Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Focus Mk3 Wagon 1.0 Ecoboost
Last Updated: Aug 28 2020 09:20, Started by
danX
, Apr 19 2017 22:43
·
0
#37
Posted 25 May 2017 - 14:40
Omule powershiftul este minunat. Sper ca ai glumit cand ai dat sursa aia...niste tampiti daca si-au facut si un site pentru asta - vor doar sa demonstreze ceva...ambitii avocatesti. Hmm, sper sa nu ma dea in judecata ca i-am facut tampiti (si eventual un site dreaqtojail.com)
Produsele de la rimi sunt foarte ok am avut si eu niste presuri. Pe focus am ramas cu cele de velur dau o senzatie mai de "intim" |
#38
Posted 25 May 2017 - 15:00
Expun doar o singura problema experimentata de mine cu Powershift pe Ford Mondeo 2017 cu 2k km in bord: daca ai masina pe S si vrei sa pleci de la semafor NU merge. Trebuie sa treci pe D si de acolo in mers sa o pui pe S. La inceput am crezut ca era cutia defecta, dar cica asa functioneaza cutia automata la Ford. Un mare r..at! Asta ca sa nu mai spun ca daca vrei sa-i dai talpa, pana gandeste si retrogradeaza bei o cafea. Pt. initiator: cred ca ai luat o decizie buna cu manuala pe motorizarea ta! Cutiile cu dublu ambreiaj de la Ford nu mi s-au parut cine stie ce (clar sub DSG si cele ale grupului Hyundai- Kia), erau mai ok cele anterioare cu convertizor.
|
#39
Posted 25 May 2017 - 15:24
Powershift-ul de la Mondeo Mk5, Focus Mk3,5 si celalalte modele mai noi e diferit de cel de la Focus Mk3.
Acesta si cel de pe fiesta pana in 2014 au fost cu probleme. Oricum cutia automata e antepenultima optiune pe care as dori-o la o masina, fiind devansata doar de recunoasterea semnelor de circulatie si franarea automata in oras. dreaQ, on 25 mai 2017 - 14:40, said:
Produsele de la rimi sunt foarte ok am avut si eu niste presuri. Pe focus am ramas cu cele de velur dau o senzatie mai de "intim" De la rimi am luat doar presuri de velur, intotdeauna mocheta groasa si densa. EPICE! Edited by danX, 25 May 2017 - 15:23. |
#40
Posted 25 May 2017 - 15:49
edi10000, on 25 mai 2017 - 15:00, said:
Expun doar o singura problema experimentata de mine cu Powershift pe Ford Mondeo 2017 cu 2k km in bord: daca ai masina pe S si vrei sa pleci de la semafor NU merge. Trebuie sa treci pe D si de acolo in mers sa o pui pe S. La inceput am crezut ca era cutia defecta, dar cica asa functioneaza cutia automata la Ford. Un mare r..at! Asta ca sa nu mai spun ca daca vrei sa-i dai talpa, pana gandeste si retrogradeaza bei o cafea. Pt. initiator: cred ca ai luat o decizie buna cu manuala pe motorizarea ta! Cutiile cu dublu ambreiaj de la Ford nu mi s-au parut cine stie ce (clar sub DSG si cele ale grupului Hyundai- Kia), erau mai ok cele anterioare cu convertizor. Fordul parca le ofera si acum pe amandoua dar depinde de motorizare. Nu mai stiu exact care era pe fiecare motorizare ca nu ma intereseaza automatele, doar ca am auzit asta anul trecut de la dealer cand discuta cu un alt client. |
#41
Posted 29 May 2017 - 08:28
danX, on 25 mai 2017 - 15:24, said:
Oricum cutia automata e antepenultima optiune pe care as dori-o la o masina, fiind devansata doar de recunoasterea semnelor de circulatie si franarea automata in oras. Franarea automata (low speed safety brake sau city stop, etc) este chiar utila, pe mine m-a salvat in 3 randuri. Sign recognition ala e un rahat. In schimb lane keep assistant (nu stiu daca fix asa ii zice) este util ca si BLISS. Personal as gasi bun si adaptive cruise control (acum am CC simplu). Nu am mers cu mondeo 2017 dar experienta pe focus 3 cu powershift a fost peste cea cu skoda dsg fara a fi vreun fan inrait al Ford. |
#42
Posted 06 June 2017 - 17:09
Dupa o iesire de 900km in weekendul prelungit raportez.
Se vor implini 5000km de cand e la mine, pana acum fara probleme. Consumul s-a stabilizat la 8.4, inclusiv in afara cu doua biciclete pe plafon si viteza maxima 120 din motive de siguranta. Ecoboostul trage de mare exceptie, m-am reobisnuit sa am sase trepte. Visez uitandu-ma pe mobile la ST Wagon, dar trei ani macar nu mai fac schimbari in parcul auto. Saptamana viitoate sper ca va merge la service pentru schimbat display central si montata bluetooth OEM cu microfon dedicat. In rest apa, paie si bataie. |
#43
Posted 08 June 2017 - 20:56
danX, nu este submotorizat Focusul tau combi, mai ales cand este incarcat la capacitate maxima?Ce consum ai cand rulezi cu 130-140km/h?Ar fi fost mai ok sa ai versiunea cu 150 cai putere si bestial pe cea cu 180 cai putere care insa este mult mai mancacioasa decat ce ai tu acum.
ST Wagon, cati caluti are sub capota? Edited by max_01, 08 June 2017 - 21:01. |
#44
Posted 09 June 2017 - 10:19
Depinde cu ce compari cand te referi la submotorizare, vin de pe un Astra de 1,5t si 95 de cai diesel.
Consumul e relativ la viteze de autostrada, cu tempomat se duce spre 9, fara ramane pe la 7.5-8. Diferenta intre 125 si 150 de cai nu e asa mare, as fi vrut wagon de 180 da's mai rare decat fetele mari la Sunwaves. Cu patru oameni in masina si bagaje de concediu masina trage multumitor pentru nevoile mele obiective, dar la cum sta pe drum cred ca i-ar placea vreo 200 de cai minim. ST Wagon are 250 de cai si e un vis frumos. Poate peste cativa ani. Edited by danX, 09 June 2017 - 10:20. |
#45
Posted 09 June 2017 - 15:41
danX, on 09 iunie 2017 - 10:19, said:
Depinde cu ce compari cand te referi la submotorizare, vin de pe un Astra de 1,5t si 95 de cai diesel. Consumul e relativ la viteze de autostrada, cu tempomat se duce spre 9, fara ramane pe la 7.5-8. Diferenta intre 125 si 150 de cai nu e asa mare, as fi vrut wagon de 180 da's mai rare decat fetele mari la Sunwaves. Cu patru oameni in masina si bagaje de concediu masina trage multumitor pentru nevoile mele obiective, dar la cum sta pe drum cred ca i-ar placea vreo 200 de cai minim. ST Wagon are 250 de cai si e un vis frumos. Poate peste cativa ani. Totusi 25 de cai putere in plus, se simt, atat la tractiune cat si la consum, evident.Cred ca motorizarea cu 150 cai putere este cea mai decenta pentru un combi.Motorizarea pe benzina, turbo, 1,5l, si 18o cai putere este mai rara, probabil datorita pretului mai mare la achizitie. Edited by max_01, 09 June 2017 - 15:45. |
#46
Posted 09 June 2017 - 21:05
La astra nu stiu ce sa zic referitor la motorizarea de 2l. E vechiuta ca si conceptie si are si ceva probleme de fiabilitate. Eu as lua 1.6 cdti 136 sau 1.4 turbo 140. Amandoua trag multumitor, sunt fiabile si consuma decent.
|
|
#47
Posted 20 June 2017 - 13:33
S-au facut 65k km, stau cu piesele de upgrade al sistemului audio in portbagaj si tot nu ajung sa le montez.
Sper sa ajung undeva in iulie. Pana atunci, apa, paie si bataie. Am mai bagat o bucla Bucuresti - Brasov - Rucar - Targoviste - Bucuresti si m-a uns la suflet ecoboostul pe urcari. Sta masinuta asta pe curbe de un mare fel, cu putin bun simt si o talpa responsabila poti sa mergi tare frumos. Pentru amatori, se reface drumul Brasov - Campulung, in curand vom avea un nou "great driving road", in special urcarea Moeciu - Fundata. |
#48
Posted 25 June 2017 - 21:22
66k. Am gasit pe ebay ceasuri de Focus RS in mile si km, cu display mare. Ma mananca mouse-ul.
Respectiv asta Screenshot_20170625-222201.png 140.34K 102 downloads |
#49
Posted 25 June 2017 - 21:25
Mi-am cumparat si eu anul trecut un FF 1.5 fiindca mi-a fost cam teama de motorul asta asa de mic (bine, nici 1.5 nu e prea mare dar parca suna mai aproape de primul meu FF de 1.6 aspirat de care am fost foarte multumit). Vad ca tu esti foarte multumit de el. Ce masini ai mai condus inainte de te incanta ?
|
#50
Posted 25 June 2017 - 21:30
A la long (min 10k km) urmatoarele: Octavia 1.4 tsi, auris/corolla 1.4 d4d, Fusion 1.6, Astra J 1.3 CDTI. Vroiam 1.6 EB 180cp, dar nu se gaseste.
Eu nu conduc cm3, conduc cai putere si cuplu. |
#51
Posted 25 June 2017 - 21:43
Si eu am avut doua masini inainte de a o cumpara pe asta si ambele Ford Focus. Prima a fost un 1.6 16 V de 100 CP si a doua 1.6 TDCI de 109 CP. De aia am intrebat, fiindca nici eu n-am avut cine stie ce rachete si atunci putea usor sa ma pacaleasca una de 125 CP la drive test. De fapt cea mai mare teama a mea a fost ca incarcata nu ar trage prea bine, iar asta nu as fi putut verifica la drive test.
|
|
#52
Posted 25 June 2017 - 21:49
Conducand de test si 1.6 150 nu am vazut diferenta majora fata de 1.0 125. Si cand cumperi SH iei si altceva in afara de motor. Daca vor prisosi banii, punem un chiptuning la 140 de cai. Desi overboostul la 1.0eb face treaba buna.
|
#53
Posted 26 June 2017 - 08:42
Ford3, on 25 iunie 2017 - 21:25, said:
Mi-am cumparat si eu anul trecut un FF 1.5 fiindca mi-a fost cam teama de motorul asta asa de mic (bine, nici 1.5 nu e prea mare dar parca suna mai aproape de primul meu FF de 1.6 aspirat de care am fost foarte multumit). Vad ca tu esti foarte multumit de el. Ce masini ai mai condus inainte de te incanta ? dreaQ, on 29 mai 2017 - 08:28, said:
Nu am mers cu mondeo 2017 dar experienta pe focus 3 cu powershift a fost peste cea cu skoda dsg fara a fi vreun fan inrait al Ford. Edited by max_01, 26 June 2017 - 08:43. |
#54
Posted 26 June 2017 - 09:07
danX, on 09 iunie 2017 - 10:19, said:
Diferenta intre 125 si 150 de cai nu e asa mare, as fi vrut wagon de 180 da's mai rare decat fetele mari la Sunwaves. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users