Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Windows 10 - se blocheaza, sacadeaza
Last Updated: May 25 2017 20:58, Started by
Y0samiteSam
, May 11 2017 21:32
·
0
#37
Posted 13 May 2017 - 06:02
nu a zis nimeni ca e 100% incompatibil, insa e vb de update-ul de microcod, care in versiunile noi de bios se regaseste pt generatia 7 de procesoare, insa momentan doar se faulteaza singur pe acolo.
lipsa unui microcod aferent generatiei procesoarelor si chiar a modelelor de procesoare poate duce la probleme de genul, ori supraincalziri, tensiuni aiurea, adresare incorecta si alte minuni pe care utilizatorul le vede doar ca si blocaje si restarturi. in spate insa treaba e mai complexa de atat. daca ar avea gura, ar fi si mai bine. |
#38
Posted 13 May 2017 - 06:07
am dat placa retur si am ales alta cu chipset B250 comptibila 100% cu procesorul si care nu necesita update de bios.
Va multumesc pentru ajutor si in cursul zilei de astazi o sa scriu aici daca intampin probleme si cu noua configuratie (sper ca nu) Edited by Y0samiteSam, 13 May 2017 - 06:08. |
#40
Posted 13 May 2017 - 06:11
Dany_Darke, on 13 mai 2017 - 06:10, said: pai a si venit deja? Cand am facut retur, mi-au spus ca placa are cativa pini indoiti si ca numai beneficiez de garantie. Motivul: am pus eu procesorul invers sau gresit. Eu nu vad cum este posibil sa pui gresit un procesor, intra singur daca respecti pozitia indicata de sageata, practic se aseaza singur. M-am si jucat 3 zile pe el. Placa a fost bulk si nu a venit sigilata motiv pentru care tind sa cred ca a fost defecta de la bun inceput. O sa astept sa vad ce spun cei din service. Edited by Y0samiteSam, 13 May 2017 - 06:19. |
#41
Posted 13 May 2017 - 07:26
De ce nu ma mira astfel de scuze ? Am mai auzit si pe altii ca au patit acelasi lucru cu diverse placi de baza.A devenit un obicei sa gaseasca diverse motive ca sa nu mai beneficiezi de dreptul de retur si garantia oferita.
In fine, asta e, alti bani, alta distractie. Era mai simplu daca faceai update-urile de BIOS si scuteai si timp si nervi si bani. |
#42
Posted 13 May 2017 - 07:31
cand ai zis de pini, am avut un deja-vu.
exact aceeasi situatie si in acest topic. nu, nu deschidem dezbatere despre magazin sau practica lor, insa e bine de corelat situatiile. |
#43
Posted 13 May 2017 - 07:57
erau 2 baieti acolo si unul dintre ei a spus: s-au strambat pentru ca l-ai fortat. Am incercat sa ii explic ca nu este posibil ca nu exista decat o singura pozitie in care procesorul intra acolo si plus ca a mers din prima timp de 3 zile la care el zice: atunci s-au strambat cand l-ai scos )))))
|
#44
Posted 13 May 2017 - 08:12
Magazinele in general se bazeaza pe faptul ca multi nu se pricep si nici nu citesc termenii si conditiile de garantie acordate de producator.
Faptul ca au gasit scuza cu pini indoiti e doar un motiv de refuz.Pinii indoiti, daca chiar exista, nu afecteaza nici circuitul electric al placii, nici performantele acesteia, iar reparatia se poate face gratuit in service (in cazul de fata service-ul Asus). E bine ca inainte sa trimiteti un produs retur sa-i faceti cateva poze pentru a evita orice discutii care pot aparea ulterior. De asemenea, consultati si pagina de suport garantie a producatorului, ce acopera garantia si ce e contra-cost.Pagina de suport ptr placi de baza Asus e aici |
#45
Posted 13 May 2017 - 08:41
greseala a fost a mea pentru ca am observat ca produsul este bulk si cutia desfacuta si cu toate astea nu am verificat. Am vrut sa cumpar totul de la Emag ca sa beneficiez si de asamblare (am vazut ca baietii din showroom fac asta) dar carcasa a venit separat si cu doua zile mai tarziu pentru ca Emag lucreaza si cu alti parteneri.
Eu sunt la nivel de incepator plus ca nu am desfacut o unitate de aproximativ 11 ani. Nu stiu prea bine ce tensiuni scoat sursele pe fiecare cablu in parte dar un procesor sunt in stare sa il bag. Ce m-a deranjat a fost faptul ca primul lucru la care s-au uitat a fost sa vada daca sunt pinii indoiti. De ce nu verifica chestia asta si cand vand placile plus intrebari arogante gen: ai scos capacul de plastic cand ai montat procesorul. |
#46
Posted 13 May 2017 - 11:42
Ptr ca pinii aia se indoaie/rup foarte usor.
Am reusit si eu sa rup vreo 3 pini la o placa acum vreun an de zile. Vina era insa a posesorului placii. L-a pus naiba sa-si bage nasul ca sa schimbe pasta la procesor ca "se incalzea prea tare" Si a pus un tub intreg de Arctic SIlver 5 - cat ptr 50 de procesoare. Cand a pus coolerul a dat pe laturi si a impregnat tot socketul. I-am zis de la inceput ca incerc sa-l curat, dar nu prea are sanse de succes. |
|
#47
Posted 16 May 2017 - 08:11
Am instalat noua placa de baza. Este diferenta ca de la cer la pamant. Sistemul este mult mult mai stabil - practic perfect. Nu se mai blocheaza, totul ruleaza cursiv.
Ma deranjeaza totusi zgomotul produs de cooler-ul procesorului. L-am pus pe silent din BIOS dar tot am impresia ca este zgomotul ala de fundal. Ce alte alternative am? Un coleg scria in prima pagina: "1.intri in BIOS - AI Tweaker-EPU Power Saving mode si setezi pe Enable." - nu stiu exact ce face optiunea asta dar nu am mai gasit-o in BIOS. |
#48
Posted 17 May 2017 - 11:28
Un cooler odata ce il auzi la turatii medii o sa il auzi mereu ... daca vrei liniste orienteaza-te spre coolere de cpu cu ventilatoare mari (120mm) sau un AIO.
|
#49
Posted 17 May 2017 - 12:26
#50
Posted 17 May 2017 - 16:27
Uite, asa ceva ar fi silentios si foarte eficient (daca nu faci overclock):
http://www.emag.ro/c...1/pd/DNHY02BBM/ Eu unul am vrut neaparat racire cu apa (ca asa am eu pitici pe creier) asa ca mi-am luat unul din asta: http://www.emag.ro/c...2/pd/DNLRVMBBM/ Diferentele intre ele ca eficienta si zgomot sunt aproape inexistente ... dar in opinia mea AIO-ul arata mai bine si nu atarna de placa de baza, partea grea fiind montata pe carcasa/sasiu ... |
#51
Posted 18 May 2017 - 16:01
In cursul zilei de astazi a venit si raspunsul celor de la Emag (Depanero)
IMG_3864.PNG 148.01K 29 downloads IMG_3863.JPG 149.51K 28 downloads Eu nu inteleg cu pot fi indoiti acei pini de pe placa de baza daca procesorul nu prezinta "picioruse", este plat si in opinia mea a fost pus corect (calculatorul a mers timp de doua zile) IMG_3793.JPG 2.63MB 22 downloads IMG_3792.JPG 2.97MB 18 downloads |
|
#52
Posted 19 May 2017 - 09:39
Iti spun eu cum : un nepriceput a vrut sa puna un alt procesor ptr a face update de BIOS si a strambat piciorusele.Si ce s-a gandit el : "ia sa dam vina pe client ca nu poate demonstra ca produsul era functional cand l-a trimis in service si i-l returnam cu refuz de garantie.Las' ca isi ia alta !"
Am auzit de zeci de cazuri in care produsele trimise la garantie au fost refuzate din diverse motive. Caz recent :Saptamana trecuta, un vecin si-a luat un businessPC de la Emag, un Dell Optiplex 9020, ptr firma, dar pe pers fizica.Si dupa 3 zile ghici ce, a cedat HDD-ul ! L-a luat in brate cu totul, s-a dus cu el la Depanero si dupa vreo 2 zile, ce sa vezi ? - domne'..."produsul prezinta urme de lovire si zgarieturi, care au afectat functionarea HDD-ului si ca "HDD-ul a fost afectat de socuri mecanice" !!! Pa bune ?? Scandal, urlete, tipete ! Bai, voi nu vedeti ce scrie pe documentele de la Emag ? " Produs resigilat, prezinta urme de folosire si zgarieturi" ! si mai sa se ia la bataie cu un sef pe-acolo. Intr-un final, ca sa scape de el, au acceptat sa-i inlocuiasca HDD-ul.Dar a pierdut niste documente importante pe care nu le mai poate recupera. Asa ca mai bine ma lipsesc decat sa ajung la mana alora de la Depanero. |
#53
Posted 19 May 2017 - 09:45
Y0samiteSam, on 18 mai 2017 - 16:01, said:
In cursul zilei de astazi a venit si raspunsul celor de la Emag (Depanero) Uite aici daca te poate ajuta cu ceva: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/C1y_igA-qng?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/uL8mKPLeCfo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by lightpoint, 19 May 2017 - 09:48. |
#54
Posted 19 May 2017 - 09:48
macar m-am convins in privinta celor de la Emag.
Cand am fost sa returnez placa era in fata mea un baiat care returna un laptop. Il cumparase in urma cu 3 zile si spunea el ca se blocheaza si uneori se stinge singur. Reprezentantul Emag refuza sa primeasca produsul retur si sa dea omului banii inapoi pe motiv ca laptopul prezenta o usoara zgarietura pe capac. Dupa 5 minute cu schimb de replici si tot felul de intrebari stupide a venit alt coleg si s'a uitat putin la laptop si a spus sec: il primesti la retur, are probleme cu hdd'ul. Deci... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users