Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Consum combustibil
Last Updated: Apr 29 2017 22:16, Started by
Andr33iy98
, Apr 27 2017 00:01
·
0
#19
Posted 27 April 2017 - 07:13
Eu iti spun asa: pe cutie automata, cu functie de cruising (intra automat in Neutru), cand cobor de la Sinaia la Comarnic consumul mediu imi scade de la 10 la 6l/km, ceea ce e imens.
|
#20
Posted 27 April 2017 - 07:28
Adm, on 27 aprilie 2017 - 07:13, said:
Eu iti spun asa: pe cutie automata, cu functie de cruising (intra automat in Neutru), cand cobor de la Sinaia la Comarnic consumul mediu imi scade de la 10 la 6l/km, ceea ce e imens. În încercarea de a readuce la 50 pe oră de ex.... injectoarele nu taie alimentarea. Din contră. Măcar teoretic, funcţie de fiecare motorizare în parte. Pe americani nu-i interesează economiile. Încearcă să decuplezi pilotul şi demonstrează-mi că n-am dreptate. mersul pe liber la maşinile mai noi e crimă la buzunar şi sinuciderea cutiilor de viteze, ambreiajelor hidraulice. în orăşelul nostru mă dau cu a 3-a la relanti, 4.3 recordul personal iarna, motor 1.4 T(cu roşu)DI (urăsc cutiile automate, fură tot farmecul condusului) Edited by sarac.lipit, 27 April 2017 - 07:35. |
#21
Posted 27 April 2017 - 07:35
Nu folosesc cruise control la coborare, iar functia de cruising insemna ca atunci cand iei piciorul de pe acceleratie, desi masina ramane in D, se decupleaza automat ambreajul!
Daca nu activezi fct de cruising, cand iei piciorul de pe acceleratie masina face frana de motor. As putea folosi si fct de cruise control la coborare, pt ca masina are radar si mentine distanta fata de cel din fata, insa in acel moment nu mai vorbim de economie, ci enervare, pt ca incercand cu orice pret sa mentina distanta => ba franeaza, ba accelereaza non-stop. Cutiile automate pe multi cai putere sunt o placere, mai ales daca stii cum sa le controlezi! |
#22
Posted 27 April 2017 - 07:41
rosix, on 27 aprilie 2017 - 06:23, said:
Asta se intampla numai la masinile mai noi de 5 ani, cu intreruperea alimentarii la semafor, la cele mai vechi nu o sa auzi de asa ceva. Eu stiam ca masina scoasa "pe liber" nu consuma cat e pe liber dar, consuma mai mult cand introduci in viteza si reiei acceleratia. De asta si in oras consumul e mai mare, pentru ca ai etape dese in care cuplezi in viteza si reiei acceleratia |
#23
Posted 27 April 2017 - 07:49
Cred ca se referea la sistemul STOP-START. Dar acela opreste motorul de tot la semafor si il reporneste cand se calca ambreiajul.
Cat despre consumul zero in frana de motor, pana si Dacia Logan din 2005 "stie" de asa ceva. Daca pedala de acceleratie nu este apasata si turatia motorului depaseste 1500 RPM, computerul de injectie nu mai comanda injectoarele pentru alimentare cu combustibil. Edited by robbie_ro, 27 April 2017 - 07:52. |
#24
Posted 27 April 2017 - 08:12
Deci voi ziceti ca in motorul ala nu mai are loc combustie, din moment ce se taie injectoarele si consumul e 0?
|
#25
Posted 27 April 2017 - 08:21
Exact. In frana de motor, rotile misca pistoanele, indiferent daca ele vor sau nu
In accelerare, pistoanele misca rotile si au nevoie de carburant proportional cu puterea transferata catre roti. Lasata pe "liber", pistoanele trebuie sa consume ceva carburant ca sa stea la turatia de ralanti. Edited by danvlas, 27 April 2017 - 08:21. |
#26
Posted 27 April 2017 - 08:26
#29
Posted 27 April 2017 - 10:09
#30
Posted 27 April 2017 - 10:13
Cei care nu sunt convinsi ar trebui sa urmareasca temperatura motorului atunci cand coboara o panta suficient de lunga, sa vada ce tare se raceste motorul.
Si la masina mea (Opel Astra H 2009) consumul instant afisat e 0.0 cand masina e in frana de motor (de asemenea, cantitatea de combustibil pe care o poti vedea intr-unul din "meniurile ascunse" ramane aceeasi). Scoasa din viteza consumul afisat e intr-o marja destul de mare (0.3-1), depinde de viteza masinii. |
#31
Posted 27 April 2017 - 10:29
Ion_de_la_Raion, on 27 aprilie 2017 - 10:09, said: Sa inteleg ca pompa de benzina nu mai trage din rezervor ? Prea multi "i". Ion_de_la_Raion, on 27 aprilie 2017 - 10:09, said: Sa inteleg ca pompa de benzina nu mai trage din rezervor ? Prea multi "i". |
#32
Posted 27 April 2017 - 11:24
Cu acordul vostru, aș vrea să intervin și eu cu o nelămurire dacă tot vorbim de coborât pante în frână de motor.
Spre deosebire de alții, instructorul meu mi-a spus mereu că frâna de motor e cea mai sănătoasă și nu lăsatul pe liber, dar nelămurirea mea e alta. Există o "legendă" conform căreia trebuie să cobori o pantă în aceeași viteză cu care o urci. Am testat și eu asta, numai că "mi-o cam ia înainte motorul", ca să spun așa. Se supraturează. În situația asta ar fi indicat să mai retrogradez o treaptă sau s-o ajustez din pedala de frână câte un pic? |
#33
Posted 27 April 2017 - 11:29
Hai sa lamurim o chesti mai intai: ce inseamna la tine supraturat? Se duce in rosu?
|
|
#34
Posted 27 April 2017 - 11:29
Eu va rog sa faceti urmatorul test (evident cu masina nou nouta care nu are impuritati in rezervor): mergeti frumos pana se duce tot carburantul din rezervor si apoi veti vedea ce inseamna consum 0 in frana de motor sau un test mai simplu: o coborare doar in frana de motor. o sa constatati ca CB-ul nu va indica 0 (resetat pe drum in coborare).
|
#35
Posted 27 April 2017 - 12:10
#36
Posted 27 April 2017 - 12:12
Te-as intreba si care-i turatia optima pentru tine, da' cred ca mai bine n-o fac. Ca idee, ceea ce te-a invatat instructorul e corect, si da o mai poti ajuta cu frana de serviciu atunci cand consideri ca e necesar.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users