Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Duster pentru India - 0 stele crashtest

- - - - -
  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#1
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003

Quote

The Indian Duster still doesn't come with a standard airbag or ABS, even though it's classed as a premium SUV there. That's how it received the minimum possible score. Frankly, we don't know how NCAP can afford to destroy such expensive dummies.

Two airbags and ABS are fitted to the top-end RxS and RxZ grades, while the RxL grade gets a single airbag. Embarrassingly, the South American Duster was tested in 2015 and got four stars.
The difference comes from improperly-sized driver airbags that don't stop the dummy's head from impacting the steering wheel.

As far as we know, all European models that are made in Romania have a 3-star rating from the Euro NCAP tests of 2011. So that would make India the least safest place to buy and drive the Duster.

"It is troubling that during the UN Road Safety Week, we yet again encounter a zero-star car in our crash testing in India. Renault produce the Duster in a number of markets, and yet it seems content to provide a version for India, which falls so far short on safety", Global NCAP's Secretary General, David Ward, commented.

Autoevolution

Viata e ieftina in India...
Asta apropo de "responsabilitatea civica/mor(t)ala a producatorilor auto"

#2
driftking91

driftking91

    Freak on a leash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,731
  • Înscris: 28.12.2008
Eu la 0 stele mă gândeam la aşa ceva:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nUNMOPDniAw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#3
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,296
  • Înscris: 02.02.2006
Și acum să apară haterii care vor întoarce știrea asta (care e, în esență, corectă :) ) împotriva Dacia, și vor preaslăvii nemțeștile. Pentru că deh. :)

Înainte de asta, să o zicem pe-aia clară: în India nu se cumpără singuranța. Deloc. Marea majoritate a mașinilor sunt simple, fără airbaguri, fără nimic, să fie cât mai ușor de reparat. Inclusiv VW Polo se vinde cheală-cheală la ei, și tot 0 stele primește. Deci nimic surprinzător în privința Duster. Ce se cere pe piață, aia se oferă.

#4
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,557
  • Înscris: 05.11.2009
are 0 stele pentru ca nu are airbaguri in dotarea de serie pe orice versiune de echipare (adica chiar si pe cea mai ieftina). Sunt o gramada de masini de la producatori mai cunoscuti care tot 0 stele au , din aceeasi cauza

Edited by vanitty, 11 May 2017 - 09:55.


#5
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Morala : is prea multi indieni pe planeta ....

#6
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,557
  • Înscris: 05.11.2009

View PostBaxon, on 11 mai 2017 - 09:54, said:

Morala : is prea multi indieni pe planeta ....
si prea putini care cumpara siguranta :P

#7
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003

View Postalexcrist, on 11 mai 2017 - 09:51, said:

Și acum să apară haterii care vor întoarce știrea asta (care e, în esență, corectă Posted Image ) împotriva Dacia, și vor preaslăvii nemțeștile. Pentru că deh. Posted Image

Înainte de asta, să o zicem pe-aia clară: în India nu se cumpără singuranța. Deloc. Marea majoritate a mașinilor sunt simple, fără airbaguri, fără nimic, să fie cât mai ușor de reparat. Inclusiv VW Polo se vinde cheală-cheală la ei, și tot 0 stele primește. Deci nimic surprinzător în privința Duster. Ce se cere pe piață, aia se oferă.

Corect, India e o tara saraca, dar imi aduc aminte ce jale a fost la Dacia (Romania) cand UE i-a obligat sa puna ABS, iar mai tarziu ESP.
Ai fi zis ca se prabusesc vanzarile, concedieri masive etc.

Toate taxiurile din Bucuresti erau fara ABS, iar la o mica ploicica erau ca puc-urile pe gheata.

#8
matrwe

matrwe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 996
  • Înscris: 14.06.2012
http://www.globalncap.org/results/

E o lista intreaga de masini cu zero stele pe acolo. Deschidem topic pentru fiecare sau dusteru e un caz aparte? Posted Image

#9
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,292
  • Înscris: 12.08.2006
Lasati...numai pentru Duster...ca asta deranjeaza...programul rabla al Germaniei.

#10
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,296
  • Înscris: 02.02.2006

View PostAdm, on 11 mai 2017 - 10:05, said:

dar imi aduc aminte ce jale a fost la Dacia (Romania) cand UE i-a obligat sa puna ABS, iar mai tarziu ESP.
Și e un lucru rău? :) Foarte bine. Deși, ca indivizi, ne considerăm inteligenți și conștienți, la o mare masă de oameni regula nu prea se aplică. Și dacă nu impune cineva măsuri obligatorii (așa cum face orice țară dezvoltată), cetățenii nu prea sunt capabili să se protejeze singuri. Iar dotările obligatorii de siguranță nu doar cresc siguranța mașinilor noastre, dar îi obligă (indirect, prin concurență) și pe producători să le scadă prețul, încât măsurile de siguranță devin accesibile mai multor cumpărători. Că poate și când nu avea Dacia ESP erau oameni care și-ar fi dorit, dar o parte nu și-l permiteau, opțiunea fiind scumpă chiar și la mașinile care-l ofereau.

Acum, de exemplu, orice mașină mică și cheală are un preț începând de la, să zicem, 8-9000 de euro. La fel era și acum 10 ani, nu prea găseai mașini mai ieftine. Dar acum, la același preț, primești și airbaguri (minim 4), ABS, ESP, senzori de presiune în roți, curând și frânare automată (dacă nu s-a introdus deja) și altele, lucruri care costau enorm acum 10 ani.

#11
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005
https://www.renault....ifications.html

Attached File  Clipboard01.jpg   132.96K   108 downloads

Edited by arg, 11 May 2017 - 10:31.


#12
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,796
  • Înscris: 13.07.2011
mai vor si siguranta, dupa ce ca circula in trafic zici ca sunt ultimii nebuni. Merg cu masini din 1960 si astia fac scandal ca un Duster nu are airbaguri. In India nu prea exista categoria medie a omului, acolo sunt saraci si bogati. Saracul isi cumpara ce poate si bogatul oricum o arde in nemtesti.

#13
A10

A10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,068
  • Înscris: 19.12.2012

View PostBaxon, on 11 mai 2017 - 09:54, said:

Morala : is prea multi indieni pe planeta ....

plus ca asa cum arata si clipul postat de driftking, masina e mai usor de compactat cand e dusa la reciclat.

#14
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Duster e SUV de lux acolo, adica pe acelasi nivel cu Porsche Cayenne, Audi Q7, BMW X5 etc?

Edited by don_dannielo, 11 May 2017 - 10:54.


#15
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,486
  • Înscris: 13.06.2004

View Postbusiness11, on 11 mai 2017 - 10:49, said:

mai vor si siguranta, dupa ce ca circula in trafic zici ca sunt ultimii nebuni. Merg cu masini din 1960 si astia fac scandal ca un Duster nu are airbaguri. In India nu prea exista categoria medie a omului, acolo sunt saraci si bogati. Saracul isi cumpara ce poate si bogatul oricum o arde in nemtesti.

Merg ca nebunii, dar e intersant că nu au accidente pe măsura nebuniei.

#16
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,141
  • Înscris: 19.09.2005

View Postdjl, on 11 mai 2017 - 11:03, said:


Merg ca nebunii, dar e intersant că nu au accidente pe măsura nebuniei.
pentru ca au o singura regula de circulatie si aia foarte simpla, cel mai mare are prioritate....

#17
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,994
  • Înscris: 07.11.2006

View PostBaxon, on 11 mai 2017 - 09:54, said:

Morala : is prea multi indieni pe planeta ....

View Postvanitty, on 11 mai 2017 - 09:55, said:

si prea putini care cumpara siguranta Posted Image

Si poate si mai putini care mor in accidente rutiere.

#18
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,796
  • Înscris: 13.07.2011

View Postdjl, on 11 mai 2017 - 11:03, said:


Merg ca nebunii, dar e intersant că nu au accidente pe măsura nebuniei.

2013: 486 476 accidente rutiere, 494 893 persoane ranite in accidente rutiere, 137 576 persoane decedate in accidente rutiere. 10% totalul de accidente mortale din lume se petrec in India.

Cifre din anul 2013, in anul 2015 erau 148.000 decedati. In 2017 numarul lor crescand din nou.

Nu prea au accidente pe masura, asta asa este.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate