Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

Nu am asigurare medicală. Cum procedez folosind-o pe a altcuiva?

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Emigrant

Emigrant

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 26.05.2016
Salut,
În acest moment nu sunt asigurat medical și trebuie să-mi rezolv o problemă de sănătate (ar costa foarte mult în lipsa asigurării). Știu (dar nu sunt sigur) că pot folosi asigurarea medicală a altcuiva în acest scop și vreau să beneficiez de a fratelui meu, dar nu știu mai exact ce pași implică asta și cum trebuie procedat.
Trebuie ca el să o ceară de la locul lui de muncă sau de la doctorul său? Iar apoi eu ar trebui să merg cu actul la casa de asigurări de sănătate sau la doctorul meu? Chiar nu am idee.
Mulțumesc anticipat.

Edited by Adm, 08 May 2017 - 11:38.


#2
Chifteluta

Chifteluta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 838
  • Înscris: 03.02.2007
Nu poti folosi asigurarea medicala a altei persoane. Doar in cazul sot-sotie.

#3
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,914
  • Înscris: 31.03.2003
NU vreau sa-ti dau o veste proasta, dar nu cred ca e posibil.
Maxim ce se poate face cred e sa achiti contravaloarea asigurarii de sanatate pe 6 luni corespunzatoare salariului minim, dar nici de asta nu sunt 100% sigur.

#4
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,027
  • Înscris: 07.11.2006