Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 

Windows 10 - se blocheaza, sacadeaza

- - - - -
  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#37
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
nu a zis nimeni ca e 100% incompatibil, insa e vb de update-ul de microcod, care in versiunile noi de bios se regaseste pt generatia 7 de procesoare, insa momentan doar se faulteaza singur pe acolo.

lipsa unui microcod aferent generatiei procesoarelor si chiar a modelelor de procesoare poate duce la probleme de genul, ori supraincalziri, tensiuni aiurea, adresare incorecta si alte minuni pe care utilizatorul le vede doar ca si blocaje si restarturi. in spate insa treaba e mai complexa de atat. daca ar avea gura, ar fi si mai bine.

#38
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,240
  • Înscris: 22.04.2005
am dat placa retur si am ales alta cu chipset B250 comptibila 100%  cu procesorul si care nu necesita update de bios.
Va multumesc pentru ajutor si in cursul zilei de astazi o sa scriu aici daca intampin probleme si cu noua configuratie (sper ca nu)

Edited by Y0samiteSam, 13 May 2017 - 06:08.


#39
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
pai a si venit deja?

#40
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,240
  • Înscris: 22.04.2005

View PostDany_Darke, on 13 mai 2017 - 06:10, said:

pai a si venit deja?
NU. Au spus ca este posibil sa ajunga astazi...sau luni.
Cand am facut retur, mi-au spus ca placa are cativa pini indoiti si ca numai beneficiez de garantie. Motivul:  am pus eu procesorul invers sau gresit.
Eu nu vad cum este posibil sa pui gresit un procesor, intra singur daca respecti pozitia indicata de sageata, practic se aseaza singur. M-am si jucat 3 zile pe el.
Placa a fost bulk si nu a venit sigilata motiv pentru care tind sa cred ca a fost defecta de la bun inceput.
O sa astept sa vad ce spun cei din service.

Edited by Y0samiteSam, 13 May 2017 - 06:19.


#41
primuministru

primuministru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,845
  • Înscris: 05.10.2007
De ce nu ma mira astfel de scuze ? Am mai auzit si pe altii ca au patit acelasi lucru cu diverse placi de baza.A devenit un obicei sa gaseasca diverse motive ca sa nu mai beneficiezi de dreptul de retur si garantia oferita.
In fine, asta e, alti bani, alta distractie.
Era mai simplu daca faceai update-urile de BIOS si scuteai si timp si nervi si bani.

#42
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
cand ai zis de pini, am avut un deja-vu.

exact aceeasi situatie si in acest topic. nu, nu deschidem dezbatere despre magazin sau practica lor, insa e bine de corelat situatiile.

#43
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,240
  • Înscris: 22.04.2005
erau 2 baieti acolo si unul dintre ei a spus:  s-au strambat pentru ca l-ai fortat. Am incercat sa ii explic ca nu este posibil ca nu exista decat o singura pozitie in care procesorul intra acolo si plus ca a mers din prima timp de 3 zile la care el zice: atunci s-au strambat cand l-ai scos  :))))))

#44
primuministru

primuministru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,845
  • Înscris: 05.10.2007
Magazinele in general se bazeaza pe faptul ca multi nu se pricep si nici nu citesc termenii si conditiile de garantie acordate de producator.
Faptul ca au gasit scuza cu pini indoiti e doar un motiv de refuz.Pinii indoiti, daca chiar exista, nu afecteaza nici circuitul electric al placii, nici performantele acesteia, iar reparatia se poate face gratuit in service (in cazul de fata service-ul Asus).
E bine ca inainte sa trimiteti un produs retur sa-i faceti cateva poze pentru a evita orice discutii care pot aparea ulterior.
De asemenea, consultati si pagina de suport garantie a producatorului, ce acopera garantia si ce e contra-cost.Pagina de suport ptr placi de baza Asus e aici

#45
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,240
  • Înscris: 22.04.2005
greseala a fost a mea pentru ca am observat ca produsul este bulk si cutia desfacuta si cu toate astea nu am verificat. Am vrut sa cumpar totul de la Emag ca sa beneficiez si de asamblare (am vazut ca baietii din showroom fac asta) dar carcasa a venit separat si cu doua zile mai tarziu pentru ca Emag lucreaza si cu alti parteneri.
Eu sunt la nivel de incepator plus ca nu am desfacut o unitate de aproximativ 11 ani. Nu stiu prea bine ce tensiuni scoat sursele pe fiecare cablu in parte dar un procesor sunt in stare sa il bag.
Ce m-a deranjat a fost faptul ca primul lucru la care s-au uitat a fost sa vada daca sunt pinii indoiti. De ce nu verifica chestia asta si cand vand placile plus intrebari arogante gen: ai scos capacul de plastic cand ai montat procesorul.


#46
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,568
  • Înscris: 15.06.2004
Ptr ca pinii aia se indoaie/rup foarte usor.
Am reusit si eu sa rup vreo 3 pini la o placa acum vreun an de zile. Vina era insa a posesorului placii. L-a pus naiba sa-si bage nasul ca sa schimbe pasta la procesor ca "se incalzea prea tare" Si a pus un tub intreg de Arctic SIlver 5 - cat ptr 50 de procesoare. Cand a pus coolerul a dat pe laturi si a impregnat tot socketul. I-am zis de la inceput ca incerc sa-l curat, dar nu prea are sanse de succes.

#47
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,240
  • Înscris: 22.04.2005
Am instalat noua placa de baza. Este diferenta ca de la cer la pamant. Sistemul este mult mult mai stabil - practic perfect. Nu se mai blocheaza, totul ruleaza cursiv.
Ma deranjeaza totusi zgomotul produs de cooler-ul procesorului.
L-am pus pe silent din BIOS dar tot am impresia ca este zgomotul ala de fundal. Ce alte alternative am? Un coleg scria in prima pagina:  "1.intri in BIOS - AI Tweaker-EPU Power Saving mode si setezi pe Enable." - nu stiu exact ce face optiunea asta dar nu am mai gasit-o in BIOS.

#48
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Un cooler odata ce il auzi la turatii medii o sa il auzi mereu ... daca vrei liniste orienteaza-te spre coolere de cpu cu ventilatoare mari (120mm) sau un AIO.

#49
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,240
  • Înscris: 22.04.2005

View Postro_explorer, on 17 mai 2017 - 11:28, said:

Un cooler odata ce il auzi la turatii medii o sa il auzi mereu ... daca vrei liniste orienteaza-te spre coolere de cpu cu ventilatoare mari (120mm) sau un AIO.
se poate sa pui un link....din experiata pe care l-ai recomanda?

#50
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Uite, asa ceva ar fi silentios si foarte eficient (daca nu faci overclock):
http://www.emag.ro/c...1/pd/DNHY02BBM/

Eu unul am vrut neaparat racire cu apa (ca asa am eu pitici pe creier) asa ca mi-am luat unul din asta:
http://www.emag.ro/c...2/pd/DNLRVMBBM/

Diferentele intre ele ca eficienta si zgomot sunt aproape inexistente ... dar in opinia mea AIO-ul arata mai bine si nu atarna de placa de baza, partea grea fiind montata pe carcasa/sasiu ...

#51
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,240
  • Înscris: 22.04.2005
In cursul zilei de astazi a venit si raspunsul celor de la Emag (Depanero)
Attached File  IMG_3864.PNG   148.01K   29 downloads
Attached File  IMG_3863.JPG   149.51K   28 downloads

Eu nu inteleg cu pot fi indoiti acei pini de pe placa de baza daca procesorul nu prezinta "picioruse", este plat si in opinia mea a fost pus corect (calculatorul a mers timp de doua zile)

Attached File  IMG_3793.JPG   2.63MB   22 downloads
Attached File  IMG_3792.JPG   2.97MB   18 downloads

#52
primuministru

primuministru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,845
  • Înscris: 05.10.2007
Iti spun eu cum : un nepriceput a vrut sa puna un alt procesor ptr a face update de BIOS si a strambat piciorusele.Si ce s-a gandit el : "ia sa dam vina pe client ca nu poate demonstra ca produsul era functional cand l-a trimis in service si i-l returnam cu refuz de garantie.Las' ca isi ia alta !"
Am auzit de zeci de cazuri in care produsele trimise la garantie au fost refuzate din diverse motive.
Caz recent :Saptamana trecuta, un vecin si-a luat un businessPC de la Emag, un Dell Optiplex 9020, ptr firma, dar pe pers fizica.Si dupa 3 zile ghici ce, a cedat HDD-ul !  L-a luat in brate cu totul, s-a dus cu el la Depanero si dupa vreo 2 zile, ce sa vezi ? - domne'..."produsul prezinta urme de lovire si zgarieturi,  care au afectat functionarea HDD-ului si ca "HDD-ul a fost afectat de socuri mecanice" !!! Pa bune ??
Scandal, urlete, tipete !  Bai, voi nu vedeti ce scrie pe documentele de la Emag ? " Produs resigilat, prezinta urme de folosire si zgarieturi" ! si mai sa se ia la bataie cu un sef pe-acolo.
Intr-un final, ca sa scape de el, au acceptat sa-i inlocuiasca HDD-ul.Dar a pierdut niste documente importante pe care nu le mai poate recupera.
Asa ca mai bine ma lipsesc decat sa ajung la mana alora de la Depanero.

#53
lightpoint

lightpoint

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 785
  • Înscris: 16.02.2017

View PostY0samiteSam, on 18 mai 2017 - 16:01, said:

In cursul zilei de astazi a venit si raspunsul celor de la Emag (Depanero)
Mda.. foarte.. ciudat as spun eu.
Uite aici daca te poate ajuta cu ceva:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/C1y_igA-qng?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/uL8mKPLeCfo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by lightpoint, 19 May 2017 - 09:48.


#54
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,240
  • Înscris: 22.04.2005
macar m-am convins in privinta celor de la Emag.
Cand am fost sa returnez placa era in fata mea un baiat care returna un laptop. Il cumparase in urma cu 3 zile si spunea el ca se blocheaza si uneori se stinge singur. Reprezentantul Emag refuza sa primeasca produsul retur si sa dea omului banii inapoi pe motiv ca laptopul prezenta o usoara zgarietura pe capac. Dupa 5 minute cu schimb de replici si tot felul de intrebari stupide a venit alt coleg si s'a uitat putin la laptop si a spus sec:  il primesti la retur, are probleme cu hdd'ul.  Deci...

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate