Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Insignia GS 2.0 T SIDI

Vodafone pe piata fix-mobil!

Receiver Samsung GX-OR530SK conec...

motor trifazat 220V uși lift...
 Evaluare casa+teren

Mac OS High Sierra - 10.13

OUKITEL C8

Monitor IPS 5ms sau TN 1ms ?
 Microsoft Office File Validation ...

aliniere block-uri

Monitoare studio ~500E

Credit de nevoi personale. Recoma...
 Calea "mainii stangi"

Cat merita Lenovo A1000 ?

Contratiempo(2016)

Acoperis sindrila/sita lemn
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Trepidatie motor

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
Jericho22

Jericho22

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 482
  • Înscris: 27.11.2013
  • ID membru: 835,804
  • Locație: Targoviste
Salut,detin un Ford Fiesta 1.4 TDCi si in momentul in care sunt in treapta II la -1000-1100 rtm trepideaza foarte rau cand o accelerez,daca o ajut cu abreajul e ok..De la ce poate fi?

#2
5w30

5w30

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 14.04.2017
  • ID membru: 985,336
Subturatie.

#3
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 578
  • Înscris: 25.10.2010
  • ID membru: 634,378
  • Locație: ploiesti
ambreiaj

#4
m0rpheus

m0rpheus

    Ză uan!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,693
  • Înscris: 26.02.2008
  • ID membru: 294,345
  • Locație: Bucuresti
Ambreiaj si subturatie, dar depinde ce fel de trepidatie. Poate fi doar din cauza ca e subturata, de ce ai merge cu a doua la 1100 rpm?

#5
5w30

5w30

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 714
  • Înscris: 14.04.2017
  • ID membru: 985,336
Ca e dizel :D

#6
daniMMM

daniMMM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,212
  • Înscris: 18.05.2008
  • ID membru: 327,741
Ca sa-i sara distributia daca-i pe curea,sau o sa se mire de ce i se infunda turbo.Viteza nu se schimba mai jos de 2000 rotatii

Edited by daniMMM, 20 April 2017 - 19:39.


#7
Jericho22

Jericho22

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 482
  • Înscris: 27.11.2013
  • ID membru: 835,804
  • Locație: Targoviste

 m0rpheus, on 20 aprilie 2017 - 19:32, said:

Ambreiaj si subturatie, dar depinde ce fel de trepidatie. Poate fi doar din cauza ca e subturata, de ce ai merge cu a doua la 1100 rpm?

Ca sunt intr-o curba mai ingusta..

 daniMMM, on 20 aprilie 2017 - 19:34, said:

Ca sa-i sara distributia daca-i pe curea,sau o sa se mire de ce i se infunda turbo.Viteza nu se schimba mai jos de 2000 rotatii

Nu inteleg? !

 daniMMM, on 20 aprilie 2017 - 19:34, said:

Ca sa-i sara distributia daca-i pe curea,sau o sa se mire de ce i se infunda turbo.Viteza nu se schimba mai jos de 2000 rotatii

Stiu si eu asta,este vorba de o curba mai stransa,cu ce ai vrea sa o iau? Cu a I -a la 3000?

#8
daniMMM

daniMMM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,212
  • Înscris: 18.05.2008
  • ID membru: 327,741
Ce nu intelegi,chiar daca e diesel vitezele nu se schimba sub 2000 rpm,in ritmul asta ti se va infunda turbina

#9
rosix

rosix

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,971
  • Înscris: 01.02.2008
  • ID membru: 282,653
  • Locație: Bucuresti

 Jericho22, on 20 aprilie 2017 - 19:08, said:

Salut,detin un Ford Fiesta 1.4 TDCi si in momentul in care sunt in treapta II la -1000-1100 rtm trepideaza foarte rau cand o accelerez,daca o ajut cu abreajul e ok..De la ce poate fi?

De la sofer. Dupa ce se incalzeste motorul, calc-o sa ai turatie mai mare la schimbarea de viteze...sa fii usor supraturat, sa vezi daca mai trepideaza.

Edited by rosix, 20 April 2017 - 19:47.


#10
daniMMM

daniMMM

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,212
  • Înscris: 18.05.2008
  • ID membru: 327,741

 Jericho22, on 20 aprilie 2017 - 19:43, said:

Stiu si eu asta,este vorba de o curba mai stransa,cu ce ai vrea sa o iau? Cu a I -a la 3000?
Adaptezi viteza,e greu?
In fond mi se rupe,ti s-a explicat de ce iti trepideaza si ce sa nu faci si te tii in gura.Schimba la 400 pe partea mea

Edited by daniMMM, 20 April 2017 - 19:47.


#11
Jericho22

Jericho22

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 482
  • Înscris: 27.11.2013
  • ID membru: 835,804
  • Locație: Targoviste

 daniMMM, on 20 aprilie 2017 - 19:46, said:

Adaptezi viteza,e greu?
In fond mi se rupe,ti s-a explicat de ce iti trepideaza si ce sa nu faci si te tii in gura.Schimba la 400 pe partea mea


Da,stiu ce spui tu.. nu schimb mai jos de 2500 insa intr-o curba mai stransa cand bag a-ii-a imi face asa. Nu zic ca n-ai dreptate,poate fi din vina mea. Sunt incepator..Ceea ce nu inteleg e cum sa procedez in curba ca sa nu se mai gatuie asa

#12
RealThing

RealThing

    Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 20,523
  • Înscris: 06.02.2006
  • ID membru: 64,748
  • Locație: Bucuresti
Nu cumva ridici piciorul brusc de pe ambreiaj cand schimbi in curba aia? Si de ce schimbi in curba, schimba inainte.

#13
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,083
  • Înscris: 17.10.2006
  • ID membru: 103,116
Tine-o turata. Nu schimbi sub 2500, mai ales in curba sau in rampa! la 1100 nu are putere deloc, turbina nici nu functioneaza la acea turatie. Distrugi motorul in felul asta.
Ai avut cumva benzinar inainte? :)

#14
Jericho22

Jericho22

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 482
  • Înscris: 27.11.2013
  • ID membru: 835,804
  • Locație: Targoviste

 sonnydellmarco, on 20 aprilie 2017 - 20:20, said:

Tine-o turata. Nu schimbi sub 2500, mai ales in curba sau in rampa! la 1100 nu are putere deloc, turbina nici nu functioneaza la acea turatie. Distrugi motorul in felul asta.
Ai avut cumva benzinar inainte? Posted Image

Da..e prima masina pe motorina

#15
florinel

florinel

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,912
  • Înscris: 29.06.2005
  • ID membru: 40,235
  • Locație: Roman
Nu intra in curba cu frana de motor. Redu viteza inainte de curba, retrogradeaza, apoi , la intrarea in curba accelerezi constant - la iesirea din curba schimbi in treapta superioara.

1100 rpm este mult subturat. Motorul ala ar trebui tinut in permanenta peste 2200 rpm - evident, cu exceptia plecarii de pe loc.

#16
RealThing

RealThing

    Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 20,523
  • Înscris: 06.02.2006
  • ID membru: 64,748
  • Locație: Bucuresti
Ideal e sa accelereze dupa jumatatea curbei, nu-i mai da idei ca poate posteaza dintr-un boschet data viitoare.

#17
Jericho22

Jericho22

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 482
  • Înscris: 27.11.2013
  • ID membru: 835,804
  • Locație: Targoviste

 RealThing, on 20 aprilie 2017 - 20:48, said:

Ideal e sa accelereze dupa jumatatea curbei, nu-i mai da idei ca poate posteaza dintr-un boschet data viitoare.

Hahaha...tare asta 😂😂😂

#18
sonnydellmarco

sonnydellmarco

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,083
  • Înscris: 17.10.2006
  • ID membru: 103,116

 Jericho22, on 20 aprilie 2017 - 20:25, said:


Da..e prima masina pe motorina

Asa am patit si eu la prima masina pe diesel, dupa ani pe benzina, dar in oras si mi se oprea motorul :)))
Motorul pe benzina este mult mai elastic, de aceea am revenit la benzina.

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users