Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Toyota Avensis/piese After Market
Last Updated: May 18 2017 10:42, Started by
PiticVerde
, Apr 26 2017 17:49
·
0
#1
Posted 26 April 2017 - 17:49
Salutare ,intentionez sa cumpar o Toyota Avensis berlina 2004 Toyota Avensis 2.0 Diesel,recent adusa din Germania sau Franta.Rog posesorii acestui model sa ma lamureasca daca se gasesc si piese aftermarket la fel ca la Volkswagen.O cunostina de-a mea mi-a spus ca se gasesc doar piese originale la fel ca la Mercedes/BMW/Audi care bineinteles sunt foarte scumpe,iar eu sunt putin sceptic la acesta afirmatie.Am vazut ca in topuri internationale modelele Toyota sunt pe primul loc la fiabilitate, rezistenta,durabilitate.Ideea este ca la VW orice piesa se gaseste si aftermaket ,unul din motive pt. care romanii prefera aceasta marca germana(teoretica).Am gasit acest model la 3000 euro ,prefer sa platesc acest pret decat 2000 pe un passat din acelasi an dar sa stiu ca este o masina mai buna si sa nu schimb 2 turbine si injectoare,tabla ruginita asa cum au patit nenumarate cunostinte de ale mele pe passat-uri in decurs de un an sau 2. Va rog doar pe posesori sau cunoscatori/mecanici auto si fara din auzite pe la a 10-a persoana din prieteni care isi da cu parerea ca asa au auzit si ei de pe la altii. Multumesc anticipat pt. raspunsuri.
|
#2
Posted 26 April 2017 - 18:19
se gasesc. mai ieftine sau mai scumpe depinde de producator.
|
#3
Posted 26 April 2017 - 19:22
Sunt o gramada de magazine online, intra pe ele si cauta piese pt ea, sa vezi ce au, la ce pret, dar si asta e cu cantec, am mai patit pe vremuri cu japonezele, aparent se gaseau piese ieftine, doar ca nu se potriveau. Dupa 4-5 tentative, tot la piese originale, la peste 1000€ s-a ajuns. Cu Opel, VW, ai avantajul ca sunt multe si mai gasesti si la dezmembrari o usa, o capota, un far, o mai prinzi si la culoare, nu mai trebuie nici vopsita, ca una noua.
|
#5
Posted 26 April 2017 - 20:11
Nu conteaza marca, un diesel la 3.000 de euro, recent adus, va fi o epava indiferent de natie. La banii aia e foarte greu sa gasesti o masina pe benzina ok, din clasa mult inferioara. Japonezii nu fac masini invincibile cum cred unii.
|
#6
Posted 26 April 2017 - 20:23
Japonezii aveau o tehnica, si in urma cu 25-30 de ani. Dadeau masina ieftin, apoi recuperau din vanzarea pieselor. Tehnica a fost preluata apoi si de eueopeni, in speta italieni. Lancia, Alfa sunt renumiti. Un amortizor fata la un rahat de Alfa33, costa mai mult decat doua Sh, cu amortizoare bune. Japonezii mai au un atuu. Masinile tin mult, sunt fiabile, dar cand e de reparat, nu scapi cu o segmentare, toate piesele se uzeaza uniform, trebuie sa schimbi tot in afara de volan si aerul din roti.
|
#7
Posted 26 April 2017 - 21:36
piesele se impart in 2 categorii : piese de uzura generala (bucse, pivoti, brate, rulmenti, filtre, etc) care se gasesc aftermarket fara probleme.... si piese de folosinta indelungata... (calculatoare, pompa abs, piese de caroserie mai complexe, tapiterii, capitonaje, ornamente interioare, etc) care se gasesc doar pe original si sunt scumpe ...
inainte sa alegi Toyota, vezi daca ai in jur service-uri / mecanici care au habar de reparatii la toyota.. aici e problema.. Edited by andrei_221, 26 April 2017 - 21:37. |
#8
Posted 27 April 2017 - 15:11
#10
Posted 28 April 2017 - 11:05
O chestie care mi-a placut la Toyota au distributia pe lant,si nu am vazut masini ruginite in trafic,as spune chiar impecabile la acest aspect.Am un coleg de serviciu i s-a rupt cureaua de distributile la Fabia si acum este deosebit de trist.Mi-a explicat un mecanic ieri ca si lantul de distributie are aspectele lui negative deoarece in momentul in care se rupe ,lantul respectiv face ravagii in jurul lui,dar cazurile de lanturi rupte sunt destul de putine pe cand la curele sunt la ordinea zilei.Ma gandeam ca un Avensis 1.8 benzina are chilometrii mai putini si poate sunt si reali,asta ar insemna si o instalatie de gpl.
M-am interesat si de service prin brasov,sunt meseriasi destui iar reprezentantele/service le-as evita deoarece indiferent de marci ia pielea de pe tine cand apelezi la ei, iar la capitolul meseriasi nu sta prea bine ,deoarece platesc prost angajatii. Edited by PiticVerde, 28 April 2017 - 11:12. |
|
#12
Posted 28 April 2017 - 14:25
PiticVerde, on 28 aprilie 2017 - 11:05, said:
O chestie care mi-a placut la Toyota au distributia pe lant,si nu am vazut masini ruginite in trafic,as spune chiar impecabile la acest aspect.Am un coleg de serviciu i s-a rupt cureaua de distributile la Fabia si acum este deosebit de trist.Mi-a explicat un mecanic ieri ca si lantul de distributie are aspectele lui negative deoarece in momentul in care se rupe ,lantul respectiv face ravagii in jurul lui,dar cazurile de lanturi rupte sunt destul de putine pe cand la curele sunt la ordinea zilei.Ma gandeam ca un Avensis 1.8 benzina are kilometrii mai putini si poate sunt si reali,asta ar insemna si o instalatie de gpl. M-am interesat si de service prin brasov,sunt meseriasi destui iar reprezentantele/service le-as evita deoarece indiferent de marci ia pielea de pe tine cand apelezi la ei, iar la capitolul meseriasi nu sta prea bine ,deoarece platesc prost angajatii. |
#14
Posted 17 May 2017 - 17:39
#16
Posted 17 May 2017 - 19:11
Ce legende ,de ma bufneste rasul ! Piese scumpe !! Sa fim seriosi,se incadreaza in medie ! Nu ruginesc,deoarece au caroseriile galvanizate,orice model Toyota are 12 ani garantie anticoroziune !
Corolla are,intr-adevar cam acelasi pret la sh cu Avensis,pentru ca e mai fiabila si mai usor de intretinut. Dar,pe de alta parte,e mare diferenta intre ele la condus,antifonare Am 400.000 km cu al meu Avensis din 2006,iar motorul merge impecabil,by the way,motorina numai Rompetrol,cu toate ca injectoarele de toyota nu sunt deloc sensibile,merg si cu Lukoil fara probleme. Lantul de distributie,te anunta cu mult timp inainte de a se rupe ! - - zgomot specific ! Piesele ,daca pui OEM,te tin ani si ani,daca pui ieftine,te tin de cat dai pe ele Foarte rar se strica cate ceva si atunci fara mari eforturi financiare,dar nici nu poti avea pretentia sa coste piesele cat cele de Opel,de exemplu. Fiabilitatea costa ! Intreaba orice posesor de Toyota,de pe strada,parcare supermarket,etc..,daca e multumit sau nu de masina,asa,de curiozitate In cazul ca iei masina din Germania,daca are TUV nou,inseamna ca masina este in stare perfecta de functionare,daca nu are TUV,neaparat fa macar o prima revizie la Toyota cand vine in tara Urmatoarea masina sper sa fie tot Avensis,dar o sa iau benzina,e mai ieftin de intretinut Edited by albucatalin, 17 May 2017 - 19:17. |
#17
Posted 18 May 2017 - 10:42
PiticVerde, on 28 aprilie 2017 - 11:05, said:
Ma gandeam ca un Avensis 1.8 benzina are chilometrii mai putini si poate sunt si reali,asta ar insemna si o instalatie de gpl. Diesel-ul nu consuma asa putin cum te astepti iar 1.8-ul atat de mult pe cat te temi. La un mers normal (adica nu tragi de masina ca ultimul cioban) in Bucuresti nu mi-a sarit de 10.5l/100km (cu medii de viteza de ~18/20km/h) si asta iarna cand diesel-ul de 2l consuma cam la fel. In afara orasului, in functie de cum o calci. In general in extra-urban, la ritmul meu de mers consumul este cam 6.4-6.5l/100km, la medii de viteza 80-85km/h (deci nu merg chiar la consum). Cel mai mai mare consum in extra-urban a fost 6.8l/100km (distanta de vreo 4000km, mare parte din ei in afara tarii) in conditiile in care Ro am mers cat de tare am putut (ma astepta drum lung), in Ungaria 140 pe ceas constant, Austria 150-160, Germania 160-180 cu varfuri de 200km/h + cateva zone de lucrari cu cozile aferente. Nu recomand diesel decat daca vrei in mod constant sa-ti faci de lucru pe sub capota. Daca te uiti pe forumurile mono-marca o sa vezi ca cele mai multe topice de probleme sunt cele legate de diesel. Daca iei 1.8 sa ai grija sa fie fabricat dupa jumatatea anului 2005, pana atunci au avut o problema de proiectare cu gaurile de ungere din coroana pistonului. Edited by closchkutza, 18 May 2017 - 10:43. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users