Eu vreau sa voyo, ei nu vor sa voyo. pe bani.
Last Updated: May 19 2017 20:33, Started by
Alexis
, Apr 27 2017 12:36
·
0
#1
Posted 27 April 2017 - 12:36
23 aprilie 2017 - inregistrat cont, activat optiune trial de 7 zile, plata cu cardul. contul nu se activeaza.
23 aprilie 2017 - tel la suport - se inregistreaza reclamatie, timp de rezolvare 48 de ore. mi se confirma faptul ca banii nu au fost luati din cont, ca ramane tranzactie in asteptare timp de 7 zile. 25 aprilie 2017 - banii mi-au fost luati din cont, tranzactia nu este in asteptare. sun la suport, mi se ofera un cont temporar care insa nu imi permite folosirea optiunii pay per view. nici un raspuns la reclamatie. 26 aprilie 2017 - nu am nici o optiune de a dezactiva din cont platile viitoare cu cardul 27 aprilie 2017 - contul meu e in continuare inactiv. telefon la suport - mi se spune ca a trimis un mesaj sa urgenteze rezolvarea. saga continua. calitate protv. mai bine zis calitate voyo, un avorton al protv-ului. trist dar adevarat. |
#2
Posted 27 April 2017 - 12:45
Voyo e o smenarie e plin internetul de nemultumiri la adresa lor. Pe bune incheie mai repede agonia cu ei.
|
#3
Posted 27 April 2017 - 12:48
Astept sa imi activeze contul ca sa pot opri platile cu cardul. Altfel nu am cum sa le opresc decat daca dezactivez cardul, pana la urma asta voi face daca vad ca nu am de ales.
|
#6
Posted 27 April 2017 - 13:27
Trebuia sa platesti cu Paypal, puteai anula direct de acolo platile recurente catre voyo si gata.
|
#7
Posted 27 April 2017 - 13:29
De ce nu ceri operatorului fix cont pe Voyo?
Eu îl am prin Telekom și nu mă doare capul. |
#8
Posted 27 April 2017 - 13:49
eczorcistul, on 27 aprilie 2017 - 13:00, said:
Dar tu de Kodi nu ai auzit, la ce iti foloseste Voyo? Normal ca am auzit Voiam eu Voyo, na! cllaudyu, on 27 aprilie 2017 - 13:13, said:
pro-ul te voyo cum voyo ei. Am vazut. M-au voyo rau de tot roxanaRabinowitz, on 27 aprilie 2017 - 13:22, said:
Nu poti sa opresti platile din banca ? Nu, banca zice sa iei legatura cu aia care iau banii LensFlare, on 27 aprilie 2017 - 13:27, said:
Trebuia sa platesti cu Paypal, puteai anula direct de acolo platile recurente catre voyo si gata. Sincer nu ma asteptam sa am probleme de genul asta. Daca stiam ca e vreun site mai obscur, asa, iti dai seama ca bagam paypal. KyKyKyKy, on 27 aprilie 2017 - 13:29, said:
De ce nu ceri operatorului fix cont pe Voyo? Eu îl am prin Telekom și nu mă doare capul. De obicei cand cumpar ceva am tendinta sa nu leg mai multe servicii prin acelasi operator ca sa am mai multa flexibilitate. Dar iata ca voyo m-a voyo Edited by Alexis, 27 April 2017 - 13:50. |
#9
Posted 27 April 2017 - 14:50
Insista la banca, scrie un mail pe adresa lor de contact, daca nu vor cei de la voyo sa anuleze platile recurente...
Eu am inchis conturi la banci din cauza ca erau incompetenti... Nu imi place sa aud "nu se poate" "nu stim" cand e vorba de banii mei. |
#11
Posted 19 May 2017 - 20:33
ProTV = rating și mulți bani, dar și multă muncă în ceea ce se vede. În ceea ce priveșe suportul oferit de ei, probabil personanul plătit pentru așa ceva nu-și face cum trebuie treaba.
Am avut și eu o problemă în trecut cu un cont de Conquiztador care a fost blocat fără motiv. Am trimis atunci mail admin-ului și nici până în momentul la care s-a făcut trecerea de la Conquiztador la Triviador nu am primit răspuns. Asta s-a întâmplat în 2009. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users