Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

Peugeot 206 vs Renault Clio

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
Ara950410

Ara950410

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 26.11.2016
Buna tuturor. Vreau sa imi schimb polo-ul meu din 97 cu o masina mai noua. Tot cautand am ramas la 2 masini. Un Peugeot 206 din 2004 1,4 hdi cu 134000 km 1900 euro si un Renault Clio 2005 1,5 dci 150000 km 1700 euro. Proprietarul renault-ului e unic proprietar. Ce pareri aveti despre cele 2 masini in privinta consumului, defectelor si a costului de intretirere. Va multumesc foarte mult de timpul acordat.

#2
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Eu nu mi-as lua diesel cu 2000 de euro..  La prima problema pe la motor poti baga 1000 de euro in ea..  Ramai la Polo si mai strange bani.

Schimbi un cazan cu altul..ce treaba e asta?
Dar daca musai, ia Clio. Peugeot 206 are mari probleme cu puntea spate care costa cat masina..

#3
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară şi îmi place aşa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,568
  • Înscris: 07.12.2014
Fix de puntea spate voiam sa zic și eu la 206. În rest e o mașină super ok. Dar puntea spate e pe la 1500 reconditionata și vreo 2500 de lei una noua. Și pica destul de repede.

#4
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
De banii aia iti iei un benzinar ok bine dotat din clasa superioara (compacta). Ce naiba v-o fi atragand la epavele alea mici nu stiu. Faptul ca sunt diesel e de fapt un mare dezavantaj.

Edited by Friskey, 29 April 2017 - 08:39.


#5
Ara950410

Ara950410

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 26.11.2016
Polo-ul e deja praf. Plin de rugina pe la praguri si aripi si cred ca am si problema cu clapeta de accelerare plus ca si esapamentul trebuie schimbat tot. Cand calc ambreajul si frana la un semafor imi scade turatia enorm de mult de la 800 rot/min cat merge ea la relanti pana la 400rot/min. Uneori chiar imi moare motorul. Nu merita sa o repar ca e deja praf. Nu vreau o masina gigantica. Vreau ceva mic si incapator.

#6
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
In principiu 206. Ca fiabilitate sunt tot cam pe-acolo. Poate cu un plus la 206. Motorul mi s-a parut mereu mai reusit. Atentie la puntea spate. Nu e un capat de tara. Se rezolva relativ usor si ieftin. Vezi pe forumul monomarca. Dar ca tinuta de drum, pozitie la volan si confort, 206 este peste Clio.
Nu stiu cum e cu intretinerea la dieselurile astea. Dar la 1.4 benzina, 206 nu e prea scump de intretinut. Chiar ieri ma uitam pe epiesa pentru un prieten. Un kit de ambreiaj de ex, e undeva pe la 250 de lei. Un kit de distributie cam 300. Mai vezi pe-acolo. Si f important: vezi sa fie in "mintile" lui motorul. Altfel dai in altele. Lucru valabil si la Clio.

#7
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013

 Ara950410, on 29 aprilie 2017 - 08:50, said:

Vreau ceva mic si incapator.
...ieftin si fiabil, sa consume putin si sa traga bine.
:lol:

Edited by Friskey, 29 April 2017 - 09:22.


#8
baubig

baubig

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 569
  • Înscris: 15.10.2010
doua cotete frantuzesti....puntea spate la pejo costa o gramada de bani,iar la celalant cotet de Clio injectoare, pompa de injectie,turbo se strica de nu mai ii dai de cap,...vrei o masina decenta cat de cat ia ti un Opel corsa si gata

#9
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,364
  • Înscris: 10.09.2014
Corsa sau Fiesta dar pe benzină neapărat.

#10
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
mic si incapator? :)

    Matiz! La 1500-2000 de euro gasesti unul din 2007-2008 ,unic proprietar cu pana in 50.000 km. O masina luata de un nene neveste-si sa mearga la piata. Intretinuta, fara pic de rugina, piese incredibil de ieftine, service-uri peste tot.....Aer conditionat si gata. lux.
   Iarta-ma dar cu cazanele alea pe strada nu impresionezi pe nimeni. Mai bine o masina curata si cinstita. Da-te cu matizul vreo 2-3 ani si apoi ia-ti ceva serios.

#11
silviu03

silviu03

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,468
  • Înscris: 07.01.2011
Pe forumul asta toti aveti masini de la 10k euro in sus?
Daca omul dispune de2000 de euro nu poate sa ceara un sfat ca apar posesorii de avioane si il fac praf...
Isi poate gasi o masina ok si la 2000 de euro daca are timp si rabdare!
Pe forumul asta orice ai intreba 70% raspund pe langa subiect si in figuri !
Gasesti un Clio f intretinut la 2000 de euro,mai ales benzina !

Edited by silviu03, 29 April 2017 - 12:43.


#12
fightClub25

fightClub25

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 963
  • Înscris: 08.04.2009
@initiator .Am avut masina asta, si eu am vandut-o pe a mea in stare foarte buna cu 2000 de euro acum 2 ani la 80.000km. era din 2005. https://www.autovit....html#0e65f143a3
  O masina foarte robusta, un motor surprinzator de interesant ,consum decent. Cauta sa fie primul proprietar.

Edited by fightClub25, 29 April 2017 - 12:48.


#13
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,995
  • Înscris: 07.11.2006
Pana nu-si da acordul sau dezacordul TruculMagic nu fa nici o miscare.Garantat iti va spune ca cele doua alese de tine sunt conserve,fiare,etc.

#14
Tront

Tront

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 708
  • Înscris: 10.07.2012
Eu cu un buget de 2000 de euro, mi-am luat Polo 9N, 2004, dotat decent, benzinar ( 1.2 ) si mi-au mai ramas bani sa ii fac revizii/reparatii 2 ani. Daca cauti, poti sa gasesti o masina foarte ok. Am cautat si eu in acelasi buget Clio diesel sau Peugeot 206 diesel, dar am vazut doar carute...

#15
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
@initiator, in augus 2015 un fin si-a luat din Germania o Mazda 3 1.6 2005, destul de dotata (esp, airbaguri cortina, climatronic, comenzi volan, geamuri fata/spate el, cotiera. etc) cu 2400e, masina avea 130 si ceva de mii reali, TUV. In prezent se apropie de 160k km, pana acum a schimbat flanse si amortizoare. Ar mai trebui un bec la clima, o macara si ceva bucsi. Dimineata pt cateva secunde se aude o rola la motor, in rest ruleaza f bine. In traficul Buc consuma intre 8 si 12%, la drum lung de la 5.5 in sus.

Cumpara o masina din clasa compacta, pe benzina, esti mai castigat din toate punctele de vedere.

 fightClub25, on 29 aprilie 2017 - 11:24, said:

mic si incapator? Posted Image

Matiz! La 1500-2000 de euro gasesti unul din 2007-2008 ,unic proprietar cu pana in 50.000 km. O masina luata de un nene neveste-si sa mearga la piata. Intretinuta, fara pic de rugina, piese incredibil de ieftine, service-uri peste tot.....Aer conditionat si gata. lux.
   Iarta-ma dar cu cazanele alea pe strada nu impresionezi pe nimeni. Mai bine o masina curata si cinstita. Da-te cu matizul vreo 2-3 ani si apoi ia-ti ceva serios.

Nici dusmanilor nu as recomanda o masina fara airbaguri si abs, suntem in 2017.

Edited by ionutMembruAnonimut, 29 April 2017 - 17:11.


#16
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,638
  • Înscris: 07.10.2005
La vechimea aia nu merita sa iei diesel, cauta asa cum s-a mai spus o compacta pe benzina.

#17
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Pentru cei care au senzația că problema punții spate la Peugeot 206 este nerezolvabilă rezolvarea este următoarea: se dau găuri în punte între rulmenți, de montează nipluri de gresare și se bagă vaselina. Dacă completezi o dată pe an vaselina nu mai ai probleme pe toată durata de viață a mașinii.
Puntea aia cu probleme, dă o stabilitate de excepție și o ținută de drum la care multe mașini visează. Și rămâne o mașină foarte ieftin de întreținut și reparat.

#18
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,142
  • Înscris: 08.12.2008
Asta zic si eu. Cei care zic ca puntea aia pune probleme mari si e scumpa de reparat, au masina asta si au avut problema asta cu ea? Si-au facut credit in banca pentru reparatii? Si-au vandut un rinichi? Ah, ca au auzit ei pe cineva care a auzit pe cineva... ok. Si eu am auzit ca bruce lee il bate pe van dame.

Edited by LauCalin, 29 April 2017 - 19:01.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate