Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...
 Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata
 Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura
 Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici
 

Recuperare bani pacienta rau-platnica

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1
drndcg

drndcg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 11.07.2014
Buna seara

    Va rog mult sa ma ajutati intr-o problema. E prima oara cand o patesc.
Cum pot recupera pe cale legala o restanta de bani de la o pacienta tepara? Sunt medic dentist, nu am mai patit pana acum asa ceva.
Suma ca suma ( aproape 2000 lei ) dar ma deranjeaza nesimtirea pacientei care, a fost primita in prag de sarbatori ptr ca era recomandata. Dupa ce a platit jumatate din suma datorata si a primit lucrarile nu mai raspunde la telefon, nici pe Wapps etc. Ea a venit in prag de sarbatori, m-am dat peste cap sa ii termin, am stresat si tehnicianul dentar iar pe langa astea, s-a dus FARA stirea mea in laborator si s-a recomandat ca fiind din partea mea si a sustras propriile lucrari ( am martori ) precum si pe ale altui pacient iar din cauza asta i le-am aplicat acestuia din urma cu o saptamana intarziere ( dupa ce mi le-a trimis ea prin curier, pastrandu-le insa pe ale ei).
Am la indemana tot ce tine de fiscal (fisa pacientului semnata, datele ei, chitantele, acordul de tratament si radiografiile inainte si dupa tratamente).