Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Primele supermaketuri, hypermarke...

Combinatie de conturi pentru tran...

Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...
 Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...

CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie
 CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...

Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri
 Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul
 

Pod peste Dunăre, la Brăila

* * * * * 2 votes
  • This topic is locked This topic is locked
1071 replies to this topic

#235
Skytalker

Skytalker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 10.11.2007

Quote

Afacerile unor firme importante de transport pe Dunăre din zona Brăila-Galați, cum ar fi Navrom Bac, parte a grupului Navrom, sau Romnav, vor suferi o puternică lovitură după ce trecerea Dunării se va face cu ajutorul podului ce urmează a fi construit în zonă.
Aproximativ șapte bacuri cu tonaje de până la câteva sute de tone vor fi trase la mal după ce podul va fi realizat, iar câteva zeci de angajați vor trebui relocați. Un document de fundamentare al Ministerului Transporturilor privind acest proiect, prezentat public marți, descrie situația:


În prezent trecerea de pe un mal pe altul al Dunării în zona Brăila/Galaţi se realizează numai pe apă cu bacul.

Romnav (companie desprinsă în anii 90 din Navrom), asigură traversarea Dunării cu bacul în zona Brăila – Smârdan. Are în Brăila dotările necesare pentru efectuarea trecerilor cu bacul a maşinilor mari, camioane de 30 tone marfă, a autoturismelor şi persoanelor: platforme, rampe de ambarcare/debarcare, pontoane cu pasarele grele şi uşoare, două bacuri de câte 300 tone şi două bacuri de 25 tone.

Navrom Bac S.R.L. asigură traversarea Dunării cu bacul pentru vehicule, maşini de mare tonaj, pasageri între Galaţi şi localitatea IC Brătianu din Judeţul Tulcea. Are dotările necesare pentru efectuarea trecerilor cu bacul: pontoane de acostare, dane de acostare, platforme de ambarcare/debarcare, două bacuri de câte 300 tone şi un bac de 25 tone.
Pe timp de iarnă în situaţia când Dunărea îngheaţă, primăvara când curg sloiuri şi ori de câte ori este ceaţă sau furtună, traversarea practic se întrerupe, legătura cu Dobrogea atât a zonei Brăila, Galaţi cât şi a întregii Moldove trebuie să se facă pe la podul Giurgeni – Vadul Oii cu un spor de distanţă de parcurs de 133 km pentru relaţia Tulcea şi de 56 km pentru relaţia Constanţa.

O afacere de 20 de milioane de lei
Cele două firme câștigă din traversarea Dunării de către pasageri, automobile și traficul de camioane și utilaje agricole circa 20 milioane lei la profituri cifrate la milioane de lei. Prima firmă Navrom Bac a obținut în 2016 o cifră de afaceri de 14,5 milioane lei și un profit net de 6,6 milioane lei cu 82 de angajați.
Romnav este o firmă brăileană care are o cifră de afaceri de 30,64 milioane lei, din care aproximativ un sfert vine din traversarea Dunării cu bacuri,
potrivit cifrelor prezentate de firmă Bursei de Valori București în vedera listării. Romnav are 125 de angajați din care o bună parte deservesc bacurile.
Trecerea Dunării pe pod se va dovedi mult mai confortabilă. În prezent bacurile circulă doar în cursul zilei, iar traversarea Dunării se face după un program aleatoriu. Pasagerii și autoturismele sunt nevoite să aștepte venirea unui bac și 1-2 ore căci bacurile părăsesc țărmul de abia după ce sunt pline.

Indicatorii și traseul proiectului
Durata de realizare a investiţiei se ridică la 48 de luni. Drumul proiectat se execută pe teritoriul administrativ al localităţilor Brăila şi Vădeni (judeţul Brăila) şi Smârdan, Jijila (judeţul Tulcea).
Traseul drumului începe la intersecţia DN2B Buzău - Brăila - Galaţi cu şoseaua Baldovineşti km 110+334.10 de pe DN2B şi se conectează cu DN22 Râmnicu Sărat-Brăila-Tulcea la km 108+310.80 de pe DN 22, în zona localităţii Jijila, având o lungime totală de 19,095 km. Varianta cuprinde şi un racord la DN22 Smârdan-Măcin, care asigură legătura spre Constanţa prin Măcin. Această legătură începe de la km 7+940 al traseului principal şi se opreşte la km 89+878.50 al DN 22, având o lungime de 4,328 km.
Drumul proiectat este împărţit în două secţiuni: drumul principal Brăila - Jijila (lungime 19,095 km) şi drumul de legătură cu DN22 Smârdan - Măcin (lungime 4,328 km).

Podul suspendat va fi poziţionat între km 4+596.10 - km 6+570.52 pe drumul principal Brăila - Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea (kilometraj pe Dunăre măsurat de la Sulina), şi are trei deschideri: o deschidere principală (1.120 metri) şi două deschideri laterale de 489,65 metri pe malul Brăila şi 364,65 metri pe malul Tulcea. De o parte şi de alta sunt două viaducte de acces în lungime de câte 110 metri fiecare.
Lungimea totală a podului suspendat, inclusiv viaductele de acces, va fi de 2.194,3 metri.
Calea pe pod are 22 de metri, fiind alcătuită din patru benzi de circulaţie de 3,50 metri fiecare, patru benzi de încadrare de câte 0,5 metri, două acostamente de 1,50 metri şi o zonă mediană de 3,00 metri. La acestea, se adaugă, de o parte şi de alta, două benzi adiţionale pentru trafic pietonal, biciclete şi întreţinere, trotuarele având 2,80 metri fiecare. În total, lăţimea totală podului va fi 31,70 metri.
Sursa: Digi24 12/7/2017

Mai e vreo indoiala de ce nu a fost realizat pina acum? Sau tb sa trag concluzia ca cei din Braila care scriu pe acest topic nu cunosc realitatile zonei.

Edited by Skytalker, 12 July 2017 - 00:35.


#236
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007
ce frumoasa va fi ziua in care toate jegurile astea infecte "privatii" cu dube de bangladesh, bacuri si alte mizerii vor da chix si vor fi calcati pe cap si zdrobiti de un transport normal si de o infrastructura normala. Fara Brebenel impex, fara microbuze, fara rate cu geamuri lipsa, fara bacuri de pe vremea lu' ceausescu.

#237
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016

View PostSkytalker, on 12 iulie 2017 - 00:32, said:


Sursa: Digi24 12/7/2017

Mai e vreo indoiala de ce nu a fost realizat pina acum? Sau tb sa trag concluzia ca cei din Braila care scriu pe acest topic nu cunosc realitatile zonei.

In Canada, statul ofera ferry gratuit peste apele unde nu exista poduri, cazuri destul de rare de altfel.
Va dati.seama in ce lumi diferite traim ?

#238
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007

View PostAstute, on 12 iulie 2017 - 10:13, said:

In Canada, statul ofera ferry gratuit peste apele unde nu exista poduri, cazuri destul de rare de altfel.
Va dati.seama in ce lumi diferite traim ?
nu exista gratuit, cineva plateste. ca plateste statul, asta e altceva.

#239
gabrolio

gabrolio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,247
  • Înscris: 01.07.2007
Suna frumos povestea cu podul... pe hartie...da pana nu vedem cum incep efectiv lucrarile nu mai credem nimic.

#240
Skytalker

Skytalker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,711
  • Înscris: 10.11.2007

View PostAstute, on 12 iulie 2017 - 10:13, said:

In Canada, statul ofera ferry gratuit peste apele unde nu exista poduri, cazuri destul de rare de altfel.
Va dati.seama in ce lumi diferite traim ?
Nu e gratuit si nu exista peste tot.
Dar sint de accord, traim in lumi diferite.

#241
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016
Se imputectreaba cu podul
A intrat DNA peste ei

https://www.viata-li...ii-anticoruptie

#242
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007
hai ca mai stam 5 ani. Nu-i graba.

#243
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016

View Postshefu_de_combinat, on 13 iulie 2017 - 19:43, said:

hai ca mai stam 5 ani. Nu-i graba.

Pana ies eu la pensie aici, si ma untorc in Galati, mai e :D

Cica studiile podului inghit bani de 14 ani deja :D

#244
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016
Asocierea Astaldi - IHI Infrastructure Systems a fost declarata castigatoarea contractului pentru proiectarea si executia Podului suspendat peste Dunare in zona Braila, cu o valoare de 1.995.932.260,25 lei, fara TVA (circa 433 de milioane de euro). Proiectul prevede lucrari de infrastructura pe 23,4 km, din care 1,9 km va avea doar Podul (cu o deschidere de 1,2 km), iar alti circa 20 de kilometri va fi drum nou. Durata contractului va fi de patru ani, din care primul an va fi alocat proiectarii

http://m.hotnews.ro/stire/22065813

#245
Nick_85

Nick_85

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,558
  • Înscris: 24.01.2014
@Astute, deja vu. cred ca este al 5 lea pod pe care il vad pe hartie.

#246
Alecsandru010

Alecsandru010

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,227
  • Înscris: 29.06.2011
4 ani, zici?

Inseamna ca prin 2027 o sa termine podu'. Prin 2030 o sa termine legaturile cu restu' infrastructurii rutiere din zona.

Mie-n mie..

#247
mediasettv

mediasettv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,237
  • Înscris: 24.05.2014
Câștigătorul licitației pentru podul peste Dunăre de la Brăila este Asocierea Astaldi S.p.A. (Italia) – IHI Infrastructure Systems CO. LTD (Japonia), a anunțat, vineri seară, Ministerul Transporturilor pe site-ul oficial al instituției.  Valorea contractului este de 1,995 de miliarde de lei, conform instituției. Japonezii și italienii vor avea 48 de luni la dispoziție, de la semnarea contractului, pentru proiectarea și execuția podului peste Dunăre (12 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru execuție).

Iată comunicatul:

"Asocierea ASTALDI S.p.A. – IHI INFRASTRUCTURE SYSTEMS CO. LTD. a fost declarată astăzi (vineri n.r.) câștigătoarea contractului pentru proiectarea și execuția Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila. Lucrare cu o valoare de 1.995.932.260,25 lei, fără TVA.  

Durata contractului, care va fi semnat după expirarea perioadei legale de depunere a contestațiilor, este de 48 de luni din care 12 luni proiectare și 36 luni execuție. Perioada de garanție a lucrărilor va fi de 120 luni.

Asocierea ASTALDI S.p.A. – IHI INFRASTRUCTURE SYSTEMS CO. LTD. va trebui să proiecteze și să construiască, potrivit contractului Podul suspendat, care reprezintă principala structură a proiectului, două viaducte de câte 110 m lungime, un drum principal cu o lungime de 19,095 km și un drum de legătură cu DN22 (Smardan – Măcin), în lungime de 4,328 km.

Proiectul este cuprins în Master Planul General de Transport al României și face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiții Teritoriale Integrate), finanțabile din POIM 2014 - 2020, Axa Prioritară 2 "Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient".

După ce va fi construit, Podul suspendat de la Brăila se va număra printre primele cinci poduri din Europa, ca deschidere centrală (1.120 metri).

Informații suplimentare:

Podul suspendat, va avea o lungime totală de  1.974,30 m, o deschidere centrală de 1.120 metri și două deschideri laterale de 489,65 si 364,65 metri. Gabaritul pe verticală al podului va fi de 38 m de la nivelul de inundații maxim, îndeplinind astfel criteriile de navigație pe Dunăre.

Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal și tiranți verticali de legătură între tablier și cablul principal, iar blocurile de ancorare sunt integrate în teren și sunt localizate în afara digurilor Dunării.            

Lățimea totală a podului suspendat de la Brăila va fi de 31,70 metri. Calea pe pod va avea 22,00 metri și va fi alcătuită din 4 benzi de circulație de câte 3,50 m lățime fiecare, 4 benzi de încadrare de câte 0,5 m lățime, două acostamente de 1,50 m lățime și o zonă mediană cu lățimea de 3,00 m. La acestea se adaugă, de o parte și de alta, 2 benzi adiționale pentru trafic pietonal, biciclete și întreținere, trotuarele având lățimi de câte 2,80 m fiecare.

Podul suspendat va fi poziționat între km 4+596,10 și km 6+570,52, pe drumul principal Brăila-Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea (kilometraj pe Dunăre, măsurat de la Sulina).

Drumul principal Brăila – Jijila. Va avea o lungime de 19,095 Km și va fi prevăzut cu două benzi de circulație pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zona mediană și zona de parapete, până la km 7+940.

Drumul de legătură cu DN22 Smârdan – Măcin, cu o lungime de  4,328 km, va fi prevăzut cu o bandă de circulație pe sens. Acest drum urmează să pornească de la  km 7+940 al drumului principal (Brăila- Jijila) și se va intersecta cu DN22 (Smârdan-Măcin) ".

Reamintim că la licitație a mai participat și Asocierea China Communication Construction Company Ltd (China) – China Road and Bridge Corporation (China) – Eptisa Servicios de Ingenieria SL (Spania) – Euro Construct Trading '98 SRL (România) – CCCC Second Harbour Engineering Co Ltd (China)- CCCC Highway Consults Co Ltd (China).








Câștigătorul licitației pentru podul peste Dunăre de la Brăila este Asocierea Astaldi S.p.A. (Italia) – IHI Infrastructure Systems CO. LTD (Japonia), a anunțat, vineri seară, Ministerul Transporturilor pe site-ul oficial al instituției.  Valorea contractului este de 1,995 de miliarde de lei, conform instituției. Japonezii și italienii vor avea 48 de luni la dispoziție, de la semnarea contractului, pentru proiectarea și execuția podului peste Dunăre (12 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru execuție).

Iată comunicatul:

"Asocierea ASTALDI S.p.A. – IHI INFRASTRUCTURE SYSTEMS CO. LTD. a fost declarată astăzi (vineri n.r.) câștigătoarea contractului pentru proiectarea și execuția Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila. Lucrare cu o valoare de 1.995.932.260,25 lei, fără TVA.  

Durata contractului, care va fi semnat după expirarea perioadei legale de depunere a contestațiilor, este de 48 de luni din care 12 luni proiectare și 36 luni execuție. Perioada de garanție a lucrărilor va fi de 120 luni.

Asocierea ASTALDI S.p.A. – IHI INFRASTRUCTURE SYSTEMS CO. LTD. va trebui să proiecteze și să construiască, potrivit contractului Podul suspendat, care reprezintă principala structură a proiectului, două viaducte de câte 110 m lungime, un drum principal cu o lungime de 19,095 km și un drum de legătură cu DN22 (Smardan – Măcin), în lungime de 4,328 km.

Proiectul este cuprins în Master Planul General de Transport al României și face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiții Teritoriale Integrate), finanțabile din POIM 2014 - 2020, Axa Prioritară 2 "Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient".

După ce va fi construit, Podul suspendat de la Brăila se va număra printre primele cinci poduri din Europa, ca deschidere centrală (1.120 metri).

Informații suplimentare:

Podul suspendat, va avea o lungime totală de  1.974,30 m, o deschidere centrală de 1.120 metri și două deschideri laterale de 489,65 si 364,65 metri. Gabaritul pe verticală al podului va fi de 38 m de la nivelul de inundații maxim, îndeplinind astfel criteriile de navigație pe Dunăre.

Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal și tiranți verticali de legătură între tablier și cablul principal, iar blocurile de ancorare sunt integrate în teren și sunt localizate în afara digurilor Dunării.            

Lățimea totală a podului suspendat de la Brăila va fi de 31,70 metri. Calea pe pod va avea 22,00 metri și va fi alcătuită din 4 benzi de circulație de câte 3,50 m lățime fiecare, 4 benzi de încadrare de câte 0,5 m lățime, două acostamente de 1,50 m lățime și o zonă mediană cu lățimea de 3,00 m. La acestea se adaugă, de o parte și de alta, 2 benzi adiționale pentru trafic pietonal, biciclete și întreținere, trotuarele având lățimi de câte 2,80 m fiecare.

Podul suspendat va fi poziționat între km 4+596,10 și km 6+570,52, pe drumul principal Brăila-Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea (kilometraj pe Dunăre, măsurat de la Sulina).

Drumul principal Brăila – Jijila. Va avea o lungime de 19,095 Km și va fi prevăzut cu două benzi de circulație pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zona mediană și zona de parapete, până la km 7+940.

Drumul de legătură cu DN22 Smârdan – Măcin, cu o lungime de  4,328 km, va fi prevăzut cu o bandă de circulație pe sens. Acest drum urmează să pornească de la  km 7+940 al drumului principal (Brăila- Jijila) și se va intersecta cu DN22 (Smârdan-Măcin) ".

Reamintim că la licitație a mai participat și Asocierea China Communication Construction Company Ltd (China) – China Road and Bridge Corporation (China) – Eptisa Servicios de Ingenieria SL (Spania) – Euro Construct Trading '98 SRL (România) – CCCC Second Harbour Engineering Co Ltd (China)- CCCC Highway Consults Co Ltd (China).

Sursa:
https://www.viata-libera.ro





#248
owl1960

owl1960

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,822
  • Înscris: 26.04.2017
Cât va fi taxa de trecere a podului?

#249
mediasettv

mediasettv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,237
  • Înscris: 24.05.2014
Nu se precizeaza!Vom afla!

Edited by mediasettv, 21 October 2017 - 21:15.


#250
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016
Au castigat japonezii. Tare

#251
Chriss_Summer

Chriss_Summer

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,824
  • Înscris: 22.05.2011
De pe ce autostrada voi putea ajunge la acel pod? Venind dinspre Iasi, de exemplu.

#252
Astute

Astute

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,023
  • Înscris: 17.08.2016

View PostChriss_Summer, on 21 octombrie 2017 - 21:24, said:

De pe ce autostrada voi putea ajunge la acel pod? Venind dinspre Iasi, de exemplu.
Ce autostrada, nici macar un drum decent nu exista,
E mai simplu si rapid sa ajungi de la Iasi la Bucuresti:D
Drumul din Galati catre nordul Moldovei e dezastru.

Edited by Astute, 21 October 2017 - 21:27.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate