Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Battery voltage low
Last Updated: Apr 24 2017 20:39, Started by
quantico2708
, Apr 24 2017 10:39
·
0
#1
Posted 24 April 2017 - 10:39
s-a aprins un martor de avertizare in bord rosu cu semnul exclamării. Am verificat erorile cu un OBD reader si am citit eroarea B1318 Battery voltage low.
Cati volti trebuie sa arate pe OBD si cati volti trebuie masurati pe baterie ? |
#4
Posted 24 April 2017 - 10:52
Dar sub capotă te-ai uitat după curele slăbite sau rupte sau cabluri/mufe ieşite? poate fi defect şi alternatorul.
|
#5
Posted 24 April 2017 - 11:09
Quote
Cati volti trebuie sa arate pe OBD si cati volti trebuie masurati pe baterie ? Oricum, eu cred ca acea eroare ti-a aparut in OBD fara motorul pornit. Daca pornesti motorul s-ar putea sa nu mai apara. Edited by tehnics, 24 April 2017 - 11:11. |
#6
Posted 24 April 2017 - 11:15
masina merge .....dar apare martorul de avertizare cand pun contactul . Am sters eroarea ....nu mai apar alte erori dar becul in bord tot apare .
|
#7
Posted 24 April 2017 - 11:36
Cati ani are bateria? Incearca cu o alta sa vezi daca revine eroarea si la noua.
|
#8
Posted 24 April 2017 - 11:40
pe OBD citesc 13.4V ..... parca citisem undeva ca trebuie sa fie peste 14 , nu ?
|
#9
Posted 24 April 2017 - 11:43
14,3-14,5 incarcare , peste 12,4v cu motorul oprit citit pe bornele bateriei .
DAR la Ford apar si citiri sub aceasta valoare pentru un interval scurt de timp - trebuie citit pe durata mai mare de timp , pui aparatul pe borne si urmaresti vreo 3-5 minute , asa e ele , mai ciudate la incarcare . Rezolvare : pui baterie pe redresor pana maine, o montezi si daca nu mai apare a fost descarcata, daca apare ori e acumulatorul dus (nu mai tine curent , scurt intre elementi s.a.) , ori probleme la puntea de diode . Edited by ldpe, 24 April 2017 - 11:47. |
#10
Posted 24 April 2017 - 11:58
eu la un MK3 cu Keyless Start cu Start/Stop, am 11,5 prin BC cu motorul oprit si 14 cu motorul pornit. Din cate stiu BC ul arata cu 0,5 mai putin, iar normal trebuie sa fie 12 cu motorul pornit si 14,3-14,5 cu motorul pornit.
Edited by business11, 24 April 2017 - 11:59. |
|
#11
Posted 24 April 2017 - 12:14
- schimbă alternatorul
- pune bacterie nouă dacă e bune, scoate becul ăla din bord... e defect!!! |
#12
Posted 24 April 2017 - 13:10
Alternatorul are o mufa mica pentru excitarea statorului si pentru prezenta tensiunii. Unul din cabluri duce in CB pentru a identifica prezenta tensiunii pe alternator. In lipsa tensiunii pe acel cablu se aprinde martorul in bord.
Verifica daca nu cumva acea mufa a iesit sau este existada. Verifica daca ai tensiune pe acea mufa cand pornesti motorul. Din ce am gasit pe net, alternatorul tau ar arata ca in poza aceasta si posibil sa ai 3 fire ( excitatie, prezenta tensiune, masa ). Verifica daca ai tensiune pe acea mufa. O tensiune trebuie sa fie prezenta doar cand pui contactul ( cea de excitatie ) iar cealalta tensiune ar trebuie sa fie prezenta dupa ce pornesti motorul ( prezenta tensiune ). Edited by tehnics, 24 April 2017 - 13:11. |
#13
Posted 24 April 2017 - 13:41
asta e martorul luminos in bord
Attached FilesEdited by quantico2708, 24 April 2017 - 14:00. |
#14
Posted 24 April 2017 - 14:00
quantico2708, on 24 aprilie 2017 - 13:41, said:
asta e martorul luminos in bord Lipsa prezenta tensiune la alternator aprinde martorul luminos in bord Ce-i asa greu de inteles din ce am explicat eu mai sus ? Edited by tehnics, 24 April 2017 - 14:01. |
#15
Posted 24 April 2017 - 14:03
si asta e voltajul cu motorul oprit respectiv pornit
tehnics, on 24 aprilie 2017 - 14:00, said:
Prezenta tensiune la alternator stinge martorul luminos din bord Lipsa prezenta tensiune la alternator aprinde martorul luminos in bord Ce-i asa greu de inteles din ce am explicat eu mai sus ? Attached Files |
|
#16
Posted 24 April 2017 - 14:32
Masoara cu un multimetru tensiunea be baterie.
Motor pornit-trebuie sa fie minim 13,8V si max 14,5V Motor oprit...dupa 15-30 minute = 12,5-12,9V Poate fi alternatorul defect,sau doar regulatorul de incarcare,sau poate fi bateria (un element in scurt).Dignosticul=in functie de rezultatul masuratorilor. |
#17
Posted 24 April 2017 - 15:20
quantico2708, on 24 aprilie 2017 - 13:41, said:
asta e martorul luminos in bord Pai ce nu ai pus poza asta de la inceput colegu ? Tu ai citit manualul sa vezi de la ce anume este martorul ala in bord ? Ia arunca un ochi aici sa vezi ca defapt martorul ala in bord nu are nici o treaba cu bateria.... |
#18
Posted 24 April 2017 - 15:34
Masina merge cum trebuie? Adica are putere cand o accelerezi?
La 1.6 TDCI este cunoscuta problema, posibile probleme sunt filtrul de particule sa fie plin, sau additivul (eolys) trebuie reumplut. Du masina la un dealer autorizat si iti recomand sa mergi incet si cat mai putin posibil, pentru ca o poti da in probleme grave. Cel mai rau caz a picat turbo ul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users