Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Proiect UE: Taxe de drum platite in functie de emisiile de CO2.
#37
Posted 24 April 2017 - 13:58
Karhu, on 24 aprilie 2017 - 13:45, said:
Problema e ca in tarile est-europene se comercializeaza si multe masini manarite (km dati inapoi, masini accidentate grav insa apoi reparate etc) special pt aceasta piata. Si la final te trezesti ca ai o masina din Germania cu probleme mai multe decat ai fi cumparat una din Romania. |
#38
Posted 24 April 2017 - 14:07
Problemele potentiale sunt aceleasi si verificarile necesare sunt aceleasi, indiferent de unde cumperi masina. De asemenea, va reamintesc ca facem parte dintr-o piata comuna si ar trebui sa ne intre in cap ca nu conteaza din ce tara cumperi un bun, mai ales unul folosit.
|
#39
Posted 24 April 2017 - 14:12
#40
Posted 24 April 2017 - 14:14
E doar o propunere deocamdata a doi musterii din comisie... ca sa treaca trebuie aprobata si de parlament si de statele membre... cam greu..
|
#41
Posted 24 April 2017 - 14:15
bladhaund, on 24 aprilie 2017 - 14:07, said:
Problemele potentiale sunt aceleasi si verificarile necesare sunt aceleasi, indiferent de unde cumperi masina. De asemenea, va reamintesc ca facem parte dintr-o piata comuna si ar trebui sa ne intre in cap ca nu conteaza din ce tara cumperi un bun, mai ales unul folosit. |
#42
Posted 24 April 2017 - 14:22
Pentru mine, data curenta este 24 aprilie 2017. Pentru altii poate sa fie ceva cu 1917 sau 1947.
|
#43
Posted 24 April 2017 - 14:22
tehnics, on 24 aprilie 2017 - 13:58, said:
dar nu-ti spun ca distributia trebuie schimbata, ca sonda lambda nu merge si altele.... bladhaund, on 24 aprilie 2017 - 14:07, said:
va reamintesc ca facem parte dintr-o piata comuna si ar trebui sa ne intre in cap ca nu conteaza din ce tara cumperi un bun, mai ales unul folosit. E unul as prefera o masina similara rulata pe sosele bune, alimentata cu carburant de calitate vestica, care a trecut verificarile tehnice fara shpaga, servisata la reprezentanta etc Ma rog, topicul e despre altceva... Edited by Karhu, 24 April 2017 - 15:02. |
#44
Posted 24 April 2017 - 14:23
bladhaund, on 24 aprilie 2017 - 13:35, said:
Da, da. Dupa cum spuneam, plin de cetateni "de bine" preocaupati de masina altuia, care viseaza sa fie strazile goale si sa se dea numai ei cu masina. Sa de deie o lege care sa-i interzica pe ceilalti si sa-i lase in trafic numai pe ei. Si despre emisii: iti doresc Golf 3 diesel in fata ta la fiecare semafor...condus de vreun Gigel care ii place sa ii dea şpriț pe liber. |
#45
Posted 24 April 2017 - 14:32
Karhu, on 24 aprilie 2017 - 14:22, said: La o masina conteaza mult daca a fost rulata prin hartoape, a ''baut'' carburant de proasta calitate, a fost reparata la coltul blocului de vreun Dorel etc E unul as prefera o masina similara rulata pe sosele bune, alimentata cu carburant de calitate vestica, care a trecut verificarile tehnice fara shpaga, servisata la reprezentantata etc inuendo0, on 24 aprilie 2017 - 14:23, said: Ai tupeu sa negi ca un parc auto vechi, cu masini care trec inspectia tehnica fara macar sa calce pe la RAR te poate pune in pericol? inuendo0, on 24 aprilie 2017 - 14:23, said: Normal ca ma preocupa ce masini circula in trafic pe langa mine. |
#46
Posted 24 April 2017 - 14:34
bladhaund, on 24 aprilie 2017 - 14:32, said:
Incerc sa contracarez previzibilele clisee cu "ăia" care "ne bagă pe gât rablele lor" si deci ce bine ca se mai pune o taxa pe masini, care sa apere pamantul stramosesc de "invazia de cazane". Da, am tupeu. Exista tari civilizate fara inspectie periodica si acolo nu moare nimeni (de grija) rablelor. Incearca sa te preocupe masina ta si nu a altuia. Bagatorii de seama si zootehnistii specializati in capra vecinului nu sunt simpatizati de nimeni. Care ar fi tarile alea? Ca nu le stiu si sunt tare curios. Poate ar fi bine sa iti iei cazanul si sa te duci sa circuli acolo daca nu ai de gand sa respecti legile din Romania. |
|
#47
Posted 24 April 2017 - 14:36
#48
Posted 24 April 2017 - 15:52
bladhaund, on 24 aprilie 2017 - 14:36, said:
Niste tari mici si obscure, SUA, Canada, n-ai auzit tu de ele. Quote Chestiile alea ar trebui sa reiasa clar din caietul de service si din diagnosticarea computerizata. Oamenii astia sunt asa de specializati incat iti pot vinde un rahat frumos ambalat in staniol si cu certificat de garantie ca este ciocolata si tu afli abia cand desfaci staniolul dar din pacate e prea tarziu..ai dat banul. Nu stiu cat de mult ai avut tu tangenta cu astfel de chestii, dar am un vecin de scara care repara astfel de troace aduse din afara sa le faca cat de cat sa invarta motorul ca samsarul sa o vanda...si culmea, samsarul e prieten din copilarie cu mine. Problema e ca indiferent de tara, Germania sau Romania, indiferent de carburant, indiferent de sosea, o masina din 2000 e tot o masina din 2000. Poate doar la exterior sa arate mai bine, dar motoarele se uzeaza la fel la 200 000km indiferent ca i-ai bagat motorina din germania sau romania. O curea de distributie se uzeaza la fel indiferent ca masina ruleaza in Germania sau Romania, un catalizator se uzeaza la fel indiferent de tara. Diferenta consta in cosmetizare, pentru ca in Germania ti-o bagi in garaj, in Romania sta pe strada si ti-o bate vantul si ploaia si mai trece unu cu cheia ca i-ai ocupat locul de parcare. De asta spun ca romanul vrea o masina din Germania si samsarul stie asta, asa ca ia masini cosmetizate, ii mai da o spalare, un polish, o ceara sa luceasca, un silicon pe bord, spala motorul si sa mor de nu zici ca e bijuterie si romanul o cumpara. Asa ca taxa aia de mediu care era inainte era buna. Mai oprea din elanul samsarilor. Edited by tehnics, 24 April 2017 - 15:57. |
#49
Posted 24 April 2017 - 16:06
tehnics, on 24 aprilie 2017 - 15:52, said: Asa ca taxa aia de mediu care era inainte era buna. Mai oprea din elanul samsarilor. Ca sufereau si erau jecmaniti toti cetatenii din tara aceasta care doreau o masina, e neimportant. La fel cum nu conteaza ca in loc de a da banii pe o taxa, acestia poti fi alocati pentru o masina mai buna. Detalii care nu conteaza. Important este sa fie taxe puse altora. Celor care viseaza taxe le-as pune lor individual niste taxe speciale de vreo 90%, sa le iasa pe nas impozitele. |
#50
Posted 24 April 2017 - 16:22
Ma uit la cate unii pe aici......nu vrea domne romanu sa isi cumpere masina noua, de-al dracu nu vrea, suntem un popor de masochisti, nu vrem sa cumparam masini noi, si ma uit si la ala cu numere rosii, au aparut atatea numere rosii pe strada, cam cati romani au emigrat in UK, in ziua aia cand ziarele locale britanice dadeau drept iminenta mutarea romanilor in Marea Britanie, iar in ce priveste taxa asta....ce dracu ma baieti, nu observati ca ei doresc cu orice pret revigorarea consumului, altfel capitalismul moare, UE moare, sandramaua asta construita pe fundatii nesigure moare, incet dar moare
|
#51
Posted 24 April 2017 - 16:24
bladhaund, on 24 aprilie 2017 - 16:06, said:
La fel cum nu conteaza ca in loc de a da banii pe o taxa, acestia poti fi alocati pentru o masina mai buna. Detalii care nu conteaza. Important este sa fie taxe puse altora. |
|
#52
Posted 24 April 2017 - 16:41
Adm, on 24 aprilie 2017 - 11:53, said:
Sa vedeti show cand vor aparea din ce in ce mai multe masini electrice/hibrid si ce taxari le vor pune pt a compensa taxele, accizele si TVA de la combustibil. De fapt e vorba de masuri disperate de sustinere a producatorilor auto si a bugetului de stat. O sa speculez un pic pe motivele aplicarii unor taxe pe hibride si electrice: Anvelopele se uzeaza mai repede din cauza greutatii generate de baterii si cf unui studiu facut de niste "cercetatori britanici" spirjiniti de Greenpeace, particulele de caucicuc provoca 27,5 tipuri de cancer. Suprasolicitarea retelelor electrice pentru reincarcarea masinilor deci o suprataxa e necesara pentru extinderea capacitatilor de productie. Deja in unele tari au inceput sa maraie: http://www.gizmodo.c...c-car-charging/ https://www.theguard...d-side-response CO2 este un concept de sf de secol 20, in secolul 21 ca sa protejam si mai tare mediul trebuie sa luam in calcul asa numitul "carbon footprint" si din asta o sa rezulte in urma a numeroase studii ca e o stupizenie sa minezi litiu in China, sa il transporti in America sa constuiesti o masina noua din aluminiu pe care sa o transporti dupa in Europa ca s-o vinzi, si de aici rezulta un carbon footprint urias. De fapt pentru planeta e mai bine sa iti tii masina veche decat sa cumperi una noua, masina ta cea veche indiferent ca e mai poluanta nu va polua cat producerea unei noi masini pentru tine. Iata ca ipocritii de nordici care sunt cu precadere cei mai aroganti dintre europeni si ne spun tuturor cum sa traim si ce sa facem si-au dat arama pe fata: http://cphpost.dk/ne...stagnating.html https://www.bloomber...get-left-behind https://www.thelocal...n-electric-cars Quote The government has defended its move to gradually phase out tax breaks on electric cars as a way to make things fairer for car owners In Danemarca au avut prea mult succes masinile electrice si nu mai incasa statul taxele de 180% in consecinta le-au introdus si pe electrice, pe motiv ca e necinstit fata de oamenii cu masini traditionale care trebuie sa plateasca taxe? PE BUNE????!!!! Norvegia care de asemenea are niste taxe ridicole pe masini si taxe zero pe electrice se indreapta in aceeasi directie, a decis pentru moment sa mentina actualele scutiri pana in 2020. bladhaund, on 24 aprilie 2017 - 11:58, said:
Manipularile importatorilor si ale guvernantilor. Nu a explodat nimic, ci se fac in acte tranzactiile care in toti acesti ani s-au facut fara forme legale: bulgaria, vanzari cu procura, cu comodat etc. Au fost sute de mii de masini blocate din cauza taxei imbecile retroactive. Masini de 5-10 mii de euro pt care taxa ajungea si la 40-50% din valoare. Stupid. Acum e normal sa fie o crestere mare a tranzactiilor. djl, on 24 aprilie 2017 - 12:10, said:
Nu mai plătiţi atâtea taxe, circulaţi cu tramvaiul şi trenul Edited by emil_sv, 24 April 2017 - 16:46. |
#53
Posted 24 April 2017 - 16:52
Karhu, on 24 aprilie 2017 - 11:34, said:
Evident! Cel mai logic e sistemul de aici, din Fi: impozitarea se face dupa emisii, nu dupa cilindree etc, iar taxele de drum sunt incluse in pretul carburantului (deci daca circuli mai mult platesti mai mult, daca nu misti masina deloc, nu platesti). 2 Al de merge prin paduri sau pe drumuri/terenuri private de ce trebuie sa plateasca aceasta taxa? Cel mai logic si corect sistem il au francezii, italieni si spanioli, platesti la km, ca mergind distrugi asfaltul, chiar daca masina e electrica sau mergi pe biocombustibil. Ca de aia e taxa de drum, sa se repare drumurile. Dovada ca cele mai buna infrastructura de autostrazi o are F. |
#54
Posted 24 April 2017 - 16:57
emil_sv, on 24 aprilie 2017 - 16:41, said:
Norvegia care de asemenea are niste taxe ridicole pe masini si taxe zero pe electrice se indreapta in aceeasi directie, a decis pentru moment sa mentina actualele scutiri pana in 2020. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users