Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

Probleme cutie automata

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
velicucristian

velicucristian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 25.12.2011
Salutare.

Am nevoie de cateva sfaturi de la persoane mai pricepute in cutii automate.

Cam de o luna de zile am cumparat un Mercedes A190 cutie automata. Pana aici toate bune si toata lumea fericita :-).

Am facut circa 500 KM cu masina toate bune si frumoase .. merge trage, merge functia kickdown, nici nu se simte cand schimba vitezele toate bune.

Vineri am plecat intr-un concediu in zona Sighisoarei iar pe la Bucuresti dupa aproximativ 120 KM la semafor masina a inceput sa nu prea ma mai asculte in sensul in care eram cu piciorul pe fruna dar ea tot avea tendita sa plece si cand ridicam frana pleca foarte greu de pe loc . La un moment dat pe bord a aparut litera F si tragea si mai greu, am oprit motorul am repornit a disparut F din bord si mi-am continutat drumul si am tot misca la semafor in N. Dupa ce am iesit din Bucuresti pana pe la Rupea toate bune masina nu a mai facut nici o problema, apoi am incercat sa urc o rampa destul de abrupta si supriza... Masina sa blocat in rampa si nu a urcat a aparut iar F in bord de aici incep problemele .. Pornit oprit etc F din bord nu mai disparea. Am lasat-o putin sa se raceasca si F tot nu a disparut asa ca am mers usor pana la Sighisoara cam cu 30-40 KM/h cautand solutii.

A doua zii am mers la un service de acolo unde au pus testerul pe ea si aparea o eroare ceva legata de presiune ... Au sters eroarea a disparut F au dat baietii de acolo o tura cu masina au verificat nivelul uleiuliu si au spus ca este ok si ca masina este in parametrii !

Astazi la intoarcele in Ramnicu Valcea in oras la fel masina pleaca greu de lor din cate am vazut eu in treapta intai pana pe la 20 KM/h ( daca este putin in rampa foarte greu ) apoi dupa 20 KM/h merge normal schimba toate vitezele toate bune .

Am nevoie de ceva sfaturi ce ar putea fii ??

Mentionez ca conform recomandarilor mecanicilor nu am schimbat uleiul de la cutie dar imi doresc sa aflu si parerile voastre sa nu ma apuc sa ii schimb uleiul si sa aiba si alte probleme.

Astept parerile voastre.

Multumesc anticipat.

PS : Am reusit sa ajung acasa fara acel F pe bord dupa ce au resetat acea eroare dar masina parca tot nu trage pana pe la 20 KM / H

Edited by velicucristian, 01 May 2017 - 00:08.


#2
Claudiu998

Claudiu998

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 731
  • Înscris: 02.09.2016
La automate e loterie grava. La manuale mai scapi cum scapi, dar o automata fie ea si de 3-4 ani vechime e loterie. Apai de 10-12.
In mare, o cutie automata daca este intretinuta poate sa duca linistit cat una manuala
A fost schimbat filtrul hidraulic?
Uleiul se schimba! Nu ca cel de motor, dar nici 10 ani nu-l tii. Prinde o vascozitate, mai rau ca vaselina. O data la 4-5 ani se poate face si un schimb al tuturor uleiurilor. Mai ales cand cumperi masina second.
Daca doar in treptele mici ai probleme... kitul
Ieftin scapi cu schimbarea kitului ori reconditionarea cutiei. Scump cu inlocuirea cutiei.

#3
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006
Nu stiu exact ce tip de automata e pe A190 dar daca schimba greu incepe prin a schimba uleiul si filtrele ca nu are cum sa strice. La mai toate cutiile automate e indicat schimbi la un moment dat, multi zic la 60.000 dupa ce a iesit din garantie, daca tu ai luat-o din Germania probabil neamtul nu a schimbat niciodata uleiul si se simte pentru ca in Germania nici nu prea se repara cutii automate dar apoi sa le schimbe uleiul.

Edited by filipxxx, 01 May 2017 - 02:54.


#4
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,181
  • Înscris: 23.08.2014
cauta un mecanic care stie ce inseamna codurile de eroare si parametri de functionare.De sters erori se poate si cu un tester de 200 lei, dar nu ajuta cu nimic.Cand descoperi problema reala, schimbi si uleiul.E foarte posibil sa ai probleme pe partea de electronica a cutiei.

#5
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007

View Postfqx, on 01 mai 2017 - 07:17, said:

cauta un mecanic
usor de zis, greu de facut. la seria a, cand intri pe poarta serviceului, fug mecanicii ca potarnichile.

fostul propitar ce spune? ca io's convins ca daca reparatia era ieftina, o repara el, nu facea vant la masina.

#6
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,181
  • Înscris: 23.08.2014
In cel mai rau caz mergi la reprezentanta pt diagnoza si apoi mergi la alt service sa o repari.Orice mecanic cat de cat , tre sa iti spuna macar ce eroare ai....chiar daca nu o poate face.

#7
valecris16

valecris16

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,677
  • Înscris: 26.11.2007
Eroarea 'F apare de obicei (nu este o regula,dar la automate 90% din problemele aparute sunt din aceasta cauiza) atunci cand este depistata lipsa de presiune....
Cand posesorul unei astfel de masini nu stie cum se utilizeaza corect o astfel de masina echipata cu o cutie automata,cand sta la semNafor cu orele in D si cu piciorul pe ,,pedala de frana...normal ca apar si problemele.
Din 10 posesori de masini cu,,cutie automata (dar nu numai...) sunt curios sa vad cati dintre acestia au citit macar manualul de utilizare al masinii,

Incepand din momentul introducerii cheii in contact incep greselile in lant....cati dintre acestia asteapta sa se stinga 'discoteca' din bord??..lasa toti maneta de viteze in P sau N la parcarea masinii??......cand de fapt se actioneaza cheia imediat dupa introducerea ei in contact si se pleaca de pe loc inainte de stingerea martorilor din bord.

Pentru velicucristian, initiatorul acestui post (dar nu numai...) ---  cand postezi o problema la o masina indiferent culoarea, musai sa adaugi si amanuntele mai esentiale.
Adica an de fab...motorizare ...km masinii....si un istoric (din pdv mecanic) daca se poate

#8
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,528
  • Înscris: 08.03.2017
Problema o gasesti aici http://www.clubmerce...bord-t9552.html
De la banalul schimb de acumulator pana la calculatoare , este enervant ca cei care au rezolvat nu spun si cum . Unele preturi sunt cam maricele dar fiind masina premium asta e .
Unul aminteste de ceva specialist pe forum , "Mastermario" , eventual vezi de unde e si cum poti da de el , nu este o masina sa o duci la nea dorel la capat de bloc ca o duci pe roti si vi la stanga.
Personal m-as loga pe forumul monomarca si as intreba .

Edited by ldpe, 01 May 2017 - 09:40.


#9
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
In primul rand trebuie sa scanezi masina cu un star/das xentry pentru a vedea ce coduri ai in ecu. La o prima banuiala cred ca este gear selector module si ala este scump...

#10
velicucristian

velicucristian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 25.12.2011
Salutare !

Haideti sa fac niste completari ! Masina are Motor 1.9 Benzina si este din anul 2000. A fost cumparata de la o firma care a adus-o din Germania si am schimbat urmatoarele : Ulei + filtru motor, filtru aer , polen benzina si o bieleta pe partea dreapta. Am cartea de service din Germania a acolo apar revizii facute din an in an ultima in 2015 dar nu scrie si ce a schimbat neamtul. Pe bord masina are pana in 160K km desi sunt convins ca nu sunt reali. Am fost la 3 service-uri aici + 1 acum cand am avut problema asta iar pe calculatoru in afara de aceasta eroare legata de presiune cand a aparut acel F nu apare nimic altceva. Sunt convins ca acel F ( mod avarie ) este gandit destul de bine si clar de catre neamt . Ce am gasit asa ca si documentatie pe internet ca si sintome ale unei cutii automate defecte nu am gasit nici una dintre ele la masina nu smuceste cand schimba, trage bine schimba vitezele corect .. chestia asta legata de "lipsa forta" in treapta 1 nu am gasit nimic ..

Voi merge maine sa ii schimb filtrul si uleiul de la cutie si vedem apoi ce si cum !

#11
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,043
  • Înscris: 22.05.2003
1. Cand apar erori de cutie, e bine ca macar diagnoza Star sa o faci la o reprezentanta Mercedes.
2. Ma indoiesc ca uleiul este de vina, de aceea cred ca e bine sa incepi cu pct 1.
3. Pot fi probleme la solenoidul ce schimba vitezele.

#12
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
Am avut ceva asemanator, dar la un treiar. Era defect senzorul care facea legatura intre cutie si motor. Nu stiu denumirea. Cert este ca 2 service-uri nu i-au dat de cap, la unul mi-au schimbat alt senzor, pana acasa mi-a murit motorul la semafor si de abia a pornit sa o duc inapoi pe roti; a doua zi am gasit un mecanic care stia sa foloseasca cum trebuie programul de testare si a rezolvat-o. Nu aveam reprezentanta in zona atunci.

#13
velicucristian

velicucristian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 25.12.2011

View PostUser107, on 01 mai 2017 - 11:08, said:

Am avut ceva asemanator, dar la un treiar. Era defect senzorul care facea legatura intre cutie si motor. Nu stiu denumirea. Cert este ca 2 service-uri nu i-au dat de cap, la unul mi-au schimbat alt senzor, pana acasa mi-a murit motorul la semafor si de abia a pornit sa o duc inapoi pe roti; a doua zi am gasit un mecanic care stia sa foloseasca cum trebuie programul de testare si a rezolvat-o. Nu aveam reprezentanta in zona atunci.

Ca si costuri au fost mari ??

#14
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015

View PostAdm, on 01 mai 2017 - 10:27, said:

1. Cand apar erori de cutie, e bine ca macar diagnoza Star sa o faci la o reprezentanta Mercedes.
2. Ma indoiesc ca uleiul este de vina, de aceea cred ca e bine sa incepi cu pct 1.
3. Pot fi probleme la solenoidul ce schimba vitezele.

Can este de vina solenoidul, valve body sau conductor plate de obicei ramane blocat intr-o viteza si nu mai schimba in sus.

Fara o diagnoza degeba se schimba uleiui si filtrul in cutie...

#15
velicucristian

velicucristian

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 126
  • Înscris: 25.12.2011

View Posti860, on 01 mai 2017 - 11:15, said:


Can este de vina solenoidul, valve body sau conductor plate de obicei ramane blocat intr-o viteza si nu mai schimba in sus.

Fara o diagnoza degeba se schimba uleiui si filtrul in cutie...

Ideea este ca in zona nu am reprezentanta MB iar cele 3 - 4 service-uri din zona nu au decat testere normale ( ultimul la care am fost avea un Bosh ) . Voi merge maine la ei o fac ii apara eroare in bord si apoi sa o verifice !

#16
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,230
  • Înscris: 01.12.2007
Lichidele se schimba fiecare la cat este specificat in manual sau pe ambalajele acestora.
ex: lichidul de frana la 2 ani, antigelul la 2-5 ani, uleiul de motor la 1  an etc

#17
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017

View Postvelicucristian, on 01 mai 2017 - 11:11, said:


Ca si costuri au fost mari ??
In 2009 senzorul a costat vreo 200-250 lei, dar manopera a fost vreo 600 lei, a trebuit sa desfaca mult ca sa ajunga la senzor (e situat foarte jos).
A folosit un program de testare Bosch.

#18
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,917
  • Înscris: 25.04.2006

View Postvalecris16, on 01 mai 2017 - 08:55, said:

Incepand din momentul introducerii cheii in contact incep greselile in lant....cati dintre acestia asteapta sa se stinga 'discoteca' din bord??..lasa toti maneta de viteze in P sau N la parcarea masinii??......cand de fapt se actioneaza cheia imediat dupa introducerea ei in contact si se pleaca de pe loc inainte de stingerea martorilor din bord.

Pentru velicucristian, initiatorul acestui post (dar nu numai...) ---  cand postezi o problema la o masina indiferent culoarea, musai sa adaugi si amanuntele mai esentiale.
Adica an de fab...motorizare ...km masinii....si un istoric (din pdv mecanic) daca se poate

Tu ai condus vreo data automata sau doar ai citit pe forumuri cum e cu automata? Cum dracu parchezi fara sa lasi masina in P sau N, ca nici nu poti scoate cheia din contact la cele mai multe masini, iar la majoritatea nu poti debloca volanul daca nu e in P.

Edited by filipxxx, 02 May 2017 - 16:13.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate