Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Consum combustibil

- - - - -
  • Please log in to reply
78 replies to this topic

#19
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
Eu iti spun asa: pe cutie automata, cu functie de cruising (intra automat in Neutru), cand cobor de la Sinaia la Comarnic consumul mediu imi scade de la 10 la 6l/km, ceea ce e imens.

#20
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006

 Adm, on 27 aprilie 2017 - 07:13, said:

Eu iti spun asa: pe cutie automata, cu functie de cruising (intra automat in Neutru), cand cobor de la Sinaia la Comarnic consumul mediu imi scade de la 10 la 6l/km, ceea ce e imens.
fenomenul cruising...tempomat...pilot...sau cum mai e numit...se decuplează la vale!!!
În încercarea de a readuce la 50 pe oră de ex.... injectoarele nu taie alimentarea. Din contră.
Măcar teoretic, funcţie de fiecare motorizare în parte. Pe americani nu-i interesează economiile.
Încearcă să decuplezi pilotul şi demonstrează-mi că n-am dreptate.

mersul pe liber la maşinile mai noi e crimă la buzunar şi sinuciderea cutiilor de viteze, ambreiajelor hidraulice.
în orăşelul nostru mă dau cu a 3-a la relanti, 4.3 recordul personal iarna, motor 1.4 T(cu roşu)DI
(urăsc cutiile automate, fură tot farmecul condusului)

Edited by sarac.lipit, 27 April 2017 - 07:35.


#21
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,132
  • Înscris: 22.05.2003
Nu folosesc cruise control la coborare,  iar functia de cruising insemna ca atunci cand iei piciorul de pe acceleratie, desi masina ramane in D, se decupleaza automat ambreajul!
Daca nu activezi fct de cruising, cand iei piciorul de pe acceleratie masina face frana de motor.

As putea folosi si fct de cruise control la coborare, pt ca masina are radar si mentine distanta fata de cel din fata, insa in acel moment nu mai vorbim de economie, ci enervare, pt ca incercand cu orice pret sa mentina distanta => ba franeaza, ba accelereaza non-stop.

Cutiile automate pe multi cai putere sunt o placere, mai ales daca stii cum sa le controlezi!

#22
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007

 rosix, on 27 aprilie 2017 - 06:23, said:

Asta se intampla numai la masinile mai noi de 5 ani, cu intreruperea alimentarii la semafor, la cele mai vechi nu o sa auzi de asa ceva.
Eu stiam ca masina scoasa "pe liber" nu consuma cat e pe liber dar, consuma mai mult cand introduci in viteza si reiei acceleratia. De asta si in oras consumul e mai mare, pentru ca ai etape dese in care cuplezi in viteza si reiei acceleratia
ASTA CU TAIEREA alimentarii de combustibil in frana de motor a fost introdusa odata cu norma euro 2, nu de 5 ani.

#23
robbie_ro

robbie_ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,841
  • Înscris: 24.08.2004
Cred ca se referea la sistemul STOP-START. Dar acela opreste motorul de tot la semafor si il reporneste cand se calca ambreiajul.
Cat despre consumul zero in frana de motor, pana si Dacia Logan din 2005 "stie" de asa ceva. Daca pedala de acceleratie nu este apasata si turatia motorului depaseste 1500 RPM, computerul de injectie nu mai comanda injectoarele pentru alimentare cu combustibil.

Edited by robbie_ro, 27 April 2017 - 07:52.


#24
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,822
  • Înscris: 10.12.2006
Deci voi ziceti ca in motorul ala nu mai are loc combustie, din moment ce se taie injectoarele si consumul e 0?

#25
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Exact. In frana de motor, rotile misca pistoanele, indiferent daca ele vor sau nu Posted Image
In accelerare, pistoanele misca rotile si au nevoie de carburant proportional cu puterea transferata catre roti.
Lasata pe "liber", pistoanele trebuie sa consume ceva carburant ca sa stea la turatia de ralanti.

Edited by danvlas, 27 April 2017 - 08:21.


#26
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

 soundventure, on 27 aprilie 2017 - 07:09, said:

am testat si rastestat ambele variante.
cum ?

 sarac.lipit, on 27 aprilie 2017 - 07:28, said:

fenomenul cruising...tempomat...pilot...sau cum mai e numit...se decuplează la vale!!!
la ce masina ?

#27
paso87

paso87

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,448
  • Înscris: 06.08.2008
bad post.

Edited by paso87, 27 April 2017 - 09:22.


#28
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Ca sa n-o mai dam dupa cires, din manualul de utilizare (pe care 90% din cei de aici l-au vazut cam cum arata si atat)

Attached File  fuel.jpg   61.04K   64 downloads

#29
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

 Tront, on 27 aprilie 2017 - 00:47, said:

In frana de motor ( cuplat in viteza si ridicat piciorul de pe acceleratie ) ai consum de 0l.

Sa inteleg ca pompa de benzina nu mai trage din rezervor ?

 Tront, on 27 aprilie 2017 - 00:47, said:

relantii [...] metrii [...]

Prea multi "i".

#30
LuvRaluK

LuvRaluK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.09.2006
Cei care nu sunt convinsi ar trebui sa urmareasca temperatura motorului atunci cand coboara o panta suficient de lunga, sa vada ce tare se raceste motorul.
Si la masina mea (Opel Astra H 2009) consumul instant afisat e 0.0 cand masina e in frana de motor (de asemenea, cantitatea de combustibil pe care o poti vedea intr-unul din "meniurile ascunse" ramane aceeasi). Scoasa din viteza consumul afisat e intr-o marja destul de mare (0.3-1), depinde de viteza masinii.

#31
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,864
  • Înscris: 25.01.2007

 Ion_de_la_Raion, on 27 aprilie 2017 - 10:09, said:


Sa inteleg ca pompa de benzina nu mai trage din rezervor ?



Prea multi "i".

 Ion_de_la_Raion, on 27 aprilie 2017 - 10:09, said:


Sa inteleg ca pompa de benzina nu mai trage din rezervor ?



Prea multi "i".
POMPA FUNCTIONEAZA NON-STOP, benzina care o scoate pleaca in motor in functie de necesitati, restul inapoi retur in rezervor.

#32
Vladinskaya

Vladinskaya

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 06.03.2011
Cu acordul vostru, aș vrea să intervin și eu cu o nelămurire dacă tot vorbim de coborât pante în frână de motor. :D

Spre deosebire de alții, instructorul meu mi-a spus mereu că frâna de motor e cea mai sănătoasă și nu lăsatul pe liber, dar nelămurirea mea e alta.

Există o "legendă" conform căreia trebuie să cobori o pantă în aceeași viteză cu care o urci. Am testat și eu asta, numai că "mi-o cam ia înainte motorul", ca să spun așa. Se supraturează. În situația asta ar fi indicat să mai retrogradez o treaptă sau s-o ajustez din pedala de frână câte un pic?

#33
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Hai sa lamurim o chesti mai intai: ce inseamna la tine supraturat? Se duce in rosu?

#34
AlinE

AlinE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 31.07.2009
Eu va rog sa faceti urmatorul test (evident cu masina nou nouta care nu are impuritati in rezervor): mergeti frumos pana se duce tot carburantul din rezervor si apoi veti vedea ce inseamna consum 0 in frana de motor sau un test mai simplu: o coborare doar in frana de motor. o sa constatati ca CB-ul nu va indica 0 (resetat pe drum in coborare).

#35
Vladinskaya

Vladinskaya

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 06.03.2011

 RealThing, on 27 aprilie 2017 - 11:29, said:

Hai sa lamurim o chesti mai intai: ce inseamna la tine supraturat? Se duce in rosu?
Evident că nu ajunge în roșu, dar se aude extrem de urât motorul, zgomotos, se cunoaște că nu e în zona de turație optimă.

#36
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Te-as intreba si care-i turatia optima pentru tine, da' cred ca mai bine n-o fac. Ca idee, ceea ce te-a invatat instructorul e corect, si da o mai poti ajuta cu frana de serviciu atunci cand consideri ca e necesar.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate