Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Duster pentru India - 0 stele crashtest
Last Updated: May 15 2017 08:55, Started by
Adm
, May 11 2017 09:44
·
0
#37
Posted 11 May 2017 - 15:29
business11, on 11 mai 2017 - 15:08, said:
bine ca nu ai facut comparatia cu un avion. Normal ca un tir la 60 este ca o masina mica la 100 sau mai mult, dar nu intotdeauna inseamna ca esti mort direct. Dar mai ales ca in India nu intalnesti aceleasi tiruri ca in Europa spre exemplu. Acolo cel mai mare periculos sunt autobuzele supra incarcate, in rest masini mici, scutere si cele in 3 roti. Ce-am vrut sa spun este ca banda de siguranta care ti-o confera NCAP-ul e asa de subtire incat nu merita luata in considerare YOUR_GOD, on 11 mai 2017 - 15:27, said:
1). Felul in care arata caroseria dupa accident, cu cat mai urat, cu atat mai bine pentru ocupanti. 2). In India, as recomanda sa se faca Logan cu o singura roata pe fata. 3). Cele 0 stele, nu schimba nimic. Indianul cumpara masina dupa bani, nu dupa stele. Ca si romanul. Vrei sa spui ca neamtul nu merge cu motocicleta? |
#38
Posted 11 May 2017 - 15:35
#39
Posted 11 May 2017 - 15:35
Tsunnnami, on 11 mai 2017 - 15:29, said: Ce-am vrut sa spun este ca banda de siguranta care ti-o confera NCAP-ul e asa de subtire incat nu merita luata in considerare NCAP este un argument de vanzare si o strategie marketing. Cam orice masina in proportie de 90% se face praf de la 130kmh in sus, cam orice masina rezista in ziua de azi unui impact la 50-70kmh (vorbind de autoturismele normale, nu de cabrio sau suvuri). |
#40
Posted 11 May 2017 - 17:33
Parerea mea e ca totul tine de cine e la volan.Si ce varsta are.O zice unu ce a demolat masini.Ventigmilia-100.. Ok in jur de 27 ani ww pas. de la Saluzzo-savona.120 .Mort de mancare grea .Am reusit.Merg in cartier,vina 200% a mea,dau cu d)wv in it)fiat= -urmare se indoaie de la mijloc,Nimeni ranit,teste,.Omu pune tot +hemoroizii,colar, dinainte.Asigurarea face plata eu vinovat.Avea dreptate. Da ooff top., sant-te-ti dispusi sa platiti 1000e minim pe an asigurare.La varsta panan 30 ani-.
|
#41
Posted 11 May 2017 - 17:40
MikeSpike, on 11 mai 2017 - 17:33, said:
Parerea mea e ca totul tine de cine e la volan.Si ce varsta are.O zice unu ce a demolat masini.Ventigmilia-100.. Ok in jur de 27 ani ww pas. de la Saluzzo-savona.120 .Mort de mancare grea .Am reusit.Merg in cartier,vina 200% a mea,dau cu d)wv in it)fiat= -urmare se indoaie de la mijloc,Nimeni ranit,teste,.Omu pune tot +hemoroizii,colar, dinainte.Asigurarea face plata eu vinovat.Avea dreptate. Da ooff top., sant-te-ti dispusi sa platiti 1000e minim pe an asigurare.La varsta panan 30 ani-. Tradu! |
#42
Posted 11 May 2017 - 18:05
Tsunnnami, on 11 mai 2017 - 14:59, said:
Si cu X6 daca te pocnesti cu un TIR, tu 60, TIR-ul 60 esti istorie indiferent ce-o zice compania piscikolistika, NCAP No shit. Mai nou nu conteaza ce spune nici un institut de safety ci ce cred eu din ghioc sau din reclamele producatorilor? Pe principiul asta sa-ti tot cumperi masina de pe piata indiana sau chineza, treburi ca siguranta, fiabilitatea, etc sunt vorbe de claca. NCAP are un rol important de comparare obiectiva a masinilor iar in urma acestor teste si producatorii sunt interesati sa corecteze din deficiente, altfel ar baga bani doar in marketing. |
#45
Posted 11 May 2017 - 18:55
Hansolo, on 11 mai 2017 - 18:05, said:
No shit. Mai nou nu conteaza ce spune nici un institut de safety ci ce cred eu din ghioc sau din reclamele producatorilor? Pe principiul asta sa-ti tot cumperi masina de pe piata indiana sau chineza, treburi ca siguranta, fiabilitatea, etc sunt vorbe de claca. NCAP are un rol important de comparare obiectiva a masinilor iar in urma acestor teste si producatorii sunt interesati sa corecteze din deficiente, altfel ar baga bani doar in marketing. Nu pot cumpara din India pentru ca nu ma lasa RAR-ul pentru ca nu e destul de sigura. Trebuie sa aiba omologarea de tip europeana nu ce zice un test de mana a 3-a, aia e vax. Cum am scris mai sus, daca iti cumperi masina si astepti sa fii salvat de stelele NCAP, e doar o chestiune de timp pana dai coltul. Tsunnnami, on 11 mai 2017 - 15:29, said:
Ce-am vrut sa spun este ca banda de siguranta care ti-o confera NCAP-ul e asa de subtire incat nu merita luata in considerare |
#46
Posted 12 May 2017 - 15:06
Parerea mea ca orice masina (indiferent de firma) care nu poate sa-ti ofere un minim de siguranta doar cu centurile puse nu ar trebuii sa se poata comercializa. Apoi sa vedem ce face cu airbag-uri si alte sistem de sigurnata...
|
|
#48
Posted 13 May 2017 - 18:15
Tsunnnami, on 11 mai 2017 - 18:55, said: Nu pot cumpara din India pentru ca nu ma lasa RAR-ul pentru ca nu e destul de sigura. Trebuie sa aiba omologarea de tip europeana nu ce zice un test de mana a 3-a, aia e vax. Cum am scris mai sus, daca iti cumperi masina si astepti sa fii salvat de stelele NCAP, e doar o chestiune de timp pana dai coltul. Bun asa. Pana la urma pe logica asta poti cumpara o masina si cu defecte la franare sau directie, ca daca esti sofer bun scapi, altfel nu te ajuta cu nimic o instalatie de franare buna. La fel, anvelope resapate, la ce bune alea noi si testele de franare, daca te ei dupa ele dai coltul curand. Pare ca eu am probleme de comprehensiune, ma opresc aici. |
#49
Posted 15 May 2017 - 05:40
Hansolo, on 13 mai 2017 - 18:15, said: Bun asa. Pana la urma pe logica asta poti cumpara o masina si cu defecte la franare sau directie, ca daca esti sofer bun scapi, altfel nu te ajuta cu nimic o instalatie de franare buna. La fel, anvelope resapate, la ce bune alea noi si testele de franare, daca te ei dupa ele dai coltul curand. Pare ca eu am probleme de comprehensiune, ma opresc aici. Da, ai probleme de intelegere, pentru ca RAR NU-MI DA VOIE sa cumpar masina cu defecte la franare, directie, anvelope etc. Asa ca e imposibil sa cumpar si sa inmatriculez un vehicul neomologat |
#50
Posted 15 May 2017 - 06:40
Gata, am inteles, daca nu era RAR cumparai cu ambele maini.
Parca nu se numea RAR in SUA unde te pozai cu o motocicleta. |
#51
Posted 15 May 2017 - 06:56
alexcrist, on 11 mai 2017 - 10:15, said:
Și e un lucru rău? Foarte bine. Deși, ca indivizi, ne considerăm inteligenți și conștienți, la o mare masă de oameni regula nu prea se aplică. Și dacă nu impune cineva măsuri obligatorii (așa cum face orice țară dezvoltată), cetățenii nu prea sunt capabili să se protejeze singuri. Iar dotările obligatorii de siguranță nu doar cresc siguranța mașinilor noastre, dar îi obligă (indirect, prin concurență) și pe producători să le scadă prețul, încât măsurile de siguranță devin accesibile mai multor cumpărători. Că poate și când nu avea Dacia ESP erau oameni care și-ar fi dorit, dar o parte nu și-l permiteau, opțiunea fiind scumpă chiar și la mașinile care-l ofereau. Acum, de exemplu, orice mașină mică și cheală are un preț începând de la, să zicem, 8-9000 de euro. La fel era și acum 10 ani, nu prea găseai mașini mai ieftine. Dar acum, la același preț, primești și airbaguri (minim 4), ABS, ESP, senzori de presiune în roți, curând și frânare automată (dacă nu s-a introdus deja) și altele, lucruri care costau enorm acum 10 ani. |
|
#52
Posted 15 May 2017 - 08:55
benis, on 15 mai 2017 - 06:56, said:
Niște faruri xenon și stopuri pe LED Dar legea te obligă să ai lumini (față/spate) cu anumite caracteristici tehnice. Iar asta înseamnă și luminozitate, dar nu numai (mai contează poziția, dimensiuni, număr ș.a.). Producătorul e liber să atingă acele specificații cu ce tehnologie vrea el, altfel nu primește omologare. De unde și până unde să impui producătorului o anumită tehnologie? Adică de ce xenon, de ce nu LED și pe față? De ce nu laser? De ce nu ”ultimul răcnet” de LED/laser adaptativ automat să nu mai orbească pe cei de pe contrasens? Adică o opțiune de-aia banală de câteva mii de euro, cam cât un Logan chel nou. Iar dacă impuneai xenon acum 5-10 ani, cum mai puteau producătorii să inoveze cu LED, laser și alte minuni, dacă nu aveau voie să le vândă până nu se trezea un politician să schimbe legea? Să dau și alt exemplu concret: airbagurile obligatorii sunt 4, 2 frontale și 2 laterale. Dar nu obligă nicăieri (din câte știu eu, dacă știu greșit să fiu corectat) ce formă sau dimensiuni au acele airbaguri, sau ce tehnologie este în ele. De exemplu, Renault folosea (nu știu dacă mai e valabil) un singur airbag lateral pentru cap și torace, în timp ce alții au separat airbag de torace și airbag cortină pentru cap. Alt exemplu e monitorizarea presiunii în pneuri (obligatorie și asta). Unii folosesc senzori dedicați, alții calcule soft din ABS, unii au sisteme simple, alții sisteme mai avansate. De ce să-i restricționezi la o anumită tehnologie sau implementare? Asta doar ca prime idei ce-mi trec prin cap. Dar un exemplu de lucru mult mai ieftin decât xenoane și alte minuni, pe care probabil l-am zis și prin alte părți, ar fi senzorul de lumini obligatoriu, fără posibilitate de dezactivare (sau nu ușor sau permanent, că totuși poate mai ai nevoie de service de vreun fel). O implementare de cel mult câțiva euro pe mașină (cu tot cu marja de profit) care ar reduce numărul celor ce merg fără becuri aprinse seara/noaptea/parcări subterane. Eu asta aș aștepta, deși chiar de s-o aplica, mari efecte la noi oricum nu s-ar vedea, unde lumea încă se bate pe mașini ”noi, virgine, a unor băbuțe care mergeau doar la biserică duminica” care n-au prins restricțiile din era noastră, și la care ne bucurăm dacă au măcar ABS (eventual și funcțional). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users