Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Manuala vs DSG
#19
Posted 09 May 2017 - 16:19
poate mai bine intrebi direct la un service mai de doamne ajuta
Edited by jericho, 09 May 2017 - 16:19. |
#21
Posted 09 May 2017 - 16:22
Pai atunci care mai e rostul forumului in era noastra? Sunt la birou, am cateva minute libere, am de gand sa iau o masina cu DSG si era frumos daca niste oameni care folosesc DSG sa impartaseasca niste impresii despre ea. Cel mai intelept e sa invatam din experienta altora, nu?
|
#22
Posted 09 May 2017 - 17:55
onlyviu, on 09 mai 2017 - 14:49, said:
Dilema mea e cu cutia de viteze: manuala sau DSG. onlyviu, on 09 mai 2017 - 14:49, said:
Am inteles ca schimbul de ulei este destul de costisitor. |
#23
Posted 09 May 2017 - 18:00
Claudiu998, on 09 mai 2017 - 15:44, said:
Ala e buget pentru benzinar de 230.000. In legatura cu, cutia e foarte simplu. Vrei batai de cap, revizii scumpe, esti mai feminin, stai toata ziua pe telefon iei automata. Vrei mai putine babtai de cap, revizie ieftina, reparatie ieftina, sportivitate, iei manuala Daca cumperi un cazan poti avea N probleme, ce la manuala nu poti avea probleme cu kit-ul de ambreiaj+volant ? Sportivitatea + manuala era valabila acum mai bine de 10 ani. |
#24
Posted 09 May 2017 - 18:06
ionut_ionut, on 09 mai 2017 - 18:00, said: Daca cumperi un cazan poti avea N probleme, ce la manuala nu poti avea probleme cu kit-ul de ambreiaj+volant ? Sportivitatea + manuala era valabila acum mai bine de 10 ani. Si atunci de ce la reprizele date pe diverse site-uri, manuala scoate timpi mai buni la aceeași marcã de mașinã ? |
#25
Posted 09 May 2017 - 23:46
catalin.t, on 09 mai 2017 - 15:26, said:
Profit de topical asta sa intreb si eu ceva legat de subiect: stiu ca reparatiile sunt mai scumpe la DSG-uri, dar am inteles ca si fiabilitatea e mai mare. Asa e? Per ansamblu, pt o masina second hand cu sute de mii de km la bord, cutia automata e un mare risc. filipxxx, on 09 mai 2017 - 15:41, said:
Passat B6 cu DSG e atat de uzual ca in cel mai rau caz cumperi o cutie intreaga de la dezmembrari la 800-900 euro. Am in familie Skoda 2.0 TDI cu DSG cu 170.000 km masina de firma la care nu s-a schimbat uleiul decat prima data, la 60000. Merge fara sa zdruncine si acum, schimba bine la 170k km. Cu cat masina e mai uzuala cu atat reparatiile sunt mai ieftine peste ani, bineinteles daca nu mergi la reprezentanta. Dar: - 800-900 de euro fara montaj? unde ai gasit? - la 800-900 euro cumperi tot o cutie second hand, tot cu sute de mii de km parcursi - dintr-un esantion de 1 bucata, nu poti trage concluzii. - daca are 170k parcursi azi, poate pica maine... Claudiu998, on 09 mai 2017 - 16:04, said:
De afara ai mai multe sanse sa iei cu km dati inapoi. Te duci personal sa o cumperi din De. Si acolo se practica datul inapoi, proprietar ori firma. Exista si exceptii datorate polonezilor, turcilor si romanilor, dar in general, greu sa dai km inapoi la masini de flota... istoricul e acolo... nu il poti pacali. onlyviu, on 09 mai 2017 - 16:18, said:
As fi vrut sa imi raspunda oameni care chiar conduc DSG. Poate ar trebui sa ma duc pe forumul VW, Mersi. Pe de alta parte, e posibil ca nici cei detinatori de manual sa nu fie impartiali... per total insa ti s-a raspuns destul de bine si aici pana acum, nu stiu de ce te superi si zici ca pleci. Ti s-a spus ca nu sint la fel de fiabile/rezistente/ieftine ca o cutie manuala, dar sint evident mai placute la condus, daca iti asumi riscurile, e decizia ta. Ce vrei mai mult? Sa luam noi decizia de asumare a riscurilor? |
#26
Posted 09 May 2017 - 23:48
fortzoso, on 09 mai 2017 - 18:06, said:
Si atunci de ce la reprizele date pe diverse site-uri, manuala scoate timpi mai buni la aceeași marcă de mașină ? Ia pune un site unde manuala schimba mai repede decat DSG pe acceasi masina. Adica DSG are doua discuri de ambreiaj, dintre care unul lucreaza (in treptele impare) iar cel de-al doilea (pentru treptele pare) e pregatit sa cupleze. Iar cuplarea dureaza milisecunde. Deci vreau sa vad si eu minunea cu doua masini identice cu cutii diferite, unde manuala scoate timpi mai buni decat DSG. |
#27
Posted 09 May 2017 - 23:49
onlyviu, on 09 mai 2017 - 16:22, said:
Pai atunci care mai e rostul forumului in era noastra? Sunt la birou, am cateva minute libere, am de gand sa iau o masina cu DSG si era frumos daca niste oameni care folosesc DSG sa impartaseasca niste impresii despre ea. Cel mai intelept e sa invatam din experienta altora, nu? Attached Files |
#28
Posted 10 May 2017 - 08:50
Aș zice că sunt extrem de rare cazurile când s-au întors de la condus automată la manuală. Cei mai mulți, odată expuși la cutiile automate se îndrăgostesc de ele și le vor pe toate masinile achiziționate ulterior.
Orice cutie automată (respectabilă) are opțiunea de manual shift dacă chiar vrei. Nici o cutie manuală nu are opțiunea de automatic shift... |
|
#29
Posted 10 May 2017 - 08:51
Salut, posesor de Passat B6 2009 E5 cu DSG cumparat de 2 ani si folosit in CJ. Inainte am condus 5 ani o cutie manuala si nu tineam neaparat sa cumpar una automata, dar asa am gasit masina. Dar dupa 2 ani si 40k+ km, ma bucur ca e automata si nu manuala. Daca esti dispus sa iti asumi riscul ca sansele sunt mai mari sa se strice automata ca manuala, poti cumpara linistit DSG. Si eu am avut parte de sfaturile celor care nu au condus in viata lor automate, dar au auzit cat sunt de proaste. De ar trebui sa o mai cumpar de 5 ori, as alege tot automata. In plus, nu doar in oras e priceless, ci o sa iti placa si in afara orasului.
|
#30
Posted 10 May 2017 - 09:03
Singurul om pe care il stiu ca s-a intors de la automata la manuala si nu vrea sa mai auda de manuale e un posesor de Audi cu cutie CVT, CVT (asta configurat pentru consum, nu povestile din F1) fiind in general o mizerie comparat cu orice alta cutie automata moderna. Insa a inceput sa aiba probleme cu ea pe la 400.000+ kilometri. Referitor la DSG ca la orice alta cutie automata e si mult noroc la mijloc daca nu ii poti face o diagnoza cand o cumperi, dar.... si daca merge nu iti va mai veni niciodata sa mergi pe manuala. Referitor strict la DSG cutia compenseaza pentru performatele motorului si ale soferului, cautati doar liniute cu Golfuri GTI versus masini care au si 100 CP mai mult si vedeti ce inseamna DSG. Restul e istorie, ca dupa cum ziceam, daca pica ceva care este enorm de scump de reparat o schimbi cu totul cu una SH. DSG in general e o cutie buna, ca pe forum scrie altel e normal ca doar nu o sa imi deschid topic sa scriu ca DSGul meu merge perfect, deschide ala care are o problema.
Edited by filipxxx, 10 May 2017 - 09:08. |
#31
Posted 10 May 2017 - 09:58
dsg6 este foarte bună și fiabilă.
la dsg 7 mai apar problemele legate de anumite desincronizări. Și la o cutie manuală dacă pică ambreiaj și volant costă tot cât o reparație gravă la dsg. și cvt/multitronic este fff bun. Problema cutiilor automate este faptul că nu trebuie să pleci niciodată tare de pe loc cu ele (scârț) - dar și manualele cedează componentele. orice mașină second trebuie controlată la sânge. |
#32
Posted 10 May 2017 - 10:30
filipxxx, on 10 mai 2017 - 09:03, said:
[...] CVT (asta configurat pentru consum, nu povestile din F1) fiind in general o mizerie comparat cu orice alta cutie automata moderna[...] Eu am condus destui km CVT-urile de la Audi și mi s-au părut cele mai adaptabile cutii posibile, cu cea mai rapidă rată de învățare. Probabil depinde ce ceri de la ele. Dar până la urmă, topicul este despre DSG așa că eu mă retrag... |
#33
Posted 10 May 2017 - 11:28
unbrutus, on 09 mai 2017 - 23:49, said:
Ai inceput sa devii aiurea un pic... ti s-a raspuns... Multumesc celor de mai sus care si-au exprimat opiniile! Edited by onlyviu, 10 May 2017 - 11:30. |
|
#34
Posted 10 May 2017 - 11:32
în loc de ulei original pentru dsg poți utiliza ravenol pe norma celui original. eu folosesc la multitronic și sunt fff mulțumit.
|
#35
Posted 10 May 2017 - 12:15
filipxxx, on 10 mai 2017 - 09:03, said:
daca nu ii poti face o diagnoza cand o cumperi bobalex18, on 10 mai 2017 - 09:58, said:
Și la o cutie manuală dacă pică ambreiaj și volant costă tot cât o reparație gravă la dsg. E un risc asumat. Pt unii merita, pt altii nu onlyviu, on 10 mai 2017 - 11:28, said:
Am inteles, era o intrebare pe un forum. Pentru o intrebare urmeaza un raspuns si poate alta nelamurire. Ar trebui inchis topicul daca mi-a raspuns punctual la intrebarea mea? Asta e forumul, e discutie, schimb de idei. Unii trateaza problema ca si angajatii de la ghisee noastre de la stat: "ti-am rezolvat problema, cum, mai ai altceva de intrebat?!" Daca stiam totul despre DSG, in afara de chestiune intretinerii, da, inteleg, mi s-a raspuns, am plecat si nu mai intereseaza. Nu inteleg de ce se poarta unii oameni asa pe forumul asta, ca niste angajati scarbiti de job-ul lor... Multumesc celor de mai sus care si-au exprimat opiniile! Ai spus ca nu ti-au raspuns posesori... ti-au raspuns si posesori. Asta precizasem si nimic altceva Edited by unbrutus, 10 May 2017 - 12:11. |
#36
Posted 10 May 2017 - 12:21
unbrutus, on 10 mai 2017 - 12:15, said:
Nu apare nimic la diagnoza pana cand pica, din pacate, in cele mai multe cazuri. Reparatie la dsg? Nu prea repara nimeni, inlocuire si atat, cu alta tot SH, care poate pica si aia maine si tot asa. E un risc asumat. Pt unii merita, pt altii nu La fiecare al 2 lea post te-ai plans ba ca nu ti se raspunde, ba ca nu stiu ce nu iti convine, si ti-am atras atentia ca ti s-a raspuns. Ai spus ca nu ti-au raspuns posesori... ti-au raspuns si posesori. Asta precizasem si nimic altceva |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users