Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?

polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare
 

Xiaomi Yi 2

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
Razvan125

Razvan125

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,365
  • Înscris: 03.02.2016
Salut !
Am vazut azi pe Youtube un review la o camera de actiune Xiaomi Yi 2 4K. Reviewul acela promite cateva lucruri interesante, camera fiind comparata cu GoPro Hero 5 Black cu care se aseamana foarte mult.

"Subramura" Yi de la Xiaomi am vazut ca produce mai multe produse ( camera de supravegheat etc ). Se zvoneste ca sunt ingineri de la Xiaomi.

Aici este camera https://xiaomi-mi.co...-version-black/ dar si pe Aliexpress o puteti gasi. (pretul e aproximativ 250 $ )

Plusuri:
-ecran cu touchscreen 2.19 inch ( personal consider ca este un foarte mare PLUS, eu avand un GitUp git2 Pro si e destul de neplacut sa tot apesi pe butoane cand vrei sa umbli prin meniu )
-filmeaza 4k la 25 FPS
-bateria promite sa tina aproximativ 2 ore ( are 1400 mAh)
-seonzor de la Sony, mai exact Sony IMX377 12MP 1 / 2.3 ″
-bluetooth si WIFi

Minusuri:
-pachetul contine doar camera, bateria si un cablu de alimentare
-nu vine cu niciun accesoriu, dar este compatibila cu cele pe care le gasesti pe piata
-nu este waterproof, deci as recomanda sa ii cumperi o carcasa waterproof din momentul in care cumperi camera