Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Autoturismul baga caldura cand climatizarea este inchisa
Last Updated: May 04 2017 15:22, Started by
gabijunior
, Apr 23 2017 22:14
·
0
#3
Posted 23 April 2017 - 23:04
george_eu25, on 23 aprilie 2017 - 22:35, said:
Poate si la Volkswagin o fi aceasi cauza! Vezi de clapeta care directioneaza aerul in bord ca are o garnitura de burete care s-ar putea sa fie macinata ... Ce se intampla daca pui pe rece , tot cald vine ?! Edited by Baxon, 23 April 2017 - 23:04. |
#4
Posted 24 April 2017 - 06:11
gabijunior, on 23 aprilie 2017 - 22:14, said:
Salut, am un VW Golf 4 care a inceput in mers sa-mi faca probleme cu ventilatia, in sensul ca imi baga aer cald (fierbinte) indiferent daca dau drumul la aeroterma sau AC sau sunt oprite. Imi poate spune cineva cauza? |
#5
Posted 24 April 2017 - 08:01
Baxon, on 23 aprilie 2017 - 23:04, said:
E VW si contrar mitului , se strica ! Vezi de clapeta care directioneaza aerul in bord ca are o garnitura de burete care s-ar putea sa fie macinata ... Ce se intampla daca pui pe rece , tot cald vine ?! si pe rece tot aer cald baga. al bundy ro, on 24 aprilie 2017 - 06:11, said:
Ac manual sau climatronic ? Ac manual |
#6
Posted 24 April 2017 - 08:33
Ca fost detinator de Dacie 1310 iti ziceam la sigur - robinetul de la calorifer (dreapta sus in compartimentul motorului, in fata pasagerului), nu mai inchide. Fiind VW, nu-ti zic, dar ma gandesc ca si el are un robinet, undeva, care intrerupe circuitul lichidului de racire (incalzit de motor) prin calorifer, si isi face numai circuitul pompa - radiator.
Daca este caldura mare, este de la calorifer, daca este doar o idee, de la etansare conducte de suflare aer conditionat, preia din compartimentul motor. Asta imi aduce aminte de raspunsul dat de un mecanic cand m-am dus cu Astra in garantie ca imi baga prea mult curent - "Nu-i nimic, mai grav era daca baga prea putin. Mergi cu faza lunga aprinsa si aeroterma mergand si se rezolva. Urmatorul!" Asa si la tine - era mai grav daca nu-ti baga deloc caldura... Edited by claudiu1, 24 April 2017 - 08:35. |
#7
Posted 24 April 2017 - 08:33
Nu se inchide robinetul de la calorifer . Orice alte clapete reclama oricine , prima cauza asta este .
|
#8
Posted 24 April 2017 - 08:37
vw nu are robinet la calorifer, caloriferul e plin cu apa calda mereu
|
#9
Posted 24 April 2017 - 08:45
Am patit la Fabia.
Lam inr era servomotorul de la clapeta de amestec aer. Potentiometrul care ii spune pozitia nu mai functioneaza si atunci se deschide la maxim sau se inchide de tot. Daca este in acelasi loc ca la Fabia/Polo trebuie demontata consola dintre scaune, ridicat tot bordul si mai e o bara de metal intre podea si bord. Modulul e o cutiuta 80x80mm. Edited by radurus, 24 April 2017 - 08:46. |
#10
Posted 24 April 2017 - 14:44
NU are robinet.
Avand AC manual nu are servomotoras la clapete. Vezi sa nu fie sarit cablul ce pleaca de la comutatorul de cald-rece pana la clapeta. |
|
#11
Posted 04 May 2017 - 15:22
Si mie mi se pare ca la masinile din familie cum vine primavara cu temperaturi in jur de 20 grade trebuie musai sa pornesc clima ca sa racoresc habitaclul. Adica, desi afara ai sta lejer si relativ racorit in tricou , in masina gurile de ventilatie sufla cald daca folosesti doar ventilatia pusa la rece. Am un Logan van de serviciu la care poti merge o vreme doar cu ventilatie, dar parca dupa ce se incalzeste motorul trebuie musai pornita clima. Acum, nu le-am verificat clapeta aia cald/rece daca e blocata, dar la aia cu climatronic ma gindesc ca primeam ceva mesaj de eroare . Parca noaptea nu e problema, dar nu ar trebui nici pe soare dupa citiva km. Daca pornesc clima cit sa vina rece si presupun ca s-au racit coloanele, oprind-o vine tot aer cald.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users