Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Problema pornire

Inlocuire "pornire cu cheie&#...

Peleti amestecati cu boabe porumb...
 Reparatie acoperis din sindrila b...

Multifunctional color 1000 RON max

Nu merge sunetul pe cablu

Am și eu un porcușor ca...
 Black Friday Pro pentru echipamen...

Amplificatoare IPRS Baneasa (cod ...

Montare Jante noi si problema de ...

Rabla pentru becuri.
 Permis suspendat 3 luni

Calculatorul nu mai afiseaza

Recomandare piersic

Sfat instalare termosemineu lemne
 

"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
8061 replies to this topic

#91
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
@unbrutus deja mai multe masini Tesla au luat foc la incarcare. Deci nu e departe ceea ce ai spus tu.

#92
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,539
  • Înscris: 03.06.2007

View PostTorquemada-666, on 20 mai 2017 - 10:00, said:

@unbrutus deja mai multe masini Tesla au luat foc la incarcare. Deci nu e departe ceea ce ai spus tu.
Ca sa fie relevant ceea ce spui (nu contest ceea ce zici) ar trebui sa vii cu o comparatie cu restul masinilor, cu o rata a incendiilor.
Sunt sigur ca au luat foc mai multe benzinare/diesele in timp ce alimentau decat Tesle.

#93
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,289
  • Înscris: 05.08.2002
vrei procentual sau in cifra absoluta?
in cifra absoluta probabil da mai bine Tesla, spre bucuria neghiobilor

#94
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
http://m.digi24.ro/s...si-stres-727325

Aici e realitatea vizionarului. Gandesti sa daci ceva pt.oameni sa nu maibfue poluare, dar te porti cu ei ca in gulag.

"Musk a transformat o fabrică auto scoasă din uz din Fremont, California, într-o uzină a viitorului, unde roboți uriași numiți după modelul  X-Men configurează tablă într-o Mecca a industriei avansate, de un alb strălucitor.

Apetitul lui Musk pentru automobilele electrice și promisiunea sa de a schimba industria auto bazată pe carburanții generatori de dioxid de carbon au făcut ca valoarea de piață a Tesla să o depășească pe cea a Ford și, pentru scurt timp, pe cea a General Motors.

Dar unii dintre angajații care își desfășoară actvitatea alături de roboți se plâng de presiunea uriașă la care sunt supuși, pe care o atribuie obiectivelor agresive de producție ale lui Musk.

Începând din 2014, ambulanțele au fost chemate de peste 100 de ori pentru muncitorii care au suferit stări de leșin, amețeli, pierderea cunoștinței, respirație anormală și dureri în piept, potrivit datelor obținute de Guardian.

Alte sute de solicitări au fost pentru răniri și diverse probleme medicale.

Musk a recunoscut, într-un interviu telefonic referitor la condițiile din fabrica unde lucrează circa 10.000 de muncitori, că aceștia ”au o perioadă grea, muncesc un număr mare de ore, în posturi dificile”. El a spus însă că îi pasă mult de sănătatea și binele angajaților.

Potrivit companiei, siguranța din fabrică s-a îmbunătățit semnificativ în ultimul an.

Muska a mai spus că Tesla nu ar trebui să fie comparată cu alți producători auto americani și că valoarea bursieră a acesteia, de peste 50 de miliarde de dolari, nu este meritată.

”Cred că această capitalizare este mai mare decât merităm”, a spus Musk, subliniind că producția Tesla este echivalent cu 1% din producția totală a General Motors.

”Suntem o companie care pierde bani. Nu este o situație în care, de exemplu, suntem capitaliști lacomi, care am decis să renunțăm la siguranță pentru a obține un profit mai mare și dividende. Este vorba de câți bani pierdem. Și cum supraviețuim. Cum să nu murim și toată lumea să nu își piardă locurile de muncă?” a spus Musk.

Abordarea lui Musk diferă de cea avută de 15 foști și actuali angajați ai fabricii auto a Tesla, care au vorbit despre cultura numărului mare de ore lucrate, de presiunile intense, uneori prin durere și răniri, pentru a îndeplini obiectivele ambițioase de producție ale directorului general.

”Am văzut un om care a leșinat, a căzut pe podea ca o clătită și și-a spart fața. Ne-au trimis să lucrăm în jurul lui, în timp ce zăcea pe podea”, a declarat Jonathan Galescu, tehnician de producție la Tesla.

Galescu este unul dintre cei câțiva muncitori care au spus că și-au văzut colegii cum s-au prăbușit sau au fost luați cu ambulanța.

”Am avut un coleg pe linia mea care a muncit, a muncit, a muncit, până când a căzut la pământ”, a spus Mikey Catura, muncitor la linia de asamblare de baterii.

Un alt muncitor, Richard Ortiz, a vorbit admirativ despre tehnologia high-tech a fabricii, dar a adăugat că totul pare despre viitor, dar nu și pentru angajați.

Tesla pare să se afle la intersecția dintre un startup tehnologic, nelimitat de regulile economiei vechi, și un producător care are nevoie să fabrice bunuri fizice.

Contradicția este evidentă în fabrica sa auto, unde Musk vrea să ajungă la o producție de 500.000 de mașini până în 2018 (o creștere de 495% față de 2016), care depinde atât de munca a mii de muncitori cât și de roboții futuristici.

Elon Musk a lansat Tesla ca un fel de startup pentru aplicații și nu a realizat că nu este vorba doar despre a tasta la computer, a spus unul dintre muncitorii din producție."


#95
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,537
  • Înscris: 18.10.2003

View Postfortzoso, on 19 mai 2017 - 21:20, said:

Nu cred ca sunt chiar off topic cu urmatoarea fotografie a masinii Tesla din 1973:

[ https://static.carthrottle.com/workspace/uploads/posts/2016/03/1bb647fcb942ef1d5f99c2a76f1050e7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Nu vi se ca au cam pastrat designul ?

Ohh, Doamne.... Nu esti offtopic. Nicidecum. Postul tau se integreaza perfect in nivelul si calitatea acestui topic. Posted Image

Fotografia prezentata de tine ca fiind o Tesla din 1973 reprezinta de fapt un VW type 411 cu o sigla Tesla pe bot si mici retusuri in Photoshop. Nici macar nu ai habar cand a fost infiintata compania Tesla, nu-i asa? Misto cultura auto, dar e bine ca esti nelipsit la polemici despre Tesla... Posted Image

Uite cum arata un VW type 411 si retusat ca fiind Tesla 312 din '73:

[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/79/VW_411_LE.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by valitudor, 21 May 2017 - 08:25.


#96
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,537
  • Înscris: 18.10.2003
P.S. Foarte interesant blogul individului. L-am citit pe sarite, chiar nu poat avea rabdare sa-l citesc pe de-a-ntregul.
Mult mai interesanta mi se pare partea a 3-a, "Cum Space-X va coloniza Marte". Parca am facut o intoarcere de 30 de ani in timp si-l citesc pe Erich von Daniken. Posted Image

Edited by valitudor, 21 May 2017 - 09:23.


#97
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postvalitudor, on 21 mai 2017 - 08:21, said:



Ohh, Doamne.... Nu esti offtopic. Nicidecum. Postul tau se integreaza perfect in nivelul si calitatea acestui topic. Posted Image

Fotografia prezentata de tine ca fiind o Tesla din 1973 reprezinta de fapt un VW type 411 cu o sigla Tesla pe bot si mici retusuri in Photoshop. Nici macar nu ai habar cand a fost infiintata compania Tesla, nu-i asa? Misto cultura auto, dar e bine ca esti nelipsit la polemici despre Tesla... Posted Image

Uite cum arata un VW type 411 si retusat ca fiind Tesla 312 din '73:

[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/79/VW_411_LE.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Iar nu vezi decât VW în fața ochilor ?
Acolo este o mașina Tesla electrica din 1973.
Știu că tu ești un tip 'foarte obiectiv', dar să știi că și alții in afară de VW produceau mașini în 1973, ba chiar, ca și acum, le făceau mai bune. Ba, dacă stau să mă gândesc bine, VW a învățat tot de la americani cum se fac mașini.

http://m.promotor.ro...2-foto-15177142

#98
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,537
  • Înscris: 18.10.2003

View Postfortzoso, on 21 mai 2017 - 12:51, said:

Iar nu vezi decât VW în fața ochilor ?
Mai prietene, tu faci misto sau esti serios? Aia de la ProMotor presupun ca au facut misto de cititorii lor, pe ei nu-i prea intereseaza adevarul, ci doar traficul. Trafic facut pe barba... ghici cui? Celor mai naivi fani Tesla. LOL

Inca mai crezi ca e Tesla 312 din '73, asa-i? Nu vezi nicio asemanare cu VW type 411? Mare-i gradina...

P.S. Intreaba-l pe privat pe @inuendo0, ca te lamureste el... Posted Image

Edited by valitudor, 21 May 2017 - 16:06.


#99
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Gradina e mare tare. Si nu a gălgăit musk sus si tare, ca el din 73 face electrice? Cum de nu sa laudat niciodata cu asta. Oricum e bine ca doar de la VW sa putut inspira 99% teasla.

#100
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,537
  • Înscris: 18.10.2003

View Postfortzoso, on 21 mai 2017 - 12:51, said:

Acolo este o mașina Tesla electrica din 1973.
Știu că tu ești un tip 'foarte obiectiv', dar să știi că și alții in afară de VW produceau mașini în 1973, ba chiar, ca și acum, le făceau mai bune. Ba, dacă stau să mă gândesc bine, VW a învățat tot de la americani cum se fac mașini.
http://m.promotor.ro...2-foto-15177142


Tesla model 312 din 1973: LOL

[ https://static.carthrottle.com/workspace/uploads/posts/2016/03/1bb647fcb942ef1d5f99c2a76f1050e7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Iar acum poza originala cu VW type 411:

[ https://s7.postimg.org/drb9od323/Le_Mons_Wish_List-_VW411.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Uite si linkul cu VW Type 411

Cam usuratica tipa, nu crezi? S-a lasat corupta si de Tesla si de VW...
Ia zi, ti se mai pare acum ca Tesla a pastrat designul din anii '73? :D.

P.S. vezi, trebuie sa fii mai selectiv cu ceea ce citesti, pt. ca risti sa ajungi in situatii ridicole...

#101
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postfortzoso, on 21 mai 2017 - 12:51, said:

Iar nu vezi decât VW în fața ochilor ?
Acolo este o mașina Tesla electrica din 1973.

Posted Image
Ti-am zis ca ai internet degeaba.

#102
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,539
  • Înscris: 03.06.2007

View Postvalitudor, on 21 mai 2017 - 16:03, said:




P.S. Intreaba-l pe privat pe @inuendo0, ca te lamureste el... Posted Image

Ce sa ma intrebe?
As aprecia sa nu ma implici tu in conflictele voastre.

#103
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postvalitudor, on 21 mai 2017 - 16:23, said:

Tesla model 312 din 1973: LOL


Iar acum poza originala cu VW type 411:


Uite si linkul cu VW Type 411

Cam usuratica tipa, nu crezi? S-a lasat corupta si de Tesla si de VW...
Ia zi, ti se mai pare acum ca Tesla a pastrat designul din anii '73? Posted Image.

P.S. vezi, trebuie sa fii mai selectiv cu ceea ce citesti, pt. ca risti sa ajungi in situatii ridicole...

Cand ai dreptate, ai dreptate. Cei de la promotor se pare ca au preluat pe nemestecate o poanta a celor de la jalopnic si nici eu n-am mai stat sa verific.
Ce tu ai verificat topicul ala in care mi-ai dat ca exemplu un Citroen ca ar consuma ulei ca si VW, cand de fapt daca citeai tot vedeai ca acea masina avea probleme la motor ?
Macar eu recunosc cand gresesc. Tu in schimb te faci ca ploua in acele situatii.

View Postericmario, on 21 mai 2017 - 16:26, said:

Posted Image
Ti-am zis ca ai internet degeaba.

Tu o faci pe chibitul ?
Nu ai pus nici pana acum un link prin care sa-mi dovedesti ca si alti producatori au anuntat ca vor pune filtru de particule pe benzinare.
Pana atunci se pare ca tu ai internet degeaba

Edited by fortzoso, 21 May 2017 - 19:09.


#104
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Cum ma sa crezi bancul cu poza Tesla din 1973??? 🤣🤣🤣

Doamne fereste.

Edited by Torquemada-666, 21 May 2017 - 19:14.


#105
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
http://m.automarket....rele-77397.html

"Tesla a anunțat că actualii proprietari de modele pot utiliza gratuit Superchargerele, după ce în luna ianuarie a anunțat un plan de costuri pentru fiecare încărcare după depășirea unei limite de 400 kWh.

Tesla anunța în 2013 că încărcarea mașinilor electrice la rețeaua de Superchargere a companiei va fi întotdeauna gratuita, însă începând din luna ianuarie a introdus taxe după depășirea unui plafon anual de 400 kWh.

Măsura a fost aspru criticată de proprietari, în special ca urmare a faptului că utilizarea gratuită a Superchargerelor era unul dintre motivele pentru care au decis să cumpere o mașină Tesla.

La ceva mai mult de 4 luni distanță, Tesla a revenit însă asupra deciziei și anunță în cadrul unui comunicat de presă ca toți cei care au cumpărat mașini până în 15 ianuarie 2017 le vor putea încărca gratuit fără nicio limită de cantitate pe toată durata de viața a vehiculului."

Asa schimba ciocoiul vizionar lumea. S.au unit proprietarii de tesla contra șulfei musk si au obtinut ca cei care au luat masini pana in 15.01.2017 sa le incarce moca.

Foarte interesant motivul cumpararii teaslei de acestia: incarcarea gratis. Ecologia unde a ramas? Inovatiile de pe masina? Se gandeste lumea la ecologie, cum ma gandesc eu la copii klingonienilor de pe Saturn.

Ciocoiul musk se gandeste la bani si a pacalit lumea, ca sa.i cumpere teaslele. Un ipocrit si un farsor.

#106
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,539
  • Înscris: 03.06.2007
Ce iti mai place să interpretezi o știre pozitiva intr-una negativa, asa ca pe gustul tau. Cum am mai zis, cred ca trebuie sa iti faci norma de aruncat cu gunoi in Tesla si Renault Talisman.

Cat despre accesul gratis la Superchargere, de care beneficiază din nou proprietarii de Tesla: zi-mi tu ce producator auto iti da gratis combustibil pt masina pe toata durata vietii?

#107
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Asa a afirmat musk sus si tare. Daca nu a ganxit ce sa faca si a cautat sa pacaleasca cumparatorii, doar ca sa cumpere Tesla, lumea ii sare in cap pe buna dreptate.

Cine cumpara tesla dupa 15.ian.adio free charging.

Nu beneficiaza din nou proprietarii. Doar cativa care au cumparat masini pana in ian.15. Restul pa si pusi.

Edited by Torquemada-666, 22 May 2017 - 18:33.


#108
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,539
  • Înscris: 03.06.2007
Ia mai informeaza-te si revino cu informatii reale nu doar cu jumatati de adevar si mult circ.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate