Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Fum/Turatie
Last Updated: Apr 28 2017 14:12, Started by
business11
, Apr 28 2017 11:05
·
0
#1
Posted 28 April 2017 - 11:05
Am si eu niste intrebari fiind paralel cu mecanica auto. Nu doresc sa intru in panica degeaba si nici sa ma duc la un service ca sa imi gaseasca nu stiu ce "probleme" doar ca sa imi traga un ban din buzunar, astfel ca adresez intreabrea prima oara aici.
1. Cand temperaturiile sunt mai coborate (nu sub 0), cam 0-10, uneori (nu mereu), la pornire, masina scoate un fum albicios/albastru, care dupa cateva secunde dispare, doar la pornire este asa. 2. Cand stau pe loc (indiferent ca masina este in treapta sau pe neutru), ambreiajul apasat (masina nu se misca), accelerez 2 secunde dupa care ma opresc, rotatiile raman pentru 1 secunda blocate la 1500 si abea dupaia coboara la 1000 turatii (care stiu ca sunt normale). 3. Alteori turatiile se schimba intre 500-700 rpm pentru cateva secunde, dupa care isi revine la normal. Referitor la punctul 2 si 3, cineva imi spunea ca s-ar putea sa fie bateria de vina, sa nu mai aiba putere si ar trebui schimbata, in modul test al bord computerului masina imi arata cu motorul oprit 11,5 iar cu motorul pornit 13,5. Referitor la punctul 1 am inteles ca este normal, din cauza temperaturiilor scazute se aduna vapori de apa, sau resturi de bezina. Edited by business11, 28 April 2017 - 11:09. |
#2
Posted 28 April 2017 - 11:09
https://forum.softpe...re-cand-e-frig/
La mine a trecut in felul urmator: Schimbare bujii, plin cu OMV 100 + aditiv in benzina pentru curatare, si mers vreo 150km cu o treapta mai jos... daca eu consideram ca trebuie mers in treapta 5-a, mergeam intr-a 4-a, daca trebuia sa merg cu a 3-a, mergeam cu a doua... am tinut masina numai intre 3000 si 5000 rpm in afara. A doua zi (fiind decembrie) masina a pornit fara PIC de fum. BTW, cauzele pot fi multiple, eu am spus cum am scapat eu... poate fi chiuloasa, pot fi semeringuri, pot fi multe... Edited by AndyM, 28 April 2017 - 11:13. |
#3
Posted 28 April 2017 - 11:15
Fumul albastrui spune ca iti papa ulei, pentru restul exista tester.
Pune aici ce erori ai, despre ce masina e vorba, etc, globul meu de cristal e cam aburit. |
#4
Posted 28 April 2017 - 11:23
ericmario, on 28 aprilie 2017 - 11:15, said:
Fumul albastrui spune ca iti papa ulei, pentru restul exista tester. Pune aici ce erori ai, despre ce masina e vorba, etc, globul meu de cristal e cam aburit. Ford Focus 1,6 EcoBoost 150hp (2011, benzina). starea bateriei 84%, starea de incarcare 71% ca eroare apare: -B112B - modul volan -B11BD - modul baterie -B10A2 - modul crash - intrare curent (circuit curent lipseste) -B1133 - lumina pentru incalzirea parbrizului defect in rest 3 erori de la Keyless Go |
#7
Posted 28 April 2017 - 11:50
business11, on 28 aprilie 2017 - 11:05, said: 3. Alteori turatiile se schimba intre 500-700 rpm pentru cateva secunde, dupa care isi revine la normal. ps. A fost paletata in fata? Modul volan si modul crash imi spun ca are airbag-ul sarit. |
#8
Posted 28 April 2017 - 11:55
ericmario, on 28 aprilie 2017 - 11:50, said:
Mai mult ca sigur ala e momentul in care porneste clima, deci e normala si faza asta. ps. A fost paletata in fata? Modul volan si modul crash imi spun ca are airbag-ul sarit. nu a avut accidente, modul volan se refera la butoane si comenzile de pe volan. Modul crash are legatura cu circuitele electrice nu cu un accident. |
#9
Posted 28 April 2017 - 12:46
Fumul e de la ulei iar restul zice ceva probleme de incarcare.
|
#10
Posted 28 April 2017 - 13:06
meshgheru_andu, on 28 aprilie 2017 - 12:46, said:
Fumul e de la ulei iar restul zice ceva probleme de incarcare. stiu ca fumul de la ulei este albastru rau, la mine este un fum albicios foarte usor albastru. Eu cred ca este fumul normal care este scos cand sunt vapori de aer sau benzina pe teava. La asta ma gandeam si eu, cred ca bateria are ceva probleme. |
|
#11
Posted 28 April 2017 - 14:08
Daca fumul e doar la pornire si nu dispare uleiul/antigelul e ok.La treaba cu bateria, poate fi si alceva.Daca ai probleme cu incarcarea, ca efect se va duce bateria.Fie mergi la un electrician sa verifice sa vada ce e pe acolo, sau daca nu, testezi tu, pornesti cat mai multi consumatori cu motorul la relanti si vezi ce se intampla.In mod normal nu trebuie sa ai variatii de turatie din cauza incarcarii cu, consumatorii standard.De la clima pot aparea variatii, dar nu drastice, abia se simt.
|
#12
Posted 28 April 2017 - 14:12
business11, on 28 aprilie 2017 - 11:48, said: da tu de unde stii ce facea a4? ) business11, on 28 aprilie 2017 - 13:06, said: stiu ca fumul de la ulei este albastru rau, la mine este un fum albicios foarte usor albastru. Eu cred ca este fumul normal care este scos cand sunt vapori de aer sau benzina pe teava. La asta ma gandeam si eu, cred ca bateria are ceva probleme. Ti-am mai zis, fumul ala alb/albastru l-am vazut la multe dieseluri la pornire, insa dupa pornire dispare complet, nu e nici o problema. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users