Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Costuri inlocuire garnitura de chiulasa
Last Updated: Mar 19 2018 13:11, Started by
vimann
, Apr 29 2017 00:56
·
0
#1
Posted 29 April 2017 - 00:56
Salut, pe scurt
Nea mecanicu' a schimbat un furtun care pierdea antigel, a strans exagerat un colier si respectivul furtun a plesnit pe drum, aveam viteza mare, s-a incins ca dracu' motorul. Garnitura de chiulasa e dusa, se aude si ceva bataie metalica la motor (verificat la un drum scurt, nu am continuat sa circul cu masina). Costurile estimative ale reparatiei adica simeringuri supape, verificat chiulasa de fisuri/rectificat, schimbat uleiul, ce dracu' o mai fi - 2500 de lei piese si manopera(in cazul cel mai fericit). Masina e un Ford Fusion 1.6 benzina. E prea mult, prea putin, e un pret corect ? In service, cu garantie, nu in spatele blocului. |
#2
Posted 29 April 2017 - 01:15
Nu da vina pe "nea mecanicu" . Colierul trebuie strans la maxim (cat suporta). Furtun plesnit , inseamna ca ai luat piesa slaba, cea mai ieftina.
Daca nu aveai muzica la maxim in timp ce conduceai ai fi auzit sunete anormale si te opreai la timp. Apa in circuitul intern, presurizat poate fi peste 100, stai cu ochii pe bord tot timpul, vezi anomalii, nu te opresti cand sare in aer motorul. Acum.... norocul tau...... Eu zic cel putin 2500 , daca sunt optimist. Edited by keta, 29 April 2017 - 01:16. |
#3
Posted 29 April 2017 - 02:31
Daca e cu manopera cu tot si e un service respectabil , sa nu uiti sa duci baietilor o cola ceva ..
|
#4
Posted 29 April 2017 - 03:40
Are dreptate colegul.....unde iti erau ochii?nu ai observat temperatura lichidului de racire?
Înseamnă ca ai mers ceva cu motorul incins de-ai fwtut chiulasa. |
#5
Posted 29 April 2017 - 04:53
ca si urmari, da, se putea preveni cumva situatia, dar acum fiind deja facuta, mai ramane doar sa scoti banul si aia e, 2500 cu garantie, nu e rau si nici exagerat.
legat de strans colierul, pot spune ca am vazut cu ochii mei intamplari de genul si nu e musai vina furtunelor cum ca ar fi proaste, dar nu exclus. stateam de vb cu cineva intr-un magazin care avea si coliere auto si tocmai ce se primea marfa, uitandu-ma la niste produse, iau un colier in mana, avea o margine atat de taioasa, incat ar fi facut invidioasa si o lama de ras. nu mai spun ca acum ceva ani, cand imi mai bagam si eu ghearele pe la auto, vazusem o chestie de genul, tot dupa ce careva se plangea ca ii tot plesnesc furtunele. respectivul mecanic la care mergea pana atunci, avea un stil de strans incat aproape ca macina capul surubului, iar furtunul la capatul scurt era atat de strans, incat il inflorea la propriu. strangea ca disperatul. asa ca de mecanici de genul sa tot dai, de asta e bine sa-l verifici chiar tu dupa ce umbla, ca nu se stie pe mana cui ajunge masina. |
#6
Posted 29 April 2017 - 06:30
Ia alt motor. Nu te chinui sa repari la el,ca n-o sa mai iasa.. O sa ai mereu probleme SIGUR.
Is ieftine alea pe benzina la dezmembrari... |
#7
Posted 29 April 2017 - 06:53
vimann, on 29 aprilie 2017 - 00:56, said:
Nea mecanicu' mariovrs, on 29 aprilie 2017 - 06:30, said:
Ia alt motor. Nu te chinui sa repari la el,ca n-o sa mai iasa.. O sa ai mereu probleme SIGUR. Is ieftine alea pe benzina la dezmembrari... O sa iasa ceva... de vis, desigur! keta, on 29 aprilie 2017 - 01:15, said:
Nu da vina pe "nea mecanicu" . vimann, on 29 aprilie 2017 - 00:56, said:
E prea mult, prea putin, e un pret corect ? De unde naiba, ma scuzi, sa stie X sau Y cat te costa pe tine transportul si in cat timp iti recuperezi banii dati pe reparatii? Sau vrei sa stii daca la Mester Mare Gheorghe din Deal e mai ieftin ca in buricu' Bucurestiului sau ca la Vasile Vasilov din Bulgaria? [dupa experienta prin care ai trecut, inca ai impresia ca toti mecanicii sunt la fel si se diferentiaza doar prin pret*?] *Adica, serios, dupa ce ai supt soseta o data, tot mai tare te doare de pret? De ce? Vrei sa repeti experienta suptului sau cum? Sau vrei sa iti rezolvi problema? Edited by dexterash, 29 April 2017 - 06:56. |
#8
Posted 29 April 2017 - 06:59
mariovrs, on 29 aprilie 2017 - 06:30, said:
Ia alt motor. Nu te chinui sa repari la el,ca n-o sa mai iasa.. O sa ai mereu probleme SIGUR. Is ieftine alea pe benzina la dezmembrari... Edited by PoeOvidiu, 29 April 2017 - 07:00. |
#9
Posted 29 April 2017 - 07:50
#10
Posted 29 April 2017 - 08:16
|
#11
Posted 29 April 2017 - 08:19
#12
Posted 29 April 2017 - 13:29
keta, on 29 aprilie 2017 - 01:15, said:
Nu da vina pe "nea mecanicu" . Colierul trebuie strans la maxim (cat suporta). Furtun plesnit , inseamna ca ai luat piesa slaba, cea mai ieftina. Acul temperaturii a sarit dintr-o data la maxim, am fost cu ochii pe el tot drumul, plus ca in chichineata asta de masina prost antifonata auzi mai mult drumul decat orice altceva. Nu ma pot intoarce in timp sa previn beleaua, problema actuala e alta. mariovrs, on 29 aprilie 2017 - 06:30, said:
Ia alt motor. Nu te chinui sa repari la el,ca n-o sa mai iasa.. O sa ai mereu probleme SIGUR. Is ieftine alea pe benzina la dezmembrari... Mersi tuturor de raspunsuri. Singura varianta in afara de reparatie ar fi sa scap de ea. Ma mai gandesc si vad la ce solutie ajung. |
#13
Posted 29 April 2017 - 13:49
@slai ... pai eu am schimbat motorul si dupa aia nu m-a inrebat nimeni laa itp de el ... itp facut " pe bune"
|
#14
Posted 20 February 2018 - 23:48
Scuze ca dezgrop topicul.
In mai 2017 am ajuns, dupa mai multe recomandari la un atelier, am discutat cu mecanicii, 1000 de lei lucrarea cu planare cu tot, garantie 6 luni. Am facut ITP-ul saptamana trecuta, mi-au tinut-o turata mai mult si a dat apa afara -> imi baga gaze in sistemul de racire. Bine ca nu m-a lasat undeva in pustietate. E recenta problema, pentru ca am mers cu masina drumuri lungi, turata si n-a avut nici pe dracu'. Teoria mea e ca ori e chiulasa fisurata, ori probabil trebuia si blocul motor planat (am aflat la masina mea e din aluminiu). Judec bine ? De data asta ma apuc si o dau eu jos... E vreun atelier specializat in chiulase unde sa pot sa o trimit sa mi-o verifice pe toate partile si sa o aranjeze profi ? |
#15
Posted 13 March 2018 - 22:11
Inca nu am mai auzit de planat blocul motor ! Poate masina ta e mai speciala
Daca ti-a dat apa afara si clocotea poate ai termostatul blocat . Cum ai dedus ca-ti baga gazele in sistemul de racire ?! |
|
#16
Posted 19 March 2018 - 13:06
Cu alea de fonta e alta poveste, dar blocul meu e din aluminiu.
Termostatul nu e blocat. Bolboroseste apa din vas in functie de cat de mult turez masina. Miros de gaz. |
#17
Posted 19 March 2018 - 13:10
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users