Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Trotinete
Last Updated: Apr 17 2024 13:27, Started by
_-_
, May 09 2017 19:39
·
1
#523
Posted 22 December 2017 - 17:03
colegu, care suruburi incluse? ca eu pompa am primit-o fara suruburi
|
#524
Posted 22 December 2017 - 17:14
Suruburile incluse la adaptorul pentru suport de bidon, nu la suportul pompei care se conecteaza in loc de suportul pentru bidon.
Suruburile apar si in poza ofertei: https://www.decathlo...id_8339445.html Nu te lua dupa denumirea din oferta, deoarece ei ii zic gresit "suport bidon". Un suport de bidon arata asa: http://www.bikexpert...-modula-cage-ii |
#525
Posted 22 December 2017 - 17:17
primul "suport" nu are nevoie de gaurirea ghidonului, asta e avantajul fata de cel clasic.
|
#526
Posted 22 December 2017 - 17:25
Nici celalalt nu are nevoie, deoarece se prinde in suruburi de acel adaptor care are propriile gauri. Acel adaptor se ataseaza prin doua curele cauciucate de cadru.
Si mai sunt adaptoare de acest gen (doar ca acesta se prinde in suruburi, nu are catarame ca primul si se poate roti la 90 grade): https://www.decathlo...id_8385631.html La oricare dintre ele poti atasa la trotineta suport pentru bidon + bidon, suport de pompa + pompa etc., fara sa dai gauri. |
#527
Posted 22 December 2017 - 18:09
Am avut mai demult ceva asemănător. Mi s-a rupt una dintre curele după vreo trei luni.
|
#528
Posted 29 December 2017 - 14:54
La trotineta cu roti pneumatice nu stiu ce s-a intamplat cu valva (Schrader) de la roata din fata, ca acel "cui" din mijloc care trebuie apasat de conectorul de la pompa vine mai jos (mai in interior) decat ar trebui. La roata din spate nu sunt probleme.
A trebuit sa desurubez ventilul aproape de tot (atat cat sa nu scape aer) ca sa pot sa umflu si sa pot vedea presiunea. Dar mie imi place sa le tin insurubate, nu sa le desurubez de fiecare data cand umflu rotile, dupa care sa le insurubez la loc. Stiu ca inainte se gaseau valve auto (sau elementele care compun valva) in toate magazinele auto sau de biciclete. Acum se pare ca nu prea se mai gasesc. Si nu se gasesc nici capacele pentru ventil cu cheita pentru desurubarea/ insurubarea supapei (eu am cateva, cumparate mai demult, dar sunt prea lungi si nu se potrivesc la trotineta, deoarece ating in mers). La un magazin de biciclete mi-a sugerat vanzatorul (culmea!) sa cumpar o camera cu totul, ca are valva completa... Pana la urma am gasit intr-o piata acel ventil, am cumparat mai multe bucati, ca sa am surpriza abia dupa ce ajung acasa, ca nu sunt bune. Sunt niste valve argintii (nu aurii cum le stiu eu) si mai scurte decat cel original. Eu credeam ca ar trebui sa existe un standard, dar se pare ca nu (sau cel putin nu este respectat standardul de catre toti producatorii). Cred ca nu imi mai ramane decat sa atasez la mufa de la pompa ceva pe mijloc in interior, ca sa apese acel pin de la ventil cand insurubez mufa de la pompa, fara sa impiedice aerul sa treaca sau sa se desprinda prelungitorul si sa il "pierd" prin valva sau pe drum. Daca aveti vreo idee de rezolvare a problemei... |
#529
Posted 31 December 2017 - 11:01
n-am inteles partea asta
Quote Cred ca nu imi mai ramane decat sa atasez la mufa de la pompa ceva pe mijloc in interior, ca sa apese acel pin de la ventil cand insurubez mufa de la pompa, fara sa impiedice aerul sa treaca sau sa se desprinda prelungitorul si sa il "pierd" prin valva sau pe drum. o poti explica mai frumos? |
#530
Posted 31 December 2017 - 13:16
Atasez o poza cu:
1) valva de la trotineta cu capacelul de plastic scos si cu ventilul desurubat in asa fel incat sa ajunga cu pinul din mijloc cat mai spre exterior; 2) capatul Schrader (S) de la pompa care se insurubeaza pe valva (pompa are un conector cu doua capete: S si P - Presta care se scoate si se insurubeza la pompa cu un capat sau cu celalalt, in functie de tipul de valva la care il conectezi). Capatul S de la pompa se vede in poza ca are pe mijloc ceva care seamana cu o elice de ventilator cu 3 palete. Mijlocul acelei "elice" (care cred ca este fixa, deoarece am incercat sa o desurubez ca sa ajunga mai aproape de iesire, dar nu merge (nici nu am incercat sa o fortez)) trebuie sa apese pinul de valva pe masura ce este insurubat pe valva. Apasarea acelui pin permite intrarea sau iesirea aerului, deci umflarea, dezumflarea sau masurarea presiunii. Daca acel pin nu se poate apasa (suficient), atunci nu poti umfla deloc cauciucul (sau este greu de umflat) sau nu poti masura (corect) presiunea aerului. WP_20171231_12_50_50_Pro.jpg 646.59K 21 downloads M-am gandit sa introduc un obiect intre pinul de la valva si acea "elice" de la capatul S de la pompa ca sa fie apasat pinul cat trebuie fara sa astupe cele 3 gaurele pe unde este pompat aerul, dar nu am gasit nimic adecvat. As face asta cel putin pana cand gasesc un ventil la fel cu cel de la roata din spate care se impaca bine cu aceasta pompa (adica nu trebuie sa slabesc si apoi sa insurubez la loc ventilul, de fiecare data cand umflu roata). De asemenea, orice alta sugestie utila este binevenita. Este posibil sa fi stricat eu acel pin cand am strans conectorul de la pompa. Poate ca il slabisem prea tare si din aceasta cauza, cand am insurubat capatul de la pompa, pinul a fost impins fortat in interior si acum nu mai are o cursa corecta. Totusi supapa functioneaza - cand apas pinul iese aer, iar cand il slabesc nu scapa niciun pic de aer. Este mai clar acum? Edited by _-_, 31 December 2017 - 13:55. |
#531
Posted 31 December 2017 - 14:49
dap, acum e mai clar, era ideea ca jonglau termenii pin si valva si nu intelesesem pe deplin situatia.
eu tocmai ce am venit de la o plimbare cu umflatica mea. multumita de cum se comporta ca si zgomot si ca trepidatii, insa ..... daca merg pe drum drept, sesizez ovalitatea rotilor si astfel ca imi misca trotineta inainte si inapoi de parca ar smuci-o careva continuu. trebuie sa mai asez putin cauciucurile pe janta, desi am facut asta inainte de a umfla rotile. la mersul in gol se sesizeaza si ovalitatea pe raza rotii, dar si pe axa ei. presiunea in roti e cea corecta, insa e mult mai lenta decat oxelo. pe acelasi sector de drum, unde cu oxelo daca imi faceam avant ma tot duceam si trebuia sa franez cand ajungeam in intersectie pt a ma asigura, cu asta a trebuit sa-mi mai fac avant ca sa pot ajunge in acea intersectie. |
#532
Posted 31 December 2017 - 16:13
Habar n-am cum se numesc componentele valvei. Nu le-am gasit nicaieri explicate.
Nici la mine nu sunt rotile perfect rotunde, dar nu am sesizat ce spui tu legat de miscarea trotinetei inainte si inapoi. Cand mergi pe ea este relativ silentioasa. Insa fara pasager ai observat cat este de zgomotoasa trotineta (de exemplu cand mergi pe langa ea peste o zona cu pietris)? Este trotineta cu roti pneumatice, deci este normal sa nu ruleze la fel de mult ca o trotineta cu roti pline, fie ea si cu suspensii si/ sau cu rulmenti de calitate slaba. Din cauza aceasta nu prea se fabrica trotinete cu roti pneumatice. Daca maresti presiunea in pneuri, atunci va parcurge o distanta mai mare la un singur impuls, doar ca va trepida mai puternic. Pacat ca nu s-au gandit sa ii puna si suspensii (ar fi crescut si mai mult rezistenta la rulare, dar ai fi avut atat o amortizare foarte buna, cat si rulmentii protejati impotriva socurilor). Trebuie sa descoperi in functie de greutatea ta (si de caracteristicile drumului pe care vei utiliza trotineta) care este presiunea optima in pneuri. Partea cea mai buna este ca e tare comoda cu platforma aceea joasa, doar ca este necesara o mai mare atentie pe unde mergi ca sa nu atingi cu deck-ul de jos. Daca vei alterna ambele trotinete dupa ce te obisnuiesti cu aceasta, o sa vezi cat de inalta ti se va parea cealalta si probabil ca o vei percepe pe cea care are deck-ul mai sus si ca fiind un pic mai obositoare, in ciuda faptului ca parcurge distante mai mari la un kick. Eu sper sa te obisnuiesti cu ea, sa iti placa si sa nu ai probleme cu ea. Multi nici nu vor sa auda de trotinete cu roti pe aer, fie ele clasice (din cauza efortului mai mare depus, mai ales daca au podeaua inalta), fie electrice (la cele electrice se consuma mai repede bateria), plus ca poti face pana, nu se gasesc cauciucuri si camere, trebuie sa le umfli etc. Fata de trotineta mea veche cu roti pneumatice, aceasta merge mai mult la un impuls, are podeaua mai joasa si nu patineaza pe umezeala la fel de usor. Si nici nu este deviata de la directie cand iei o piatra sau creanga sub roata (adica nu este deviata atat de rau incat sa nu te mai poti redresa). Eu am inceput sa o prefer pe aceasta cand merg prin oras (mai ales ca in aceasta perioada este asfaltul mai tot timpul umed, trec prin baltoace, peste crengute, frunze etc.). La tine amandoua valvele sunt ok? Umfli amandoua rotile usor (fara sa desurubezi/ insurubezi valva) cu pompa ca a mea? |
|
#533
Posted 31 December 2017 - 16:35
eu insuubez doar pompita. nu umblu la valve. la roata spate sta putin mai intr-o parte si ma cam incomodeaza la manevrat pompita pt ca pierde aer pana sa desurubez. insa voi cauta si eu un capacel cu care sa pot regla ventilul daca situatia o impune.
de fiecare data urc pana la 70psi, iar cu cat mai scapa cand desurubez, sa ajunga la acel 60. la pompita de cele mai multe ori mi se tot desface acel cilindru interior albastru. |
#534
Posted 31 December 2017 - 17:51
Daca se impaca bine pozitia ventilului (sau cum naiba se numeste) in raport cu mufa de la pompa, atunci cel mai bine lasi asa. La mine s-au impacat doar la roata din spate.
Cu pompa automata de la LIDL n-am avut nevoie sa desurubez ventilul ca sa umflu, deoarece declansa acea supapa chiar si asa (chestia aia de la pompa care apasa pinul valvei vine un pic mai jos decat la pompa din Decathlon). Dar aveam nevoie sa umflu cu pompa manuala (ca nu car pompa automata dupa mine). (Am zis "pompa automata", dar ma refer la compresorul portabil.) |
#535
Posted 15 February 2018 - 17:11
Un fel de scurt dictionar (incomplet) pentru flat:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ZF9BpuE9FzA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by _-_, 15 February 2018 - 17:12. |
#536
Posted 27 February 2018 - 22:24
Un mod interesant de a calatori pe trotineta:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/VwG79z-yJ_I?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Tricknologie: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/pZyxQCjYRjw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#537
Posted 06 March 2018 - 21:25
Fete pe trotinete in skatepark (nu le-am cautat, dar am dat peste ele):
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/VbvtLrHCZww?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si am mai pus link catre un video similar la acest topic: https://forum.softpe...8#entry22567870 Nu-mi venea sa cred ce poate sa faca tipa (sincer, credeam ca fetele nu sunt in stare). |
|
#538
Posted 07 March 2018 - 19:27
De-ale trotinetei riscuri (cazaturi care nu intotdeauna sunt amuzante):
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Cu0DEW6B4_A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Reactie la vederea unui varstnic pe trotineta: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/rnWRw5boAu0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#539
Posted 11 March 2018 - 18:13
Pacat, ca is straini, credeam ca is mai deschisi la minte. Reactii din astea vaz din plin pe aici si acu doar mi le aduc aminte, dar probabil ca o sa ma si confrunt cu ele ca vine vreme faina si oi iesi cu trotineta.
Vad ca e un emoticon cu bicicleta: , pe cand unu cu trotineta pentru acest topic? |
#540
Posted 14 March 2018 - 02:15
Asta e chiar tare - Ollie pe o trotineta fara roti, mers fara maini pe trotineta, varials, sex change, alte trick-uri pe o trotineta fara ghidon sau cu ghidon "detasabil" etc.:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/wazWe85vNJ4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users