Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 

"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban

* * * - - 4 votes
  • Please log in to reply
8256 replies to this topic

#3097
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007
Logica disponibilizarilor e simpla daca o privesti in raport cu automatizarea. Anumite activitati nu au putut fi automatizate eficient initial, in special din punctul de vedere al no single point of failure care sa afecteze intreaga linie de productie, asta fiind motivul pentru care numarul de angajati a fost mai mare la inceput decat intr-o fabrica clasica.
Probabil au mai rezolvat din punctul de vedere al automatizarii.

#3098
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,078
  • Înscris: 16.10.2018
Iti dai seama ca si-au facut ei niste socoteli atunci cind au hotarit asta. Eu aveam asteptari de la Tesla sa mai deschida dracu' (cit mai repede) o fabrica in Europa. Poate asa ii faceau si pe ceilalti sa ciuleasca urechile si sa lucreze la autonomia acumulatorilor.

Edited by _R_A_D_U, 19 January 2019 - 22:25.


#3099
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017

View Post_R_A_D_U, on 19 ianuarie 2019 - 21:57, said:

Mai baiete, ce am zis eu urat de Tesla? Imi plac masinile lor, cu toate ca sunt cam scumpe, deocamdata, pentru buzunarul meu. Tesla a revolutionat piata de masini electrice. Sunt niste pionieri, daca putem zice astfel. Referitor la concedieri, daca ai intelege ce citesti, ai vedea chiar in articolul postat de @don_dannielo, chiar ultimul alineat:
In graficul ala pus chiar de tine scrie destul de clar: beginning of 2018. Eu vorbeam de concedierile din iunie. Consider ca nu e logic sa disponibilizezi oameni cind produsele tale se vind ca painea calda si nu faci fata cu productia si livrarile catre clienti insa posibil la tine sa fie cam greu cu logica asta. Haide ca am subliniat, poate in 'al doispelea ceas intelegi si tu.

Vad ca tot o arzi cu VAG in sus, VAG in jos... Inseamna ca i-ai iubit mult de ai ajuns sa-i urasti atat. Si nu e vorba de niciun jihad pentru ca mie chiar imi place Tesla, cu toate ca nu postez aici (sa poluez topicul ca tine). Haide ca prea ti-am dat multa atentie si nu meriti. Next!

Mai baiete cauta sa citesti articolul inainte de a comenta ! Tu ce-ai inteles din el, pentru ce face disponibilizarile alea ? Ba daca nici ce scrie in clar nu intelegeti, nu stiu ce sa mai zic.

PS Te-am vazut ca tot ii tamaiai pe aia de la VAG pe topicul dedicat de aia i-am pomenit aici, nu ca mi-s dragi. Eu as dori sa falimenteze, poate asa se mai reformeaza si ei, dar mai intai trebuie sa pice Germania care-i protejeaza. Cu putina sansa poate se va intampla si asta, tot a starnit Trump un razboi comercial.

#3100
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

View Post_R_A_D_U, on 19 ianuarie 2019 - 19:03, said:

Da, am auzit si eu azi la radio stirea cu concedierile. Sa mor daca ii inteleg pe astia de la Tesla. Adica ei cu angajatii actuali nu fac fata cerintei pietei insa concediaza...

Deci in citeva luni concediaza 16%  din angajati (9% in iunie, 7% acum). Bine asa...

Pentru ca nu au bani sa le produca. De obicei motivele date de musk pt.presa, sunt doar gargară.

#3101
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017
Nu era vorba de tine. Tu clar nu intelegi nimic !

#3102
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Daca masinile eletrice se inmultesc tare, ar fi indicat sa ne deschidem firma de tractari auto. Vom avea treaba din plin.

Am inteles. Si aici am vazut.

https://forum.softpe...0#entry24108839

Edited by Torquemada-666, 19 January 2019 - 23:18.


#3103
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostTorquemada-666, on 19 ianuarie 2019 - 23:17, said:

Daca masinile eletrice se inmultesc tare, ar fi indicat sa ne deschidem firma de tractari auto.

Păi bine băi, trădătorule de neam și de țară.
Să ne deschidem firme zici?
Păi tu crezi că toți suntem soroșiști ca tine?

#3104
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Iti trebuie doar o platforma ICE. O sa ai la greu masini electrice de tractat, pentru ca au ramas cu bateria goala.

#3105
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007

View Post_R_A_D_U, on 19 ianuarie 2019 - 22:15, said:

Iti dai seama ca si-au facut ei niste socoteli atunci cind au hotarit asta. Eu aveam asteptari de la Tesla sa mai deschida dracu' (cit mai repede) o fabrica in Europa. Poate asa ii faceau si pe ceilalti sa ciuleasca urechile si sa lucreze la autonomia acumulatorilor.
Deocamdata prima va fi in China. Model S din cate stiu se vinde in proportii egale, 1/3 SUA, China si UE.
O fabrica externa auto cred ca se impune cand financiar taxele vamale devin defavorabile, ceea ce se cam intampla in acest moment.
La autonomie lucreaza si o sa lucreze toti, cat timp discutam de firme cunoscute nu ai fenomene gen autonomie declarata care dupa un an scade la un sfert. Mai degraba la chinezarii as fi atent la partea asta, sunt foarte talentati la scos baterii cu cifre fabuloase care pica in cel mai scurt timp.

#3106
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Concedierile nu sunt privite cu ochi buni.

https://www.google.c...ed-to-know.aspx

"Every day, Wall Street analysts upgrade some stocks, downgrade others, and "initiate coverage" on a few more. But do these analysts even know what they're talking about? Today, we're taking one high-profile Wall Street pick and putting it under the microscope...

After slipping below $300 earlier this week on worries about Tesla's (NASDAQ:TSLA)decision to cut car prices by $2,000 and lay off 7% of its workers to further reduce costs, shares of the electric-auto maker were under pressure again this morning, falling more than 2% in pre-noon trading."



#3107
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
A scăzut prețul mașinilor și se știa de la început ca nu o sa fie mulți angajați la banda. Musk își dorea totul sa fie automatizat în fabrica dar a avut probleme și a angajat muncitori, pe măsură ce problemele au fost rezolvate nu are nevoie de atâția angajați :)

#3108
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Inca nu se scalda in bani Tesla. Chiar nu e deloc roz.

https://www.fool.com...o-make-big.aspx

#3109
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
666, este mana ta?

Special Elon Musk: Noul an nu a început deloc bine pentru miliardarul tech

#3110
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
E de la vânturi sigur.

#3111
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,131
  • Înscris: 13.11.2017

View Postcata, on 25 ianuarie 2019 - 10:57, said:

666, este mana ta?

Crezi ca a ajuns pana in SUA ? Cam pare mana lui :) !

https://electrek.co/...esla-incidents/

#3112
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,457
  • Înscris: 17.09.2007
Tesloop a publicat datele actualizate privind costurile asociate (service, consum) automobilelor detinute.
Un Model X a ajuns la 350000 mile, dupa incarcare aproape exclusiv din supercharging are 13% degradare
https://cleantechnic...in-maintenance/
After putting over 350,000 miles on Deuxy, Tesloop recorded a 13% degradation in the capacity of the battery — compared to the range per charge it had when new.
Another point of concern with the Model X specifically is related to its falcon-wing doors. On this front, Deuxy has also come to the rescue, showing they can hold up well despite an absolute thrashing of the rear doors. Haydn estimates that they have been opened and closed nearly 10,000 times, as most customers ride in the rear of the vehicle. In that time, Tesloop has had only minor issues with the falcon-wing doors. That is impressive and surely comes as an encouragement to the Tesla Model X owners out there worried about the longevity of their doors.

Tabelul cu costurile de service: https://docs.google....#gid=1681602842
Si tabel cu Model S si comparatie cu Mercedes/Lincoln https://docs.google....a_U8/edit#gid=0

#3113
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Dupa ce am vazut lansarea Audi e-tron, mi-am dat seama ca Tesla sunt la ani lumina inaintea germanilor. Pret mai mic, autonomie superioara, interior demn de secolul XXI.

#3114
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
N-au ce să facă, Tesla le-a dat tavan.
Încearcă ei, cum e și normal, dar nu se pricep. Pur și simplu.
Le dă cu virgulă.
Altfel i-ar fi mâncat pe ăștia de la Tesla.
Sunt curios cum stă noul Audi e-Tron la autonomie vs Tesla Model X.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate