Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Mai are careva probleme cu contactarea telekom?

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
AzKat69

AzKat69

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 12.11.2011
Problema cu contactarea telekom:
Incerc de 2 zile sa sun la centrul pentru probleme cu trimitere/primire sms, stau in asteptare cate o ora, dupa care, la o ora si 2 minute imi raspunde robotul si zice "toti consultantii sunt ocupati, te rugam sa incerci mai tarziu".

Am facut aceeasi chestie de 6 ore ieri (8.5.2017), de la ora 10:00 pana la ora 16:00 si nu mi-a raspuns nimeni.

Am incercat intre timp sa intru si la ei pe site, si la ei pe site... incercati sa intrati si voi:

https://www.telekom.ro/
https://www.telekom.ro/myaccount
https://www.telekom....rare/asistenta/

Da, absolut toate linkurile te redirectioneaza la oferta lor, si nu poti scapa de ea sa accesezi contul tau myaccount (imi platesc facturile online, si nu o pot plati din cauza asta, asa ca o problema extra pe langa problema initiala)

Astazi, 9.5.2017 am ajuns acasa la 14:00 si iar incerc sa ii sun, dar iarasi nu raspunde nimeni.



Problema initiala cu primirea de sms-uri:
Nu pot primi sms-uri de la google, m-am uitat de mai multe ori la numarul trecut acolo, e numarul corect, INSA, acest numar de telefon a fost portat de la orange, si de cand m-am portat nu am avut nevoie sa primesc sms-uri de la google, pana acum.

Ciudat mi se pare ca de pe facebook pot primi sms de confirmare, de la banca pot primi sms de confirmare, de la alte situri online (paypal / orice) pot primi, insa nu de la google.

Vroiam sa ii sun sa ii intreb daca numarul meu blocheaza cumva sms-urile de la google, chiar daca am facut ce a zis robotul si am "oprit" orice serviciu de "barare" aveam.

#2
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,268
  • Înscris: 01.12.2001
"In curând" vor reveni online. Au trimis mail pe 4 mai ca vor avea oprite multe servicii pana pe 8. Poate 8 iunie însă.

#3
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Toate sistemele lor sunt picate.Site-ul este in renovare,1234 se pare ca la fel,My Account in renovare

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
PAi si astia de am ales sa ne vina factura pe mail si sa platim online, cum dracu facem?

#5
AzKat69

AzKat69

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 12.11.2011

 dorin_2k, on 09 mai 2017 - 15:56, said:

"In curând" vor reveni online. Au trimis mail pe 4 mai ca vor avea oprite multe servicii pana pe 8. Poate 8 iunie însă.

 Nimcid25, on 09 mai 2017 - 15:56, said:

Toate sistemele lor sunt picate.Site-ul este in renovare,1234 se pare ca la fel,My Account in renovare

Multumesc foarte mult pentru mesaje.

Nu am primit acel mail pe 4 mai (nu am primit nici un mail defapt in legatura cu asta, doar cum ca s-au emis facturile).

Ar fi bine sa fie pana pe 8 dar... deja suntem in 9, deci probabil se refereau pana pe 8 iunie...

Dar acum intrebare, cum de nu primesc mesaje de la google? Mi-am dat un clear la cookies duminica seara si a trebuit sa ma loghez iar peste tot si atunci am aflat ca fix conturile mele de google nu mai pot fi accesate ca nu mai primesc acel "2 step verfication", am rezolvat cu mailul principal (catre care imi redirectionez toate mailurile), insa nu pot sa ma conectez pe celelalte conturi (unul pentru familie si unul pentru servici) din motiv ca ... nu primesc mesajele Posted Image

 _R_A_D_U, on 09 mai 2017 - 16:07, said:

PAi si astia de am ales sa ne vina factura pe mail si sa platim online, cum dracu facem?

Pai pana se repara situl nu putem plati facturile, sau ma rog, gasim un centru telekom in zona (la mine in oras nu este, de aceea am ales online) si platim la centrul ala daca chiar e necesar, si-au dat si ei seama de situatie, probabil doar dupa ce au inceput "lucrarile".

Edited by AzKat69, 09 May 2017 - 16:09.


#6
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 _R_A_D_U, on 09 mai 2017 - 16:07, said:

PAi si astia de am ales sa ne vina factura pe mail si sa platim online, cum dracu facem?
Tragi o fuga pana in Germanos.

#7
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,585
  • Înscris: 16.08.2010
Nu le merge nici self care pentru reincarcare prepay, abonament -> cartela. Dar a mers reincarcare directa de pe cont/card.

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 ericmario, on 09 mai 2017 - 16:31, said:

Tragi o fuga pana in Germanos.
Nu, multumesc! Cind le va merge ala, le platesc. Oricum, am pina la sfirsitul lunii...

#9
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

 ericmario, on 09 mai 2017 - 16:31, said:

Tragi o fuga pana in Germanos.

S-ar putea ca nici de acolo sa nu poti rezolva nimic, am eu o vaga impresie ca au vrut sa faca trecerea la T2.0 si a mers asa bine ca-s in rollback si doamne ajuta.

#10
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 AzKat69, on 09 mai 2017 - 15:47, said:

Problema cu contactarea telekom:
Incerc de 2 zile sa sun la centrul pentru probleme cu trimitere/primire sms, stau in asteptare cate o ora, dupa care, la o ora si 2 minute imi raspunde robotul si zice "toti consultantii sunt ocupati, te rugam sa incerci mai tarziu".

Am mai spus, la Telekom se da cu var, serverele sunt scose din priza, iar cei din call-center au iesit toti la tzigara... Vreo doi s-au aruncat de la etajul 14...
Nu inteleg de ce tot inistati sa platiti facturile online cat timp puteti sa va ingramaditi la Posta.

#11
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,118
  • Înscris: 10.07.2013

 Nimcid25, on 09 mai 2017 - 15:56, said:

Toate sistemele lor sunt picate.Site-ul este in renovare,1234 se pare ca la fel,My Account in renovare
Poate isi revin mai tarziu..........Posted Image

#12
AzKat69

AzKat69

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 12.11.2011
Se pare ca am inceput sa primesc iar mesaje de la google (era o problema cu ei, pentru ca, minune, dupa ce am completat acel "account recovery form", si dupa ce mi-au raspuns ca nu imi pot da contul inapoi ca ei cred ca nu sunt eu detinatorul contului, am inceput sa primesc iar mesaje).

#13
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,585
  • Înscris: 16.08.2010

 dorin_2k, on 09 mai 2017 - 15:56, said:

"In curând" vor reveni online. Au trimis mail pe 4 mai ca vor avea oprite multe servicii pana pe 8. Poate 8 iunie însă.

Cam asa e.
Inca au probleme si pe MyAccount si pe 1234. Am sunat la clienti si operatorul a baiguit ceva de genul "e mentenanta" si "termenele au fost depasite". Azi este 13.05.

#14
tcdr

tcdr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 675
  • Înscris: 03.10.2007
Comfirm, timpul de așteptare este de 1 orã !

#15
FreeThinker

FreeThinker

    Mr.Nobody

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,585
  • Înscris: 16.08.2010
Care timp de asteptare? E varza.
De ieri tot incerc sa activez roaming si flexipass si nu merge prin nici un mijloc(my account, self care, 1234, 0767626464... nici macar manual nu pot face asta ei acolo la relatii clientii).
Maine plec si aveam nevoie de acel numar de telefon pentru logare internet banking. A trebuit sa cumpar o cartela Vodafone, sa incarc 8 euro pentru alea 2000 de ce vrei tu si sa ma mut acolo. Am cheltuit bani si nervi pentru ca ei nu sunt in stare sa-si puna sandramaua la punct.

Au pierdut un client (fiindca ar fi trebuit sa incarc in fiecare luna ca sa mentin cartela activa).

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate