Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mai are careva probleme cu contactarea telekom?
Last Updated: May 14 2017 20:47, Started by
AzKat69
, May 09 2017 15:47
·
0
#1
Posted 09 May 2017 - 15:47
Problema cu contactarea telekom:
Incerc de 2 zile sa sun la centrul pentru probleme cu trimitere/primire sms, stau in asteptare cate o ora, dupa care, la o ora si 2 minute imi raspunde robotul si zice "toti consultantii sunt ocupati, te rugam sa incerci mai tarziu". Am facut aceeasi chestie de 6 ore ieri (8.5.2017), de la ora 10:00 pana la ora 16:00 si nu mi-a raspuns nimeni. Am incercat intre timp sa intru si la ei pe site, si la ei pe site... incercati sa intrati si voi: https://www.telekom.ro/ https://www.telekom.ro/myaccount https://www.telekom....rare/asistenta/ Da, absolut toate linkurile te redirectioneaza la oferta lor, si nu poti scapa de ea sa accesezi contul tau myaccount (imi platesc facturile online, si nu o pot plati din cauza asta, asa ca o problema extra pe langa problema initiala) Astazi, 9.5.2017 am ajuns acasa la 14:00 si iar incerc sa ii sun, dar iarasi nu raspunde nimeni. Problema initiala cu primirea de sms-uri: Nu pot primi sms-uri de la google, m-am uitat de mai multe ori la numarul trecut acolo, e numarul corect, INSA, acest numar de telefon a fost portat de la orange, si de cand m-am portat nu am avut nevoie sa primesc sms-uri de la google, pana acum. Ciudat mi se pare ca de pe facebook pot primi sms de confirmare, de la banca pot primi sms de confirmare, de la alte situri online (paypal / orice) pot primi, insa nu de la google. Vroiam sa ii sun sa ii intreb daca numarul meu blocheaza cumva sms-urile de la google, chiar daca am facut ce a zis robotul si am "oprit" orice serviciu de "barare" aveam. |
#2
Posted 09 May 2017 - 15:56
"In curând" vor reveni online. Au trimis mail pe 4 mai ca vor avea oprite multe servicii pana pe 8. Poate 8 iunie însă.
|
#3
Posted 09 May 2017 - 15:56
Toate sistemele lor sunt picate.Site-ul este in renovare,1234 se pare ca la fel,My Account in renovare
|
#4
Posted 09 May 2017 - 16:07
PAi si astia de am ales sa ne vina factura pe mail si sa platim online, cum dracu facem?
|
#5
Posted 09 May 2017 - 16:09
dorin_2k, on 09 mai 2017 - 15:56, said:
"In curând" vor reveni online. Au trimis mail pe 4 mai ca vor avea oprite multe servicii pana pe 8. Poate 8 iunie însă. Nimcid25, on 09 mai 2017 - 15:56, said:
Toate sistemele lor sunt picate.Site-ul este in renovare,1234 se pare ca la fel,My Account in renovare Multumesc foarte mult pentru mesaje. Nu am primit acel mail pe 4 mai (nu am primit nici un mail defapt in legatura cu asta, doar cum ca s-au emis facturile). Ar fi bine sa fie pana pe 8 dar... deja suntem in 9, deci probabil se refereau pana pe 8 iunie... Dar acum intrebare, cum de nu primesc mesaje de la google? Mi-am dat un clear la cookies duminica seara si a trebuit sa ma loghez iar peste tot si atunci am aflat ca fix conturile mele de google nu mai pot fi accesate ca nu mai primesc acel "2 step verfication", am rezolvat cu mailul principal (catre care imi redirectionez toate mailurile), insa nu pot sa ma conectez pe celelalte conturi (unul pentru familie si unul pentru servici) din motiv ca ... nu primesc mesajele _R_A_D_U, on 09 mai 2017 - 16:07, said:
PAi si astia de am ales sa ne vina factura pe mail si sa platim online, cum dracu facem? Pai pana se repara situl nu putem plati facturile, sau ma rog, gasim un centru telekom in zona (la mine in oras nu este, de aceea am ales online) si platim la centrul ala daca chiar e necesar, si-au dat si ei seama de situatie, probabil doar dupa ce au inceput "lucrarile". Edited by AzKat69, 09 May 2017 - 16:09. |
#6
Posted 09 May 2017 - 16:31
#7
Posted 09 May 2017 - 16:35
Nu le merge nici self care pentru reincarcare prepay, abonament -> cartela. Dar a mers reincarcare directa de pe cont/card.
|
#8
Posted 09 May 2017 - 17:05
#9
Posted 09 May 2017 - 18:52
#10
Posted 09 May 2017 - 19:06
AzKat69, on 09 mai 2017 - 15:47, said:
Problema cu contactarea telekom: Incerc de 2 zile sa sun la centrul pentru probleme cu trimitere/primire sms, stau in asteptare cate o ora, dupa care, la o ora si 2 minute imi raspunde robotul si zice "toti consultantii sunt ocupati, te rugam sa incerci mai tarziu". Am mai spus, la Telekom se da cu var, serverele sunt scose din priza, iar cei din call-center au iesit toti la tzigara... Vreo doi s-au aruncat de la etajul 14... Nu inteleg de ce tot inistati sa platiti facturile online cat timp puteti sa va ingramaditi la Posta. |
|
#11
Posted 09 May 2017 - 19:15
#12
Posted 10 May 2017 - 09:49
Se pare ca am inceput sa primesc iar mesaje de la google (era o problema cu ei, pentru ca, minune, dupa ce am completat acel "account recovery form", si dupa ce mi-au raspuns ca nu imi pot da contul inapoi ca ei cred ca nu sunt eu detinatorul contului, am inceput sa primesc iar mesaje).
|
#13
Posted 13 May 2017 - 21:35
dorin_2k, on 09 mai 2017 - 15:56, said:
"In curând" vor reveni online. Au trimis mail pe 4 mai ca vor avea oprite multe servicii pana pe 8. Poate 8 iunie însă. Cam asa e. Inca au probleme si pe MyAccount si pe 1234. Am sunat la clienti si operatorul a baiguit ceva de genul "e mentenanta" si "termenele au fost depasite". Azi este 13.05. |
#15
Posted 14 May 2017 - 20:47
Care timp de asteptare? E varza.
De ieri tot incerc sa activez roaming si flexipass si nu merge prin nici un mijloc(my account, self care, 1234, 0767626464... nici macar manual nu pot face asta ei acolo la relatii clientii). Maine plec si aveam nevoie de acel numar de telefon pentru logare internet banking. A trebuit sa cumpar o cartela Vodafone, sa incarc 8 euro pentru alea 2000 de ce vrei tu si sa ma mut acolo. Am cheltuit bani si nervi pentru ca ei nu sunt in stare sa-si puna sandramaua la punct. Au pierdut un client (fiindca ar fi trebuit sa incarc in fiecare luna ca sa mentin cartela activa). |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users