Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
serviciile de urgenta...

Motofierastraie ( drujbe) suspect...

Problema UPS V-Mark 1200Vp

Inmatriculari
 Carucior bebe - recomandari?

Ventilator baie..cu sau fara\...

LifeStraw - Filtru de apa portabil

Unde gasesc un maner anume de mob...
 Vaselina planetara

Magazine si mentalitate de mizerie

Incarcare baterie 6V

Țeapa legislație portab...
 Tren Italia

Probleme Volan Force-Feedback

Sfat masina second 10-12k euro

Situatie ciudata, doua statii amb...
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Garantie laptop asus

  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
TheRipper

TheRipper

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 287
  • Înscris: 07.12.2014
  • ID membru: 889,990
Salut,
Am un asus cumparat de la emag. E in garantie ( standard ) pana in octombrie 2017.
De la inceput am simtit ca laptopul e prost consturit. Multe parti casante, care caraie de fiecare data cand mut laptopul.
In ultimul timp simt ca e sub orice critica. Laptopul caraie din toate incheieturile cand incerc sa il mut dintr-un loc in altul, cred ca in curand o sa se si desfaca carcasa.
In conditiile in care nu am intrat in el, nu a fost scapat sau folosit cu neglijenta, ce ii pot face daca il trimit in service cu garantia? ( o sa ajunga cel mai probabil la Depanero )
Merci



PS: Big thumbs down pentru ASUS. Nu ma asteptam sa fie un build quality atat de slab, e practic total pe langa..

#2
gumball3000

gumball3000

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,955
  • Înscris: 24.09.2006
  • ID membru: 98,747
  • Locație: la mine funcționează
toate seriile de buget zici ca sunt de unica folosinta, indiferent ca scrie pe ele asus, hp sau lenovo

nu am priceput care este defectul reclamat

#3
User107

User107

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 465
  • Înscris: 13.01.2017
  • ID membru: 976,160
Transporti laptopul tinandu-l de un colt ?
Daca nu s-a rupt nimic din carcasa si functioneaza normal, zice bine @gumball3000.

#4
rumlegok

rumlegok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,372
  • Înscris: 06.03.2017
  • ID membru: 981,808
Il plimbi degeaba la garantie... e normal sa se intample asa, mai ales in gama low si middle... mai ales daca il transporti cu o singura mana.
Daca vrei ceva care sa nu faca asa, vezi gama premium, cu metal... gen Zenbook... dai 1000+ euro dar stii o treaba.

Eu cred ca tu nu stii ce defect sa inventezi la el cu speranta ca primesti altul nou inainte sa expire garantia peste 5 luni. Dupa ce l-ai folosit 1 an si 7 luni te trezesti si tu? Imagine publicată
Tu chiar ai impresia ca aia sunt asa prosti?

Edited by rumlegok, 20 April 2017 - 21:42.


#5
DJPocaitul

DJPocaitul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 842
  • Înscris: 17.09.2014
  • ID membru: 879,356
Eu am tot ASUS,si cand a fost in garantie le-am scris cateva mesaje.......dar m-au ignorat,asa ca nu am reusit sa iau legatura cu ei.

#6
User107

User107

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 465
  • Înscris: 13.01.2017
  • ID membru: 976,160
Da mail direct la Asus Romania. Se misca repede si la obiect.

#7
Dany_Darke

Dany_Darke

    Black widow, the chick who knows!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,274
  • Înscris: 07.06.2014
  • ID membru: 867,106
  • Locație: Pe scaun
ca sa faca ce? sa-i dea unul de 8000 de lei in locul celui de 1500 luat de initiator?

cand iei ceva ieftin, se comporta ieftin. sa gasesti motiv de garantie? pai ... nu e nevoie, in noiembrie ni-l spui tu direct.

#8
rumlegok

rumlegok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,372
  • Înscris: 06.03.2017
  • ID membru: 981,808
Ca sa se distreze si cei de la ASUS Imagine publicată

Iti spun si ce o sa se intample daca faci prostia sa il plimbi degeaba la garantie... ajunge la service, se uita aia pe factura, ved ca e achizitionat in octombrie 2015 si dau verdictul... Asta ne crede prosti, dupa ce a dat cu el de toti peretii timp de 1 an si 7 luni il trimite la noi ca are "greieri". Dupa aia, ca sa urmeze procedura il pune pe "tester" unde o sa vada urme de soc mecanic, dupa care pun stampila finala: Defect neconstatat. Garantie anulata din cauza socurilor mecanice repetate la care a fost supus produsul de catre utilizator.
Si il fac retur la tine.

Edited by rumlegok, 20 April 2017 - 22:37.


#9
sneferu1987

sneferu1987

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 520
  • Înscris: 19.09.2010
  • ID membru: 625,075
Am si eu un ASUS X555LB luat in decembrie 2015. Anul trecut a mers incredibil de prost, si desi testasem componentele nu am gasit nimic de care sa ma leg sa-l trimit in service. In noiembrie mi-am "incercat" norocul si l-am trimis, mi-au schimbat placa de baza, HDD-ul(plus ca mi-au dat contravaloarea laptopului conform campaniei de fiabilitate). So daca e in garantie nu te costa nimic sa incerci sa-l trimiti in service.

#10
gumball3000

gumball3000

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,955
  • Înscris: 24.09.2006
  • ID membru: 98,747
  • Locație: la mine funcționează

Vizualizare mesajrumlegok, pe 20 aprilie 2017 - 22:36, a scris:

Ca sa se distreze si cei de la ASUS Imagine publicată

Iti spun si ce o sa se intample daca faci prostia sa il plimbi degeaba la garantie... ajunge la service, se uita aia pe factura, ved ca e achizitionat in octombrie 2015 si dau verdictul... Asta ne crede prosti, dupa ce a dat cu el de toti peretii timp de 1 an si 7 luni il trimite la noi ca are "greieri". Dupa aia, ca sa urmeze procedura il pune pe "tester" unde o sa vada urme de soc mecanic, dupa care pun stampila finala: Defect neconstatat. Garantie anulata din cauza socurilor mecanice repetate la care a fost supus produsul de catre utilizator.
Si il fac retur la tine.
si platesti si transportul de doua ori.

#11
andreyvsjoker

andreyvsjoker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 25.01.2007
  • ID membru: 132,730

View PostTheRipper, on 20 aprilie 2017 - 20:22, said:

Salut,
Am un asus cumparat de la emag. E in garantie ( standard ) pana in octombrie 2017.
De la inceput am simtit ca laptopul e prost consturit. Multe parti casante, care caraie de fiecare data cand mut laptopul.
In ultimul timp simt ca e sub orice critica. Laptopul caraie din toate incheieturile cand incerc sa il mut dintr-un loc in altul, cred ca in curand o sa se si desfaca carcasa.
In conditiile in care nu am intrat in el, nu a fost scapat sau folosit cu neglijenta, ce ii pot face daca il trimit in service cu garantia? ( o sa ajunga cel mai probabil la Depanero )
Merci



PS: Big thumbs down pentru ASUS. Nu ma asteptam sa fie un build quality atat de slab, e practic total pe langa..
Chiar nu inteleg ce puteti face cu un laptop..... am luat un x550j (you can't go much lower than this) de aproape 2 ani si carcasa se prezinta impecabil. Normal ca nu te apuci sa cari laptopul cu o mana tinandu-l de ecran sau de unul din colturi. Credca majoritatea avem doua maini nu?
Trecand peste asta eu nu inteleg ce vrei sa obtii. Vrei sa-ti schimbe carcasa? Nu am auzit de asa ceva. Vrei sa primesti un laptop nou? Nu se va intampla.
Vrei sa primesti niste bani pentru campania de fiabilitate si nu stii ce problema sa gasesti? Cu siguranta asta nu se incadreaza.

Edited by andreyvsjoker, 21 April 2017 - 07:46.


#12
DJPocaitul

DJPocaitul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 842
  • Înscris: 17.09.2014
  • ID membru: 879,356

View PostUser107, on 20 aprilie 2017 - 21:54, said:

Da mail direct la Asus Romania. Se misca repede si la obiect.
Acolo am trimis si eu mail...si nu m-au bagat in seama.

#13
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 859
  • Înscris: 21.02.2016
  • ID membru: 946,138
Eu nu inteleg intrebarea si problema.
Te intrebi tu singur ce defect are sau care este problema ?
Esti TU specialistul de la service ?
Pur si simplu il trimiti la garantie, enumeri toate defectele pe care le vezi/experimentezi: crapat in coltul cutare, incalzire, bla bla bla......
Spui din prima ca nu a suferit socuri mecanice.
Faci poze.
Dupa diagnostic.... vezi mai departe.
Si eu am trimis un smartphone Motorola la garantie de 3 ori (battery drop problem), tot la emag/depanero, apoi mi-au returnat banii.
Ma rog, dupa ce am tipat [nitel] la o tanti la telefon vreo 20 de minute.
Si asta doar pentru ca am facut cerere retur (dupa vreo 6 luni) datorita neconformitatii produsului: pe site scria una, telefonul era alt model.

#14
TheRipper

TheRipper

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 287
  • Înscris: 07.12.2014
  • ID membru: 889,990
Astept sa termin sesiunea la facultate ( ca am nevoie de el ) si-l trimit in service.

Edited by Dany_Darke, 22 April 2017 - 08:02.
mai usor cu jignirile


Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users