Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Duster pentru India - 0 stele crashtest
Last Updated: May 15 2017 08:55, Started by
Adm
, May 11 2017 09:44
·
0
#1
Posted 11 May 2017 - 09:44
Quote The Indian Duster still doesn't come with a standard airbag or ABS, even though it's classed as a premium SUV there. That's how it received the minimum possible score. Frankly, we don't know how NCAP can afford to destroy such expensive dummies. Two airbags and ABS are fitted to the top-end RxS and RxZ grades, while the RxL grade gets a single airbag. Embarrassingly, the South American Duster was tested in 2015 and got four stars. The difference comes from improperly-sized driver airbags that don't stop the dummy's head from impacting the steering wheel. As far as we know, all European models that are made in Romania have a 3-star rating from the Euro NCAP tests of 2011. So that would make India the least safest place to buy and drive the Duster. "It is troubling that during the UN Road Safety Week, we yet again encounter a zero-star car in our crash testing in India. Renault produce the Duster in a number of markets, and yet it seems content to provide a version for India, which falls so far short on safety", Global NCAP's Secretary General, David Ward, commented. Autoevolution Viata e ieftina in India... Asta apropo de "responsabilitatea civica/mor(t)ala a producatorilor auto" |
#2
Posted 11 May 2017 - 09:48
Eu la 0 stele mă gândeam la aşa ceva:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nUNMOPDniAw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Posted 11 May 2017 - 09:51
Și acum să apară haterii care vor întoarce știrea asta (care e, în esență, corectă ) împotriva Dacia, și vor preaslăvii nemțeștile. Pentru că deh.
Înainte de asta, să o zicem pe-aia clară: în India nu se cumpără singuranța. Deloc. Marea majoritate a mașinilor sunt simple, fără airbaguri, fără nimic, să fie cât mai ușor de reparat. Inclusiv VW Polo se vinde cheală-cheală la ei, și tot 0 stele primește. Deci nimic surprinzător în privința Duster. Ce se cere pe piață, aia se oferă. |
#4
Posted 11 May 2017 - 09:51
are 0 stele pentru ca nu are airbaguri in dotarea de serie pe orice versiune de echipare (adica chiar si pe cea mai ieftina). Sunt o gramada de masini de la producatori mai cunoscuti care tot 0 stele au , din aceeasi cauza
Edited by vanitty, 11 May 2017 - 09:55. |
#6
Posted 11 May 2017 - 09:55
#7
Posted 11 May 2017 - 10:05
alexcrist, on 11 mai 2017 - 09:51, said:
Și acum să apară haterii care vor întoarce știrea asta (care e, în esență, corectă ) împotriva Dacia, și vor preaslăvii nemțeștile. Pentru că deh. Înainte de asta, să o zicem pe-aia clară: în India nu se cumpără singuranța. Deloc. Marea majoritate a mașinilor sunt simple, fără airbaguri, fără nimic, să fie cât mai ușor de reparat. Inclusiv VW Polo se vinde cheală-cheală la ei, și tot 0 stele primește. Deci nimic surprinzător în privința Duster. Ce se cere pe piață, aia se oferă. Corect, India e o tara saraca, dar imi aduc aminte ce jale a fost la Dacia (Romania) cand UE i-a obligat sa puna ABS, iar mai tarziu ESP. Ai fi zis ca se prabusesc vanzarile, concedieri masive etc. Toate taxiurile din Bucuresti erau fara ABS, iar la o mica ploicica erau ca puc-urile pe gheata. |
#8
Posted 11 May 2017 - 10:07
http://www.globalncap.org/results/
E o lista intreaga de masini cu zero stele pe acolo. Deschidem topic pentru fiecare sau dusteru e un caz aparte? |
#10
Posted 11 May 2017 - 10:15
Adm, on 11 mai 2017 - 10:05, said:
dar imi aduc aminte ce jale a fost la Dacia (Romania) cand UE i-a obligat sa puna ABS, iar mai tarziu ESP. Acum, de exemplu, orice mașină mică și cheală are un preț începând de la, să zicem, 8-9000 de euro. La fel era și acum 10 ani, nu prea găseai mașini mai ieftine. Dar acum, la același preț, primești și airbaguri (minim 4), ABS, ESP, senzori de presiune în roți, curând și frânare automată (dacă nu s-a introdus deja) și altele, lucruri care costau enorm acum 10 ani. |
|
#11
Posted 11 May 2017 - 10:29
https://www.renault....ifications.html
Clipboard01.jpg 132.96K 108 downloads Edited by arg, 11 May 2017 - 10:31. |
#12
Posted 11 May 2017 - 10:49
mai vor si siguranta, dupa ce ca circula in trafic zici ca sunt ultimii nebuni. Merg cu masini din 1960 si astia fac scandal ca un Duster nu are airbaguri. In India nu prea exista categoria medie a omului, acolo sunt saraci si bogati. Saracul isi cumpara ce poate si bogatul oricum o arde in nemtesti.
|
#13
Posted 11 May 2017 - 10:51
#15
Posted 11 May 2017 - 11:03
business11, on 11 mai 2017 - 10:49, said:
mai vor si siguranta, dupa ce ca circula in trafic zici ca sunt ultimii nebuni. Merg cu masini din 1960 si astia fac scandal ca un Duster nu are airbaguri. In India nu prea exista categoria medie a omului, acolo sunt saraci si bogati. Saracul isi cumpara ce poate si bogatul oricum o arde in nemtesti. Merg ca nebunii, dar e intersant că nu au accidente pe măsura nebuniei. |
|
#16
Posted 11 May 2017 - 11:12
#17
Posted 11 May 2017 - 11:22
#18
Posted 11 May 2017 - 11:23
djl, on 11 mai 2017 - 11:03, said: Merg ca nebunii, dar e intersant că nu au accidente pe măsura nebuniei. 2013: 486 476 accidente rutiere, 494 893 persoane ranite in accidente rutiere, 137 576 persoane decedate in accidente rutiere. 10% totalul de accidente mortale din lume se petrec in India. Cifre din anul 2013, in anul 2015 erau 148.000 decedati. In 2017 numarul lor crescand din nou. Nu prea au accidente pe masura, asta asa este. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users