News... Aia de la Digi24 nu stiu ce inseamna sa retragi de pe piata... a chema in service sa repari un potential defect ce s-ar putea manifesta in viitor nu inseamna ca retragi de pe piata.

Edited by samebo, 13 May 2017 - 08:50.


#9
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,834
  • Înscris: 01.11.2005
Defect de fabricatie intalnit de mine la BMW, ce-i drept model din 2005: Distributie pe lant, garantat pe viata. Bun asta zic eu doar ca patina lantului este din material plastic ( de calitate dar tot plastic este ) iar dupa vre-o 200-300 000 de km se rupe si ghici ce ? Sare distributia de la punct. Reparatie: desfacut intreg motorul ca sa schimbi o amarata de patina pentru ca nu ai acces la lant decat la parea superioara, restul este monobloc....sau deh, asta-i nu-i defect de fabricatie...e inginerie :).

#10
x_ulica

x_ulica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 210
  • Înscris: 11.11.2014
In 2005 aia de la BMW inca nu aveau cu adevarat pb cu distributia, sa vezi  distractie dupa 2006 (N47) B)


#11
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
E recall, nu rebuy. Se duce și Digi pe goarnă cu angajați de la jurnalism făcut la Universitatea din Băicoi.

#12
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
Bai ce nasol e sa nu ai echivalentul NHTSA https://www-odi.nhts...hicleComplaint/
Auzi, whistleblower, guvernul, etc.
La americani NHTSA pe baza reclamatiilor primite centralizeaza si face statistici, la un anumit numar de reclamatii/model ancheteaza si solicita recall. Transparent pentru toata lumea si in interesul cetateanului.
La noi pe cine sa suni? Daca suni la ANPC te indruma sa te duci la garantie iar la RAR cred ca degeaba te duci. Nici vorba sa centralizeze ei ceva si sa faca solicitare de recall...

#13
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Eu nu reusesc sa inteleg totusi cum se face ca pe orice topic din aria auto, chiar daca e vorba de masini americane, japoneze, coreene, etc se ajunge tot la masinile nemtilor.
Am crezut ca citind astea 2 pagini de raspunsuri o sa aflu ceva detalii sau parerile posesorilor. Dar am ramas dezamagit.
Inca din primele raspunsuri deja nu mai era vorba de Kia si Hyundai ci despre Renaulturi, VW, S Class, si eterna nevoie de a lauda masina pe care o conduceti si de a denigra celelalte marci. Gen "a mea are mai multi cm decat a ta".
Cu un minim efort colectiv putem mentine cat de cat calitatea ariei auto.

#14
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,639
  • Înscris: 07.10.2005
"Fostul angajat al Hyundai a avertizat cu privire la unele defecte de fabricație care se regăsesc la 12 modele diferite de mașini. Inițial, Hyundai și Kia au refuzat să retragă autoturismele, afirmând că nu există îngrijorări cu privire la siguranța acestora. Însă, pentru prima dată, guvernul de la Seoul obligă companiile să recheme mașinile în fabrică pentru investigații.
Printre modelele care ar avea probleme se numără Hyundai i30, Sonata, autoturismele de lux Genesis, Kia Mohave și Carnival. Problemele invocate ar fi legate de sistemele de evacuare, furtunele de benzină, funcționarea stopurilor pe frână, precum și alte defecte ale componentelor.
Luna trecută, Hyundai și Kia au mai retras de pe piață 1,5 milioane de mașini din Coreea de Sud și SUA, din cauza unor defecte la motor.
Cele două companii au avut dificultăți financiare în ultimul timp, din cauza scăderii vânzărilor pe cele mai importante piețe. Pierderile celor două companii se ridică la sute de milioane de dolari.
Cine este "cârtița" din spatele dezvăluirilor
Reporterii BBC au stat de vorbă cu bărbatul care s-a aflat în spatele dezvăluirilor legate de defectele autoturismelor Hyundai și Kia. Kim Gwang-ho, în vârstă de 55 de ani, este un fost angajat al Hyundai și spune că a luat decizia de a alerta autoritățile deoarece nu a vrut să îi aibă pe conștință pe cei care circulau cu mașinile respective și a căror siguranță ar fi fost pusă în pericol.
El a lucrat la Hyundai mai bine de 25 de ani și a declarat că, spre deosebire de colegii săi mai tineri, el trebuia să iasă în curând la pensie, așa că "nu avea prea multe de pierdut".
Hyundai l-a dat în judecată, însă de curând a renunțat la proces, i-a oferit înapoi vechea sa slujbă și i-au plătit retroactiv salariile pierdute în toți anii în care s-a judecat cu compania."

Au facut asta de nevoie si nu de voie.

Edited by Dany_Darke, 13 May 2017 - 20:32.


#15
samebo

samebo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,434
  • Înscris: 08.05.2017
La Dacia, nu e evident, si l-au dat afara de acolo :D

#16
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,745
  • Înscris: 26.08.2008
Interesant cum toata tevatura asta a fost declansata in acest mod (fost angajat denuntator...) pe cand alte probleme, destul de grave [servodirectie] au fost recunoscute si remediate (prin recall) in unele tari sau pe sestache (la noi).

http://blog.caranddr...eering-failure/

#17
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postericmario, on 13 mai 2017 - 06:56, said:

Veac n-ai sa vezi asa ceva din partea nemtilor.
Ce anume? Sa fie prinsi de autoritati si fortati sa faca ceva? Au facut asta cu poluarea...
Prefer sa poluez un pic mai mult decat sa am probleme cu coloana de directie sau lucruri ce tin de siguranta ca in acest caz (Kia si Hyundai)

Avand in vedere ca toti evitam masinile electrice ca sint mai scumpe, se pare ca toti preferam sa poluam mai mult cand vine vorba de buzunar.

Nu vad deci de ce ai adus brus vorba despre nemti intr-un topic despre Kia/Hyundai, care a facut niste compromisuri care pun viata soferilor in pericol

View Posttehnics, on 13 mai 2017 - 08:55, said:

Defect de fabricatie intalnit de mine la BMW, ce-i drept model din 2005: Distributie pe lant, garantat pe viata. Bun asta zic eu doar ca patina lantului este din material plastic ( de calitate dar tot plastic este ) iar dupa vre-o 200-300 000 de km se rupe si ghici ce ? Sare distributia de la punct. Reparatie: desfacut intreg motorul ca sa schimbi o amarata de patina pentru ca nu ai acces la lant decat la parea superioara, restul este monobloc....sau deh, asta-i nu-i defect de fabricatie...e inginerie Posted Image.
ce motor, ce putere la ce cilindree? Tre sa recunoastem ca totusi 90% din BMWuri sint rulate la un cuplu dublu faa de 90% dintre Hyundai/Kia... greu de comparat cele 2 marci care fac parte din clase diferite.

Totusi, dupa 300.000km e bine...

View PostAlexIP, on 13 mai 2017 - 10:20, said:

E recall, nu rebuy. Se duce și Digi pe goarnă cu angajați de la jurnalism făcut la Universitatea din Băicoi.
Or fi tradus cu google translate

#18
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007
O continuare interesanta: http://www.autonews....dai-kia-recalls
Fines could be imposed on the automakers if NHTSA determines the recalls were not conducted properly. The agency did not immediately comment on the probe.

In 2015, Hyundai recalled 470,000 Sonata sedans in the U.S., saying engine failure would result in a vehicle stall, increasing the risk of a crash. At that time, affiliate Kia did not recall any vehicles, which share the same "Theta II" engines.
Kim Gwang-ho, then an engineer at Hyundai, flew to Washington in August 2016 to tell NHTSA the companies should have recalled more vehicles over the problem, citing an internal report. He also reported several alleged safety lapses to both U.S. and South Korean authorities.

Omul a stiut unde sa trimita informatia, doar la guvernul coreean nu cred ca era suficient.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate