Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Duster pentru India - 0 stele crashtest
#19
Posted 11 May 2017 - 11:25
business11, on 11 mai 2017 - 10:49, said:
mai vor si siguranta, dupa ce ca circula in trafic zici ca sunt ultimii nebuni. Merg cu masini din 1960 si astia fac scandal ca un Duster nu are airbaguri. In India nu prea exista categoria medie a omului, acolo sunt saraci si bogati. Saracul isi cumpara ce poate si bogatul oricum o arde in nemtesti. Sunt ultimii nebuni ca merg cu masini din 1960 sau sunt ultimii nebuni pentru ca merg cu 160 la ora cu masinile din 1960?Este o diferenta,totusi. Edited by adisz, 11 May 2017 - 11:30. |
#20
Posted 11 May 2017 - 11:26
Adm, on 11 mai 2017 - 10:05, said:
Corect, India e o tara saraca, dar imi aduc aminte ce jale a fost la Dacia (Romania) cand UE i-a obligat sa puna ABS, iar mai tarziu ESP. Un timp or fo' dezbateri, dupa aia or "recomandat-o prin lege" , dupa care erai oprit de militieni ca "de ce dom'ne n-o purtati...?", si pana la urma o venit obligatia. "...Ce mai freamăt, ce mai zbucium! Codrul clocoti de zgomot şi de arme şi de bucium,..." Edited by Hunor_66, 11 May 2017 - 11:26. |
#21
Posted 11 May 2017 - 11:39
Lectia pe care o vad eu de aici e ca orice masina ai avea, o transformi in masina de zero stele daca nu porti centura. Pentru ca:
1. Nu ai centura nu sar airbagurile. 2. Pacalesti centura pe dupa scaun sau cu deschizator din ala de vand afaceristii pe strada, sar airbagurile si-ti rup gatul. |
#22
Posted 11 May 2017 - 11:52
Mai dai la dracu cu Euro NCAP lor ca am vazut Dustere bulite rau in accidente si au scapat oamenii aia din ele cu viata. Testele alea sunt facute ca sa-si bata joc de brandurile produse si prin Romania si sa ridice in slavi marcile lor europene care cu aceleasi performante cumperi de la japonezi si chinezi masinii de 2-3 ori mai ieftine. Au boala pe Dacia noastra ca branduri precum Loganu le-au pus la pamant vanzarile lor locale de masini
Mai dai la dracu cu Euro NCAP si cu testele alea privind noxele in Euro... ca si alea au fost masluite si ati vazut ce a iesit cu branduri celebre ca plateau si musamalizau totul ca sa iasa in fata cu rahaturile lor de masini Edited by bogdan181180, 11 May 2017 - 11:54. |
#23
Posted 11 May 2017 - 12:02
alexcrist, on 11 mai 2017 - 10:15, said: Că poate și când nu avea Dacia ESP erau oameni care și-ar fi dorit, dar o parte nu și-l permiteau, opțiunea fiind scumpă chiar și la mașinile care-l ofereau. N-am remarcat lipsa lui, m-am descurcat pe orice vreme cu condusul, îmi conduc şi acum maşina cu aceeaşi plăcere ca acum 10 ani când am cumpărat-o, dar am văzut accidente de m-am crucit cu maşini full option, însă cu şoferi 0 barat. bogdan181180, on 11 mai 2017 - 11:52, said: Mai dai la dracu cu Euro NCAP lor ca am vazut Dustere bulite rau in accidente si au scapat oamenii aia din ele cu viata. Testele alea sunt facute ca sa-si bata joc de brandurile produse si prin Romania si sa ridice in slavi marcile lor europene care cu aceleasi performante cumperi de la japonezi si chinezi masinii de 2-3 ori mai ieftine. Au boala pe Dacia noastra ca branduri precum Loganu le-au pus la pamant vanzarile lor locale de masini Mai dai la dracu cu Euro NCAP si cu testele alea privind noxele in Euro... ca si alea au fost masluite si ati vazut ce a iesit cu branduri celebre ca plateau si musamalizau totul ca sa iasa in fata cu rahaturile lor de masini O fi marketing-ul agresiv, dar până la urmă testele alea au fost elaborate de nişte specialişti, marketingul e doar cel cu papagalul şi cu culorile ţipătoare. Trebuie să treci informaţia prin filtru şi să reţii exact ceea ce te interesează. De exemplu, trebuie să urmăreşti mişcarea manechinului în timpul coliziunii şi ce se întâmplă cu caroseria maşinii, efectiv. Ce poţi să dai dracu', ar fi numărul de stele. Însă modul în care se deformează caroseria la impact frontal (deşi periculos poate fi/este şi cel lateral) contează cel mai mult, nu numărul de stele. adisz, on 11 mai 2017 - 11:25, said: Sunt ultimii nebuni ca merg cu masini din 1960 sau sunt ultimii nebuni pentru ca merg cu 160 la ora cu masinile din 1960?Este o diferenta,totusi. În tunelurile de pe autostrada Ventimiglia, unde limita de viteză este 100 km/h, nimeni nu circulă altfel. Dacă vrei să circuli cu 101 km/h sau cu 99 km/h o faci strict pe propria ta răspundere şi, desigur, îţi pui permisul la dispoziţia poliţiei rutiere, teoretic. Dacă se întâmplă un accident în tunelurile alea fiindcă ţie ţi-e frică să mergi mai încet decât 100 km/h, e strict vina ta. Fac excepţie cazurile în care o defecţiune tehnică a cazanului te împiedică să menţii 100 km/h, dar chiar şi aşa s-ar putea să ai probleme cu poliţia. Nu ştiu mai mult, eu am mers ca pasager în autocar, iar şoferul autocarului i-a dat talpă ca să menţină 100 km/h. Edited by PSC, 11 May 2017 - 12:05. |
#24
Posted 11 May 2017 - 12:05
arg, on 11 mai 2017 - 11:12, said:
pentru ca au o singura regula de circulatie si aia foarte simpla, cel mai mare are prioritate.... Ala e elefantul. Hunor_66, on 11 mai 2017 - 11:26, said:
Si eu mi-aduc aminte cata tevatura o fo' pana sa se legifereze centura de siguranta obligatorie... Un timp or fo' dezbateri, dupa aia or "recomandat-o prin lege" , dupa care erai oprit de militieni ca "de ce dom'ne n-o purtati...?", si pana la urma o venit obligatia. "...Ce mai freamăt, ce mai zbucium! Codrul clocoti de zgomot şi de arme şi de bucium,..." Taximetristii nici acum nu o poarta. Ei sint ubermensch, daca fac accident nu patesc nimic. Edited by Ion_de_la_Raion, 11 May 2017 - 12:06. |
#27
Posted 11 May 2017 - 12:32
Unde pretul primeaza ... si rezultatele apar (doar ca pe negativ).
|
#28
Posted 11 May 2017 - 12:38
Eu am un test personal la care BMW seria 7, 2017, are 0 stele
Si am un BMW din 2011 care are 0 stele NCAP Asa si? 1. Si cu BMW-ul seria 7 si cu BMW-ul meu din 2011 se circula respectand toate regulamentele impuse de legislatia americana si europeana. 2. Desi circul cu BMW-ul meu n-am murit si nici c-o so fac din cauza vehiculului, mai mult ma tem de meteoriti. |
|
#30
Posted 11 May 2017 - 14:09
#32
Posted 11 May 2017 - 14:50
medelin992, on 11 mai 2017 - 14:27, said:
Cu cine dracu sa se ciocneasca Dusterul acolo ca sa ii dea dauna mare? Poate cu alt Duster sau cu vreun autobuz burdusit cu indieni (interior-exterior). Ca sosele de viteza nu cred ca au ei. Un frontal la 60km/h cu alta masina e de ajuns. |
#33
Posted 11 May 2017 - 14:59
Si cu X6 daca te pocnesti cu un TIR, tu 60, TIR-ul 60 esti istorie indiferent ce-o zice compania piscikolistika, NCAP
|
|
#34
Posted 11 May 2017 - 15:06
Ion_de_la_Raion, on 11 mai 2017 - 12:05, said:
Taximetristii nici acum nu o poarta. Ei sint ubermensch, daca fac accident nu patesc nimic. cand ziceai ca ti-ai luat carnetul? |
#35
Posted 11 May 2017 - 15:08
Tsunnnami, on 11 mai 2017 - 14:59, said:
Si cu X6 daca te pocnesti cu un TIR, tu 60, TIR-ul 60 esti istorie indiferent ce-o zice compania piscikolistika, NCAP bine ca nu ai facut comparatia cu un avion. Normal ca un tir la 60 este ca o masina mica la 100 sau mai mult, dar nu intotdeauna inseamna ca esti mort direct. Dar mai ales ca in India nu intalnesti aceleasi tiruri ca in Europa spre exemplu. Acolo cel mai mare periculos sunt autobuzele supra incarcate, in rest masini mici, scutere si cele in 3 roti. |
#36
Posted 11 May 2017 - 15:27
1). Felul in care arata caroseria dupa accident, cu cat mai urat, cu atat mai bine pentru ocupanti.
2). In India, as recomanda sa se faca Logan cu o singura roata pe fata. 3). Cele 0 stele, nu schimba nimic. Indianul cumpara masina dupa bani, nu dupa stele. Ca si romanul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users