Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation
 

Anvelope mai late - intrebari

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,402
  • Înscris: 15.12.2009
Am gumele pe spate considerabil de uzate, cam la 2 mm de marcajul de uzura. Ma gandesc sa mut anvelopele de pe fata (care sunt in stare buna) pe spate, si sa cumpar o pereche noua.

Am primit o oferta foarte buna pentru DUNLOP SP StreetResponse 2, insa am o nelamurire. Anvelopele actuale sunt 175/65/R14. Dunlop-urile ce mi-au fost ofertate sunt 195/60/R14.

Dimensiunea Dunlop-urilor este trecuta in cartea masinii, deci nu-i bai de omologare. Dar, afecteaza cumva geometria sau alt element, daca rulez anvelope mai late pe fata decat pe spate?

Dat fiind ca raportul pentru peretele lateral este mai mic (60 vs 65), circumferinta anvelopei se modifica cu doar 1.1%, deci ar fi in limita acceptata de +/-2.5%.

Edited by Ann0nyym0us, 24 April 2017 - 21:30.


#2
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017
Ce stil de condus ai ? Conduci sportiv, supui masina la eforturi considerabile, franezi des?
Cred ca spatele iti va pleca mai usor pe curbe luate strans.

#3
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,938
  • Înscris: 11.06.2003
lane grooves. alea le simti. io la Z-u meu am 245 spate si 225 fata. asta-i singurul factor care e observabil. ar fi bine sa nu te sperii cand se intampla prima data. intrebarea-i, tractiune pe fata sau spate? desi la dimensiunile alea mira m-as sa fie pe spate ...

#4
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,597
  • Înscris: 24.10.2015
Ce mai e si asta?? Lane groovers?

#5
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016
Suspensia fata putin mai dura, rulmentii fata putin mai obositi, vei simti gropile pe fata putin mai mult, demaraj putin mai bun, tinuta de drum putin mai buna.

#6
User107

User107

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 990
  • Înscris: 13.01.2017

View PostPengoon, on 24 aprilie 2017 - 22:05, said:

lane grooves. alea le simti. io la Z-u meu am 245 spate si 225 fata. asta-i singurul factor care e observabil. ar fi bine sa nu te sperii cand se intampla prima data. intrebarea-i, tractiune pe fata sau spate? desi la dimensiunile alea mira m-as sa fie pe spate ...
Ai ceva ca in brosura:
17" wheel set are: 225/45 R17 front and 245/40 R17 rear
18" wheel set are: 225/40 R18 front and 245/35 R18 rear
Anvelopele mai late se pun pe spate.

#7
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,938
  • Înscris: 11.06.2003

View PostUser107, on 24 aprilie 2017 - 22:12, said:

Ai ceva ca in brosura:
17" wheel set are: 225/45 R17 front and 245/40 R17 rear
da.

View Postvinciun, on 24 aprilie 2017 - 22:10, said:

Ce mai e si asta?? Lane groovers?
[ http://www.lemlem.de/lemlem_2011/2013+/aktuell/IMGP1037_1.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#8
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Nu afecteaza nimic.
Mergi linistit.

#9
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Care ar fi ratiunea pentru care sa pui pe spate anvelope mai uzate decat pe fata? Care parte a masinii e cea mai vulnerabila la derapaj?

#10
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,402
  • Înscris: 15.12.2009

View Postdanvlas, on 25 aprilie 2017 - 07:19, said:

Care ar fi ratiunea pentru care sa pui pe spate anvelope mai uzate decat pe fata? Care parte a masinii e cea mai vulnerabila la derapaj?

Rotile nu-s facute doar pentru evitarea derapajelor.

Oricum, am gasit in alta parte 175/65/R14 (la fel ca cele de pe masina) doar putin mai scumpe, si le-am comandat.

Edited by Ann0nyym0us, 25 April 2017 - 07:51.


#11
gigiipse

gigiipse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 698
  • Înscris: 14.04.2006
Am si eu niste intrebari ca m-ai facut curios si nu cunosc destul de bine treeaba cu dimensiunile la anvelope.

Muti anvelope de 175/65/R14 pe spate si le inlocui cu unele de alte dimensiuni 195/60/R14. Pai si alea noi se potrivesc pe jante? Sunt de acord ca latimea e ok sa fie diferita pe fata decat pe spate ce nu stiu e daca si balonul e ok sa fie diferit. Nu apleaca un pic botul in jos?

#12
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009

View PostAnn0nyym0us, on 25 aprilie 2017 - 07:50, said:

Rotile nu-s facute doar pentru evitarea derapajelor.
Zi-i asta si lu' nenea cu Logan din postarea asta: https://forum.softpe...8#entry21009873 ;) De observat ca cel din spatele lui nu a avut nici cea mai mica tendinta de derapaj, cu toate ca viteza era similara, ba chiar a facut si o manevra de evitare.

#13
business11

business11

    Info Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,665
  • Înscris: 13.07.2011
de ce nu pui DUNLOP urile pe spate, si le lasi pe cele actuale pe fata? De ce vrei sa ai anvelope mai late pe fata?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate