Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban
#919
Posted 12 July 2017 - 00:32
vrajitoruldinoz, on 12 iulie 2017 - 00:22, said: Miau miau miau miau, m-a pufnit plinsul... gaseste si tu o femeie sau un barbat care sa te aline ma, ca tare sensibil si in suferinte esti... gizas fucking christ... Tu abia acum il descoperi ? Te las acum in compania lui, ca mie mi-au ajuns 20 de pagini de 'miorlaieli' Noapte buna. unbrutus, on 12 iulie 2017 - 00:27, said: Ce arati tu acolo nu sunt masini electrice. Sunt Golf-uri modificate in electric exact cum fac aia cu Loganul. Intre timp s-au prins si ei ca se fac de ras cu asa ceva si au zis ca vor face o platforma noua pentru masinile electrice si vor scoate e-Golf-urile din fabricatie. Cand vor face asta ? In viitor, probabil peste 20 de ani cum zicea celalalt individ din gashka ta. |
#920
Posted 12 July 2017 - 00:34
Ford3, on 12 iulie 2017 - 00:32, said:
Ce arati tu acolo nu sunt masini electrice. Volkswagen e-Golf Sales up 300% In The US 26% of New Cars in This European Country are Electric, eGolf Leads the Way Three huge implications on a recent post about the percent of new car sales that are all electric. A headline on another site states that 26% of the New Car market in Norway is now EV Sales. This astonishing number was led by sales of the VW eGolf and it was significantly outselling the rival Nissan Leaf. Edited by unbrutus, 12 July 2017 - 00:37. |
#921
Posted 15 October 2017 - 20:29
la solicitarea initiatorului redeschid topicul.
insa cu atentie la ceea ce postati, in sensul de a nu mai gasi iar discutii contradictorii fara sens, jigniri, apelative care mai de care, ce si-a cumparat x si y si de ce, discutii de trotinete, biciclete sau instalatii sanitare cum am mai gasit pe alte topice in cauza. discutia poate foarte usor sa degenereze, insa tine numai de voi sa o pastrati pe o linie decenta de plutire, astfel sa se pastreze si topicul deschis si cazierul vostru curat. |
#923
Posted 15 October 2017 - 21:19
Dacă e vb de Nikola Tesla, da, el a schimbat lumea.
Dacă vorbim de firma Tesla care face niște auto electrice vom vedea daca va schimba lumea. Personal nu cred, pt că nu a inovat nimic, doar încearcă să introducă pe piata, sa reînvie automobilul electric folosindu-se de inovațiile in domeniul acumulatorilor. Câteva sute de mii de hipsteri nu sunt suficienti pt a declanșa schimbarea. |
#924
Posted 15 October 2017 - 23:41
Rdaneel, on 15 octombrie 2017 - 21:19, said:
doar încearcă să introducă pe piata, sa reînvie automobilul electric folosindu-se de inovațiile in domeniul acumulatorilor. Rdaneel, on 15 octombrie 2017 - 21:19, said: Personal nu cred, pt că nu a inovat nimic, Rdaneel, on 15 octombrie 2017 - 21:19, said:
Câteva sute de mii de hipsteri nu sunt suficienti pt a declanșa schimbarea. Schimbarea indiferent ca vrei tu sau nu, a fost declansata, asa cum spune articolul pe care imi bazez postarea initiala. Si o spun o multime de specialisti din industria auto, ziaristi si analisti economici. De ce hipsteri? Pentru ca ii preocupa ce aer vor respira copiii lor? |
#925
Posted 16 October 2017 - 01:05
Nu prea are legatura cu masinile, dar are legatura cu felul in care Tesla schimba lumea:
Tesla incepe refacerea retelei electrice din Puerto Rico, prin livrarea bateriilor casnice Powerwall si bateriilor industriale Powerpack. Dupa trecerea uraganului, reteaua electrica din Puerto Rico a fost grav avariata, momentan functionand doar la 20% din capacitate. Pe termen scurt, Tesla se va concentra pe alimentarea electrica a spitalelor si centrelor medicale. Pe termen lung, asa cum reiese din conversatia lui Elon Musk cu guvernatorul insulei, Tesla se va axa pe reconstruirea retelei electrice a insulei prin incorporarea de baterii si panouri solare. https://electrek.co/...ks-puerto-rico/ Un alt exemplu prin care Tesla schimba panorama energetica cu care eram obisnuiti este intrarea in functiune a celei mai mari statii de stocare a energie electrice in baterii: 129MWH in Jameston, in sudul Australiei. Aceasta inmagazineaza energia produsa de un parc eolic. In vara trecuta Australia a avut mari probleme cu reteaua electrica centralizata, acestea culminand cu o pana de curent la nivel national. Impreuna cu alte 90 companii, Tesla a licitat pentru acest proiect, adjudecandu-l. Interesant este faptul ca Musk a promis construirea acestuia in 100 de zile, altfel va fi gratis. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/9C0CaBrmdlY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Asadar bateriile sunt o solutie ideala pentru reletele electrice, pentru ca permit construirea rapida si scalabila, descentralizarea, o utilizare mai eficienta a surselor regenerabile si o mai mare stabilitate a retelei in care sunt incorporate. Ideea de baza a retelelor electrice inteligente este utilizarea bateriilor casnice si a celor de pe masinile electrice pentru stocarea surplusului de productie si utilizarea acestuia in momentele de varf de consum. Edited by inuendo0, 16 October 2017 - 01:10. |
#926
Posted 16 October 2017 - 14:29
Rdaneel, on 15 octombrie 2017 - 21:19, said:
Dacă e vb de Nikola Tesla, da, el a schimbat lumea. Dacă vorbim de firma Tesla care face niște auto electrice vom vedea daca va schimba lumea. Personal nu cred, pt că nu a inovat nimic, doar încearcă să introducă pe piata, sa reînvie automobilul electric folosindu-se de inovațiile in domeniul acumulatorilor. Câteva sute de mii de hipsteri nu sunt suficienti pt a declanșa schimbarea. Probabil s-au descoperit probleme tehnice la cele 260, dar cum detinatorii au semnat acorduri de confidentialitate, nu se stie nimic sigur. http://adevarul.ro/e...373d/index.html |
#927
Posted 16 October 2017 - 15:25
Asta presupui tu care esti invatat ca in Romania, unde daca esti incompetent esti avansat in loc sa fii dat afara ! Ti-e ciuda ca nu-i si la ei asa ?
Edited by Ford3, 16 October 2017 - 15:25. |
#928
Posted 16 October 2017 - 16:08
Ca orice inceput si la linia sau departamentul pentru modelul 3 pot fi persoane neadecvate, mai ales tinand cont ca ambitia de a face asa numar mare de masini impune efort suplimentar si oameni mai indemanateci, cu ceva IQ in plus. Posibil sa fie niste elemente mai deosebite, ca structura , imbinare, mod de lucru, etc astfel ca sa iasa productie mare si produs cu pret mic.
Cat despre pret (inca exagerat de mare) e ff. posibil ca acum la inceput sa iasa in pierdere producatorul si sa fie mentinut temporar pe linia de plutire din alte surse, imprumuturi, subventii. Evaluarile anuale sunt practica curenta la companiile din vest, chiar si la companii mici. Se lasa cu promovari, concedieri dar de obicei astea sunt rare; este un ajutor pentru management sa vada cum sta treaba si un mijloc suplimentar pentru a face angajatii mai atenti cu ce fac, ce vorbesc, cum muncesc, invata, etc. Deci stii ca vine toamna (de obicei) si trebuie mers la discutie cu sefu... Sunt vreo 20 de subiecte de discutie, se dau "note" se face medie, semnezi daca accepti sau nu, daca ai obiectii sau comentarii. Edited by Rosebud09, 16 October 2017 - 16:09. |
|
#929
Posted 16 October 2017 - 19:38
Cam asa schimba electricele lumea. Mai rapid decat am prevazut. Taxa Tesla.
http://m.automarket....esla-80409.html "Norvegia vrea să reducă facilitățile fiscale pentru mașinile electrice și pregătește ceea ce a presa a numit “taxa Tesla”. Norvegia este cunoscută ca un paradis al mașinilor electrice datorită facilităților pe care le primesc posesorii unei astfel de mașini. Spre exemplu, Tesla Model S s-a bucurat de o cerere imensă pentru că în Norvegia nu trebuie să plătești taxele mari de pe această piață dacă îți cumperi o mașină electrică. În plus, parcările din centrul orașelor sunt gratuite, la fel ca utilizarea stațiilor de încărcare, iar liniile expres de pe autostrăzi pot fi și ele folosite de mașinile electrice. Cu toate acestea, guvernul norvegian pregătește o reducere a facilităților fiscale pentru mașinile electrice și ceea ce presa a numit “taxa Tesla”. Taxa ar urma să afecteze mașinile cu o greutate de peste două tone, cum este și cazul Model S și Model X. Potrivit Reuters, aceste schimbări se regăsesc în draftul proiectului de buget pentru anul 2018. Dacă taxa ar fi introdusă, o mașină Tesla Model X ar urma să coste cu aproape 9.000 de dolari în plus. Autoritățile norvegiene au dat asigurări că mașinile electrice vor continua să aibă avantaje semnificative în fața mașinilor cu motoare tradiționale. Norvegia a înregistrat anul trecut cele mai multe înmatriculări de mașini electrice din lume, cu 29% din totalul mașinilor vândute. Pe 2 și 3 s-au clasat Olanda (6.4%), respectiv Suedia (3.4%)." |
#930
Posted 16 October 2017 - 21:20
Rosebud09, on 16 octombrie 2017 - 16:08, said:
Ca orice inceput si la linia sau departamentul pentru modelul 3 pot fi persoane neadecvate, mai ales tinand cont ca ambitia de a face asa numar mare de masini impune efort suplimentar si oameni mai indemanateci, cu ceva IQ in plus. Posibil sa fie niste elemente mai deosebite, ca structura , imbinare, mod de lucru, etc astfel ca sa iasa productie mare si produs cu pret mic. Cat despre pret (inca exagerat de mare) e ff. posibil ca acum la inceput sa iasa in pierdere producatorul si sa fie mentinut temporar pe linia de plutire din alte surse, imprumuturi, subventii. Evaluarile anuale sunt practica curenta la companiile din vest, chiar si la companii mici. Se lasa cu promovari, concedieri dar de obicei astea sunt rare; este un ajutor pentru management sa vada cum sta treaba si un mijloc suplimentar pentru a face angajatii mai atenti cu ce fac, ce vorbesc, cum muncesc, invata, etc. Deci stii ca vine toamna (de obicei) si trebuie mers la discutie cu sefu... Sunt vreo 20 de subiecte de discutie, se dau "note" se face medie, semnezi daca accepti sau nu, daca ai obiectii sau comentarii. Deocamdata s-au produs 260 de masini in loc de 1500... nu putem sa subliniem numai aspectele pozitive din blurbul de marketing oficial al companiei si sa nu tinem seama si de aspectele pe care ei si-ar dori sa nu le faca nimeni publice. http://www.thedrive....enecks-to-blame Pretul este "de la" si urmatorul model e direct cu vreo 9000 mai mult parca, deci o diferenta f mare. Este un pret care a fost hotarat pt masina inainte sa fie lansata, deci lumea nu stia ca primeste de ex o masina fara bord... adica e putin incorect ca principiu, puteau sa nu ii puna scaune teoretic. Practic, nu putem spune ca e incorect, pt ca oricine isi poate retrage oricand avansul, si acum incep incet incet sa poata sa faca un test-drive cu ea (desi inca e discutabil daca e posibil asta). Cati dintre noi si-ar cumpara o masina fara sa poata face un drive test cu ea?# Ramane de vazut ce va fi... pana la a spune daca schimba lumea sau nu insa mai este f f mult. Torquemada-666, on 16 octombrie 2017 - 19:38, said:
o greutate de peste două tone, cum este și cazul Model S și Model X. Eficienta merge in jos cel mult. Asta creste si inertia la franare, uzura cauciucurilor, suspensiilor etc. trebuie sa privim lucrurile realist si la rece... si mai ales sa cerem realism de la producatori. |
#932
Posted 16 October 2017 - 21:58
inuendo0, on 16 octombrie 2017 - 21:24, said:
Says the VW fan. Lol |
#933
Posted 16 October 2017 - 22:40
unbrutus, on 16 octombrie 2017 - 21:20, said:
deci lumea nu stia ca primeste de ex o masina fara bord... adica e putin incorect ca principiu, puteau sa nu ii puna scaune teoretic. Prototipul a fost prezentat pe 31martie 2016, iar bordul final a ramas la fel. Cine nu stia ce primeste? unbrutus, on 16 octombrie 2017 - 21:20, said:
si asta e un progres f indoielnic, dupa zeci de ani de optimizari, ajungem sa crestem greutatea unei masini la peste 2 tone ca sa ne mute cele 80 de kg de colo colo Eficienta merge in jos cel mult. Asta creste si inertia la franare, uzura cauciucurilor, suspensiilor etc. unbrutus, on 16 octombrie 2017 - 21:20, said:
Pretul este "de la" si urmatorul model e direct cu vreo 9000 mai mult parca, deci o diferenta f mare. Este un pret care a fost hotarat pt masina inainte sa fie lansata, |
|
#934
Posted 16 October 2017 - 22:43
unbrutus, on 16 octombrie 2017 - 21:58, said:
incepem deja cu postarile offtopic cu atacuri la persoana... dany, daca tot ai redeschis topicul la cerere, nu putem sa taiem acest comportamente direct sa nu ne mai tot impungem intre noi? Avem deja un post de tipul asta de la ford3, acum si de la innuendo, si din cate ii cunosc, o vor tine tot asa... Stii ca dezinformarile tale repetate se numesc flame si ar trebui si ele sanctionate, nu-i asa ? |
#935
Posted 16 October 2017 - 22:49
unbrutus, on 16 octombrie 2017 - 21:20, said: nu putem sa subliniem numai aspectele pozitive din blurbul de marketing oficial al companiei si sa nu tinem seama si de aspectele pe care ei si-ar dori sa nu le facs nimeni publice. unbrutus, on 16 octombrie 2017 - 21:20, said:
Cati dintre noi si-ar cumpara o masina fara sa poata face un drive test cu ea?# |
#936
Posted 16 October 2017 - 23:13
inuendo0, on 16 octombrie 2017 - 22:40, said:
In toata postarea ta faci aluzii la Model 3. Stii cate kg are? Iti zic eu...la fel ca celelalte masini din aceeasi clasa, daca le faci plinul de combustibil. Deci despre ce vorbesti? E vorba de un comunicat dat de norvegia, nu de ce zic eu... si scrie clar, negru pe alb, Tesla S si X wtf... inuendo0, on 16 octombrie 2017 - 22:49, said:
Ai fi uimit de ce sunt in stare fanii. Nu am inteles niciodata nici cum stateau unii in frig sa ia un iphone mai devreme... ma rog. am inteles, nu trebuie sa caut logica Attached FilesEdited by unbrutus, 16 October 2017 - 23:14. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users