Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
VW Passat B6 vs BMW seria 3
Last Updated: Jun 03 2017 20:33, Started by
cetane
, May 12 2017 20:42
·
0
#20
Posted 13 May 2017 - 00:18
Claudiu998, on 12 mai 2017 - 21:31, said:
Ambele au bube mari si nu poti spune ca intretinerea la una e mai ieftina decat la cealalta, chiar daca VW nu e premium. Si la BMW sa fii pregatit sa ti se fure oglinzi si tot felul de alte amanunte daca nu garaj raducut123, on 12 mai 2017 - 22:00, said:
Nu stiu ce skoda ai tu, chiar nu ma interesează.Eu am spus clar:dintre cele 2 masini pe care le vrea initiatorul niciuna nu gaseste sub 300 000 km. Nu stiu ce skoda ai tu, chiar nu ma interesează.Eu am spus clar:dintre cele 2 masini pe care le vrea initiatorul niciuna nu gaseste sub 300 000 km. TruculMagic, on 12 mai 2017 - 22:29, said: Bagi, cum sa nu bagi ? Schimbi volanta, egr, injectoare, turbo si o pompa de ulei sau compresorul de la AC... lucruri care se defecteaza in timp. Compresorul de la AC are problema la B6? |
#21
Posted 13 May 2017 - 00:45
unbrutus, on 13 mai 2017 - 00:18, said:
De ce cand se pronunta bmw se refera la ceva scump...E o masina de 10-12 ani vechime si E90. Costa cu 10 lei mai mult un amortizor si cu 5 lei un filtru...aiai fix pix De furat se fura, chiar si plasticul de la spalatoare. Asta e Romania. Bine ca exista prezon antifurt Anulare egr...proasta alegere. Compresorul de la AC nu e o problema comuna |
#22
Posted 13 May 2017 - 01:09
#23
Posted 13 May 2017 - 06:28
[ https://media.bestauto.ro/extralarge/20170316/1632/70c6aa7284d482c0501c75abaf2cebb7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Un Audi A6 din 2005 nu este ok? https://www.bestauto...d=1&pictureid=1 |
#24
Posted 13 May 2017 - 08:22
Ma feresc de masini VAG din 2005, asa mi-au zis cunoscatorii
Si A6 e o optiune interesanta Edited by cetane, 13 May 2017 - 08:23. |
#25
Posted 13 May 2017 - 18:51
unbrutus, on 13 mai 2017 - 00:18, said:
EGR il anulezi. Injectoare putin probabil sa nu fie deja schimbate, nu? Compresorul de la AC are problema la B6? Solutii demne de dorel, asa fac toti saracii care nu isi permit 200euro pentru un EGR... il anuleaza, ii pun o tabla acolo ca la ce foloseste... Compresorul mai devreme sau mai tarziu tot cedeaza, iar la o masina sh folosita deja vreo 10 ani nu poti sa fi sigur cat tine. xmanyacs77, on 13 mai 2017 - 06:28, said:
[ https://media.bestauto.ro/extralarge/20170316/1632/70c6aa7284d482c0501c75abaf2cebb7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Un Audi A6 din 2005 nu este ok? https://www.bestauto...d=1&pictureid=1 E terminata, are motorul ala nasol si mult prea mic pentru o asa caroserie, nici km nu par reali, stopurile alea sunt chitch-uri |
#26
Posted 13 May 2017 - 19:09
cetane, on 12 mai 2017 - 20:42, said:
Sunt in cautarea unei masini si oscilez intre cele doua marci si modele, Bugetul meu este de +/-6000 eur, am vazut ca ma incadrez la masini din perioada 2006-2009 cu aproximatie. Am redus cautarea la cele doua modele, respectiv Passat B6 2.0 TDI 140cp si BMW seria 3 320 2.0 diesel 163cp, ambele berline. Ce sfaturi imi dati si ce argumente aveti ?.....aaaa si am uitat sa spun, am 46 ani Edited by Mr. Incredible, 13 May 2017 - 19:09. |
#27
Posted 14 May 2017 - 10:26
TruculMagic, on 13 mai 2017 - 18:51, said:
Solutii demne de dorel, asa fac toti saracii care nu isi permit 200euro pentru un EGR... il anuleaza, ii pun o tabla acolo ca la ce foloseste... Compresorul mai devreme sau mai tarziu tot cedeaza, iar la o masina sh folosita deja vreo 10 ani nu poti sa fi sigur cat tine. Dac anu intelegi motivele pt care se face asta, nu inseamna neaparat ca e si rau... Compresorul mai devreme sau mai tarziu tot cedeaza? Adica soarele rasare la est? Stim ca in 100 de ani orice piesa va ceda... intrebarea era daca e o componenta cu probleme la un anumit model. Attached Files |
#28
Posted 14 May 2017 - 20:18
Compari o masina de gospodar ( om de casa, om serios, om de actiune ), adica Passat-ul cu o masina de guvid incepator, adolescent cu bani de la parinti, baiat intors de la munca din afara, si anume E90-ul BMW.
Mi se pare dubios doar Dar interesant in acelasi timp. - Passat-ul are 20 cm in plus - BMW-ul nu prea poti sa-l folosesti iarna decat cu cauciucuri super scumpe. - Passat ai mai multe la dezmembrari, implicit daca ai reparatii la le poti face din dezmembrari iesi mai ieftin - daca iti iei BMW vei fi etichetat, oamenii te vor privi altfel; functie de orasul in care traiesti vei avea sau nu valoare; de ex in orase ca Galati sau Braila unde X6-uri sunt mai multe decat Dustere, nu prea iesi in evidenta - la piese noi nu stiu ce diferenta e intre Passat si BMW, poate 10-20 %. - la Passat castigi 2-3 ani ! cu 6000 Euro poti sa speri ca gasesti un BMW E90 din 2005 in toate mintile; in schimb cred ca Passat gasesti bun si din 2008 la banii aia - gandeste-te si ca BMW-urile care au avut mai mult de 1 proprietar in Romania sunt destul de bajocorite; sunt fugarite si prost intretinute de baieti care au dat bufu in afara, s-au intors cu niste bani, au luat masina si dupaia n-au prea mai avut bani de intretinut masina - la Passat ai 2 categorii de utilizatori: gospodarii cu cap sau gospodarii care au avut Dacie 30 de ani si cand si-au luat Passat primul lucru care l-au facut a fost sa-i puna ulei mineral in motorina ca sa consume mai putin si sa curete injectoarele; de la care crezi ca nimeresti sa o cumperi ? - peste 3 ani daca vrei sa le vinzi, BMW-ul va avea 15 ani iar Passat-ul doar 12 Poti sa citesti putin si despre experienta mea cu E90 din 2005. https://forum.softpe...0#entry20718337 Ca idee, un BMW bun costa. Desi gasesti la 6300 Euro negociabil E90 din 2005 dar si din 2008, care crezi ca ar avea sanse mai bune sa fie in toate mintile ? Pretul raportat la an nu e intotdeuna un indicator valabil. Eu am testat un E90 din 2005 pe care tipul cerea 8000 Euro dar masina era praf. Overall, daca lasi diferenta de bani care oricum nu e foarte mare deoparte, as zice ca se rezuma doar la cum te fac sa simti in spatele volanului, comfort, dinamica si placere. |
|
#29
Posted 14 May 2017 - 21:33
#30
Posted 14 May 2017 - 22:18
InTech, on 14 mai 2017 - 20:18, said:
Compari o masina de gospodar ( om de casa, om serios, om de actiune ), adica Passat-ul cu o masina de guvid incepator, adolescent cu bani de la parinti, baiat intors de la munca din afara, si anume E90-ul BMW. Mi se pare dubios doar Dar interesant in acelasi timp. - Passat-ul are 20 cm in plus - BMW-ul nu prea poti sa-l folosesti iarna decat cu cauciucuri super scumpe. - Passat ai mai multe la dezmembrari, implicit daca ai reparatii la le poti face din dezmembrari iesi mai ieftin - daca iti iei BMW vei fi etichetat, oamenii te vor privi altfel; functie de orasul in care traiesti vei avea sau nu valoare; de ex in orase ca Galati sau Braila unde X6-uri sunt mai multe decat Dustere, nu prea iesi in evidenta - la piese noi nu stiu ce diferenta e intre Passat si BMW, poate 10-20 %. - la Passat castigi 2-3 ani ! cu 6000 Euro poti sa speri ca gasesti un BMW E90 din 2005 in toate mintile; in schimb cred ca Passat gasesti bun si din 2008 la banii aia - gandeste-te si ca BMW-urile care au avut mai mult de 1 proprietar in Romania sunt destul de bajocorite; sunt fugarite si prost intretinute de baieti care au dat bufu in afara, s-au intors cu niste bani, au luat masina si dupaia n-au prea mai avut bani de intretinut masina - la Passat ai 2 categorii de utilizatori: gospodarii cu cap sau gospodarii care au avut Dacie 30 de ani si cand si-au luat Passat primul lucru care l-au facut a fost sa-i puna ulei mineral in motorina ca sa consume mai putin si sa curete injectoarele; de la care crezi ca nimeresti sa o cumperi ? - peste 3 ani daca vrei sa le vinzi, BMW-ul va avea 15 ani iar Passat-ul doar 12 Poti sa citesti putin si despre experienta mea cu E90 din 2005. https://forum.softpe...0#entry20718337 Ca idee, un BMW bun costa. Desi gasesti la 6300 Euro negociabil E90 din 2005 dar si din 2008, care crezi ca ar avea sanse mai bune sa fie in toate mintile ? Pretul raportat la an nu e intotdeuna un indicator valabil. Eu am testat un E90 din 2005 pe care tipul cerea 8000 Euro dar masina era praf. Overall, daca lasi diferenta de bani care oricum nu e foarte mare deoparte, as zice ca se rezuma doar la cum te fac sa simti in spatele volanului, comfort, dinamica si placere. Adevar sau provocare: ai tufut ceva acu' ca ai beembeu? |
#32
Posted 14 May 2017 - 22:52
InTech, on 14 mai 2017 - 22:40, said:
Ok, va fac jurnal, poate ii mai ajuta pe cei care nu stiu pe ce varianta sa intre. Cum imi dau seama daca am injunghiat datorita BMW-ului ? Cred ca ar trebui sa mi se zica ele explicit: daca nu aveai BMW nu vedeai ... Hai, las' vrajeala si fa jurnalul ala... Sau nu poti scrie de la bataurile din palma? |
#34
Posted 24 May 2017 - 18:24
Ia vezi cât costa un cauciuc la A6, ca nu are dimensiunile clasice, iar pe 16 pe unele medii, nu conti, Michelin etc dai cât un 17 premium la o compacta medie ce are 225/45/r17. Adică pe la 400 lei. De 17 18 nu are sens sa vb.
Mai pune 500-600 dacă ai ghinionul sa ți se blocheze frana electronica de mana(are șanse mari) mai pică ecu de la frana de mâna bagi 1800 lei. Pică modulul ABS la modelele Pre Facelift mai bagi 300e sa îl repari la băieți. Peste 1000e nou, o problema cvasi cunoscuta. Și lista continua cu mici mărunțișuri dar de la minim 100e in sus. Nu lua automata ca la bugetul tău nu îți permiți sa o întreții, 2100 lei schimb ulei plus filtru cutie. 1000e reparație ecu când pică. ( la băieți) 2000e la reprezentanta. Suspensia dacă vrei sa schimbi cum trebuie te poate ajunge și 1000e. Dacă faci cârpeli mai puțin dar e păcat de mașina. In rest VW forum e prietenul tău pt codul motorului și problemele lor. |
#35
Posted 24 May 2017 - 22:40
Of, bine spus. A6 deja e masina din alta clasa.
A zis bine colegu de cauciucuri. Faptul ca o masina care a fost noua peste 55.000 E acu costa atat de putin ar trebui sa-ti dea de gandit. Daca te mai uiti 2 zile o sa observi ca de banii tai poti sa-ti iei Seria 7. Sunt motive bune pentru care masini atat de scumpe ajung sa coste mai putin decat masini la fel de vechi dar care au valorat noi la 1/2 din pret. Te-ai prins care-s alea ? |
#36
Posted 25 May 2017 - 19:09
t-balt, on 24 mai 2017 - 18:24, said:
Ia vezi cât costa un cauciuc la A6, ca nu are dimensiunile clasice, iar pe 16 pe unele medii, nu conti, Michelin etc dai cât un 17 premium la o compacta medie ce are 225/45/r17. Adică pe la 400 lei. De 17 18 nu are sens sa vb. Mai pune 500-600 dacă ai ghinionul sa ți se blocheze frana electronica de mana(are șanse mari) mai pică ecu de la frana de mâna bagi 1800 lei. Pică modulul ABS la modelele Pre Facelift mai bagi 300e sa îl repari la băieți. Peste 1000e nou, o problema cvasi cunoscuta. Și lista continua cu mici mărunțișuri dar de la minim 100e in sus. Nu lua automata ca la bugetul tău nu îți permiți sa o întreții, 2100 lei schimb ulei plus filtru cutie. 1000e reparație ecu când pică. ( la băieți) 2000e la reprezentanta. Suspensia dacă vrei sa schimbi cum trebuie te poate ajunge și 1000e. Dacă faci cârpeli mai puțin dar e păcat de mașina. In rest VW forum e prietenul tău pt codul motorului și problemele lor. Asta e ca in povestea cu drobul de sare....sau daca numeri foile din placinta, nu o mai mananci, M-am gandit si eu la costuri de intretinere, mi-oi permite, doar nu lucrez pe nasturi... passat-ul are 205/55X16 si A6 are 205/60X16, preturile sun la fel, frana "electronica" are si passat-ul, ECU e acelas |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users