Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cea mai buna alegere second in materie de siguranta
Last Updated: May 04 2017 00:42, Started by
Marcous
, Apr 27 2017 13:55
·
0
#1
Posted 27 April 2017 - 13:55
Ce sfaturi mi-ati da in privinta celei mai bune alegeri in materie de siguranta a unei masini second pana in 4000 euro? Aspectul nu ma intereseaza.
|
#3
Posted 27 April 2017 - 13:58
#4
Posted 27 April 2017 - 14:05
Daca vorbesti de siguranta, vorbesti de cea activa si cea pasiva.
Adica modul in care masina franeaza si sta pe sosea si modul in care se comporta la impact. Cauta o masina stabila, nu barca, cu airbaguri frontale, laterale si cortina si structura de rezistenta solida. |
#6
Posted 27 April 2017 - 14:20
Ca si o completare la ceea ce a spus uhu10uhu foarte bine mai sus, conteaza foarte mult si starea actuala a autovehicolului, degeaba a avut masina de noua enspe airbaguri, daca ea a suferit o dauna totala si e vanduta de samsar dupa ce in prealabil a folosit calti si vata ca sa umple locurile unde adineaori erau airbaguri. Cauta o masina cu istoric, si fara interventii majore aparute in urma accidentelor, nu una samsarita.
Edited by axl07, 27 April 2017 - 14:20. |
#7
Posted 27 April 2017 - 14:30
Da, clar, vorbim de masini intregi, nu de 2 in 1. In caz de o masina cu suduri la structura de rezistenta si martori de airbag pacaliti, esti pe calea sigura spre dezastru.
|
#8
Posted 27 April 2017 - 14:54
#11
Posted 27 April 2017 - 18:51
Îmi aduc aminte si acum când aveam o Laguna II din 2001 si era ticsita de airbag-uri, opt la numar. Si nu era varianta de top. E prima masină din lume cu 5 stele la testele de sigurantă. Au ascuns până si stropitorile de parbriz sub capota să protejeze pietonii la impact.
Edited by caiuscorneliu, 27 April 2017 - 18:53. |
#13
Posted 28 April 2017 - 13:40
#14
Posted 28 April 2017 - 13:57
Exact. Fara suparare pentru posesorii de Renault, dar francezii si-au facut publicitate din chestia asta cu stelele vietii. Si au obtinut punctaj maxim pentru ca au proiectat masinile fix pentru testul asta. Dar asta nu inseamna neaparat ca sunt cele mai sigure.
M-a amuzat maxim un vanzator de dacii. L-am intrebat de ce e Sandero mai scump cu 800 euro decat Logan, ca doar e aceeasi masina cu portbagajul taiat. Raspunsul lui a fost la Logan are 3 stele iar Sandero are 4 si de aia e mai scumpa. Mindblowing! Edited by uhu10uhu, 28 April 2017 - 14:22. |
#15
Posted 28 April 2017 - 14:13
Iti dai seama ca sunt oameni care chiar cred asta?
Chestia asta imi aminteste de ce mi-a zis acum 10 ani un consultant de la VW, cand am fost sa ma interesez de un Polo Happy pe la 9000-10000 de euro, 1.2 64 CP, cu ac, dar fara ABS. Si l-am intrebat de ce sa aleg acel Polo. Si mi-a zis "in primul rand pentru ca e VW". I-am zis "asa, si?". "Pai e cea mai buna masina, prietene" A inceput sa rada, am inceput si eu sa rad, dupa care am plecat. Dar cumva sindromul s-a pastrat. Acum 4 ani la un "salon auto" din Bucuresti, mi-a zis un tip de la Skoda, foarte sigur pe el dealtfel, ca masinile lor sunt cele mai fiable. Nici o alta masini nu se apropie de fiabilitatea unei Skoda Fabia 1.2 TSI. Cam asta le e publicul, sorry. |
|
#16
Posted 28 April 2017 - 14:26
Era cat pe ce sa cumpar anul trecut un nenorocit de polo happy. Vanzatorul habar nu avea ca vinde o masina fara ABS. E incredibil cum o masina din 2007 nu are ABS. Si totusi uite ca se poate.
|
#17
Posted 28 April 2017 - 20:46
LauCalin, on 28 aprilie 2017 - 14:13, said:
Iti dai seama ca sunt oameni care chiar cred asta? Chestia asta imi aminteste de ce mi-a zis acum 10 ani un consultant de la VW, cand am fost sa ma interesez de un Polo Happy pe la 9000-10000 de euro, 1.2 64 CP, cu ac, dar fara ABS. Si l-am intrebat de ce sa aleg acel Polo. Si mi-a zis "in primul rand pentru ca e VW". I-am zis "asa, si?". "Pai e cea mai buna masina, prietene" A inceput sa rada, am inceput si eu sa rad, dupa care am plecat. Dar cumva sindromul s-a pastrat. Acum 4 ani la un "salon auto" din Bucuresti, mi-a zis un tip de la Skoda, foarte sigur pe el dealtfel, ca masinile lor sunt cele mai fiable. Nici o alta masini nu se apropie de fiabilitatea unei Skoda Fabia 1.2 TSI. Cam asta le e publicul, sorry. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users