Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Fum/Turatie

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 13.07.2011
Am si eu niste intrebari fiind paralel cu mecanica auto. Nu doresc sa intru in panica degeaba si nici sa ma duc la un service ca sa imi gaseasca nu stiu ce "probleme" doar ca sa imi traga un ban din buzunar, astfel ca adresez intreabrea prima oara aici.

1. Cand temperaturiile sunt mai coborate (nu sub 0), cam 0-10, uneori (nu mereu), la pornire, masina scoate un fum albicios/albastru, care dupa cateva secunde dispare, doar la pornire este asa.

2. Cand stau pe loc (indiferent ca masina este in treapta sau pe neutru), ambreiajul apasat (masina nu se misca), accelerez 2 secunde dupa care ma opresc, rotatiile raman pentru 1 secunda blocate la 1500 si abea dupaia coboara la 1000 turatii (care stiu ca sunt normale).

3. Alteori turatiile se schimba intre 500-700 rpm pentru cateva secunde, dupa care isi revine la normal.



Referitor la punctul 2 si 3, cineva imi spunea ca s-ar putea sa fie bateria de vina, sa nu mai aiba putere si ar trebui schimbata, in modul test al bord computerului masina imi arata cu motorul oprit 11,5 iar cu motorul pornit 13,5.

Referitor la punctul 1 am inteles ca este normal, din cauza temperaturiilor scazute se aduna vapori de apa, sau resturi de bezina.

Edited by business11, 28 April 2017 - 11:09.


#2
AndyM

AndyM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,996
  • Înscris: 01.08.2005
https://forum.softpe...re-cand-e-frig/

La mine a trecut in felul urmator:
Schimbare bujii, plin cu OMV 100 + aditiv in benzina pentru curatare, si mers vreo 150km cu o treapta mai jos... daca eu consideram ca trebuie mers in treapta 5-a, mergeam intr-a 4-a, daca trebuia sa merg cu a 3-a, mergeam cu a doua... am tinut masina numai intre 3000 si 5000 rpm in afara. A doua zi (fiind decembrie) masina a pornit fara PIC de fum.

BTW, cauzele pot fi multiple, eu am spus cum am scapat eu... poate fi chiuloasa, pot fi semeringuri, pot fi multe...

Edited by AndyM, 28 April 2017 - 11:13.


#3
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Fumul albastrui spune ca iti papa ulei, pentru restul exista tester.
Pune aici ce erori ai, despre ce masina e vorba, etc, globul meu de cristal e cam aburit.

#4
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 13.07.2011

View Postericmario, on 28 aprilie 2017 - 11:15, said:

Fumul albastrui spune ca iti papa ulei, pentru restul exista tester.
Pune aici ce erori ai, despre ce masina e vorba, etc, globul meu de cristal e cam aburit.

Ford Focus 1,6 EcoBoost 150hp (2011, benzina).

starea bateriei 84%, starea de incarcare 71%

ca eroare apare:
-B112B - modul volan
-B11BD - modul baterie
-B10A2 - modul crash - intrare curent (circuit curent lipseste)
-B1133 - lumina pentru incalzirea parbrizului defect

in rest 3 erori de la Keyless Go

#5
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
1) e normal, asa fac toate la pornire.
2 si 3) e Ford... daca iti luai a4 de care ti-am zis nu facea asta Posted Image

#6
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 13.07.2011

View PostTruculMagic, on 28 aprilie 2017 - 11:33, said:

1) e normal, asa fac toate la pornire.
2 si 3) e Ford... daca iti luai a4 de care ti-am zis nu facea asta Posted Image

da tu de unde stii ce facea a4? :))

#7
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postbusiness11, on 28 aprilie 2017 - 11:05, said:


3. Alteori turatiile se schimba intre 500-700 rpm pentru cateva secunde, dupa care isi revine la normal.

Mai mult ca sigur ala e momentul in care porneste clima, deci e normala si faza asta.

ps. A fost paletata in fata? Modul volan si modul crash imi spun ca are airbag-ul sarit.

#8
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 13.07.2011

View Postericmario, on 28 aprilie 2017 - 11:50, said:

Mai mult ca sigur ala e momentul in care porneste clima, deci e normala si faza asta.

ps. A fost paletata in fata? Modul volan si modul crash imi spun ca are airbag-ul sarit.

nu a avut accidente, modul volan se refera la butoane si comenzile de pe volan. Modul crash are legatura cu circuitele electrice nu cu un accident.

#9
meshgheru_andu

meshgheru_andu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,453
  • Înscris: 09.05.2009
Fumul e de la ulei iar restul zice ceva probleme de incarcare.

#10
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 13.07.2011

View Postmeshgheru_andu, on 28 aprilie 2017 - 12:46, said:

Fumul e de la ulei iar restul zice ceva probleme de incarcare.

stiu ca fumul de la ulei este albastru rau, la mine este un fum albicios foarte usor albastru. Eu cred ca este fumul normal care este scos cand sunt vapori de aer sau benzina pe teava.

La asta ma gandeam si eu, cred ca bateria are ceva probleme.

#11
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 23.08.2014
Daca fumul e doar la pornire si nu dispare uleiul/antigelul e ok.La treaba cu bateria, poate fi si alceva.Daca ai probleme cu incarcarea, ca efect se va duce bateria.Fie mergi la un electrician sa verifice sa vada ce e pe acolo, sau daca nu, testezi tu, pornesti cat mai multi consumatori cu motorul la relanti si vezi ce se intampla.In mod normal nu trebuie sa ai variatii de turatie din cauza incarcarii cu, consumatorii standard.De la clima pot aparea variatii, dar nu drastice, abia se simt.

#12
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postbusiness11, on 28 aprilie 2017 - 11:48, said:


da tu de unde stii ce facea a4? Posted Image)

View Postbusiness11, on 28 aprilie 2017 - 13:06, said:


stiu ca fumul de la ulei este albastru rau, la mine este un fum albicios foarte usor albastru. Eu cred ca este fumul normal care este scos cand sunt vapori de aer sau benzina pe teava.

La asta ma gandeam si eu, cred ca bateria are ceva probleme.

Ti-am mai zis, fumul ala alb/albastru l-am vazut la multe dieseluri la pornire, insa dupa pornire dispare complet, nu e nici o problema.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate