Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 

Rezultatele UPC în trim. 1

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Gotyc

Gotyc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,325
  • Înscris: 15.07.2009
Rezultatele UPC în trim. 1: creştere în linie, în particular pe net şi telefonie fixă. Numărul de clienţi scade însă uşor pentru prima oară după 7 trimestre

UPC, al doilea jucător de pe piaţa de cablu TV şi numărul trei de pe piaţa de internet fix, a înregistrat în primul trimestru al acestui an creşteri în linie ale numărului de abonamente pentru toate liniile principale de business în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut, însă a contabilizat şi primul recul al numărului de clienţi după 7 trimestre de creştere consecutivă în raport cu luna decembrie 2016, arată datele grupului american Liberty Global, proprietarul operatorului.

În raport cu martie 2016, UPC România a înregistrat următoarele rezultate în primul trimestru din acest an:
  • # o creştere de 1,5% sau 13.500 de contracte pe cablu TV (analogic şi digital) până la 902.400 de abonamente;
  • # o creştere de 3,1% sau 10.800 de abonamente pe segmentul de televiziune prin satelit, până la 356.400 de relaţii contractuale;
  • # un avans de 2% sau 24.300 de contracte pe întreg segmentul TV, la 1,258 milioane de abonamente;
  • # un plus de 8,7% sau 43.400 de contracte pe internet fix, până la 544.000 de abonamente;
  • # un număr de 72.700 de abonamente noi la telefonia fixă, respectiv o creştere de 17,5% până la 488.300 de contracte.
Numărul total de abonamente al UPC a crescut cu 6,5% sau 140.400 până la 2,291 milioane în timp ce numărul de clienţi a avansat cu 3,7% (45.800) la 1,290 milioane. În raport cu luna decembrie 2016 numărul total de abonamente a crescut cu 17.500 (0,8%) însă numărul de clienţi a scăzut cu 0,4% (5.100), ceea ce arată că UPC a reuşit să vândă mai multe servicii unui număr mai mic de clienţi.
Numărul de case acoperit de reţeaua digitală a UPC a crescut în perioada aprilie 2016 - martie 2017 cu 9,7% sau 254.400 la 2,877 milioane de gospodării. În primele trei luni din acest an UPC şi-a extins reţeaua digitală la încă 38.600 de case.
Grupul Liberty Global menţionează că evoluţiile din România se află, în principal, la originea creşterii veniturilor din Europa Centrală şi de Est, fără a oferi alte detalii.

sursa: http://www.zf.ro/bus...mestre-16265207

Edited by Gotyc, 08 May 2017 - 13:16.


#2
crocodildundee2007

crocodildundee2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 26.11.2007
mda, au avut crestere la sate, odata cu extinderea retelei, la oras sunt pe pierdere clar!

#3
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,824
  • Înscris: 07.07.2009
Pe DTH au pierdut. Contează ce scrie aici:

Attached File  q1 2017 UPC.png   111.54K   66 downloads Attached File  q4 2016 UPC.png   116.74K   60 downloads

Au pierdut pe analogic pentru că lumea se mută pe digital, în rest doar povești marca ZF.

Edited by Kalman2007, 08 May 2017 - 13:55.


#4
UPCfan

UPCfan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 221
  • Înscris: 15.03.2017
Isi fac eu calcule si dau la presa stiri care le convin. In zona mea spre exe nici dracu nu are focus si cat despre analogic imi zicea un instalator de la stilus ca doar 5% din clienti cer un cablu in plus pentru locale.

#5
OzTm

OzTm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 306
  • Înscris: 03.02.2007

 Kalman2007, on 08 mai 2017 - 13:53, said:

Pe DTH au pierdut.

Pai daca la Focus Sat cei de la UPC nu vor sa investeasca nimic...

Nu stiu ce oameni au la marketing, dar "ofertele" lor promotionale sunt o gluma proasta:
1. Au cartela reincarcabila, dar fidelizarea este egala cu zero, mai ales pentru clientii care platesc mai mult. La pachetul de baza (Familia) ai "recompensa" 1 luna / 3 luni de extraoptiune gratuita daca reincarci pe 6 luni / 12 luni, dar daca reincarci orice pachet mai mare, nu beneficiezi de nimic!
2. Cu cat platesti mai mult, cu atat "iesi mai prost". Pachetul Total iti ofera 19% reducere fata de achizitionarea separata a tuturor pachetelor componente, in timp ce pachetul Complet (cel mai scump) iti ofera doar 14%...  Iar denumirile sunt penibile pentru ca nu, nici "Total", si nici "Complet" nu contin toate celelalte pachete. Din Complet lipseste pachetul Panonia, iar din Total lipsesc Panonia si Filmbox. Si ca sa fie totul incredibil, nici macar n-au socotit nimic in afara de toate componentele separat, pentru ca NIMENI nu ar trebui sa fie atat de fraier (cum am fost eu o singura data, pana m-am prins Posted Image  ), incat sa incarce vreodata pachetul "Complet".

Complet = 65 de lei, si e format din pachetele Total + Filmbox.
Total = 56 de lei
Filmbox = 7 lei
Total + Filmbox = 63 de lei, deci cu 2 lei mai ieftin.

3. In plus, din tabelul ala se vede clar ca in Romania au cei mai multi clienti pe DTH din toate tarile unde sunt prezenti, insa ei refuza de ani de zile sa introduca variantele HD ale programelor HBO. Exista HBO Hungary HD, HBO Czech HD, etc. dar HBO Romania e difuzat numai in SD, in conditiile in care majoritatea romanilor cam au TV-uri macar HD-Ready, iar HBO e un canal premium cu filme noi, deci... CINE ar vrea sa il urmareasca in SD? Singurul motiv pentru care eu (si probabil multi altii ca mine) nu trec la Telekom, e ca aia au o politica de preturi si mai idioata (printre altele, chirie mare pentru o porcarie de receptor, care trebuie neaparat sa fie de la ei pentru ca nu le merge cartela in receptorul tau).

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate