Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

BMW 320 Diesel vs Vw Passat 2.0 TDI

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#37
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 gushpi, on 04 mai 2017 - 13:45, said:

N-ai citit că are doar 7000 parai!?!?
N-ai citit ca nu se pun ?!?!?! aiurea?
Ce conteaza suma? Gasesti 4x4 la orice suma, de vreme ce nu avem limite de km si an fabricatie: http://suchen.mobile...PowerAsArray=KW

#38
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005
Daca faci referire la ce am spus eu pe pagina anterioara ar trebui sa fi inteles nu ca nu exista masini 4x4 indiferent de an/rulaj in bugetul de 7.000 euro ci ca va fi foarte greu sa gaseasca un Passat sau un Seria 3 in stare buna, cu un rulaj rezonabil care sa fie intr-o stare care sa-i permita sa nu bage multi bani in masina intr-un timp scurt.
La modelele astea sistemul de 4x4 cumulat cu vechimea mare si rulajul foarte mare nu reprezinta decat un risc mare de cheltuieli suplimentare cu intretinerea/mentinerea acestui sistem. Cine vrea sa-si asume acest risc sa-si cumpere BMW de peste 10 ani, cu 300.000 km, 4x4, cutie automata, diesel 2.000 cc.

In functie de marca o masina la vechimea asta si rulaj foarte mare chiar si fara 4x4 va cere inca 1.000-2.000 euro pentru distributie, revizie, alte lucrari, cosmetica, posibil anvelope, roti de iarna. Daca vor aparea ulterior probleme la cutie automata, sistemul 4x4, costurile vor putea dubla pretul de achizitie al masinii.

Sa nu uitam si de costurile de aducere a masinii, va trebui sa se duca dupa ea in Germania, sa caute si sa gaseasca o masina ok, sa vina cu ea in siguranta pana acasa dupa care sa-i faca cele necesare pentru a o pregati.
Toate astea in situatia fericita in care alege o masina buna si ajunge cu ea fara probleme acasa, ca au fost destui care au ales prost si au avut probleme cu masina pe drum. Din ce am vazut pana acum initiatorul topicului nu are mare experienta in masini.

Edited by Mr. Incredible, 04 May 2017 - 17:57.


#39
DonalDuck19

DonalDuck19

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 03.05.2017

 Mr. Incredible, on 04 mai 2017 - 17:38, said:

Daca faci referire la ce am spus eu pe pagina anterioara ar trebui sa fi inteles nu ca nu exista masini 4x4 indiferent de an/rulaj in bugetul de 7.000 euro ci ca va fi foarte greu sa gaseasca un Passat sau un Seria 3 in stare buna, cu un rulaj rezonabil care sa fie intr-o stare care sa-i permita sa nu bage multi bani in masina intr-un timp scurt.
La modelele astea sistemul de 4x4 cumulat cu vechimea mare si rulajul foarte mare nu reprezinta decat un risc mare de cheltuieli suplimentare cu intretinerea/mentinerea acestui sistem. Cine vrea sa-si asume acest risc sa-si cumpere BMW de peste 10 ani, cu 300.000 km, 4x4, cutie automata, diesel 2.000 cc.

In functie de marca o masina la vechimea asta si rulaj foarte mare chiar si fara 4x4 va cere inca 1.000-2.000 euro pentru distributie, revizie, alte lucrari, cosmetica, posibil anvelope, roti de iarna. Daca vor aparea ulterior probleme la cutie automata, sistemul 4x4, costurile vor putea dubla pretul de achizitie al masinii.

Sa nu uitam si de costurile de aducere a masinii, va trebui sa se duca dupa ea in Germania, sa caute si sa gaseasca o masina ok, sa vina cu ea in siguranta pana acasa dupa care sa-i faca cele necesare pentru a o pregati.
Toate astea in situatia fericita in care alege o masina buna si ajunge cu ea fara probleme acasa, ca au fost destui care au ales prost si au avut probleme cu masina pe drum. Din ce am vazut pana acum initiatorul topicului nu are mare experienta in masini.
Asa este, nu am experienta in masini sau domeniul auto, tocmai de aceea am apelat (si) aici pentru mai multe informatii si sugestii.Masina o voi cumpara din tara, nu ma voi duce in Germania dupa ea, pentru ca zic eu ca nu merita, pentru ca oricum nu ma pricep la masini si nu are cine sa merga cu mine, care sa se priceapa.Nu sunt sigur, insa cred ca voi renunta la ideea de BMW DOAR din cauza zonei in care locuiesc(munte, 6 luni iarna pe an, ninge mult, zapada se depune iar drumul nefiind deszapezit exista risc foarte mare sa raman cu ea impotmolit sau sa nu o pot scoate din vreo parcare din oras, dupa 8 ore de munca asta imi mai trebuie, Doamne fereste!)Sunt in dubii intre Audi A4 si VW Passat, insa Audi niciodata nu mi-a "facut cu ochiul", nu e pe gustul meu...estetic vorbind.Parca as merge spre un Passat...sa vedem...

#40
qew

qew

    Tren International

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,752
  • Înscris: 05.11.2010
Nu ai probleme pe zapada de 10cm. Colegu meu de lucru sta in Apuseni in catun in varf de munte, cu drum neasfaltat si nu a avut probleme pana acum. Si are 320d an 2005. Am mers si eu cu el si nu au fost probleme. Si nu e xdrive.

#41
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

 Mr. Incredible, on 04 mai 2017 - 17:38, said:

Daca faci referire la ce am spus eu pe pagina anterioara ar trebui sa fi inteles nu ca nu exista masini 4x4 indiferent de an/rulaj in bugetul de 7.000 euro ci ca va fi foarte greu sa gaseasca un Passat sau un Seria 3 in stare buna, cu un rulaj rezonabil care sa fie intr-o stare care sa-i permita sa nu bage multi bani in masina intr-un timp scurt.
La modelele astea sistemul de 4x4 cumulat cu vechimea mare si rulajul foarte mare nu reprezinta decat un risc mare de cheltuieli suplimentare cu intretinerea/mentinerea acestui sistem. Cine vrea sa-si asume acest risc sa-si cumpere BMW de peste 10 ani, cu 300.000 km, 4x4, cutie automata, diesel 2.000 cc.

In functie de marca o masina la vechimea asta si rulaj foarte mare chiar si fara 4x4 va cere inca 1.000-2.000 euro pentru distributie, revizie, alte lucrari, cosmetica, posibil anvelope, roti de iarna. Daca vor aparea ulterior probleme la cutie automata, sistemul 4x4, costurile vor putea dubla pretul de achizitie al masinii.

Sa nu uitam si de costurile de aducere a masinii, va trebui sa se duca dupa ea in Germania, sa caute si sa gaseasca o masina ok, sa vina cu ea in siguranta pana acasa dupa care sa-i faca cele necesare pentru a o pregati.
Toate astea in situatia fericita in care alege o masina buna si ajunge cu ea fara probleme acasa, ca au fost destui care au ales prost si au avut probleme cu masina pe drum. Din ce am vazut pana acum initiatorul topicului nu are mare experienta in masini.
De ce as fi facut referire la ce ai spus tu cand se vede clar in raspunsul meu citat cel caruia i-am raspuns...

Am mentionat deja "daca anul si km nu conteaza"... de vreme ce nu se precizeaza "vreau o masina nu mai veche de sau cu nu mai multi km decat"

Nu stiu nici de unde ai scos-o cu "mai veche de 10 ani", mai mult decat sa iti pun link doar sa dai click nu stiu ce puteam face... cel mai nou din lista aia este 2009. Adica 8 ani.

Nu stiu nici de ce spui ca ai auzit "multi" care au avut probleme pe drum... e plin de oameni care aduc si masini din 2001 in romania si merg f bine, chiar nu am auzit pe nimeni cu "probleme pe drum"... in Germania se face ITPul pe bune.

Arunci niste semne de indoiala pe sistemul 4x4 doar ca sa para ca ai dreptate, nu ca ai date concrete ca complica mult ceva... sint si passaturi 4x4 si merg f bine mersi.

Omul are nevoie de 4x4, de vreme ce sta in zona de munte. Ca asta costa un pic mai mult... evident, orice cerinta speciala costa. Insa fara, sa speri ca o sa urci o panta cu zapada cu tractiune spate... riscant.

 DonalDuck19, on 04 mai 2017 - 18:05, said:

Asa este, nu am experienta in masini sau domeniul auto, tocmai de aceea am apelat (si) aici pentru mai multe informatii si sugestii.Masina o voi cumpara din tara, nu ma voi duce in Germania dupa ea, pentru ca zic eu ca nu merita, pentru ca oricum nu ma pricep la masini si nu are cine sa merga cu mine, care sa se priceapa.Nu sunt sigur, insa cred ca voi renunta la ideea de BMW DOAR din cauza zonei in care locuiesc(munte, 6 luni iarna pe an, ninge mult, zapada se depune iar drumul nefiind deszapezit exista risc foarte mare sa raman cu ea impotmolit sau sa nu o pot scoate din vreo parcare din oras, dupa 8 ore de munca asta imi mai trebuie, Doamne fereste!)Sunt in dubii intre Audi A4 si VW Passat, insa Audi niciodata nu mi-a "facut cu ochiul", nu e pe gustul meu...estetic vorbind.Parca as merge spre un Passat...sa vedem...
Ai mult mai putine sanse sa iei una cu probleme din Germania comparat cu Romania, unde aproape sigur vei lua una cu km dati inapoi si cu tot felul de probleme ascunse.
Nu te lasa intimidat de noutate... poti merge in germania cu cei care aduc pe platforma, si ei se mai si pricep cat de cat, vorbesc germana etc

#42
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005
In mod clar pentru situatia de fata o masina cu 4x4 este mai indicata decat una cu tractiune fata care este la randul ei mai indicata decat una cu tractiune spate. As mai adauga aici si garda la sol, daca este mica riscul sa ramana in zapada creste.

Am spus mai sus destui nu multi dar cred ca s-a inteles ideea pe care vroiam sa o transmit, la o achizitie de masina cu vechime mare si rulaj mare exista riscuri mai mari sa fie probleme.

O masina care are cutie automata, una care are un sistem de tractiune integrala, masina cu motorizare diesel, astea sunt lucruri care la o masina cu vechime si rulaj mare pot duce destul de curand la aparitia unor probleme de functionare si in cazul in care se intampla vor fi costuri destul de mari de remediere. Este adevarat ca daca vrea neaparat ce a spus aici va trebui sa-si asume aceste riscuri.

Legat de ITP in Germania, chiar zilele trecute am citit ce a scris un coleg in alt topic ca a ajuns in Germania dupa o masina si nu avea ITP valabil si asta este doar un caz, sunt mai multe, nu sunt toate masinile din Germania de incredere: https://forum.softpe...is-coupe-38-v6/

"De vreo cateva luni a tot inceput sa-mi faca cu ochiul un Hyundai Genesis Coupe.
Initial m-a batut gandul la modelul 2013+ pentru care am facut si un topic sa ma ajutati in privinta alegerii motorului pentru masina: https://forum.softpe...-vs-38-aspirat/

Dupa multe zile si nopti nedormite cand eu bantuiam youtube-ul si site-urile despre aceasta masina, am realizat ca nu prea merita diferenta de bani pentru modelul 2013+ (ce este cu aproximativ 70-75% mai scumpa) si m-am hotarat sa ma rezum la modelul 2011 - 2012.
Miercuri noaptea am plecat catre Munchen deoarece discutasem cu un Dealer ce avea un Genesis Coupe de vanzare, insa la fata locului am realizat ca masina respectiva ar fi fost cea mai proasta alegere.
Pretul era de 14.000 euro, un buget ok pentru masina respectiva insa... usa din dreapta nu statea inchisa la linie, si cica nu stie ce s-a intamplat acolo. (Da, sigur...)
Am pornit motorul, m-am plimbat pe langa masina de cateva ori, l-am oprit, si dupa un timp am dorit sa-l repornesc: Surpriza... motorul nu mai pornea. Bateria avea probleme cica.... (Luand in calcul faptul ca initial a pornit la prima... apasare de buton, iar apoi nu mai pornea deloc, sunt absolut convins ca era bateria).
A treia surpriza a venit cand a spus ca nu avea TUV-ul facut  (ITP-ul adica), si nici nu doreau sa-l faca... a zis ca o sa cumpar masina asa, si merg "acolo la 300metrii si il fac eu, e numai 300euro". Daca nici ITP-ul nu-i facut, e clar... poate nici macar nu il lua... asa ca am spus cu inima indurerata ca nu mai vreau masina...

M-am dus in masina mea sa ma mai uit pe mobile.de si am dat de alta ce mi-a atras atentia, in Bielefield, la 600Km distanta... L-am sunat pe proprietar, m-am pus sa dorm doua ore dupa care am plecat spre masina visurilor mele. Posted Image
Am ajuns noaptea, m-am pus din nou la somn, dimineata am vazut masina, mi-a placut, am mers sa facem actele si acum e a mea."

Asta este un caz cu final fericit, exista si oameni care s-au intors din Germania fara sa cumpere masina pentru ca nu au gasit nimic intr-o stare buna care sa merite.

Edited by Mr. Incredible, 05 May 2017 - 10:35.


#43
DonalDuck19

DonalDuck19

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 03.05.2017
Salutare tuturor, am revenit dupa doua saptamani fara activitate pe site, mai decis ca niciodata sa-mi achizitionez un BMW Seria 320D E90 la pretul de 7.000Euro.
Nu mai vreau sa aud pareri despre alte masini, sunt setat pe BMW si mi-e greu sa-l scot din cap...asta e...gusturile nu se discuta stiti vorba ceea...
Ultimele intrebari inainte sa achizitionez masina ar fi:
1.Se poate verifica distributia pe lant in service inainte sa o cumpar sa vad daca e cat de cat ok?
2.Cat ar costa o distributie noua pentru modelul acesta de BMW?Aproximativ asa cu tot cu manopera.
3.Vechea problema si intrebare, o sa am probleme cu ea iarna?Chiar nu o sa o pot conduce deloc?Chiar o sa raman impotmolit in fiecare parcare?Totul tine de gume bune si de calitate sau practic n-ai ce sa-i faci tractiunii spate iarna?Poate sa fie acesta un factor decisiv incat sa nu mai cumpar BMW?Adica, acesta ar fi singurul factor care m-ar putea face sa ma indrept spre un Passat, daca as sti sigur ca nu pot merge cu BMW-ul si nu pot iesi de la mine din satuc cu el...am tot auzit si cautat pe zeci de forumuri+ youtube+ etc...sunt pareri pro si contra BMW iarna, insa nu stiu ce sa zic...Va rog sa fiti blanzi cu mine si sa nu-mi sariti in cap ca sunt disperat de BMW :D.Doresc achizitionarea unui vehicul in maxim o saptamana, deja am inceput sa caut si sa vad masini.HEEELP please.Posted Image Posted Image

#44
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,056
  • Înscris: 17.01.2012
DOAR imediat după ninsoare vei lua taxiul ..., apoi după ce se așează stratul de nea, nu vei avea probleme!
A! Bineînțeles că și după ce-nveți să conduci tracțiune spate pe drum alunecos! (că sigur nu vei avea ESP funcțional în cei 7 mii de coco ...)

#45
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,675
  • Înscris: 22.11.2007
gasesti fara probleme la 7000 un E90 in stare acceptabila. nu perfecta (ce masina de ~10 ani e perfecta?!?!?!.si banuiesc ca si cumparatorul e constient ca va trebui sa mai bage bani in masina, dupa noroc daca mai multi sau mai putini). ba chiar il gasesti si cu ceva mai multe dotari (navigatie, trapa, xenon - ia macar cu 2 din astea 3).

despre distributie:
- motorul cu probleme la distributie este N47. Tu la 7000 iei model M47, care nu are nicio problema cu distributia. N47 s-a pus dupa ultimele luni din 2007, tot ce este 2005-2006-2007 este M47 care e motor mai fiabil dar si el cu problemele sale (in general turbo).

in rest bafta la achizitie si sa ii faci jurnal de bord.

#46
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,659
  • Înscris: 24.10.2015

 DonalDuck19, on 21 mai 2017 - 15:29, said:

Salutare tuturor, am revenit dupa doua saptamani fara activitate pe site, mai decis ca niciodata sa-mi achizitionez un BMW Seria 320D E90 la pretul de 7.000Euro.
Nu mai vreau sa aud pareri despre alte masini, sunt setat pe BMW si mi-e greu sa-l scot din cap...asta e...gusturile nu se discuta stiti vorba ceea...
Ultimele intrebari inainte sa achizitionez masina ar fi:
1.Se poate verifica distributia pe lant in service inainte sa o cumpar sa vad daca e cat de cat ok?
2.Cat ar costa o distributie noua pentru modelul acesta de BMW?Aproximativ asa cu tot cu manopera.
3.Vechea problema si intrebare, o sa am probleme cu ea iarna?Chiar nu o sa o pot conduce deloc?Chiar o sa raman impotmolit in fiecare parcare?Totul tine de gume bune si de calitate sau practic n-ai ce sa-i faci tractiunii spate iarna?Poate sa fie acesta un factor decisiv incat sa nu mai cumpar BMW?Adica, acesta ar fi singurul factor care m-ar putea face sa ma indrept spre un Passat, daca as sti sigur ca nu pot merge cu BMW-ul si nu pot iesi de la mine din satuc cu el...am tot auzit si cautat pe zeci de forumuri+ youtube+ etc...sunt pareri pro si contra BMW iarna, insa nu stiu ce sa zic...Va rog sa fiti blanzi cu mine si sa nu-mi sariti in cap ca sunt disperat de BMW :D.Doresc achizitionarea unui vehicul in maxim o saptamana, deja am inceput sa caut si sa vad masini.HEEELP please.Posted Image Posted Image

Eu ti-am mai raspuns, merg si eu cu puntea motoare spate si nu am avut probleme ( cu exceptia unui singur caz cand nu cunosteam drumul si m-am afundat pana la jumate, acolo deja nu mai conta, nicio masina normala nu s-a bagat).

#47
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005

 DonalDuck19, on 21 mai 2017 - 15:29, said:

Salutare tuturor, am revenit dupa doua saptamani fara activitate pe site, mai decis ca niciodata sa-mi achizitionez un BMW Seria 320D E90 la pretul de 7.000Euro.
Nu mai vreau sa aud pareri despre alte masini, sunt setat pe BMW si mi-e greu sa-l scot din cap...asta e...gusturile nu se discuta stiti vorba ceea...
Ultimele intrebari inainte sa achizitionez masina ar fi:
1.Se poate verifica distributia pe lant in service inainte sa o cumpar sa vad daca e cat de cat ok?
2.Cat ar costa o distributie noua pentru modelul acesta de BMW?Aproximativ asa cu tot cu manopera.
3.Vechea problema si intrebare, o sa am probleme cu ea iarna?Chiar nu o sa o pot conduce deloc?Chiar o sa raman impotmolit in fiecare parcare?Totul tine de gume bune si de calitate sau practic n-ai ce sa-i faci tractiunii spate iarna?Poate sa fie acesta un factor decisiv incat sa nu mai cumpar BMW?Adica, acesta ar fi singurul factor care m-ar putea face sa ma indrept spre un Passat, daca as sti sigur ca nu pot merge cu BMW-ul si nu pot iesi de la mine din satuc cu el...am tot auzit si cautat pe zeci de forumuri+ youtube+ etc...sunt pareri pro si contra BMW iarna, insa nu stiu ce sa zic...Va rog sa fiti blanzi cu mine si sa nu-mi sariti in cap ca sunt disperat de BMW Posted Image.Doresc achizitionarea unui vehicul in maxim o saptamana, deja am inceput sa caut si sa vad masini.HEEELP please.Posted Image Posted Image
Ia-ti frate BMW sa fii cel mai tare la tine in sat! Cand o sa iesi tu cu masina se va da zapada singura deoparte. De fapt cand o sa ai BMW este o setare sa nu mai ninga. Posted Image

Sunt o multime care nu asculta de nimeni cand isi cumpara masina si dupa aia o parte iau masini manarite cu sute de mii de km, o parte ajung prin pomi, altii nu fac fata la intretinerea masinii/remedierea unor probleme care apar si tin masina de bibelou. Daca tot faci cum vrei tu nu era cazul sa mai ceri pareri pe forum si sa ne pui in situatia sa ne contram intre noi pentru nimic. E pe banii tai asa ca nu ma afecteaza!
Succes!

#48
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,240
  • Înscris: 22.04.2005
BMW nu este pentru tine, cel putin nu in acest moment. Spun asta pentru ca tu ai un buget limitat si o masina cu vechime de 10 ani o sa iti dea batai de cap mai devreme sau mai tarziu plus ca pretul pieselor la BMW este mai mare. Iti spun din proprie experienta, am un bmw 320 din 2015 si un VW Passat din 2014. Pretul consumabilelor la bmw este mult peste; sa nu iti mentionez cat te costa daca ai si incidente. Eu am rupt bascula (din vina mea) si costurile reparatiei s-au ridicat la putin peste 2500 euro.
Pe langa toate astea, bmw este o masina cu dimensiuni reduse la interior. Este facuta "pe tine" ca sa zic asa, exact ca un sacou slim-fit pe care il imbraci cand mergi la nunta pe cand la passat ai spatiu o gramada.
Alege cu cap si in functie de nevoile tale. Daca erai fara copii si la varsta de 20-29 de ani atunci un seria 3 iti venea manusa dar in cazul tau trebuie sa te orientezi catre seria 5 (mai strangi bani) sau passat.

Edited by Y0samiteSam, 25 May 2017 - 12:54.


#49
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
pretul consumabilelor la un 320d este 500 600 lei ulei cu filtre mann. La Passat cat costa? de zici ca e cu mult mai putin?  cat despre bascula, probabil reparata in reprezentanta 2500 pe casco, automat manopera garla. Altfel si Passatul daca il repari la Porsche costa mult, nu iit fa iluzii.

#50
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,240
  • Înscris: 22.04.2005
Da, reparatia a fost facuta pe casco dar nu in reprezentanta (am ales sa o repar la radacini motors) cat despre consumabile: la BMW pun consumabile pe original si ma costa 800 lei daca le comand eu de pe net si merg cu ele la service (nu toate accepta sau cel putin stramba din nas) si 1000 daca ma duc direct la service si imi baga de la ei consumabilele. La Passat daca le comand de pe net ma costa 400 lei...fix jumatate.
Eu am spus ca nu gaseste un bmw bun cu banii aia, cand ai 7000 de euro toti banii nu poti sa te gandesti la Bmw, trebuie sa ia in considerare ca are nevoie de cel putin 1500 de euro pentru acte, rar, asigurare, consumabile (nu doar ulei si filtre, la 2 ani se schimba si lichidul de frana, poate o sa fie nevoie si de placute frana, discuri si lista e lunga pentru o masina cu 10 ani vechime) plus un set de 4 anvelope noi...macar unele decente/buget.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate