Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Momentul Aprilie 1964

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...
 Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 

Tesla S si X dati in judecata pentru autopilot.

- - - - -
  • Please log in to reply
166 replies to this topic

#127
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postinuendo0, on 27 aprilie 2017 - 17:23, said:

La fiecare accident Tesla se implica proactiv, dar nu stii tu. Ma intreb daca tu faci accident cu VW te suna cineva imediat sa te intrebe daca esti ok.
Sistemul cu alertare automata e prezent pe multe masini, mai ieftina ca tesla.
Cand ai o masina de 100.000 euro cum e Tesla, evident ca ai si un rahat de sistem online care sa transmita lucruri undeva.
Exagerezi cu agresivitatea. Si vad ca nu mai spui nimic de masina ta Tesla... ai zis ca ai platit avans. Pt ce model si in ce tara? In romania?

#128
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postunbrutus, on 28 aprilie 2017 - 23:31, said:

poate printre alte zeci de masini, inclusiv de epoca. Altfel, indiferent ce job are, nu are ce sa faca cu ea in ro, mai ales acum cativa ani


De ce nu are ce sa faca cu ea in Ro?

#129
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postericmario, on 27 aprilie 2017 - 19:00, said:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BvsdH3JbGT4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Cum sa nu te roada invidia?Posted Image
Cu filmuletul ala ai daramat tot rationamentul lui inuendo, care a zis ca omul ala nu a murit din cauza Tesla/autopilot, ci pt ca nu tinea mainile pe volan la 10 si 2, piciorul pe frana etc.

Pt ca iata in film Buhnici nu tine mainile pe volan, si chiar filmeaza cu camera in timp ce este la volan, cu ambele maini pe camera...

Apropo, cred ca e si ilegal sa nu ai mainile pe volan prin destule tari.

#130
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postinuendo0, on 28 aprilie 2017 - 23:35, said:

Si despre Autopilot, daca as spune ca om+ Autopilot = 40% mai putine accidente?
Ei, aici esti mult mai aproape de adevar, insa statistica aia in sine este cam irelevanta. S-au comparat doar 2 intervale de timp, unul in care AP nu era disponibil, altul in care AP era disponibil dar nu sunt informatii daca era sau nu folosit. Asadar... apa de ploaie. Cauzele reducerii nr. de accidente pot fi multe si variate. Altfel cum poti sa creditezi AP cu asta din moment ce AP nici macar nu era functional?

Alea 1,3 miliarde de km sunt o alta manipulare a lui Musk. Sunt 1,3 miliarde de km rulati de masinile Tesla in total, nu 1,3 miliarde de km rulati de masinile Tesla fara sofer uman la bord sau in mod AP, in care masina trebuie sa ia decizia corecta in cazul unor situatii neprevazute.
Nu iti este clar cum se comporta AP 2 cu alea 1,3 miliarde la bord? Ti-ai lasa familia sa mearga 10 km cu o astfel de masina fara tine la volan?

Edited by valitudor, 28 April 2017 - 23:52.


#131
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postericmario, on 28 aprilie 2017 - 11:02, said:

Am vazut la tv o stire cu o baba care a dat in judecata Biserica Ortodoxa Romana ca o deranjeaza clopotele, iar o alta a dat in judecata primaria ca o deranjeaza iluminatul stradat noaptea.
Ce sa faci, sunt tot felul de oameni pe lumea asta.

Astia dau in judecata Tesla ca nu isi pot termina goblenul/filmul/cartea cat sunt la volan.
Sunt curios ce instanta din lumea asta le va da dreptate.Posted Image
Si deci daca Buhnici facea accident si murea tocmai cand era cu ambele maini pe camera de filmat, zici ca el era vinovat?
Se vede din poza si pedala de frana, libera, nu are piciorul pe ea

View Postvalitudor, on 28 aprilie 2017 - 23:04, said:

Prietene, eu am citit raportul NHTSA inainte de a aduce tu vorba despre el aici, stiam ca nu se gasesc asemenea prostii in el precum le-ai adus tu in discutie pe forum.
It repet: sa spui ca AutoPilot este mai sigur decat condusul conventional cu 40% este o prostie extrem de periculoasa, neregasita in raportul NHTSA.
inuendo se contrazice singur, pe de o parte spune ca e mai sigur autopilot, pe de alta ca cei morti in accidente au murit ca nu tineau mainile pe volan.
Am postat mai sus si o imagine cu buhnici care se juca cu camera cu ambele maini pe camera, in timp ce era la volan.

View Postvalitudor, on 28 aprilie 2017 - 23:49, said:

Ei, aici esti mult mai aproape de adevar, insa statistica aia in sine este cam irelevanta.
Nu e mai aproape de adevar, ce e aia "daca spun ca..."? Nu conteaza ce spune inuendo ci ce spun studiile.
Studiul nu spune asa ceva, deci?
In plus, nu poti conduce si pe pilot automat si cu mainile pe volan...
Chestiile alea ca e automat dar nu te poti uita la film ca tre sa fii atent sint niste argumente puerile, buhnici ar fi trebuit sa lase camera din mana, sa scoata mana din cureaua camerei, sa puna mainile pe volan si sa faca manevrele, nu se poate asa ceva.

Sa nu uitam ca stim ca orice MOMENT de neatentie poate costa o viata. Ori e autonom ori nu e, nu se poate pune responsabilitatea pe sofer de vreme ce este INCURAJAT sa ia ambele maini de pe volan.

Punct. Oricat de atent ai fi, o data ce nu ai mainile pe volan, nu poti reactiona cum ai reactiona cu mainile pe volan.

Attached Files


Edited by unbrutus, 28 April 2017 - 23:53.


#132
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postunbrutus, on 28 aprilie 2017 - 23:55, said:

inuendo se contrazice singur, pe de o parte spune ca e mai sigur autopilot, pe de alta ca cei morti in accidente au murit ca nu tineau mainile pe volan.
Am postat mai sus si o imagine cu buhnici care se juca cu camera cu ambele maini pe camera, in timp ce era la volan.
LOL Exact asta am remarcat si eu cand am intervenit pentru prima data aici. Dar nu este singurul, la fel fac si ceilalti: Ericmario, Hansolo, etc.
Culmea este ca toti il considera idiot pe cel ce a murit in accident, insa spun ca AP este mai sigur decat omul.
Un rationament absolut ilogic...

View Postunbrutus, on 29 aprilie 2017 - 00:01, said:

Ori e autonom ori nu e, nu se poate pune responsabilitatea pe sofer de vreme ce este INCURAJAT sa ia ambele maini de pe volan.
EXACT asta spun si eu. Ori e autonom si iti asumi responsabilitatea deplina, ori nu e si faci sistemul doar sa asiste soferul

#133
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
Sa speram ca dupa aceste demonstratii cu filmuletul si poza cu buhnici au inteles si accepta ca adevarul e putin mai la mijloc...

Desi, cunoscandu-i pe cei mentionati de tine, logica nu prea ii impresioneaza...

#134
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View Postericmario, on 27 aprilie 2017 - 19:00, said:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BvsdH3JbGT4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Ce minunatie de masina ! Cum poate cineva sanatos la cap sa mai considere VAG masina dupa un videoclip ca asta ?

#135
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postunbrutus, on 29 aprilie 2017 - 00:01, said:

Si deci daca Buhnici facea accident si murea tocmai cand era cu ambele maini pe camera de filmat, zici ca el era vinovat?
Se vede din poza si pedala de frana, libera, nu are piciorul pe ea

Da. Din punctul meu de vedere daca Buhnici ar fi facut un accident, el ar fi fost vinovat.
De fapt ar fi fost prost, dar iata ca nu e prost.

Stii vorba aia: "numai in prosti da trenul"? Posted Image

L.E. @valitudor, stii prea bine parerea mea despre AP, niciodata nu l-am sustinut. E misto ca extra-optiune, dar nu-i pentru mine.
Pentru mine CC-ul e perfect, cred ca si ACC-ul mi-ar da emotii.

Edited by ericmario, 29 April 2017 - 09:59.


#136
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postericmario, on 29 aprilie 2017 - 09:55, said:

Da. Din punctul meu de vedere daca Buhnici ar fi facut un accident, el ar fi fost vinovat.
De fapt ar fi fost prost, dar iata ca nu e prost.

Stii vorba aia: "numai in prosti da trenul"? Posted Image
Si faci si 13 pasi in spate cand traverseaza pisica neagra strada?
Deci dovada ca Buhnici nu e prost este ca nu a dat nimeni peste el... practic, daca tu intri in intersectie fara sa te asiguri si eu te feresc, cel destept esti tu.
Asa imi plac posturile tale... trecand peste faptul ca nu ai remarcat toata contradictiile astea cu filme care arata ca autopilotul functioneaza, ca e mai sigur ca omul dar buhnici ar fi vinovat

View Post_-AppleS-_, on 29 aprilie 2017 - 09:54, said:

Ce minunatie de masina ! Cum poate cineva sanatos la cap sa mai considere VAG masina dupa un videoclip ca asta ?
Troll?

#137
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
http://robohub.org/n...d-brake-for-it/

"The press speculation is incorrect. It got some fuel because Elon Musk himself retweeted the report linked to, but Telsa has in fact confirmed the alternate and more probable story which does not involve any prediction of the future accident. In fact, the red car plays little to no role in what took place."

https://www.google.r...e147542899.html

"A Davie lawyer, frustrated and alarmed by an autopilot with a mind of its own on his new $108,000 Tesla, is one of the lead plaintiffs in a class action lawsuit against the automaker claiming he was one of 50,000 customers who was sold a “dangerously defective” car that veered, lurched, slammed on the brakes for no reason or failed to slow when approaching other vehicles."

Edited by Torquemada-666, 30 April 2017 - 00:34.


#138
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007

View Postvalitudor, on 28 aprilie 2017 - 23:49, said:

Ei, aici esti mult mai aproape de adevar, insa statistica aia in sine este cam irelevanta. S-au comparat doar 2 intervale de timp, unul in care AP nu era disponibil, altul in care AP era disponibil dar nu sunt informatii daca era sau nu folosit. Asadar... apa de ploaie. Cauzele reducerii nr. de accidente pot fi multe si variate. Altfel cum poti sa creditezi AP cu asta din moment ce AP nici macar nu era functional?

Alea 1,3 miliarde de km sunt o alta manipulare a lui Musk. Sunt 1,3 miliarde de km rulati de masinile Tesla in total, nu 1,3 miliarde de km rulati de masinile Tesla fara sofer uman la bord sau in mod AP, in care masina trebuie sa ia decizia corecta in cazul unor situatii neprevazute.
Nu iti este clar cum se comporta AP 2 cu alea 1,3 miliarde la bord? Ti-ai lasa familia sa mearga 10 km cu o astfel de masina fara tine la volan?


Deci un studiu de 6 luni efectuat de o institutie publica de renume e apa de ploaie pt ca tu nu intelegi cum functioneaza Autopilotul. Cred ca au destula minte aia sa faca un test in conditii si sa fie astfel incat sa fie relevant. Numai pentru tine nu e. Zicea acolo, si poti vedea si in anumite filmulete pe youtube, ca Autopilot, chiar daca nu e activat te poate scoate dintr-o situatie de rahat. Dar tu nu intelegi nimic, doar ce vrei tu. Ce contravine credintelor tale e apa de ploaie, irelevant, minciuni, manipulare si strategii de marketing. Faina abordare.

View PostTorquemada-666, on 30 aprilie 2017 - 00:30, said:

http://robohub.org/n...d-brake-for-it/

"The press speculation is incorrect. It got some fuel because Elon Musk himself retweeted the report linked to, but Telsa has in fact confirmed the alternate and more probable story which does not involve any prediction of the future accident. In fact, the red car plays little to no role in what took place."

https://www.google.r...e147542899.html

"A Davie lawyer, frustrated and alarmed by an autopilot with a mind of its own on his new $108,000 Tesla, is one of the lead plaintiffs in a class action lawsuit against the automaker claiming he was one of 50,000 customers who was sold a “dangerously defective” car that veered, lurched, slammed on the brakes for no reason or failed to slow when approaching other vehicles."

Ce om care are o viata si nu traieste doar pt a arunca cu rahat posteaza aberatii intr-o sambata noaptea?

#139
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Ma mir, ca lucrurile negative  reale si palpabile, constatate de proprietari, ti se par "rahat". Acelasi cuvant pot sa.l spun, legat de tot ceea ce tu perorezi pe aici. Quid pro quo.

Lasa ca stii tu cum fct. AP, pt.ca de la 18 ani conduci si fabrici asa ceva.

Edited by Torquemada-666, 30 April 2017 - 17:37.


#140
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postunbrutus, on 29 aprilie 2017 - 11:36, said:

Si faci si 13 pasi in spate cand traverseaza pisica neagra strada?
Deci dovada ca Buhnici nu e prost este ca nu a dat nimeni peste el... practic, daca tu intri in intersectie fara sa te asiguri si eu te feresc, cel destept esti tu.
Asa imi plac posturile tale... trecand peste faptul ca nu ai remarcat toata contradictiile astea cu filme care arata ca autopilotul functioneaza, ca e mai sigur ca omul dar buhnici ar fi vinovat

Sa inteleg ca pe tine te-a lovit trenul?

ps. Incearca sa nu ma mai citezi. E jignitor pentru mine.
      Foloseste functia ignore. E gratis.

#141
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postinuendo0, on 30 aprilie 2017 - 12:58, said:

Deci un studiu de 6 luni efectuat de o institutie publica de renume e apa de ploaie pt ca tu nu intelegi cum functioneaza Autopilotul.
Prietene, tu denaturezi adevarul pe aici. Denaturezi si manipulezi. Acum imi intorci vorbele de parca eu as fi contestat autoritatea NHTSA. Iti reimprospatez memoria cum a inceput discutia:
1. Ai spus ca AutoPilot este mai sigur cu 40% decat soferul uman, concluzie rezultata din raportul NHTSA.
2. Eu ti-am spus ca o asemenea concluzie este o aiureala si nu cred ca NHTSA si-ar pune "semnatura" pe o asemenea concluzie.
3. Ulterior am reusit sa citim amandoi si, cu mult noroc, chiar sa intelegem ce scrie acolo. Nu, nu era vorba ca AP este mai sigur decat condusul uman, asa cum ai spus tu sau Musk, ci ca numarul accidentelor a scazut cu 40% in conditiile folosirii sau nefolosirii a AP.  Lucru absolut diferit. Sper ca iti este clar acum ca ceea ce ai spus este fals si neadevarat, la fel cum acelasi lucru fals si neadevarat l-a spus si Musk, si nu o singura data...

Sper ca am reusit sa lamuresc acum discutia anterioara, asa ca o inchei aici.
Daca te intereseaza opinia mea asupra acelei statistici a NHTSA cu reducerea cu 40% a nr accidentelor, afla ca nu o contest, mi se pare normala, acceptabila, insa ea este, din punctul meu de vedere, absolut irelevanta in stabilirea sigurantei pe care o aduce un sistem de conducere autonoma vs cel uman, clasic.
NHTSA a prezentat o statistica diferita, n-are legatura cu ce dezbatem noi aici. Ti-am prezentat un studiu in care se calculeaza ca masinile autonome au nevoie de miliarde de km pentru a se dovedi mai sigure decat oamenii...

Edited by valitudor, 11 May 2017 - 09:43.


#142
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Nu reusesc sa rezolve problemele.

https://www.google.r...arger-prob.aspx

"Tesla (NASDAQ:TSLA) faces a growing problem: overcrowding at certain Supercharger stations on peak travel days. The availability of a vast Supercharger network is an important selling point for Tesla, so the company must ensure that chargers are available for its customers when they are needed most.

Over the past six months, Tesla has started to address this issue with a few policy changes. Earlier this week, the company made its boldest move yet, announcing plans to double the size of the Supercharger network in 2017. However, the number of Teslas on the road is rising so quickly that this move won't fix the overcrowding problems for long.

The scope of the problem
To be clear, there is space available at most Supercharger sites most of the time. But some Supercharger locations tend to be more crowded than others. During peak times -- such as holiday weekends when lots of people are making long trips -- some Supercharger sites have developed unbearably long lines."

#143
inuendo0

inuendo0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,540
  • Înscris: 03.06.2007
Iti cam dai cu Teasla in genunchi. Puteai sa gasesti un articol mai penal.
Asta pe care l-ai pus vorbeste cam de bine Tesla ca are o problema pe care ar vrea sa o aiba toti producatorii de masini electrice: o retea globala de puncte de incarcare ultra-rapide, unele din ele aglomerate de sarbatori. Retea care va fi dublata pana la sfarsitul anului.  :))

#144
RasAlGhul

RasAlGhul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 839
  • Înscris: 11.02.2016

View PostTorquemada-666, on 18 mai 2017 - 18:05, said:

Nu reusesc sa rezolve problemele.
Cum de ai ajuns la concluzia asta?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate