Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
[email][nvidia] Your GeForce NOW ...

Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...
 Pareri magazin online quickmobile?

Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni
 Dalți gravare lemn

Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...
 Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo

comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...
 

Samsung Tv Smart UE32J5200AW

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Bogdan2020

Bogdan2020

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 29.12.2012
Acum 2 zile mi-am cumparat din Ploiesti, de la un magazin Flanco televizorul specificat in titlu. Pana azi dimineata a mers fara probleme iar acum nu mai raspunde atunci cand folosesc telecomanda si se inchide si deschide dupa 10-15 secunde incontinuu. Ca sa il inchid trebuie sa-l scot din priza si cand il bag iarasi in priza se deschide singur si imi face acelasi lucru.
Care credeti ca ar fi cauza? Pot sa returnez produsul si sa-mi iau banii inapoi chiar daca nu l-am cumparat online? In garantie nu prea as vrea sa-l duc pentru ca am vazut cazuri in care nu au rezolvat problema nici dupa o luna(nu in cazul modelului meu).

#2
Chifteluta

Chifteluta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 838
  • Înscris: 03.02.2007
Flanco parca are 30 zile pentru retur. dar nu e mai bine sa le dai un telefon?

#3
STARTREK1

STARTREK1

    cãutãtor pe gugãl

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,172
  • Înscris: 27.06.2007

View PostBogdan2020, on 09 mai 2017 - 14:40, said:

Care credeti ca ar fi cauza? Pot sa returnez produsul si sa-mi iau banii inapoi chiar daca nu l-am cumparat online?
daca nu l-ai probat in magazin atunci poti sa-l returnezi; daca l-ai probat, garantie scrie pe el :)

#4
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,591
  • Înscris: 05.12.2005
Probabil s-a paradit softul. E caz de garanţie.

#5
Chifteluta

Chifteluta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 838
  • Înscris: 03.02.2007
L.E.: Acum am citit. Nu poti returna daca produsul este defect. Asta e! Serviceul te paste. Intarzierile de 1 luna sunt in cazul in care se comanda piese care nu sunt pe stoc. Dar dupa ce spui tu, cred ca este o problema de soft.

#6
Bogdan2020

Bogdan2020

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 29.12.2012
Cand l-am cumparat baiatul de acolo l-a si probat dar a mers fara nicio problema. Am sunat la ei si mi-au spus sa ma duc la cel mai apropiat magazin Flanco cu televizorul.

#7
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,849
  • Înscris: 06.01.2008
Ai grija ca in fisa de intrare in service sau ce forme de primire a produsului se intocmesc sa treaca neaparat ca TV-ul e in stare fizica ok (nu are zgarieturi, lovituri, rama sau alte elemente crapate).
Nu de alta, dar sa nu le vina idei celor de la service.

#8
iZet

iZet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,392
  • Înscris: 06.11.2014
Fiind vorba de Flanco, ai grija la aspectele enumerate de @Hider141. Daca nu ma insel, service-ul lor e asigurat de Depanero, care-i de cea mai joasa speta.

#9
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,414
  • Înscris: 21.02.2016
Ploiesti = 3 magazine: https://www.flanco.ro/magazine#PH
Click pe al tau > telefon > sunat:
- Vreau sa returnez un TV cumparat din magazin
- Varianta 1 de raspuns : Nu se poate.
Aici tu continui cu: OK, atunci doresc sa-l trimit la garantie.
- Varianta 2 de raspuns : Da, se poate.
Aici tu continui cu: Cind si unde vin sa-l aduc sau il ridicati dvs. de la mine?

Ce o fi asa complicat ?
De ce intrebi pe un forum si nu direct la firma respectiva ??

#10
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,374
  • Înscris: 08.02.2011
In Buzau service-ul Samsung e la Electronia Elvo, pe Unirii. Mergi cu el direct acolo, impreuna cu factura si garantia, lasa-i pe cei de la Flanco in pace, precum si pe Depanero

Ai Buzau la locatie, nu am fost atent ca esti din Ploiesti, suna la Flanco (ai numarul pe factura) si intreaba unde e service-ul local

Edited by modoran, 09 May 2017 - 16:48.


#11
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013
Asta e unul din motivele pentru care nu recomand brandul Samsung pe partea de TV/Smart TV..Sunt patit cu 2 Smart Tv-uri..

#12
Bogdan2020

Bogdan2020

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 29.12.2012

View PostJericho22, on 10 mai 2017 - 09:29, said:

Asta e unul din motivele pentru care nu recomand brandul Samsung pe partea de TV/Smart TV..Sunt patit cu 2 Smart Tv-uri..
Si ce ai facut dupa ce ti s-a intamplat asta?

#13
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013

View PostBogdan2020, on 10 mai 2017 - 14:16, said:

Si ce ai facut dupa ce ti s-a intamplat asta?


Pai...s-a rezolvat in service dupa care iar s-a stricat si intr-un final am primit negatie si am schimbat produsul in magazin..Am ales alt brand ..Nu mai zic ca prima data a venit din service si cam la o ora,doua a inceput sa-mi faca probleme...

#14
Bogdan2020

Bogdan2020

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 29.12.2012

View PostJericho22, on 10 mai 2017 - 15:26, said:

Pai...s-a rezolvat in service dupa care iar s-a stricat si intr-un final am primit negatie si am schimbat produsul in magazin..Am ales alt brand ..Nu mai zic ca prima data a venit din service si cam la o ora,doua a inceput sa-mi faca probleme...
Maine plec cu el la service si o sa vad ce o sa se intample.. Si cu ce brand l-ai schimbat?

Edited by Bogdan2020, 10 May 2017 - 18:37.


#15
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013

View PostBogdan2020, on 10 mai 2017 - 18:36, said:

Maine plec cu el la service si o sa vad ce o sa se intample.. Si cu ce brand l-ai schimbat?

Cu LG...intr-adevar Samsung era mai complex dar m am cam saturat de defectele si de bug-urile de sistem pe care le au.

#16
Bogdan2020

Bogdan2020

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 29.12.2012

View PostJericho22, on 13 mai 2017 - 10:34, said:


Cu LG...intr-adevar Samsung era mai complex dar m am cam saturat de defectele si de bug-urile de sistem pe care le au.
Mi-a venit de la garantie. Pana acum e ok, sper sa nu mai am probleme.

#17
red46

red46

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,547
  • Înscris: 06.03.2016

View PostJericho22, on 10 mai 2017 - 09:29, said:

Asta e unul din motivele pentru care nu recomand brandul Samsung pe partea de TV/Smart TV..Sunt patit cu 2 Smart Tv-uri..
Uite că sunt şi alții care n-au pățit nimic.

#18
Jericho22

Jericho22

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 27.11.2013

View Postred46, on 14 mai 2017 - 15:16, said:

Uite că sunt şi alții care n-au pățit nimic.

Era strict parerea mea..Pt mine samsung pe ramura de TV e cam Posted Image Posted Image Posted Image

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate