Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
suport/cutie fixare SSD in locul ...

De ce ard asa de violent masinile...

Sfat achizitie bicicleta MTB

Imi tot apare ipconfig
 Degresant auto eficient

Pistol care sa pulverizeze vopsea...

Cursuri inot apa netratata

Telefoane vechi, fixe si mobile c...
 Sa desparțim cuvintele in cuvinte

Apartament complex rezidential no...

[UNDE] reciclare cd / dvd

Foliere geamuri
 Microsoft Defender

cartela Internet Europa

Sondaj EV

Testerul pe VAG arata devieri la ...
 

Configurare client rds in Outlook

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
bogdan181180

bogdan181180

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 924
  • Înscris: 01.04.2017

View PostKyKyKyKy, on 03 mai 2017 - 14:50, said:

Mă refeream la basmele tale cu apeluri, mesaje și blesteme.
Omule... aberezi...unde am scris de apeluri mesaje si blesteme... ce ai tras pe nas?... esti RIDICOL.. unde am scris aberatiile tale Posted Image)))))))))))))))..vezi personal pe undeva ca am scris APELURI MESAJE SI BLESTEME?Posted Image

View Postsags, on 03 mai 2017 - 14:54, said:

Eu nu cred ca e de la port. Iar prin ‘singura varianta ramane DIGICARE’ ce intelegi exact? Sa apeleze pentru deblocarea portului?
iNTELEGE  ce vrei... este singura OPTIUNE mai rapida sa-ti deblochezi acel port (in 1-2 ore)

Edited by bogdan181180, 03 May 2017 - 15:00.


#20
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Nu asteapta nimic, sags. Cum apas pe ENTER instant apare prompterul si nu afiseaza nimic.

#21
sags

sags

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,068
  • Înscris: 24.04.2013
Atunci nu inteleg nimic. Ai deschis in prealabil un command prompt, da?

Daca nu aveai telnet pe calculator trebuia sa iti zica ceva de genul ‘bad command or file name’. Daca il aveai fie reusea, fie nu reusea dar iti afisa ceva de genul ‘Connecting To smtp.rcsmail.ro...Could not open connection to the host, on port 999: Connect failed’ (in acest exemplu am cerut portul 999 care nu raspunde). Poate ai un telnet cu interfata grafica, dar atunci trebuia sa isi deschida fereastra proprie.

LE: La Windows mai noi incerca de deschizi un ‘Command prompt’ cu drepturi de administrator. Nu stiu daca UAC blocheaza sau nu telnet-ul, dar daca il blocheaza si nu e facut sa iti ceara confirmarea atunci nu merge.

Edited by sags, 03 May 2017 - 15:28.


#22
bbox

bbox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 746
  • Înscris: 12.05.2005
Probabil apare instant prompterul ca nu ai comanda "telnet" (implicit nu exista in windows 7..10), altfel ar astepta pana da timeout sau s-ar conecta imediat.
Instaleaza telnet sau poti sa folosesti putty.

In plus, serverul este smtp.rdslink.ro, nu smtp.rdsmail.ro care este pentru persoane juridice.

Prima verificare care trebuia s-o faci este daca poti sa te conectezi pe webmail, http://www.rdslink.ro/login.phtml

Edited by bbox, 03 May 2017 - 15:36.


#23
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postsags, on 03 mai 2017 - 15:24, said:

Atunci nu inteleg nimic. Ai deschis in prealabil un command prompt, da?

Daca nu aveai telnet pe calculator trebuia sa iti zica ceva de genul ‘bad command or file name’. Daca il aveai fie reusea, fie nu reusea dar iti afisa ceva de genul ‘Connecting To smtp.rcsmail.ro...Could not open connection to the host, on port 999: Connect failed’ (in acest exemplu am cerut portul 999 care nu raspunde). Poate ai un telnet cu interfata grafica, dar atunci trebuia sa isi deschida fereastra proprie.

LE: La Windows mai noi incerca de deschizi un ‘Command prompt’ cu drepturi de administrator. Nu stiu daca UAC blocheaza sau nu telnet-ul, dar daca il blocheaza si nu e facut sa iti ceara confirmarea atunci nu merge.

Pai a zis ca nu-l gaseste si l-am cautat eu cu search. L-am gasit in Windows. Am rulat de acolo si nu s-a intamplat nimic.

View Postbbox, on 03 mai 2017 - 15:26, said:

Instaleaza telnet sau poti sa folosesti putty.

In plus, serverul este smtp.rdslink.ro, nu smtp.rdsmail.ro care este pentru persoane juridice.

Prima verificare care trebuia s-o faci este daca poti sa te conectezi pe webmail, http://www.rdslink.ro/login.phtml

Pot intra pe email anywhere. Si functioneaza acolo. Initial credeam ca nu, dar functioneaza.

stmp.rdslink.ro am folosit.

Acum stiu ce e telnet. M-am prins. L-am folosit acum multi ani cand a trebuit sa deblochez o interfata SATA prin TTL, folosind un port serial. Nu-l mai am.

#24
sags

sags

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,068
  • Înscris: 24.04.2013
Nu stiu ce ai rulat, dar daca telnet era instalat trebuia sa il gaseasca automat. Ca sa il instalezi mergi in ‘Control Panel’/ ‘Programs ans Features’/ ‘Turn Windows features on or off’ si cauti acolo ‘Telnet client’.

In privinta serverului poti folosi, pentru acest test, oricare din cele doua rdsmail/link pentru ca nu ajungi la autentificare sa vada daca esti persoana fizica sau business. Iti pot confirma ca de pe calculator cu net RDS persoana fizica se poate folosi serverul de business (desigur cu user+pass de la contract business), de altfel folosesc email-ul de serviciu si de acasa.

Iar ce ti-ai adus aminte nu cred ca era telnet, ca el nu are de-a face cu porturile seriale ci este un protocol de retea + implementarea lui. Poate era Hyperterminal sau ceva asemanator? (Da, acestea au de-a face cu portul serial.)

In paralel, ca vad ca merge greu cu telnetu’ (dar si telnetu’ e important ca ne lamurim cu portu’), mai incearca ceva: Outlook suporta ‘profile’ nu? Creeaza un profil nou, complet separat de cel ce il ai deja, selecteaza-l pe acela nou si in el creeaza din nou contul de RDS. Apoi vezi daca merge (folosind profilul nou). Un profil stricat poate duce la tot felul de erori.

Edited by sags, 03 May 2017 - 18:22.


#25
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
sags, da, hyperterminal am folosit, am facut varza terminologia.

In alta ordine de idei, tot asa e daca incerc sa folosesc autentificarea. Dar am incercat sa trimit cu casuta debifata un mail (deci fara "My outgoing server (SMTP) requires authentification" bifata) si acum am putut sa trimit doua emailuri. Inainte nu puteam. Ce e de facut ? Sa las asa ? Nici asa nu e sigur, pentru ca inainte nu puteam nici cu casuta debifata. E normal acea casuta sa fie bifata sau debifata ?

#26
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Cu casuta nebifata o sa trimiti mailuri doar in interiorul retelei. Trebuie bifata.

#27
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Daca o bifez, nu mai merge. Am trimis cu casuta nebifata un mail la Altex si unul pe un cont al meu la gmail si a functionat.

#28
sags

sags

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,068
  • Înscris: 24.04.2013
Am verificat cu putin timp in urma si un cont pe persoana fizica (pe @rdslink.ro):
  • POP3: pop.rdslink.ro, port 110, fara a bifa ‘Uses SSL’ dar cu autentificare (user cu sau fara @rdslink.ro si parola)
  • SMTP: smtp.rdslink.ro port 25, tot fara ‘Uses SSL’; pentru autentificare a mers si cu si fara ‘My server requires authentication’ (initial - setat cu foarte mult timp in urma - era NEbifat, dar am incercat si bifat si am putut trimite).
Cu aceste setari se conecteaza fara probleme si trimite mail-uri. Problema este ca a trecut deja ceva timp de cand mi-am trimis mie 3 mail-uri de test si nici unul nu a aparut inca la mesaje receptionate (desi fiind acelasi cont ar trebui sa apara imediat). O particularitate ar fi ca eu am acest cont de pe vremea DialupLink (fara acces la Email Anywhere sa pot verifica mai direct ce e in cauta postala).

Edited by sags, 04 May 2017 - 09:18.


#29
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Am incercat acum sa trimit un mail pe adresa mea de gmail. Ca la tine, a spus ca a trimis, apare in sent, dar nu mi-a venit mailul in contul de gmail. Ieri a mers instant. Cu casuta bifata tot nu merge. Eu cred ca e ceva si pe la serverele rds din moment ce uneori merge, alteori nu, fara sa fac nimic.

Edited by Ion_de_la_Raion, 04 May 2017 - 09:25.


#30
sags

sags

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,068
  • Înscris: 24.04.2013
Am verificat din nou (pe receptie) chiar acum si am primit toate mailurile. Pentru cele trimise mai de dimineata contul meu RDS -> contul meu RDS, conform ora de trimitere/ receptionare, a durat 2 ore sa fie transmise. Cel mai probabil totul a fost o disfunctionalitate pe serverele RDS pe care or fi remediat-o intre timp.

#31
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Am primit si eu intre timp. Dar doar cu casuta debifata. Cu ea bifata nu vrea si pace.

#32
leonard_cezar

leonard_cezar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 24.03.2008

 sags, on 04 mai 2017 - 09:15, said:

Am verificat cu putin timp in urma si un cont pe persoana fizica (pe @rdslink.ro):
  • POP3: pop.rdslink.ro, port 110, fara a bifa ‘Uses SSL’ dar cu autentificare (user cu sau fara @rdslink.ro si parola)
  • SMTP: smtp.rdslink.ro port 25, tot fara ‘Uses SSL’; pentru autentificare a mers si cu si fara ‘My server requires authentication’ (initial - setat cu foarte mult timp in urma - era NEbifat, dar am incercat si bifat si am putut trimite).
Cu aceste setari se conecteaza fara probleme si trimite mail-uri. Problema este ca a trecut deja ceva timp de cand mi-am trimis mie 3 mail-uri de test si nici unul nu a aparut inca la mesaje receptionate (desi fiind acelasi cont ar trebui sa apara imediat). O particularitate ar fi ca eu am acest cont de pe vremea DialupLink (fara acces la Email Anywhere sa pot verifica mai direct ce e in cauta postala).

Update martie 2021
Setari Microsoft Outlook
POP3: pop3.rdslink.ro, port 110, fara a bifa ‘Uses SSL’ dar cu autentificare (user fara @rdslink.ro si parola)
SMTP: smtp3.rdslink.ro port 25, tot fara ‘Uses SSL’; pentru autentificare a mers cu ‘My server requires authentication’ si bifa pe ’Use same settings as my incoming mail server’

#33
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,715
  • Înscris: 08.10.2015
Minunata idee ca in martie 2021 sa folosesti "fara bifa Uses SSL"...

#34
altair_xms

altair_xms

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,288
  • Înscris: 29.10.2007
in outlook 2016 nu reusesc neam sa configurez email de la rds

#35
alexandrua42

alexandrua42

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 867
  • Înscris: 07.03.2008
Update sept 2022
Setari Microsoft Outlook 2019
POP3: pop3.rdslink.ro, port 110, nu bifati nimic
SMTP: smtp3.rdslink.ro port 25, tot fara ‘Uses SSL’; pentru autentificare a mers cu ‘My server requires authentication’ si bifa pe ’Use same settings as my incoming mail server’

#36
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,201
  • Înscris: 18.04.2008
Eu îl folosesc în Thunderbird.
Merge fără nicio problemă :)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate