Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Audi A4 B9 quattro Cuvéesilver
Last Updated: May 16 2021 12:53, Started by
bobalex18
, May 08 2017 12:18
·
0
#145
Posted 22 May 2017 - 11:06
Era cineva pe aici cate zicea ca giulia e masina... Ceea ce e aproape de adevãr dar dupa ce testezi un a4 ramai cu a4.
Acum eu cam sunt setat pe a7, in weekend am vazut iar diferenta. Numai ca a7 parca nu e asa practic ca a4.... |
#146
Posted 22 May 2017 - 15:53
am crezut că ți-am băgat mințile în cap după ce ți-am trimis pozele cu noul a7.
în așteptarea interfaței de diagnoză pentru a mai activa câte una alta.... |
#147
Posted 23 May 2017 - 19:40
#148
Posted 23 May 2017 - 20:49
#149
Posted 24 May 2017 - 10:16
MembruAnonim, on 17 mai 2017 - 16:08, said: au pe dracu... au tot 26000 km, sunt acelasi lot. plus revizia costa 200 ioro |
#150
Posted 24 May 2017 - 10:20
Ia-tu tu a4 si te trimit eu sa iti faci revizia in service la un pret decent.
Lasã-mã cu discuții inutile... Uite sa cofirme bobo dupa ce isi face revizia daca a dat sub 200 euro. Ok? Si cu asta basta! Nu imi plac discutiile cu finalitate zero si lasa ca am vazut eu pe net... |
#151
Posted 24 May 2017 - 10:28
tfmercedez, on 24 mai 2017 - 10:16, said:
Azi am sunat la vreo trei reprezentante ale grupului vag-ina.. sa aflu ca doar schimbul de ulei costa 650de lei iar revizia completa de 30000km costa cca 1300 de lei. Cat ziceai ca e cursu' la euro? Mi se pare o chestie sa coste mai mult la skoda decat la audi.. Cristi m-a trimis la alt dealer/reprezentanță dar atașez oferta de la midocar - service autorizat audi: 660 de lei (fără completare adblue) midocar 30000.pdf 40.24K 49 downloads eu mă gândeam că la skoda o revizie completă trebuie să fie 700-800 de lei Edited by bobalex18, 24 May 2017 - 10:29. |
#152
Posted 24 May 2017 - 10:55
Quote Azi am sunat la vreo trei reprezentante ale grupului vag-ina.. sa aflu ca doar schimbul de ulei costa 650de lei iar revizia completa de 30000km costa cca 1300 de lei Ce presupune revizia completa? |
#153
Posted 24 May 2017 - 11:02
#154
Posted 24 May 2017 - 11:04
lula_canci, on 24 mai 2017 - 10:55, said: Ce presupune revizia completa? 1300 cu tot cu filtru de motorina, aer si polen. Whoa! La Porsche timisoara au zis ca revin cu un telefon. Dar au tinut sa mi spuna ca aceleasi preturi sunt peste tot plus minus 20-30 de lei. La pro car de unde am luat masina nici dupa o saptamana nu m-au sunat. Edited by tfmercedez, 24 May 2017 - 11:07. |
|
#156
Posted 24 May 2017 - 11:11
Cam asta-i pretul. Unele reprezentate mai acceptau intr-o perioada sa vii tu cu piese si ulei de acasa, dar nu mi se pare ca merita. Daca pui in balanta toate costurile (RCA, Casco etc), atunci 100 de euro in plus sau in minus la revizie nu ar trebui sa mai conteze prea mult. Motivul este ca toata reprezentanta aia trebuie sa ramana in picioare, sa aiba intotdeauna aparatura de ultima generatie cu care sa poata rezolva orice problema. Asa, un service de cartier stie sa iti faca schimb de ulei si eventual cateva reparatii mai simple, tot la reprezentanta te va trimite pentru chestii cu adevarat complicate.
PS: Pentru tot ce ati spus voi acolo, filtre, ulei etc, platesti cam 600-700 de lei la un service multimarca bun, deci nu e vreo diferenta colosala fata de cei 200 de euro ai lui cristi. Tot VW/Audi. |
#157
Posted 24 May 2017 - 11:41
Fix dupa ce am zis ca nu m-au cautat niste unii, am fost sunat si am primit preturi mai bune. 560 ulei si filtru, dar filtrul de motorina sa coste 271 de lei mi se pare piperat. Cu filtru de polen si aer ajunge la 1140. Ce kkt de filtre pun aia, mi se par scumpe, zau. Puii mei, nu mi-am luat Audi si nici VW, parca skoda era "low cost" dupa gura unora.
Mai incerc si la Arad, ca acolo cel putin la Opel, in reprezentanta, preturile erau SUB JUMATE, fata de cele din Tm. |
#158
Posted 24 May 2017 - 12:07
asculta-ma ce iti spun: masina mai ieftina de intretinut decat Audi A4 eu inca nu am vazut.
si ma refer la b6 si b7... b8 n-am avut, astept sa vad B9. la aia veche (b7) aveam schimbate numai becurile de pe faza scurta si un bec din usa (aveam pachetul de lumini, adica o gramada de becuri)... atat! in 9 ani din toate becurile care le aveam. asta ca sa iti dai seama ce inseamna calitate la instalatia electrica. si 1 siguranta de 20A pe circuitul de alimentare 12v (bricheta) ca nevasta-mea tot baga incarcator auto stricat si facea scurt! TCO mai bun eu n-am vazut... Edited by MembruAnonim, 24 May 2017 - 12:08. |
#159
Posted 24 May 2017 - 12:53
Nu banii sunt problema, dar ca fapt divers, ca un om prevazator, cand am intrat in reprezentanta sa cumpar masina, l-am intrebat pe "dilãr", cat costa o revizie pa masina. Si tin minte ca a zis cu gura lui ca in jur de 500-700, si defapt e cam dublu..
La fel a zis si cu retrofit tempomat : vrep 100-200 de euro, si cand am vrut sa comand, mi-au zis ca poate sa coste si 1000 de euro.. baieti de caracter.. macar la Dacia isi cumpara lumea masini cu 5 ani garantie si reviziile incluse. bobalex18, on 24 mai 2017 - 10:28, said: Cristi m-a trimis la alt dealer/reprezentanțã dar atașez oferta de la midocar - service autorizat audi: 660 de lei (fãrã completare adblue) midocar 30000.pdf eu mã gândeam cã la skoda o revizie completã trebuie sã fie 700-800 de lei |
|
#160
Posted 24 May 2017 - 12:55
Din pacate nu prea mai are cum sa fie asa ieftin. Motoarele sunt comune in grupul VAG, ca atare nici pretul pieselor nu are cum sa varieze semnificativ. Stiu ca intr-o vreme Porsche Romania practica preturi diferentiate la manopera in functie de marca, habar n-am cum mai e acum.
|
#161
Posted 24 May 2017 - 13:34
figo1988, on 24 mai 2017 - 12:55, said:
Din pacate nu prea mai are cum sa fie asa ieftin. Motoarele sunt comune in grupul VAG, ca atare nici pretul pieselor nu are cum sa varieze semnificativ. Stiu ca intr-o vreme Porsche Romania practica preturi diferentiate la manopera in functie de marca, habar n-am cum mai e acum. Nici s-tronicul, deși este o cutie cu dublu ambreiaj, nu este exact la fel cu dsg. tfmercedez, on 24 mai 2017 - 12:53, said:
Si eu ma gandeam la fel. Midocar ala are si in Timisoara reprezentanta? e normal să te aștepți să fie mai ieftin la skoda decât la audi dar 99% uleiul folosit este același. deci și prețul schimbului de ulei trebuie să fie similar. MembruAnonim, on 24 mai 2017 - 12:07, said:
asculta-ma ce iti spun: masina mai ieftina de intretinut decat Audi A4 eu inca nu am vazut. si ma refer la b6 si b7... b8 n-am avut, astept sa vad B9. la aia veche (b7) aveam schimbate numai becurile de pe faza scurta si un bec din usa (aveam pachetul de lumini, adica o gramada de becuri)... atat! in 9 ani din toate becurile care le aveam. asta ca sa iti dai seama ce inseamna calitate la instalatia electrica. si 1 siguranta de 20A pe circuitul de alimentare 12v (bricheta) ca nevasta-mea tot baga incarcator auto stricat si facea scurt! TCO mai bun eu n-am vazut... la b6 sunt foarte mulțumit de costurile de înteținere exploatare. nici la b9 nu mă aștept la surprize neplăcute. Spre exemplu, Opel Insignia are niște cauciucuri atipice care implică costuri de achiziție cu 20-50% mai mari decât la cele comune. figo1988, on 24 mai 2017 - 11:11, said:
Cam asta-i pretul. Unele reprezentate mai acceptau intr-o perioada sa vii tu cu piese si ulei de acasa, dar nu mi se pare ca merita. Daca pui in balanta toate costurile (RCA, Casco etc), atunci 100 de euro in plus sau in minus la revizie nu ar trebui sa mai conteze prea mult. Motivul este ca toata reprezentanta aia trebuie sa ramana in picioare, sa aiba intotdeauna aparatura de ultima generatie cu care sa poata rezolva orice problema. Asa, un service de cartier stie sa iti faca schimb de ulei si eventual cateva reparatii mai simple, tot la reprezentanta te va trimite pentru chestii cu adevarat complicate. PS: Pentru tot ce ati spus voi acolo, filtre, ulei etc, platesti cam 600-700 de lei la un service multimarca bun, deci nu e vreo diferenta colosala fata de cei 200 de euro ai lui cristi. Tot VW/Audi. Edited by bobalex18, 24 May 2017 - 14:03. |
#162
Posted 24 May 2017 - 14:13
figo1988, on 24 mai 2017 - 12:55, said: Din pacate nu prea mai are cum sa fie asa ieftin. Motoarele sunt comune in grupul VAG, ca atare nici pretul pieselor nu are cum sa varieze semnificativ. Stiu ca intr-o vreme Porsche Romania practica preturi diferentiate la manopera in functie de marca, habar n-am cum mai e acum. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users