Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Proiect UE: Taxe de drum platite in functie de emisiile de CO2.
Last Updated: May 02 2017 17:14, Started by
gabrolio
, Apr 24 2017 10:52
·
0
#1
Posted 24 April 2017 - 10:52
Conform Asociației Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) se urmareste taxarea mai accentuata a posesorilor de masini vechi pentru ai determina pe acestia sa achizitioneze autovehicule noi.
Astfel, isi asigura si cresterea productiei auto la nivel european. Sursa: http://www.capital.ro/o-noua-lovitura-pentru-posesorii-de-masini-vechi-taxe-de-drum.html Cei mai afectati vor fi bineinteles tot cei din statele mai sarace (printre care si noi), care au parcul auto invechit. |
#3
Posted 24 April 2017 - 11:05
Pai scuza-ma, dar dupa ce s-a scos taxa aia de prima inmatriculare sau taxa de mediu...sau ce mai era ea pe acolo, pur si simplu a explodat importul de masini vechi. Pe de-o parte inteleg pentru ca romanul nu isi permite o masina noua sau una cu un an de fabricatie dar pe de alta parte usor, usor orasele se vor supra-aglomera.
Cand am fost acum in concediu vedeam zilnic masini cu numere rosii fara exagerare dar cate 3-4 zilnic si niciodata aceiasi masina. Acum posibil unele din masinile cu numere rosii sa fie doar trecute de pe BG pe RO dar nu cred. Eu zic ca e o masura buna dar din pacate banii obtinuti nu vor fi folositi pentru drumuri, parcari etc, ci tot pentru buzunarul lung al statului... |
#5
Posted 24 April 2017 - 11:08
Din contra, statele "mai sarace" care sunt si mai corupte sunt cele mai avantajate... la masurarea CO2 o sa iasa cat vrea clientul, adica cat mai mic sa fie taxa mica
|
#6
Posted 24 April 2017 - 11:10
adica, daca e o taxa europeana care se aplica la toate tarile membre UE, adio harburi si cotete imatriculate in BG!?
daca e asa, e o masura mai mult decat binevenita |
#7
Posted 24 April 2017 - 11:12
rumlegok, on 24 aprilie 2017 - 11:08, said:
Din contra, statele "mai sarace" care sunt si mai corupte sunt cele mai avantajate... la masurarea CO2 o sa iasa cat vrea clientul, adica cat mai mic sa fie taxa mica |
#8
Posted 24 April 2017 - 11:15
Quote Conform Reuters, directiva pregătită de oficialii UE nu va obliga statele membre să taxeze utilizarea drumurilor în funcţie de normele de poluare, dar trasează liniile directoare pentru ca o astfel de măsură să fie aplicată omogen pe tot cuprinsul Uniunii. |
#10
Posted 24 April 2017 - 11:27
rumlegok, on 24 aprilie 2017 - 11:08, said:
Din contra, statele "mai sarace" care sunt si mai corupte sunt cele mai avantajate... la masurarea CO2 o sa iasa cat vrea clientul, adica cat mai mic sa fie taxa mica |
|
#11
Posted 24 April 2017 - 11:30
Eu tot nu inteleg o chestie.
Emisiile sunt direct proportionale cu consumul si motorul, dar mai ales nr de Km parcursi! Mi se pare aberant sa taxezi doar pt ca scrie X pe hartie. Eu am mai multe masini si unele fac 2-4000 Km/an, de placere. Si asa statul roman taxeaza aberant la cilindree, doar asta ne mai lipseste. |
#12
Posted 24 April 2017 - 11:34
Ahasverus, on 24 aprilie 2017 - 11:30, said:
Emisiile sunt direct proportionale cu consumul si motorul, dar mai ales nr de Km parcursi! Cel mai logic e sistemul de aici, din Fi: impozitarea se face dupa emisii, nu dupa cilindree etc, iar taxele de drum sunt incluse in pretul carburantului (deci daca circuli mai mult platesti mai mult, daca nu misti masina deloc, nu platesti). |
#13
Posted 24 April 2017 - 11:40
gabrolio, on 24 aprilie 2017 - 10:52, said:
Conform Asociației Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA) se urmareste taxarea mai accentuata a posesorilor de masini vechi pentru ai determina pe acestia sa achizitioneze autovehicule noi. Karhu, on 24 aprilie 2017 - 11:34, said:
Evident! Cel mai logic e sistemul de aici, din Fi: impozitarea se face dupa emisii Ahasverus, on 24 aprilie 2017 - 11:30, said:
Mi se pare aberant sa taxezi doar pt ca scrie X pe hartie. |
#14
Posted 24 April 2017 - 11:41
Bine, la noi cate taxe si accize sunt deja in combustibil...
Ma gandesc ca dupa ce trec masinile pe Bg sa fac o nefacuta si sa imi cumpar un Golf GTE. M-am dat cu unul saptamana trecuta si am ramas placut impresionat, doar ca tot a o caruta se simte la denivelari. Edited by Ahasverus, 24 April 2017 - 11:41. |
#15
Posted 24 April 2017 - 11:45
|
#16
Posted 24 April 2017 - 11:53
Sa vedeti show cand vor aparea din ce in ce mai multe masini electrice/hibrid si ce taxari le vor pune pt a compensa taxele, accizele si TVA de la combustibil.
De fapt e vorba de masuri disperate de sustinere a producatorilor auto si a bugetului de stat. |
#17
Posted 24 April 2017 - 11:54
#18
Posted 24 April 2017 - 11:58
tehnics, on 24 aprilie 2017 - 11:05, said: Pai scuza-ma, dar dupa ce s-a scos taxa aia de prima inmatriculare sau taxa de mediu...sau ce mai era ea pe acolo, pur si simplu a explodat importul de masini vechi. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users