Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Toyota Avensis/piese After Market

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 12.09.2015
Salutare ,intentionez sa cumpar o Toyota Avensis berlina 2004 Toyota Avensis 2.0 Diesel,recent adusa din Germania sau Franta.Rog posesorii acestui model sa ma lamureasca daca se gasesc si piese aftermarket la fel ca la Volkswagen.O cunostina de-a mea mi-a spus ca se gasesc doar piese originale la fel ca la Mercedes/BMW/Audi care bineinteles sunt foarte scumpe,iar eu sunt putin sceptic la acesta afirmatie.Am vazut ca in topuri internationale modelele Toyota sunt pe primul loc la fiabilitate, rezistenta,durabilitate.Ideea  este ca la VW orice piesa se gaseste si aftermaket ,unul din motive pt. care romanii prefera aceasta marca germana(teoretica).Am gasit acest model la 3000 euro ,prefer sa platesc acest pret decat 2000 pe un passat  din acelasi an dar sa stiu ca este o masina mai buna si sa nu schimb 2 turbine si injectoare,tabla ruginita asa cum au patit nenumarate cunostinte de ale mele pe passat-uri in decurs de un an sau 2. Va rog doar pe posesori sau cunoscatori/mecanici auto si fara din auzite  pe la a 10-a persoana din prieteni care isi da cu parerea ca asa au auzit si ei de pe la altii. Multumesc anticipat pt. raspunsuri.

#2
mhdraghici

mhdraghici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 16.12.2010
se gasesc. mai ieftine sau mai scumpe depinde de producator.

#3
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Sunt o gramada de magazine online, intra pe ele si cauta piese pt ea, sa vezi ce au, la ce pret,  dar si asta e cu cantec, am mai patit pe vremuri cu japonezele,  aparent se gaseau piese ieftine,  doar ca nu se potriveau. Dupa 4-5 tentative, tot la piese originale, la peste 1000€ s-a ajuns. Cu Opel, VW, ai avantajul ca sunt multe si mai gasesti si la dezmembrari o usa, o capota, un far, o mai prinzi si la culoare, nu mai trebuie nici vopsita, ca una noua.

#4
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 12.09.2015
Da, adevarul este ca Toyota sunt foarte putine pe piata la noi in Romania.

#5
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Nu conteaza marca, un diesel la 3.000 de euro, recent adus, va fi o epava indiferent de natie. La banii aia e foarte greu sa gasesti o masina pe benzina ok, din clasa mult inferioara. Japonezii nu fac masini invincibile cum cred unii.

#6
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Japonezii aveau o tehnica, si in urma cu 25-30  de ani. Dadeau masina ieftin, apoi recuperau din vanzarea pieselor. Tehnica a fost preluata apoi si de eueopeni, in speta italieni. Lancia, Alfa sunt renumiti. Un amortizor fata la un rahat de Alfa33, costa mai mult decat doua Sh, cu amortizoare bune. Japonezii mai au un atuu. Masinile tin mult, sunt fiabile, dar cand e de reparat, nu scapi cu o segmentare, toate piesele se uzeaza uniform, trebuie sa schimbi tot in afara de volan si aerul din roti.

#7
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,764
  • Înscris: 22.12.2006
piesele se impart in 2 categorii : piese de uzura generala (bucse, pivoti, brate, rulmenti, filtre, etc) care se gasesc aftermarket fara probleme.... si piese de folosinta indelungata... (calculatoare, pompa abs, piese de caroserie mai complexe, tapiterii, capitonaje, ornamente interioare, etc) care se gasesc doar pe original si sunt scumpe ...

inainte sa alegi Toyota, vezi daca ai in jur service-uri  / mecanici care au habar de reparatii la toyota.. aici e problema..

Edited by andrei_221, 26 April 2017 - 21:37.


#8
mhdraghici

mhdraghici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 16.12.2010

 rumegus, on 26 aprilie 2017 - 19:22, said:

Cu Opel, VW, ai avantajul ca sunt multe si mai gasesti si la dezmembrari o usa, o capota, un far, o mai prinzi si la culoare, nu mai trebuie nici vopsita, ca una noua.
si avensisuri gasesti la dezmembrari aduse din anglia

#9
QAZ

QAZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,593
  • Înscris: 18.09.2003
Dacă vrei Avensis mergi pe benzina 1.8 sau 2.0.

#10
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 12.09.2015
O chestie care mi-a placut la Toyota au distributia pe lant,si nu am vazut masini ruginite in trafic,as spune chiar impecabile la acest aspect.Am un coleg de serviciu i s-a rupt cureaua de distributile la Fabia si acum este deosebit de trist.Mi-a explicat un mecanic ieri ca si lantul de distributie are aspectele lui negative deoarece in momentul in care se rupe ,lantul respectiv face ravagii in jurul lui,dar cazurile de lanturi rupte sunt destul de putine  pe cand la curele sunt la ordinea zilei.Ma gandeam ca un Avensis 1.8 benzina are chilometrii mai putini si poate sunt si reali,asta ar insemna si o instalatie de gpl.
  M-am interesat si de service prin brasov,sunt meseriasi destui iar reprezentantele/service le-as evita deoarece indiferent de marci ia pielea de pe tine cand apelezi la ei, iar la capitolul meseriasi nu sta prea bine ,deoarece platesc prost angajatii.

Edited by PiticVerde, 28 April 2017 - 11:12.


#11
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 PiticVerde, on 28 aprilie 2017 - 11:05, said:

un Avensis 1.8 benzina are chilometrii ...
...are kilometri. Si da, sunt masini bune. Recomand.

Edited by ericmario, 28 April 2017 - 12:27.


#12
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 12.09.2015

 PiticVerde, on 28 aprilie 2017 - 11:05, said:

O chestie care mi-a placut la Toyota au distributia pe lant,si nu am vazut masini ruginite in trafic,as spune chiar impecabile la acest aspect.Am un coleg de serviciu i s-a rupt cureaua de distributile la Fabia si acum este deosebit de trist.Mi-a explicat un mecanic ieri ca si lantul de distributie are aspectele lui negative deoarece in momentul in care se rupe ,lantul respectiv face ravagii in jurul lui,dar cazurile de lanturi rupte sunt destul de putine  pe cand la curele sunt la ordinea zilei.Ma gandeam ca un Avensis 1.8 benzina are kilometrii mai putini si poate sunt si reali,asta ar insemna si o instalatie de gpl.
  M-am interesat si de service prin brasov,sunt meseriasi destui iar reprezentantele/service le-as evita deoarece indiferent de marci ia pielea de pe tine cand apelezi la ei, iar la capitolul meseriasi nu sta prea bine ,deoarece platesc prost angajatii.


#13
runo

runo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 18.02.2011
Posesor de Corolla motor 2l D4D.Masina fiabila,piese dupa buget,si pret mic si mare.Proprietaru alege.   Dar destul de rar!!!

#14
PiticVerde

PiticVerde

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 12.09.2015
Multumesc Runo,am observat ca desii Corolla este o masina cu un pret de achizitie de noua mai mic decat Avensis fiind si o clasa mai mica,totusi la second pretul la Corolla este egal sau chiar mai mare decat Avensis .

Edited by PiticVerde, 17 May 2017 - 17:40.


#15
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Probabil asta e si motivul, adica fiabilitate si costul pieselor. De ce a ajuns la noi BMW masina de cocalar? E o masina scumpa, de noua, piesele sunt si ele scumpe ca dracu, de asta neamtul o vinde f ieftin cand vine vremea de bagat bani in ea.

#16
albucatalin

albucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 19.11.2009
Ce legende ,de ma bufneste rasul ! Piese scumpe !! Sa fim seriosi,se incadreaza in medie ! Nu ruginesc,deoarece au caroseriile galvanizate,orice model Toyota are 12 ani garantie anticoroziune !
Corolla are,intr-adevar cam acelasi pret la sh cu Avensis,pentru ca e mai fiabila  si mai usor de intretinut. Dar,pe de alta parte,e mare diferenta intre ele la condus,antifonare
Am 400.000 km cu al meu Avensis din 2006,iar motorul merge impecabil,by the way,motorina numai Rompetrol,cu toate ca injectoarele de toyota nu sunt deloc sensibile,merg si cu Lukoil fara probleme.
Lantul de distributie,te anunta cu mult timp inainte de a se rupe ! Posted Image- - zgomot specific !
Piesele ,daca pui OEM,te tin ani si ani,daca pui ieftine,te tin de cat dai pe ele
Foarte rar se strica cate ceva si atunci fara mari eforturi financiare,dar nici nu poti avea pretentia sa coste piesele cat cele de Opel,de exemplu. Fiabilitatea costa !
Intreaba orice posesor de Toyota,de pe strada,parcare supermarket,etc..,daca e multumit sau nu de masina,asa,de curiozitate
In cazul ca iei masina din Germania,daca are TUV nou,inseamna ca masina este in stare perfecta de functionare,daca nu are TUV,neaparat fa macar o prima revizie la Toyota cand vine in tara
Urmatoarea masina sper sa fie tot Avensis,dar o sa iau benzina,e mai ieftin de intretinut

Edited by albucatalin, 17 May 2017 - 19:17.


#17
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,404
  • Înscris: 08.12.2006

 PiticVerde, on 28 aprilie 2017 - 11:05, said:

Ma gandeam ca un Avensis 1.8 benzina are chilometrii mai putini si poate sunt si reali,asta ar insemna si o instalatie de gpl.
Nu ai treaba cu instalatia de GPL decat daca vrei neaparat sa te complici.
Diesel-ul nu consuma asa putin cum te astepti iar 1.8-ul atat de mult pe cat te temi. La un mers normal (adica nu tragi de masina ca ultimul cioban) in Bucuresti nu mi-a sarit de 10.5l/100km (cu medii de viteza de ~18/20km/h) si asta iarna cand diesel-ul de 2l consuma cam la fel. In afara orasului, in functie de cum o calci. In general in extra-urban, la ritmul meu de mers consumul este cam 6.4-6.5l/100km, la medii de viteza 80-85km/h (deci nu merg chiar la consum).
Cel mai mai mare consum in extra-urban a fost 6.8l/100km (distanta de vreo 4000km, mare parte din ei in afara tarii) in conditiile in care Ro am mers cat de tare am putut (ma astepta drum lung), in Ungaria 140 pe ceas constant, Austria 150-160, Germania 160-180 cu varfuri de 200km/h + cateva zone de lucrari cu cozile aferente.
Nu recomand diesel decat daca vrei in mod constant sa-ti faci de lucru pe sub capota. Daca te uiti pe forumurile mono-marca o sa vezi ca cele mai multe topice de probleme sunt cele legate de diesel.
Daca iei 1.8 sa ai grija sa fie fabricat dupa jumatatea anului 2005, pana atunci au avut o problema de proiectare cu gaurile de ungere din coroana pistonului.

Edited by closchkutza, 18 May 2017 - 10:43.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate