Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Procedura numar inmatriculare lua...

masina ieftina pentru incepator. ...

Pareri achizitie masina 20-25k
 Scuter electric ce se poate condu...

Taximetristii de la Gara Obor ref...

Dorul, specific romanesc, si o re...

Noul Design Dacia
 Pareri despre facultate

Motocilclistii un pericol

scooter electric

Parere VW GOLF 5 Din 2005 1.4 FSI
 Berlin, odinioara unul dintre cel...

Indicator benzina și tempera...

Tranzitare ape teritoriale straine

aplicații ipa
 

"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
8018 replies to this topic

#37
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,522
  • Înscris: 03.06.2007

View Postbladhaund, on 09 mai 2017 - 11:34, said:

Pai merisor nu are masina, dar e activ rau pe aici. Tu ai sau...?
Esti offtopic si pe din-afara rau. Poti fi raportat pt asta.
Ai putea avea bunul simt sa citesti ce am scris in topic?
Daca vrei circ si can-can pune cap la cap niste opinii si scrie si tu un topic, dar nu mi-l unge cu rahat pe al meu.
Ti-am raspuns pe topicul despre disparitia dieselul-ui la unele chestii pe care le insiri aici.

#38
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Electrica nu am. Am doua benzinare.
Dar cu subvenția de 10000 euro, o Tesla 3 mi-ar face cu ochiul. Nenorocirea e că pe a doua mașină am luat-o de curând, iar ministrul de finanțe de la mine din casă nu cred că-mi va aproba buget de mașină nouă mai devreme de 4-5 ani.

View Postbladhaund, on 09 mai 2017 - 11:34, said:

Pai merisor nu are masina, dar e activ rau pe aici. Tu ai sau...?

View Postunbrutus, on 07 mai 2017 - 21:22, said:

Iar cu tesla... ti-ai comandat-o pana la urma sau doar ai zis asa? ce ne intereseaza pe noi de tesla cand nu au un charger macar in ungaria/romania? Au vreo 3 bucati mari si late in Polonia spre granita cu occidentul si atat...

Să știi că situația încărcătoarelor nu este așa de proastă cum o prezinți tu. Fast chargere nu prea sunt, dar in majoritatea orașelor mari sunt chargere de 22 kw în parcările hipermarketurilor, iar mai nou in București am văzut blocuri noi construite cu astfel de prize în parcările subterane. Mi se pare că numai unii nu înțeleg care este tendința. Cei care fac bani o știu.

#39
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Postfortzoso, on 09 mai 2017 - 11:14, said:



Asta-i din categoria "din puțul gândirii", nu-i așa ?

E din putul realitatii. Cred ca ministrul de finante, nu aproba mult mai multe, daca refulezi aici virulent.

Edited by Torquemada-666, 09 May 2017 - 13:06.


#40
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View PostTorquemada-666, on 09 mai 2017 - 13:04, said:



E din putul realitatii. Cred ca ministrul de finante, nu aproba mult mai multe, daca refulezi aici virulent.

A mai intrat unul care va fi măturat de trend

#41
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postfortzoso, on 09 mai 2017 - 12:53, said:

Dar cu subvenția de 10000 euro, o Tesla 3 mi-ar face cu ochiul.
Dar fara subventie de ce nu ti-ar face o ochiul?

#42
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,882
  • Înscris: 17.09.2007

View Post41ex, on 08 mai 2017 - 21:00, said:

deci..iarba e verde....si masina electrica are nevoie de subventii fiindca sunt (mai) scumpe fata de cele clasice. daca toata lumea ar cumpara electrice, atunci ar deveni mai ieftine decat cele clasice, si practic subventie daca ar mai exista ar fi pt cele clasice.Posted Image

cu cat amanam tehnologiile verzi, cu atat platim si vom plati mai mult.

Ma rog, in SUA stimulentele pentru tehnologii verzi sunt vazute putin altfel, ca reduceri de taxe, nu ca bonusuri platite de stat la cumparare. Pe undeva mi se pare mai potrivita masura la ei, te stimuleaza sa faci venit ca sa ai din ce deduce; la noi avand in vedere creditarea mai putin precauta te poti trezi cu bonusuri acordate unor cumparatori care au luat imprumut si nu au apoi bani sa plateasca curentul...
Stimulentele sunt bune la nivel de industrie daca sunt facute cu cap insa la noi e putin cam ciudat sa subventionam producatori externi sau banala cumparare a unui produs. Mai degraba daca vrei sa cresti parcul de auto ecologice cresti taxele la celelalte masini (diferentiat pe localitate) si imbunatatesti si transportul local.

#43
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017
Fiindcă e destul de scumpă. Odată ce vor fi fabricate pe scara tot mai largă vor ajunge probabil la prețul cu subvenție.
Rolul subvenții lor este de a încuraja un trend, dacă nu știai lucrul asta, și sunt folosite in o mulțime de domenii nu doar auto.

View Postbladhaund, on 09 mai 2017 - 13:10, said:

Dar fara subventie de ce nu ti-ar face o ochiul?


#44
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,386
  • Înscris: 26.04.2005

View Postinuendo0, on 07 mai 2017 - 22:06, said:

Si chargere vor fi, stai tu linistit, baga un ochi pe harta de superchargere care vor fi construite in curand (3 in romania).

Mi se pare de o ilaritate crunta: woow, 3 chargere in Romania! Presupunand ca unul este la Bucuresti, unul la Timisoara si unul la Cluj, ce fac daca eu stau in Vaslui? Vin cu masina pe platforma?
Poate va treziti putin din visare; am mai scris-o si prin alta parte: ca sa se dezvolte industria auto electrica, in primul rand trebuie sa dezvolte infrastructura care sa asigure functionarea acestora. Nu invers!!! Nu imi permit arooganta de a da cel putin 20.000 euro pe o masina care sa stea mai mult pentru ca nu am puncte de incarcare.

Edited by bogwol, 09 May 2017 - 13:28.


#45
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postfortzoso, on 09 mai 2017 - 13:23, said:

Fiindcă e destul de scumpă.
Deci in realitate produsul in sine nu te atrage, ci doar daca l-ai primi partial cadou.

Asta e valabil pentru orice produs si domeniu, nu? Daca e cadou, acceptam, fireste.

Dar daca e sa platesti, sunt alternative mai bune.

Nu fac decat sa lucrez cu materialul clientului, sustinatorii masinilor electrice. Posted Image

#46
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postbogwol, on 09 mai 2017 - 13:25, said:



Mi se pare de o ilaritate crunta: woow, 3 chargere in Romania! Presupunand ca unul este la Bucuresti, unul la Timisoara si unul la Cluj, ce fac daca eu stau in Vaslui? Vin cu masina pe platforma?
Poate va treziti putin din visare; am mai scris-o si prin alta parte: ca sa se dezvolte industria auto electrica, in primul rand trebuie sa dezvolte infrastructura care sa asigure functionarea acestora. Nu invers!!! Nu imi permit arooganta de a da cel putin 20.000 euro pe o masina care sa stea mai mult pentru ca nu am puncte de incarcare.

De ce îți dejectezi ideile fara sa te interesezi care este situația reală sau macar sa citești ce am scris mai înainte : fast chargere nu sunt, dar chargere da, sunt aproape în fiecare oraș mare. La Bacău am văzut la Cora, la Iași sunt in mai multe locuri. Prin Vaslui nu am trecut dar o să mă interesez pentru tine, dacă tu nu poți. Și tot acolo am scris că blocurile noi se construiesc cu prize de 22 kw la subsol.


#47
diabolik213

diabolik213

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 835
  • Înscris: 25.09.2011

View Postbogwol, on 09 mai 2017 - 13:25, said:



Mi se pare de o ilaritate crunta: woow, 3 chargere in Romania! Presupunand ca unul este la Bucuresti, unul la Timisoara si unul la Cluj, ce fac daca eu stau in Vaslui? Vin cu masina pe platforma?
Poate va treziti putin din visare; am mai scris-o si prin alta parte: ca sa se dezvolte industria auto electrica, in primul rand trebuie sa dezvolte infrastructura care sa asigure functionarea acestora. Nu invers!!! Nu imi permit arooganta de a da cel putin 20.000 euro pe o masina care sa stea mai mult pentru ca nu am puncte de incarcare.
Dpmdv trb sa apara cateva zeci/sute de masini electrice inainte sa apara infrastructura pt ca in cazul masinilor electrice multi o sa le incarce *doar* acasa.

#48
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,710
  • Înscris: 04.02.2011

View Postunbrutus, on 07 mai 2017 - 22:26, said:

Deocamdata, factura electrica a crescut, uitati-va la factura atent, s aparut o rubrica umita "cogenerare" pe care o platim cu totii...


Asta e o asemenea țigănie autohtonă.. Să plătești cogenerarea care teoretic ar trebui să fie mai ieftină, în fine, un mare rahat.

View Postthe_northpole, on 07 mai 2017 - 22:34, said:

ma, dar voi nu puteti plati pentru lucrurile pe care le folositi? de ce va trebuie stimulente, pentru o masina nou. adica alti sa plateasca pentru un bun folosit de voi.
Nu nene. vrei sa fii smecher cu electrica baga mana adânc în buzunar.
Când o să bage mâna în buzunar cei ce merg cu euro lula și o să îmi achite tratamentul pentru astm, mai discutăm. Pănă atunci, ușurel..

Edited by benis, 09 May 2017 - 14:27.


#49
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,710
  • Înscris: 04.02.2011

View PostTorquemada-666, on 08 mai 2017 - 07:42, said:

Se va instala acasa un contor si o priza speciala pt.incarcat masina, cu un pret separat.

Tu nu prea le ai cu curenții electrici, este?

View Postunbrutus, on 08 mai 2017 - 09:34, said:

Masina termica = tractor in mintea ta?
Spre rușinea mea, noi deținem un "tractor", se numește Seat Cordoba. Dacă ai pune decibelmetrul lângă el, nu ar fi mare diferență față de un tractor.

#50
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,386
  • Înscris: 26.04.2005

View Postfortzoso, on 09 mai 2017 - 13:37, said:

De ce îți dejectezi ideile fara sa te interesezi care este situația reală sau macar sa citești ce am scris mai înainte : fast chargere nu sunt, dar chargere da, sunt aproape în fiecare oraș mare. La Bacău am văzut la Cora, la Iași sunt in mai multe locuri. Prin Vaslui nu am trecut dar o să mă interesez pentru tine, dacă tu nu poți. Și tot acolo am scris că blocurile noi se construiesc cu prize de 22 kw la subsol.

amice, tine-ti expresiile de baiat de cartier pentru tine si prietenii tai! Poate e un administrator prin zona sa penalizeze exprimarile vulgare (parca era asa ceva mentionat in regulament).

stai linistit, nu trebuie sa te interesezi in Vaslui, eu stau in Bucuresti, dar daca nu esti in stare sa pricepi ironia, e vina mea ca am fost prea subtil pentru tine.
Cat dureaza sa incarci la un charger normal? Cumva o ora? Care este autonomia unei masini electrice? Sa spunem intre 100-300 km; daca plec la Viena (cca 1000 km din Bucuresti) pierd (pe langa timpul efectiv de condus) cel putin 4 ore stand la incarcat.
Apropo, eu in Bucuresti nu am vazut chargere; nu zic ca nu sunt, dar nu sunt suficent de dese ca sa sara in ochi! O intrebare pt linistea mea; daca plec spre mare, unde incarc? Sau masinile electrice se folosesc doar in orase? Intradevar, faci economie de rovigneta! Buna afacere.

#51
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,710
  • Înscris: 04.02.2011
Eu nu înțeleg ce sunt cu dumele astea și jignirile astea, Domnule! Poate omul nu vrea să plece la Viena și, în nici un caz nu îți bagă pe gât o mașină electrică. 90% din drumuri sunt sub 2-300 km. Majoritatea merg servici-acasă-cumpărături, pentru asta nu ai nevoie de superchargere. Dar dacă tu mergi toată ziua la Viena, sigur nu-i pentru tine.
Acestea fiind spuse, consider că tu ar trebui să fii sancționt de moderatori.

#52
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

View Postbogwol, on 09 mai 2017 - 18:16, said:



amice, tine-ti expresiile de baiat de cartier pentru tine si prietenii tai! Poate e un administrator prin zona sa penalizeze exprimarile vulgare (parca era asa ceva mentionat in regulament).

stai linistit, nu trebuie sa te interesezi in Vaslui, eu stau in Bucuresti, dar daca nu esti in stare sa pricepi ironia, e vina mea ca am fost prea subtil pentru tine.
Cat dureaza sa incarci la un charger normal? Cumva o ora? Care este autonomia unei masini electrice? Sa spunem intre 100-300 km; daca plec la Viena (cca 1000 km din Bucuresti) pierd (pe langa timpul efectiv de condus) cel putin 4 ore stand la incarcat.
Apropo, eu in Bucuresti nu am vazut chargere; nu zic ca nu sunt, dar nu sunt suficent de dese ca sa sara in ochi! O intrebare pt linistea mea; daca plec spre mare, unde incarc? Sau masinile electrice se folosesc doar in orase? Intradevar, faci economie de rovigneta! Buna afacere.

Uau, scuze, nu știam că vorbesc cu o domnișoară !
Pe București - Constanta, încarci o data in București și o data in Constanta că nu e Renault ZOE să aibă autonomie de 160 km.
Pentru Viena cauta și tu chargere pe traseu, că ești băiat mare.
Iar pe viitor, chargerele vor fi tot mai dese pe măsură ce de înmulțesc electricele. Inclusiv fast chargerele pentru grăbiți.


#53
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,252
  • Înscris: 23.02.2017

View Postbenis, on 09 mai 2017 - 14:27, said:

Asta e o asemenea țigănie autohtonă.. Să plătești cogenerarea care teoretic ar trebui să fie mai ieftină, în fine, un mare rahat.
Nu e autohtona, e peste tot. Sa nu uitam ca firmele din domeniul energiei nu sint oricum romanesti.
Asa cum iti exprimi opinia despre masini electrice fara sa le fi condus, asa gresesti si legat de taxele noi din factura de energie electrica:
German green energy surcharge rises to record
German consumers are facing higher electricity bills next year as rising costs for the country's shift to greener energy will drive a surcharge for renewables to an all-time high despite efforts to curb the trend.

Green levies add £112 to energy bills – where does the money go?
Asa cum fortozo nu si-a luat electrica ca e scumpa, nici pe factura de energie nu ar fi vrut nimeni sa plateasca in plus daca eram intrebati.
Sau daca era un referendum, eu cred ca stiu ce iesea. Sigur, ramane argumentul ca suma e mica, dar poate creste, asa cum vedem din Germania.
Limita superioara nu exista de fapt... se mentine la un nivel la care lumea nu se rascoala...

View Postfortzoso, on 09 mai 2017 - 13:37, said:

De ce îți dejectezi ideile fara sa te interesezi care este situația reală sau macar sa citești ce am scris mai înainte : fast chargere nu sunt, dar chargere da, sunt aproape în fiecare oraș mare. La Bacău am văzut la Cora, la Iași sunt in mai multe locuri. Prin Vaslui nu am trecut dar o să mă interesez pentru tine, dacă tu nu poți. Și tot acolo am scris că blocurile noi se construiesc cu prize de 22 kw la subsol.
Pe orice topic pe care intri, incep jignirile si circul...
Sint acele chargere compatibile cu Tesla?

Cat dureaza sa incarci o Tesla pe charger normal?

Unul aproape in fiecare oras mare... e pai atunci da... ma duc din dr taberei sa imi incarc masina in pantelimon, gata... rezolvat.

View Postfortzoso, on 09 mai 2017 - 13:23, said:

Fiindcă e destul de scumpă.
Pai ce conteaza pretul cand aici vorbim de oameni care vor masini electrice ca sa nu mai polueze...

View Postfortzoso, on 09 mai 2017 - 12:53, said:

Electrica nu am. Am doua benzinare.
Deci ai 2 tractoare cf colegului -Apples-

View Postbenis, on 09 mai 2017 - 17:25, said:

Spre rușinea mea, noi deținem un "tractor", se numește Seat Cordoba. Dacă ai pune decibelmetrul lângă el, nu ar fi mare diferență față de un tractor.
Nu stiu ce sa zic la asta... sa fii sanatos poate? Aici sint mii de oameni cu mii de masini si nu suna nici unul ca un tractor.
Poate e timpul sa o duci la service? Sau ia-ti un Logan. Sigur nu suna ca un tractor. Stii si tu f bine, dar ai postat la deruta...

Intrebarea mea era adresata celui care a spus ca "masinile termice = tractoare"...
Toate... fara discutii, fara nuante...

View Postbenis, on 09 mai 2017 - 18:32, said:

90% din drumuri sunt sub 2-300 km.
Sursa? Sau e vorba de 90% din drumurile TALE personale?
Mai usor cu generalizarile... sint oameni care fac sute de mii de km pe an.

De asemenea, sa nu uitam ca nu e vorba de autonomie de 200-300 la majoritatea masinilor electrice, mai degraba undeva pe la 160.
Cu bateriile full si in conditii ideale.

bateriile se descarca si stand pe loc "In January 2014, Bjørn Nyland, a Model S owner in Norway, recorded a range loss of approximately 20% during a 27-day extended vacation, an indicated range loss of 63 miles (101 km), or 2.3 miles (3.7 km) per day, while stored in frigid temperatures without any charging cable attached"

Green levies add £112 to energy bills – where does the money go?

Numai daca nu ai condus o masina electrica nu stii ce inseamna range anxiety (si inuendo pare sa nu stie, desi zice sau insinueaza ca ar fi condus).
Iti spun eu cum e, apesi mai tare pe pedala si vezi deodata pe ecran ca autonomia scade de la 100km cat stiai ca ai la 50km... si tu mai ai de mers 80km...
Te umezesti instant... e o placere maxima, adrenalina pura.

Aer conditionat la 40 de grade in Bucuresti? hmmm... incarcare baterii la 40 de grade in Buc? hmm...
Incalzire la -40 la Miercurea Ciuc? Incarcare baterii la -40? Descarcare la -40? Vom vedea... asteptam doritori sa incerce.

Edited by unbrutus, 09 May 2017 - 22:11.


#54
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
In bucuresti 2.5 ore in trafic de acasa pana la munca, plus inca o ora minim, asteptand ca un sarac in fata canti ei, sa se incarce fara sa mai pui alte drumuri in oras. Cool, buna speranta de viata ofera o electrica intr.un oras mare.

E super. Mie imi place de minune sa fie lumea ocupata si sa am eu mai mult "spatiu social" fara sa interactionez inutil cu cei din jur. Robotei in trafic, plus la incarcat asteptare. O " viata" frumoasa va doresc. Hmmm.... viata.i asta?

Edited by Torquemada-666, 09 May 2017 - 23:03.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate